SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermeij vergelijken met Kluivertquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen vergelijken met Bergkamp.
Jammer dat de Aldi dicht is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de "zoveel geef ik niet om voetbal post". Hij liet al lang op zich wachten.
Winst voor PSV? Neger watquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
Zo'n mooie winst voor PSV en je komt met deze TT?
Mensen die bij de Aldi shoppenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat de Aldi dicht is.
Bij PSV ook.quote:
Altijd ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax laat altijd het beste in de tweede seizoenshelft zien.
Van origine een echte ajacieden opmerkingquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de "zoveel geef ik niet om voetbal post". Hij liet al lang op zich wachten.
Waarom zetten ze dan steeds een grote inhaalspurt neer? Wie is er het meest slagvaardig in de tweede seizoenshelft?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Altijd ja.
Hoe lang volg je nu al voetbal Stijn?
Wut?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Joosie200 het volgende:
Zo'n mooie winst voor PSV en je komt met deze TT?
Cambuur gaat winnen van AZ.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe wedstrijd begint, laat het getroll op PSV maar weer achterwege aub.
Dat klopt maar PSV geeft teveel ruimte wegquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij PSV ook.
[..]
Altijd ja.
Al 4 jaar op rij. Dus de koploper moet 20 punten voorstaan op ajax om kans te maken op de titel. Zijn het minder punten dan haalt ajax ze wel weer inquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij PSV ook.
[..]
Altijd ja.
huh? daar kom ik speciaal voorquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe wedstrijd begint, laat het getroll op PSV maar weer achterwege aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |