Je moet Lester bellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:07 schreef kensei het volgende:
Waar hebben jullie je luchtstreepjes gekocht dan?
bij mij is dat altijd binnen 5 minuten, dan staat geld erop en RP is ook bijgewerkt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
iemand enig idee hoelang het duurt voordat social club is bij gewerkt?
Hahahihihiquote:
Flikker nou eens opquote:
is nu 3 uur geleden en niet bij gewerkt. Ingame 7k aan geld kwijt. 3rangen kwijt en 2 wapens kwijtquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bij mij is dat altijd binnen 5 minuten, dan staat geld erop en RP is ook bijgewerkt.
Lesterquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef marimbondo het volgende:
Welk nummer moet je bellen om luchtstreepjes te bestellen?
Dit, hij is echt baas xD! En gezien R* de payouts gehalveerd heeft knal ik nu iedereen voor zijn knar in de missies met die gun, want munitie is goedkoopquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat 3e Pistol is echt overpowered. Schiet als een machine geweer, met kogels van een pistol.![]()
Welke kies je dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:24 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Thnx! Wit is standaard zag ik, maar heb nu de crew colors gekocht!
Staat luchtstreepjes er niet bij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Welke kies je dan?
Set bounty,
remove wanted level
off the radar
reveal players
request job
locate a boat, a heli, a car or a plane?
Je moet eerst RP lvl 41 hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Welke kies je dan?
Set bounty,
remove wanted level
off the radar
reveal players
request job
locate a boat, a heli, a car or a plane?
Hehe, ja somsquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
Spawnen jullie wel eens zo?![]()
[ afbeelding ]
DIe witte luchtstreepjes zijn toch maar kut, met die crewkleur nu al 2 races gewonnen xD!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:40 schreef Snoepje5 het volgende:
of spawn je en zijn je witte streepjes ineens weg
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:40 schreef Snoepje5 het volgende:
of spawn je en zijn je witte streepjes ineens weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |