Mja hij wil ook wel erg graag worstelenquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:12 schreef Geo4kant het volgende:
Cain overstrekt zich heel snel als hij en punch gooit, veel ruimte voor JDS
gmtaquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd of Cain voor elbows gaat om die cut te testen die JDs heeft, beetje zoals tegen Bigfoot
Mja, ze kunnen wel zeggen "JUNIOR LANDED A BIG LEFT!!!" maar als je vervolgens geen reactie van Cain ziet, zal dat ook wel loslopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:16 schreef Geo4kant het volgende:
Damn wat een ronde.. Cain 2x rocked, JDS 1x lichtjes denk ik.. Cain pakte harde stoten op zijn kin.
Da's waar, moet ie wel ophouden met die anderson silva ongein, want hij is geen anderson silvaquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:18 schreef Geo4kant het volgende:
Het mooie aan heavyweights is.. maakt niet uit hoeveel Cain land, je weet gewoon dat JDS het zo kan eindigen.
Cees overleeft het never nooit 7 rondes tegen Cain.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:22 schreef THEFXR het volgende:
ik zie een beetje cees zwakheden, cardio enzo
Ik mis de tijd dat we geloofden dat het wel mogelijk was voor Cees.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cees overleeft het never nooit 7 rondes tegen Cain.
7 rondes gaat em niet worden neequote:Op zondag 20 oktober 2013 06:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cees overleeft het never nooit 7 rondes tegen Cain.
bewonderenswaardig dat ie doorgaat idd, vorige keer werd ie ook al behoorlijk afgetuigdquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:27 schreef Geo4kant het volgende:
Junior pakt echt teveel klappen, respect voor zijn heart maar het is niet gezond.
Als ie doorgaat met zich niet te verdedigen zit dat er wel aan te komen jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:29 schreef Geo4kant het volgende:
Moet nu wel een TKO komen in ronde 4, Herb heeft mij nu al genaaid mofo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |