yoloquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik sta neutraal in deze. Ik doe gewoon wat ik leuk vind.
Hier zitten gewoon alle zielige kleutertjes van 14 jaar van FOK! Alleen al de trieste zaadcel die PS3 only in de TT heeft gezetquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef kawa4 het volgende:
ik weet de oplossing
meer topics maken
1 ps3 online ketchup AAN topic
1 ps3 online ketchup UIT topic
1 xbox online ketchup AAN topic
1 xbox online ketchup UIT topic
en 1 singleplay topic
Fijn. Nu weer opbokken als je alleen maar komt poepen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier zitten gewoon alle zielige kleutertjes van 14 jaar van FOK! Alleen al de trieste zaadcel die PS3 only in de TT heeft gezet
Want?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Fijn. Nu weer opbokken als je alleen maar komt poepen.
HIHIHI ik heb PS3 only in de TT gezetquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier zitten gewoon alle zielige kleutertjes van 14 jaar van FOK! Alleen al de trieste zaadcel die PS3 only in de TT heeft gezet
Lolly voor jouquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:02 schreef kensei het volgende:
[..]
HIHIHI ik heb PS3 only in de TT gezet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAL DIE XBOX INCEST WEGquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee, vind het sneu dat een GTA topic weer richting een ps vs Xbox topic gaatquote:
Wie zegt dat ik een Xbox heb?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:05 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij is #kwaat omdat hij een inferieure console heeft
Heeft daar helemaal niks mee te maken droeftoeterquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee, vind het sneu dat een GTA topic weer richting een ps vs Xbox topic gaat
Dat is helemaal niet de reden van dit topic, achterlijke puber die je bent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee, vind het sneu dat een GTA topic weer richting een ps vs Xbox topic gaat
Hihahoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niks mee te maken droeftoeter
Ik wel!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef leeell het volgende:
ik wist trouwens niet dat Yvonne ook aan de GTA zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |