Ahaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik denk dat je de florida kreeft bedoelt. Zijn onwijs mooi maar staan bekend als slopers!!
tegen dat de Kreeft je planten sloopt? Geen Kreeft nemen of geen plantenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
AhaOké. Nou ja erg vervelend dat ze bekend staan als slopers. Want ik vind het prachtig mooie diertjes om te zien.
Ik neem aan dat met name je planten het moeten ontgelden? En wat zijn de tips daartegen?
hehe. Jammerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:13 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
tegen dat de Kreeft je planten sloopt? Geen Kreeft nemen of geen plantenof alleen drijfplanten.
CPO kreeftjes schijnen trouwens niet zo te slopen en zijn kleiner. Die zou ik dan eerder nemen.
heel mooi aquarium!quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:32 schreef Nemephis het volgende:
Net even gecheckt, het ziet er prima uit - mega-ultra-3D-deluxe!![]()
[ afbeelding ]
I.t.t. mijn oude bak is het glas .. glashelder. Dat valt me nu pas echt op... oude bak zit vol met krasjes.
[ afbeelding ]
Oh en hij lekt niet.
Me happy
En de visjes zien er ook happy en levendig uit al ben ik wel een paar mannetjesgarnalen kwijt.. [ afbeelding ]
Waar is dat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooie bak! Welke maat is dit?
Ik ga zo even kijken op de aquariumbeurs, is hier letterlijk om de hoek (2 minuten lopen) dus als het niks is ben ik zo weer terug
Ik sowieso bijzonder weinig vertrouwen in het personeel in viswinkelsquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:07 schreef Dragonberry het volgende:
Heeft hij lang droog gestaan? Dan is het belangrijk om goed de kit randen na te kijken. Een verkoper van vissen bij een bouwmarkt vertrouw ik trouwens echt niet.
prima aquariumquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nog even flink aan de poets maar dit is hem! Tof he?![]()
Verkoper begon tegen mijn man aan te kletsen over de vissen maar mijn man heeft er echt niks mee, die ziet het ding liever weer gaan![]()
In elk geval was de verkoper ervaren en verkoper op vissenafdeling van een bouwmarkt dus dat scheelt alweer, ik weet hem te vinden als er iets mis is
Ik vind losse slangen in een aquarium+verwarming eigenlijk storender dan zo'n kolomquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Dank!
De interne kolom is er inmiddels uit, ik vind dat echt te lelijk. Er komt een externe pomp.
Morgen even een flinke poetsbeurt en kijken voor een pomp. Denk een Eheim.
ik heb mijn kolom ook verwijderd op aandringen van mijn vrouwquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Dank!
De interne kolom is er inmiddels uit, ik vind dat echt te lelijk. Er komt een externe pomp.
Morgen even een flinke poetsbeurt en kijken voor een pomp. Denk een Eheim.
Ik hou me maar even inquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik heb mijn kolom ook verwijderd op aandringen van mijn vrouw
Eén meter vijftig lang, vijftig cm diep en 60cm hoog, 450 liter: Enorm dus, naar mijn maatstaven.quote:
Ja zo denk ik er ook wel over: wat niet uit de bak gaat kan ook niet lekken..quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Hexley het volgende:
Het is alleen maar een extra risico op lekkage, van die buitenboord pompen ik moet dus niets hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |