Ja ik zeg ook niet dat 't erg volwassen is om je zo op te winden over 50 E max oid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Boeiend, hij moet maar leren omgaan met tegenslag zonder een uitweg te zoeken in coke.
Dan nog, het toont wel aan dat hij psychisch nog niks beter is. Hup naar de psycholoog ermee. Maar ja daar moest ie ook eerst clean voor zijn natuurlijk. Hopen dat ze dat oppakken dan nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe strak die planning was.
Dat is het punt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
Nadeel van ergens afkicken in een andere omgeving: thuis is namelijk alles hetzelfde gebleven.
Dat is ook wat ik tegen religie hebquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja al dat gelul over Hogere Macht helpt ook niet echt mee, wat is er toch met "eigen verantwoording" gebeurd?
In 2 maanden ben je niet compleet anders na tig jaar gebruik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan nog, het toont wel aan dat hij psychisch nog niks beter is. Hup naar de psycholoog ermee. Maar ja daar moest ie ook eerst clean voor zijn natuurlijk. Hopen dat ze dat oppakken dan nu
Nee klopt. Dat bedoelde ik ook maar ik deed een beetje kromquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
In 2 maanden ben je niet compleet anders na tig jaar gebruik.
Nu heb ik geen kinderen maar ik kan me voorstellen dat als ik een kind heb dat je probeert de verslaving aan te pakken maar het contact te verbreken...ik denk dat het mn dood zou worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef BlueMage het volgende:
...en die familie had dit dus veel eerder moeten doen, soms is 't beter om 't contact te verbreken.
John had die klaploper allang voor zijn bek geslagen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef tralalala het volgende:
Als John Williams de presentator was dan had hij op Schiphol al weer gesnoven.
Je hart gaat kapot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef n00b13 het volgende:
Kan je dat?
Natuurlijk niet. Geen enkele mama kan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |