zeker weten?quote:
Whahahahah dacht dat je alleen op druiven leefdequote:
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
Iedereen liegt. Mensen die beweren niet te liegen of klagen over het feit dat mensen liegen, kan je pas echt niet vertrouwen.
Huh?quote:
Was het maar zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:52 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Whahahahah dacht dat je alleen op druiven leefde
Ik doe een tomaten dieet :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:21 schreef Significantie het volgende:
[..]
Was het maar zo!
Komkommer dieet ftw
Dat roep jezelf ik heb maar 2 boterhammen op en druivenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:21 schreef Significantie het volgende:
[..]
Was het maar zo!
Komkommer dieet ftw
Waarom ben jij altijd of heel erg onaardig tegen users, of verdedig je ze ten koste van alles?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef Blondje_93 het volgende:
Goed topic joh, ga zo door zou ik zeggen! Over een poosje kotst iedereen je namelijk uit, zielig persoontje
Ik weet nog niet of je het door had, maar dit topic is puur en alleen gemaakt om mij weg te pesten hier..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd of heel erg onaardig tegen users, of verdedig je ze ten koste van alles?
O, dan snap ik het wel. Ik vraag het een andere keer nog weleens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of je het door had, maar dit topic is puur en alleen gemaakt om mij weg te pesten hier..
Is goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
O, dan snap ik het wel. Ik vraag het een andere keer nog weleens.
Geen wonderquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of je het door had, maar dit topic is puur en alleen gemaakt om mij weg te pesten hier..
Haha iedereen kotst jou al uit wanneer ze je verneukte gezicht zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef Blondje_93 het volgende:
Goed topic joh, ga zo door zou ik zeggen! Over een poosje kotst iedereen je namelijk uit, zielig persoontje
Dankje wel hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha iedereen kotst jou al uit wanneer ze je verneukte gezicht zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |