Jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je zou 60 euro (extra) hebben gewonnen als het in de 3e gestopt zou worden?
in de bibliotheekquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Beste card sinds tijden. Melendez vs Sanchez. Tering wat een fight was dat zeg. Stond echt te schreeuwen achter mijn laptop.
Prima verwoordquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:25 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Jezus wat een event zeg
Melendez vs Sanches![]()
![]()
Main was ook heerlijk en een eervolle vermelding voor Amagov
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Prima verwoord
Op het fout schrijven dan de naam van the nightmare/dream/vision (doorhalen wat niet van toepassing is) dan
Thanks brahquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy Fuck!! Wat een card zeg
Hoop niet dat UFC 167 nu keihard zal zuigen...
Felicitaties voor Geo!!![]()
Statistisch gezien pak ik hem komende seizoen weer
I'll be back!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Ghehehe, als JDS naar voren komt om z'n trademark "hier ga jij liggen" move te doen komt Cain hem tegemoet lopen, bijna in z'n gezicht "ik dacht het even niet"
[ afbeelding ]
haha ik kon.alleen maar lachen en verbaasd kijken bij die 3de ronde, wat een partij!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Beste card sinds tijden. Melendez vs Sanchez. Tering wat een fight was dat zeg. Stond echt te schreeuwen achter mijn laptop.
Damn, ik weet niet wat ik hier op moet zeggen precies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hospital pic
According to his manager, Anca Cláudia Guedes, JDS remembers nothing after the knockdown in the third: "He went to autopilot mode after that strike, he doesn't know what happened. We've told him now, but he thought he had been knocked out in the third and the fight ended there. He had no idea he made it into the fifth round or even that he gave an interview in the end".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |