en wat maakt dat anders dan de gewone nederlandse?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef disyn het volgende:
Voornamelijk gefocussed op de asian wedding.
interesse is er zekerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:47 schreef freud het volgende:
Yep, bruiloften gedaan. Ik een stuk of 10-15 oid, en An24 iets van 25-30 denk ik. Heb bruiloften geschoten op budget in Delft, maar ook samen met An een bruiloft op Curacao bijvoorbeeld. We doen het allebei niet veel meer, eigenlijk alleen van mensne die we kennen. Ik doe liever voor betaalde opdrachten commercieel werk, meer geld, minder werk.
Kan wel het eea posten hier, maar dan moet er wel echte interesse zijn.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef disyn het volgende:
Een paar voorbeelden van mij, tevens te vinden op het wereldwijde web
wat van de oude garde..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe ik er nu voor sta..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet, doe ik voornamelijk asian wedding (hindoestaans/indiaas/afghaans/pakistaans etc...)
Vroegah schoot ik voornamelijk met de 24-70L 2.8 maar ben nu veel meer van de primes, 24mm en 85mm.. de 24-70 gebruik ik ook nog steeds, maar daar waar nodig is en ik meer flexibiliteit nodig heb.
Trouwens ik loop zelf niet met 2 body's op mn schouders, heb ik wel gedaan totdat je hernia ervan krijg:p, ik wissel de lenzen gewoon, omdat ik van te voren al in kan plannen welke lens ik wanneer nodig zal hebben en ik van te voren inplan wat voor shots ik wil hebben.
Verder probeer ik 1 stijl te hanteren en dan is het aan de klant of ze het vinden passen bij hunzelf of niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef disyn het volgende:
Een paar voorbeelden van mij, tevens te vinden op mijn website.
wat van de oude garde..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe ik er nu voor sta..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet, doe ik voornamelijk asian wedding (hindoestaans/indiaas/afghaans/pakistaans etc...)
Vroegah schoot ik voornamelijk met de 24-70L 2.8 maar ben nu veel meer van de primes, 24mm en 85mm.. de 24-70 gebruik ik ook nog steeds, maar daar waar nodig is en ik meer flexibiliteit nodig heb.
Trouwens ik loop zelf niet met 2 body's op mn schouders, heb ik wel gedaan totdat je hernia ervan krijg:p, ik wissel de lenzen gewoon, omdat ik van te voren al in kan plannen welke lens ik wanneer nodig zal hebben en ik van te voren inplan wat voor shots ik wil hebben.
Verder probeer ik 1 stijl te hanteren en dan is het aan de klant of ze het vinden passen bij hunzelf of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |