Dit.quote:
Dat is niet zo gek toch? Je bent nu net wakker neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:02 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb het gisteren in de 60e minuut afgezet, ben gaan slapen en bedacht me nu net pas dat PSV gespeeld had en dat ik even moet kijken wat de uitslag uiteindelijk geworden is. Zo vreselijk boeiend vond ik het dus.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was geen interessante pot.
Ik had dan nog beter naar het portret van Sara Kroos kunnen kijken, zelfs dát was een interessantere pot.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Beschamend. Dit is wel het slechtste wat ik in tijden heb gezien. Onzekere verdediging, middenvelders die verstoppertje spelen en spitsen die niet aanspeelbaar zijn. Geen druk op de bal, dekken op 2 meter, slechte inspeelpasses. En dan heb ik het nog niet over PSV. Die zijn nog slechter.
Eerlijke, heldere analyse. En nog grappig ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Beschamend. Dit is wel het slechtste wat ik in tijden heb gezien. Onzekere verdediging, middenvelders die verstoppertje spelen en spitsen die niet aanspeelbaar zijn. Geen druk op de bal, dekken op 2 meter, slechte inspeelpasses. En dan heb ik het nog niet over PSV. Die zijn nog slechter.
2 voldoendes tel ik aan onze zijde. Tyton en Locadia. Die laatste omdat hij nog geen bal heb geraakt.
De kabel is terug. Ze hebben er geen zin meer in. Enz enz.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerlijke, heldere analyse. En nog grappig ook.
Bijzonder hoe na een paar maanden niets over lijkt van het gretige en frivole PSV dat zoveel indruk maakte in de seizoensstart. Puur jeugdige wisselvalligheid, of zou er meer spelen?
Kabel terug? Noway! Die is echt niet terug. Ze hebben het helemaal niet zo slecht gedaan gister hoor..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kabel is terug. Ze hebben er geen zin meer in. Enz enz.
Zucht.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kabel terug? Noway! Die is echt niet terug. Ze hebben het helemaal niet zo slecht gedaan gister hoor..
Met zoveel hiphop in de selectie kun je amper nog spreken over een kabel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kabel terug? Noway! Die is echt niet terug. Ze hebben het helemaal niet zo slecht gedaan gister hoor..
Cavaliersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eerder PSV
Ze laten zich gewoon keihard nemen door Toivonen en ze vinden het wel best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |