quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij was in de war met PSV - Ajax. Kun je hem niet kwalijk nemen.
Daar gaan we hopelijk maar vanuit...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je morgen uit bij Roda JC stunt sta je eerste.
Het is eerder een stunt als je niet wint maar dat behoort ook zeker tot de mogelijkhedenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je morgen uit bij Roda JC stunt sta je eerste.
Waarom? Dat is het risico dat men op dit moment neemt en ik moet zeggen dat ik dit risico beter vind dan het risico van afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:15 schreef RijstNatie het volgende:
Als ze vandaag niet winnen van roda mag de hele pleuris bende uitbreken!
Het is toch helemaal geen risico, ook de afgelopen jaren was PSV uit geen gegarandeerd succesquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Dat is het risico dat men op dit moment neemt en ik moet zeggen dat ik dit risico beter vind dan het risico van afgelopen jaren.
Ik snap niet wat je bedoelt? Ik bedoel het risico om veel jeugd te gebruiken ipv roekeloos beleid. Ik schat dit PSV eerder derde dan eerste worden, maar daar heb ik 0 moeite mee.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch helemaal geen risico, ook de afgelopen jaren was PSV uit geen gegarandeerd succes
Daarom zeg ik, het is toch geen risico, met dat andere beleid werd je ook geen kampioen en nu wordt er tenminste wat opgebouwd en is het vaak nog leuk om naar te kijken ook.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt? Ik bedoel het risico om veel jeugd te gebruiken ipv roekeloos beleid. Ik schat dit PSV eerder derde dan eerste worden, maar daar heb ik 0 moeite mee.
Precies. Dus dat pleuris uitbreken als ze vanmiddag niet winnen is wat overdreven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het is toch geen risico, met dat andere beleid werd je ook geen kampioen en nu wordt er tenminste wat opgebouwd en is het vaak nog leuk om naar te kijken ook.
Tegenwoordig is het een stunt als je deze pot wint...quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is eerder een stunt als je niet wint maar dat behoort ook zeker tot de mogelijkheden
Ik denk dat we dit wel gaan zien na een uurtje als hij Toivonen aflost. Ben er ook benieuwd naar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
Had Maher wel graag een keer willen zien op 10 met Schaars en Hiljemark achter zich. Kijken of hij dan wel wat kan laten zien. Wel beetje onhandige actie van hem op Twitter.
Niet echt de slimste van het stelquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
Wel zou ik die jongen een Twitterverbod geven
Hij retweette dit:
'Waarom weer die toivonen op 10?! Die eikel tekent niet eens bij! Geef Adam Maher toch eens de kans op 10!'
En stuurde ook nog dit de wereld in:
I just take my time with all this shit, I still believe in that 🙏”
Is inmiddels wel weer verwijderd.
Dat tweede is gewoon een songtekst...quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:30 schreef tompsv18 het volgende:
Wel zou ik die jongen een Twitterverbod geven
Hij retweette dit:
'Waarom weer die toivonen op 10?! Die eikel tekent niet eens bij! Geef Adam Maher toch eens de kans op 10!'
En stuurde ook nog dit de wereld in:
I just take my time with all this shit, I still believe in that 🙏”
Is inmiddels wel weer verwijderd.
Wisselspelers: Bertrams, Zanka, Maher, Locadia, Jozefzoon, Brenet en Tamata.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
En Narsingh zit niet eens op de bank. Jammer zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |