Ik ben dan ook bloedserieus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je PI maakt het ziekelijk eng. Geen grappen dit.
Als je een dag per week een dag de tijd hebt om tot inzicht te komen is dat meer dan de gemiddelde mens in hun leven neemt om een moment voor zichzelf te nemen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enge man.
Tevens is bier wel lekker ja.
mm, dat klinkt nogal stoned.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een dag per week een dag de tijd hebt om tot inzicht te komen is dat meer dan de gemiddelde mens in hun leven neemt om een moment voor zichzelf te nemen.
Ik ben wel een inzichtelijke jongeman.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een dag per week een dag de tijd hebt om tot inzicht te komen is dat meer dan de gemiddelde mens in hun leven neemt om een moment voor zichzelf te nemen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben wel een inzichtelijke jongeman.
Je zin is wel scheef, dat terzijde. Toch hou ik wel van je.
Ik kom er niet helemaal uit, maar deze klinkt echt wijs. Ik ben te dom voor deze zinnen _OO_quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, je bent ook stoned?quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik kom er niet helemaal uit, maar deze klinkt echt wijs. Ik ben te dom voor deze zinnen _OO_
Nee, heb wel wat op eem beetjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |