Welke kies je dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:24 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Thnx! Wit is standaard zag ik, maar heb nu de crew colors gekocht!
Staat luchtstreepjes er niet bij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Welke kies je dan?
Set bounty,
remove wanted level
off the radar
reveal players
request job
locate a boat, a heli, a car or a plane?
Je moet eerst RP lvl 41 hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Welke kies je dan?
Set bounty,
remove wanted level
off the radar
reveal players
request job
locate a boat, a heli, a car or a plane?
Hehe, ja somsquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
Spawnen jullie wel eens zo?![]()
[ afbeelding ]
DIe witte luchtstreepjes zijn toch maar kut, met die crewkleur nu al 2 races gewonnen xD!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:40 schreef Snoepje5 het volgende:
of spawn je en zijn je witte streepjes ineens weg
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:40 schreef Snoepje5 het volgende:
of spawn je en zijn je witte streepjes ineens weg
Vind je? Ik begin onmetelijke haat te krijgen aan het spel.quote:
Dan heb je gewoon pech, ik speel al 2 weken vrijwel probleemloosquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin onmetelijke haat te krijgen aan het spel.Heb ondertussen al 4 support tickets open staan.
Ik zal zo nog eens een 2de karakter maken. Eens kijken als het daar wel mee goed gaat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon pech, ik speel al 2 weken vrijwel probleemloos
Buiten dat is de FOK! crew gewoon heel leuk, allemaal chille gasten, altijd lachen onlinequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin onmetelijke haat te krijgen aan het spel.Heb ondertussen al 4 support tickets open staan.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Buiten dat is de FOK! crew gewoon heel leuk, allemaal chillen gasten, altijd lachen online![]()
FOK! CREW
Jij weet heul niet hoe het is in de FOK!crew.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Buiten dat is de FOK! crew gewoon heel leuk, allemaal chille gasten, altijd lachen online![]()
FOK! CREW
Dan heb je gewoon pech, dat is naar om te zeggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon pech, ik speel al 2 weken vrijwel probleemloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |