en wat maakt dat anders dan de gewone nederlandse?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef disyn het volgende:
Voornamelijk gefocussed op de asian wedding.
interesse is er zekerquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:47 schreef freud het volgende:
Yep, bruiloften gedaan. Ik een stuk of 10-15 oid, en An24 iets van 25-30 denk ik. Heb bruiloften geschoten op budget in Delft, maar ook samen met An een bruiloft op Curacao bijvoorbeeld. We doen het allebei niet veel meer, eigenlijk alleen van mensne die we kennen. Ik doe liever voor betaalde opdrachten commercieel werk, meer geld, minder werk.
Kan wel het eea posten hier, maar dan moet er wel echte interesse zijn.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef disyn het volgende:
Een paar voorbeelden van mij, tevens te vinden op het wereldwijde web
wat van de oude garde..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe ik er nu voor sta..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet, doe ik voornamelijk asian wedding (hindoestaans/indiaas/afghaans/pakistaans etc...)
Vroegah schoot ik voornamelijk met de 24-70L 2.8 maar ben nu veel meer van de primes, 24mm en 85mm.. de 24-70 gebruik ik ook nog steeds, maar daar waar nodig is en ik meer flexibiliteit nodig heb.
Trouwens ik loop zelf niet met 2 body's op mn schouders, heb ik wel gedaan totdat je hernia ervan krijg:p, ik wissel de lenzen gewoon, omdat ik van te voren al in kan plannen welke lens ik wanneer nodig zal hebben en ik van te voren inplan wat voor shots ik wil hebben.
Verder probeer ik 1 stijl te hanteren en dan is het aan de klant of ze het vinden passen bij hunzelf of niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef disyn het volgende:
Een paar voorbeelden van mij, tevens te vinden op mijn website.
wat van de oude garde..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en hoe ik er nu voor sta..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals je ziet, doe ik voornamelijk asian wedding (hindoestaans/indiaas/afghaans/pakistaans etc...)
Vroegah schoot ik voornamelijk met de 24-70L 2.8 maar ben nu veel meer van de primes, 24mm en 85mm.. de 24-70 gebruik ik ook nog steeds, maar daar waar nodig is en ik meer flexibiliteit nodig heb.
Trouwens ik loop zelf niet met 2 body's op mn schouders, heb ik wel gedaan totdat je hernia ervan krijg:p, ik wissel de lenzen gewoon, omdat ik van te voren al in kan plannen welke lens ik wanneer nodig zal hebben en ik van te voren inplan wat voor shots ik wil hebben.
Verder probeer ik 1 stijl te hanteren en dan is het aan de klant of ze het vinden passen bij hunzelf of niet.
Dat kleurrijk is vooral omdat ze kleurrijke kleding aan hebben, maar wat betreft het wettelijk huwelijk niet veel anders dan bij nederlandse huwelijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, echt, vooral de hindoestaanse etc. foto's
kleurrijk en sfeervol, gaaf.
Mooie platen! Ik schiet af en toe ook met de 135L, maar hou wel van de flexibiliteit van een zoom. Als ik de 24L zou hebben...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef disyn het volgende:
Een paar voorbeelden van mij, tevens te vinden op mijn website.
wat van de oude garde..
de 24L is geilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef freud het volgende:
[..]
Mooie platen! Ik schiet af en toe ook met de 135L, maar hou wel van de flexibiliteit van een zoom. Als ik de 24L zou hebben...
Echt heerlijke lens ja. Het is dat ik niet veel meer fotografeer, anders had ik het wel geweten...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef disyn het volgende:
[..]
de 24L is geillaatst een huwelijk voor 80% daarmee geschoten.
dat noemen ze de ceremoniemeesterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:54 schreef Sjiep het volgende:
Hele mooie foto's allemaal! zelf geen ervaring met schieten (wel interesse, maar nog niet genoeg ervaring voor zo'n belangrijke shoot) maar wel nog een tip:
Laat het bruidspaar ie.and aanwijzen die de mensen kent of die alles regelt. Zorg ervoor dat deze persoon dan ook de mensen bij elkaar krijgt voor de groepsshots. Spreek vooraf ook af welke combinaties belangrijk zijn bij groepsfoto's. Bruid met ouders, etc. Maak hier een lijstje van en streep af wat je hebt.
Die is echt leukquote:
Thnx.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
Mooie foto's trouwens shaggy.
Lekker fris/helder. Ook een beetje mijn stijl :-)
Hehe, ja. Was een ouder echtpaar wat voor de 2e keer trouwde. Dit toen ze aankwamen bij de feestzaal. Lekker klassiek, fotoshoot in de Tilburgse Schouwburg en zo. Wel erg leuk om te doen.quote:
zwart wit vind ik ook altijd erg mooi, dan wel echt goed zwart en niet dat grijs / witquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:24 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Thnx.
Moet zeggen dat er veel mensen hier mooie fotos maken, en veel verschillende stijlen. Erg mooi om te zien. Ik hou zelf idd van lichter en fris. Tevens verwoed z/w aanhanger
[..]
Hehe, ja. Was een ouder echtpaar wat voor de 2e keer trouwde. Dit toen ze aankwamen bij de feestzaal. Lekker klassiek, fotoshoot in de Tilburgse Schouwburg en zo. Wel erg leuk om te doen.
Hoezo hilarisch? Ik kan 'm wel ff schoppen maar veel nut heeft dat niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat een hilarisch topic vind ik hier, jammer dat ie niet meer open is
FOT / Bruiloftsfotograaf gezocht aub...
Nee heeft geen nut dus hoeft niet, maar ik vind de insteek ergquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo hilarisch? Ik kan 'm wel ff schoppen maar veel nut heeft dat niet.
Idd. Ik schiet zelf nog graag analoog. Gewoon mooie Ilford film erin, prachtig gewoon. Veel mensen die z/w zeggen te doen zetten vaak alleen om in Grayscale lijkt het wel, terwijl er zo veel meer mogelijk is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zwart wit vind ik ook altijd erg mooi, dan wel echt goed zwart en niet dat grijs / wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar besloten om me daar ook open voor te stellen. Nou kijken of ze ook happen en of ik ook degene ben die ze willen. (aangezien iedereen vast meer opties heeft)
Daarom dit topic maar eens blijven volgen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De afgelopen weken werd ik steeds gevraagd of ik ook foto's maakte. Dit omdat ik recent mijn eerste bruidsvideo heb gedaan.
Goede beelden en muziek maar vind de splitscreens persoonlijk rommelig en veel sfeer weghalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar besloten om me daar ook open voor te stellen. Nou kijken of ze ook happen en of ik ook degene ben die ze willen. (aangezien iedereen vast meer opties heeft)
Daarom dit topic maar eens blijven volgen
Dit is ook puur voor promotie. Veel beelden in een korte tijd, zodat mensen nog geboeid blijven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Goede beelden en muziek maar vind de splitscreens persoonlijk rommelig en veel sfeer weghalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |