Merkwaardig. Elke titelkandidaat heeft een jong elftal die grillige prestaties laten zien. PSV heeft de sterkste selectie dus waarom jullie vinden dat de 2de plaats het hoogst haalbare is ontgaat mij volledig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zou ik vreemd vinden. Grilligheid is inherent aan een jonge selectie. En wat ik zo zie van PSV dit seizoen is veel leuker om naar te kijken dan het voetbal van +/- de voorgaande 5 jaar. En dat is al een prima winst die je als club hebt gemaakt lijkt me. Resultaten komen vanzelf met een paar gerichte aankopen en/of doorbrekende jeugd.
Het meeste gespeeld maar het minste gewonnen. Dus wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond PSV zijn 39ste EL wedstrijd, de meeste van alle clubs. Moeten we hier trots op zijn?
Sterkste selectie denk ik niet, wel een sterke basiself als iedereen fit is, voetballen kunnen ze wel maar het is allemaal wat druistig nog.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef eight het volgende:
[..]
Merkwaardig. Elke titelkandidaat heeft een jong elftal die grillige prestaties laten zien. PSV heeft de sterkste selectie dus waarom jullie vinden dat de 2de plaats het hoogst haalbare is ontgaat mij volledig.
Dat is wel treurig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond PSV zijn 39ste EL wedstrijd, de meeste van alle clubs. Moeten we hier trots op zijn?
Ja, RBC en RKC ook, gefeliciteerd dat je beter bent dan RKC en RBC dan maar...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn ook zat clubs die nooit meer Europees spelen
Feyenoord
RBC is tegenwoordig een amateurclub, maar je doet net alsof je het weer niet snaptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, RBC en RKC ook, gefeliciteerd dat je beter bent dan RKC en RBC dan maar...
Ik snap het wel; je haalt troost uit het feit dat je beter bent dan een club die niet rullevant is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
RBC is tegenwoordig een amateurclub, maar je doet net alsof je het weer niet snapt
Mwah, zo zijn er wel meer clubs van enig statuur die geen Europees voetbal spelen. Die zijn pas treurig dan, kan je van het feit dat je als club jarenlang Europees voetbal speelt toch niet echt zeggen lijkt me.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap het wel; je haalt troost uit het feit dat je beter bent dan een club die niet rullevant is.
Je hebt gedeeltelijk gelijk, het feit dat we al een poos niet meer doordringen tot de hoofdtoernooien in Europa is inderdaad treurig. Het maakt ons als club echter niet treurig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, zo zijn er wel meer clubs van enig statuur die geen Europees voetbal spelen. Die zijn pas treurig dan, kan je van het feit dat je als club jarenlang Europees voetbal speelt toch niet echt zeggen lijkt me.
Ja, het kan nog triester idd. Gefeliciteerd hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, zo zijn er wel meer clubs van enig statuur die geen Europees voetbal spelen. Die zijn pas treurig dan, kan je van het feit dat je als club jarenlang Europees voetbal speelt toch niet echt zeggen lijkt me.
Trots is overdreven, want Europees spelen is PSV aan haar stand verplicht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het geeft wel een bepaalde constante aan, helaas is het alleen meedoen en niet winnen, ben benieuwd wanneer er weer eens een NL ploeg is die tot dat in staat zal zijn, meedoen om de prijzen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, jij vindt alleen Ajax niet treurig dus?quote:
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij vindt alleen Ajax niet treurig dus?
Duidelijk weer.
Ah, ja, dat zeg ik ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij vindt alleen Ajax niet treurig dus?
Duidelijk weer.
PSV is de afgelopen jaren nog altijd de 2e meest succesvolle club Europees. Alleen Twente heeft de afgelopen 4 seizoenen nog 6 potjes CL gespeeld naast Ajax.quote:
Blijft de lamme met de blinde vergelijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV is de afgelopen jaren nog altijd de 2e meest succesvolle club Europees. Alleen Twente heeft de afgelopen 4 seizoenen nog 6 potjes CL gespeeld naast Ajax.
Aangezien 39 wedstrijden in de EL treurig is is alles wat nog minder is des te treuriger.
Het is inderdaad jammer dat het niveau tekort komt in Nederland.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft de lamme met de blinde vergelijken
Ah, zo..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV is de afgelopen jaren nog altijd de 2e meest succesvolle club Europees. Alleen Twente heeft de afgelopen 4 seizoenen nog 6 potjes CL gespeeld naast Ajax.
Aangezien 39 wedstrijden in de EL treurig is is alles wat nog minder is des te treuriger.
Komt omdat de voorronde voor niet-landskampioenen veel moeilijker is dan de gemixte voorrondes die er vroeger waren toen Ajax om een ticketje kon spelen tegen Grazer AK.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, zo..
Nou, inderdaad.![]()
Verbazingwekkend eigenlijk dat de nr. 2 eigenlijk nooit CL speelt. (behalve Ajax de laatste keer)
Ja, we speelde tegen Kiev idd, dus echt relevant is dit niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat de voorronde voor niet-landskampioenen veel moeilijker is dan de gemixte voorrondes die er vroeger waren toen Ajax om een ticketje kon spelen tegen Grazer AK.
Om van Dinamo Kyiv te winnen is knap natuurlijk, en daar was ook niets aan gestolen. Dat was gewoon de verdienste van Ajax.
Maar om even aan te tonen, vanaf het moment dat de nummer 2 voorronde speelde waren dit de tegenstanders:
2003: Grazer AK
2004: Crveda Zvezda
2005: Brondby IF
2006: Kopenhagen (verloren)
2007: Slavia Praag (verloren)
2008: Arsenal (Twente zat niet in de geplaatstenpot - verloren)
2009: Sporting CP (verloren)
2010: Dinamo Kyiv
2011: Benfica (verloren)
2012: Dinamo Kyiv (2e voorronde - verloren)
2013: Milan (verloren)
Nu kun je zeggen dat we het onszelf moeilijker maken door ongeplaatst te zijn (2011 en 2013) maar geplaatst zijn was in de tijd dat ze dit systeem niet hanteerden een stuk gemakkelijker én de tegenstanders uit de ongeplaatstenpot zijn ook een stuk lastiger.
Duidelijk niveauverschil tussen Crveda Zvezda en Milan.
Ajax presteert Europees in principe ook gewoon het best de afgelopen jaren. Ook al lagen ze soms na de winter sneller uit de Europa League dan andere clubs.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we speelde tegen Kiev idd, dus echt relevant is dit niet.
Yep, helaas is dat zo ja. Al hadden jullie het kunnen redden als je het jaar daarvoor meer punten had gehaald in de Europa League, maar laten we die deur niet weer openen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax presteert Europees in principe ook gewoon het best de afgelopen jaren. Ook al lagen ze soms na de winter sneller uit de Europa League dan andere clubs.
Maar waar 10 jaar geleden die 2e club wel een zekerheidje was is dat nu echt niet meer zo.
Dan hadden we een makkelijkere loting kunnen hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, helaas is dat zo ja. Al hadden jullie het kunnen redden als je het jaar daarvoor meer punten had gehaald in de Europa League, maar laten we die deur niet weer openen.
True, dan nog was het geen zekerheidje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hadden we een makkelijkere loting kunnen hebben.
Maar ook van Real Sociedad kun je zomaar verliezen.
Dat was een jaar geleden al.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk uit naar het debuut van Narsingh
Uh, hij is allang gedebuteerd hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk uit naar het debuut van Narsingh
Allemaal even lachen mensenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, hij is allang gedebuteerd hoor.
moet zeker de schade inhalen van afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al waar hij bleef. Het begint een beetje zielig te worden.
quote:Dilemma rond Toivonen
Naast te egoïstische buitenspelers, niet renderende spitsen en toenemende onderlinge irritatie in het veld – zoals zondag zichtbaar werd in de Euroborg – is ook de positie van Ola Toivonen in de selectie een probleem. Paradoxaal genoeg niet omdat hij er – zoals aan het begin van het seizoen – met de pet naar gooit, maar juist doordat hij steeds fitter, scherper en belangrijker voor het elftal wordt.
Wat doen ze hier fout?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
moet zeker de schade inhalen van afgelopen dinsdag.
ontopic graag
Telegraaf is weer bezig hoor![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)rond_Toivonen__.html
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Het is de telegraaf, dat is al 1 grote fout.
Gelukkig loopt het bij Ajax wel soepel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
moet zeker de schade inhalen van afgelopen dinsdag.
ontopic graag
Telegraaf is weer bezig hoor![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)rond_Toivonen__.html
[..]
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:50:20OPSTELLING PSV tegen Dinamo Zagreb: Tyton; Willems, Hendrix, Bruma, Arias, Maher, Toivonen, Schaars; Depay, Locadia en Jozefzoon. #dinpsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:51:32WISSELSPELERS PSV: Bertrams, Zanka, Matavz, Narsingh, Brenet, Hiljemark en Tamata. Niet in wedstrijdselectie: Van Leer, Van Ooijen. #dinpsv reageer retweet
Jozefzoon weerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:50:20OPSTELLING PSV tegen Dinamo Zagreb: Tyton; Willems, Hendrix, Bruma, Arias, Maher, Toivonen, Schaars; Depay, Locadia en Jozefzoon. #dinpsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:51:32WISSELSPELERS PSV: Bertrams, Zanka, Matavz, Narsingh, Brenet, Hiljemark en Tamata. Niet in wedstrijdselectie: Van Leer, Van Ooijen. #dinpsv reageer retweet
In de jupiler league ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In zijn minuten die hij heeft gemaakt heeft hij het gewoon goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |