Het gaat mij er niet om hoeveel ze in het verleden gewonnen hebben, dat zegt niks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg namen en titels in deze bunch.. JDS en Cain steken er gewoon met kop en schouder boven uit.
Maar met deze redenatie is alleen LW stacked. Want alle andere champs zitten op 20-2 of 10-1 etc.
Dan heb je gelijk, maar wat ik zei met die redenatie is alleen LW stacked.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om hoeveel ze in het verleden gewonnen hebben, dat zegt niks.
Daarom typte ik 'potentiële champs'.
Hey, toevallig. Ik heb daar ook beeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:25 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.ufc.tv/video/ufc-166-post-fight-press-conference
Hier heb ik beeld
SPOILER: Totaaloverzicht Season 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LegendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er rekening mee dat de dopingcontrole nog uitgevoerd moet worden![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:31 schreef Hooidraad het volgende:
AND THE NEEEEEEEW
TWO TIIIIIME
TUP CHAMPION OF THE WORLD......
Geo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
n00c die toch nog een dagwinst pakt bij het laatste eventSPOILER: Totaaloverzicht Season 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LegendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd er rekening mee dat de dopingcontrole nog uitgevoerd moet worden
[ afbeelding ]![]()
Heb je dat plaatje opgeslagen toen? Of heb je die weten te sherlocken?![]()
Heb alles wat ik van TUP kon vinden in een mapje gepleurdquote:Op zondag 20 oktober 2013 07:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Heb je dat plaatje opgeslagen toen? Of heb je die weten te sherlocken?
Ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:13 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/296806]Hooidraad./url] het volgende:
Moemoe kan volgens mij ook wel goed vechten.
Ga bij Marloes trainen.
Zo vet, toch nog 1 dagzege er uit weten te trekken!quote:Op zondag 20 oktober 2013 07:31 schreef Hooidraad het volgende:
AND THE NEEEEEEEW
TWO TIIIIIME
TUP CHAMPION OF THE WORLD......
Geo.
n00c die toch nog een dagwinst pakt bij het laatste event
Houd er rekening mee dat de dopingcontrole nog uitgevoerd moet worden
[ afbeelding ]
Yep, als Jordan won dan werden Taz en ik champ. Geo had Gonzaga gepickt, verder hadden we alledrie dezelfde picks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
Klein vraagje Hooidraad, was het nu de Gonzaga fight die de doorslag gaf?
Sneuquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:41 schreef Hooidraad het volgende:
Dus ik hoop nog dat Gonzaga positief test.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef Fenomeno het volgende:
Geo gefeliciteerd man, wel leuk dat er maar 1 champ is ipv gedeeld
quote:
Ja.. daar naaide hij, geen 60euro.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi. JDS houdt z'n handen laag om takedowns te stuffen en direct zodra hij z'n handen omhoog doet gaat Cain weer idd voor een takedown.
[ afbeelding ]
Op 1.57 steekt Herb zelfs z'n hand al uit om het te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |