Haha, de ironie in deze post.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet er over op houden?Je draait de boel wel een beetje om.
quote:
zmok?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik zmok zat hadden mensen dus ook epilepsie kregen soms gewoon aanval midden in klas.
en paar hadden schizofrenie
Ambelt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/ZMOK-school
wat een kutleven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar bij ons was het gewoon iedereen die geen school meer kon vinden, dus als ze AD(H)D hadden ofzo of als ze te moeilijk waren voor reguliere school als ze bijvoorbeeld epilepsie hadden of zware diabetis
En als ze een aandachtsprobleem hebben?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
maar bij ons was het gewoon iedereen die geen school meer kon vinden, dus als ze AD(H)D hadden ofzo of als ze te moeilijk waren voor reguliere school als ze bijvoorbeeld epilepsie hadden of zware diabetis
Alvast eet smakelijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Ik ga zo mijn kroket halen.
zat je bij GGMM in de klas?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik zmok zat hadden mensen dus ook epilepsie kregen soms gewoon aanval midden in klas.
en paar hadden schizofrenie
Dan worden ze FO.... nee die is te simpel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als ze een aandachtsprobleem hebben?
Was maar jaartje gelukkig voor mij. Wel veel gelachen daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |