die van mij bij de McD op 2.9 km vanaf waar ik toen woonde :/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn familie ging standaard eten bij de Haje, wanthet was zo'n eind
Zijn je kookkunsten zo belabberd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die van mij bij de McD op 2.9 km vanaf waar ik toen woonde :/
(Video op de site)quote:22 oktober, 2013 - 16:22 -
Minister Ivo Opstelten van veiligheid en justitie komt dinsdagmiddag naar Leeuwarden om te praten met hulpverleners over de gevolgen van de grote brand van afgelopen weekeinde. Bij de brand werden vijf winkels en elf appartementen vernietigd. Een 24-jarige student kwam om het leven.
Zo zie je maar hoe klein de wereld is....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef drakin het volgende:
Ken 2 mensen die in het pand ernaast nu alles kwijt zijn, wist helemaal niet dat hun galerij zo pal ernaast zat, wel dat het in die straat zat.
Ik zei steeds mijn favoriete breiwinkeltje zit ernaast, maar het pand van hun zat er ook nog tussen. (8 kunstenaars die sinds kort daar hun ruimte hadden)
Die Hjoed van gisteren is wel interessant, vooral dat plaatje met de getroffen panden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:38 schreef Snowballed het volgende:
Minister praat met helpers
[..]
(Video op de site)
[..]
Zo zie je maar hoe klein de wereld is....
Hier verteld een nieuwe buurvrouw hoe ze nog mee geholpen heeft om de galerij leeg te halen..
Vanaf 7:35:
Edit: en nog wat luchtbeelden:
die zijn beter dan hun eigen kookkunstenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zijn je kookkunsten zo belabberd?
Vlak voor die buurvrouw zie ik idd alle 2 in beeld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:38 schreef Snowballed het volgende:
Minister praat met helpers
[..]
(Video op de site)
[..]
Zo zie je maar hoe klein de wereld is....
Hier verteld een nieuwe buurvrouw hoe ze nog mee geholpen heeft om de galerij leeg te halen..
Vanaf 7:35:
Edit: en nog wat luchtbeelden:
ja lijkt me sowieso niet een fijne combinatie om die 2 bij elkaar te zetten.....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:42 schreef CherryOnTop het volgende:
Medewerker van de winkel is met de gaskachel bezig geweest waar een losse gasfles naast lag
Ik snap überhaupt niet wat een gaskachel in een winkel doet eigenlijk. Heb ik nog nooit gezien ergens moet ik zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja lijkt me sowieso niet een fijne combinatie om die 2 bij elkaar te zetten.....
Op Wout Gerstel na.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:04 schreef flowerbox het volgende:
De journalisten zijn slecht te verstaan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de hollander die denkt dat iedereen in Leeuwarden in grotten met kampvuurtjes woont
Wat een typische baggerjournalistenvraagquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ja toch"Is het normaal in Leeuwarden dat er een gaskachel in een winkel staat"
Ze hadden eigenlijk moeten zeggen: "Ja, hoe verwarm je een ruimte anders dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee normaal doen we dat met kampvuurtjes, maar het hout was op...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ziet het, een persco met microfoons e.d. is ook nog helemaal nieuw voor ons hier in Friesland, normaal gaat dat met rooksignalen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee normaal doen we dat met kampvuurtjes, maar het hout was op...
Wat maakt dat uit? Tenzij hij de lege niet dichtgedraaid heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja lijkt me sowieso niet een fijne combinatie om die 2 bij elkaar te zetten.....
Zal wel zo'n hitte kanon zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet wat een gaskachel in een winkel doet eigenlijk. Heb ik nog nooit gezien ergens moet ik zeggen.
Hollanders zijn wereldvreemd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de hollander die denkt dat iedereen in Leeuwarden in grotten met kampvuurtjes woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |