grijsquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
leg mij eens uit wat licht zwart is dan
was je ingame naam?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:28 schreef SchavuitPiet het volgende:
hey hey!
wie invite mij voor n race
Kun je beter Just Desert doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef YazooW het volgende:
Zijn er mensen die zometeen Criminal Records (race), willen spelen? DE race om even snel te cashen/ranken. Ik zoek mensen die snel door de menu's heen klikken zodat we zo veel mogelijk races kunnen doen. 20 races per uur zou te doen moeten zijn.
Ik! Crossy2424 ingame. Is er speciale manier om races te restartrn of kan dat niet meer?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef YazooW het volgende:
Zijn er mensen die zometeen Criminal Records (race), willen spelen? DE race om even snel te cashen/ranken. Ik zoek mensen die snel door de menu's heen klikken zodat we zo veel mogelijk races kunnen doen. 20 races per uur zou te doen moeten zijn.
Ook een race. Duurt 1:30 maar je krijgt veel meer geld en je hoeft minder door menu's heen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm die ken ik nog niet... Wat is dat voor iets dan?
Nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef YazooW het volgende:
Hoe invite je eigenlijk mensen als je zelf geen host bent in een race?
L2, L2, X, driehoekje, L3, L3quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef YazooW het volgende:
Hoelaat wil je die races farmen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef YazooW het volgende:
Ok dan, nice. Zometeen ff checken dan want ik begin nu onderhand wel simpel te worden vsn die menu's steeds bij Criminal Recordsquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook een race. Duurt 1:30 maar je krijgt veel meer geld en je hoeft minder door menu's heen.
Sowieso Criminal Records...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ok dan, nice. Zometeen ff checken dan want ik begin nu onderhand wel simpel te worden vsn die menu's steeds bij Criminal Records
O fuckquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:55 schreef kawa4 het volgende:
[..]
niet zeggen. dat is de cheat code voor gratis witte luchstreepjes
Wij zaten met 7 en Niels wonquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:00 schreef kensei het volgende:
Ik had de race gewonnen en zat nog met 4 mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |