SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
het is inderdaad doodquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
Zo rustig is het hier nog nooit geweest
Kom GTA en op Skypequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
Zo rustig is het hier nog nooit geweest
vind je dat goede films ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Machete net weer eens gekeken, was op tv. Blijft een heldenfilm. Binnenkort deel 2![]()
![]()
![]()
![]()
Machete is geniaal ja.quote:
Heb je Gravity al gezien? Die krijgt echt veel positieve reviews, twijfel of ik er voor naar de bios moet gaan.quote:
Dat is de eerste film waar ik 3D een toevoeging vond.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je Gravity al gezien? Die krijgt echt veel positieve reviews, twijfel of ik er voor naar de bios moet gaan.
Nee, nog niet. Zit er wel aan te denken om te gaan door al die reacties dat 3D en imax zo tof zijn hierbij..terwijl hij me, puur door de cast, vooraf niet echt boeiend leek eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je Gravity al gezien? Die krijgt echt veel positieve reviews, twijfel of ik er voor naar de bios moet gaan.
ik wel, wel een goede film maar ook weer niet geweldig ofzoquote:
morgen wel te downloaden joh..MOTD.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wel, wel een goede film maar ook weer niet geweldig ofzoMAar wel gewoon een leuk verhaal en goed uitgevoerd
motd vergeten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Adembenemende film, echt fantastisch gefilmd en 3D voegt echt gigantisch veel toe. Prachtige beelden, sterk acteerwerk (totaal niet gestoord aan Clooney en Bullock), perfecte speelduur en absoluut de moeite waard. Cijfer op Imdb is geen hype, is echt zo'n hoog cijfer waard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Zit er wel aan te denken om te gaan door al die reacties dat 3D en imax zo tof zijn hierbij..terwijl hij me, puur door de cast, vooraf niet echt boeiend leek eigenlijk.
Dit soort rollen voor Sandra Bullock en George Clooney
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is de eerste film waar ik 3D een toevoeging vond.
Hmmm dat klinkt goed. Ben nog nooit naar een 3d film geweest, helaas heb je in Haarlem geen imax. Maar misschien toch maar even checken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Adembenemende film, echt fantastisch gefilmd en 3D voegt echt gigantisch veel toe. Prachtige beelden, sterk acteerwerk (totaal niet gestoord aan Clooney en Bullock), perfecte speelduur en absoluut de moeite waard. Cijfer op Imdb is geen hype, is echt zo'n hoog cijfer waard.
met ov halfuurtjequote:Op zondag 20 oktober 2013 01:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Je bent zo vanuit Haarlem in Pathe ArenA toch?
Trap dr de deur uit! Als het nu al begint, en jullie zijn nog niet eens getrouwd...quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:48 schreef DuTank het volgende:
Mijn tradepile is weer leeg. Het is dat ik niet veel tijd heb om ervoor te zitten, maar 1 uurtje deals op pikken levert me ongeveer 50k op.
Ik heb nog een ruzietje gehad met mijn vriendin, omdat ik Bayern München niet mocht zien..
Ik had gister ene goeie start in divisie 2.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:43 schreef Thorb het volgende:
Gister ongeslagen div 4 gepakt, nu maar eens aan 3 wagen
meteen 5atb pace serie a
3-0 achter na 3 rebounds. Gaat grootste nederlaag tot nu toe worden deze FIFAquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had gister ene goeie start in divisie 2.
2x gewonnen toen helaas met 4-0 verloren
In divisies heb ik maar 5 wedstrijden de nul gehoudenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-0 achter na 3 rebounds. Gaat grootste nederlaag tot nu toe worden deze FIFA
Als wij dan samen wonen heb ik m'n eigen hokje met console en digitaal TV.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trap dr de deur uit! Als het nu al begint, en jullie zijn nog niet eens getrouwd...
Geluidsdicht?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als wij dan samen wonen heb ik m'n eigen hokje met console en digitaal TV.
Als, als, als..quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:19 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze card er zou zijn
Nog niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als, als, als..
Heb je al met z'n nif gespeeld? Zo ja, is ie goed?
Silvers zijn dit jaar ook spotgoedkoopquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog niet.
Kan hem wel kopen, maar dan moet ik veel verkopen voor een goed team er om heen te maken.
Ik weet nu al dat hij wel goed zal zijn
Ja het is echt niet normaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:32 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Silvers zijn dit jaar ook spotgoedkoop![]()
Alleen de enige goede sterke link die jobson heeft is elton maar hij lijkt me dan weer niet zo goed
Sanchez al onder de 90kquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh![]()
EA zal wel weer blij zijn met die vele opties voor dure IF van gister
IF lahm al onder de 200Kdie toch maar eens halen denk
wilde eigenlijk voor lahm en lavezzi gaan. maar wil costa stiekem ook nog wel hebben.. keuzes keuzesquote:
Al die coins door het handelen in IF's ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wilde eigenlijk voor lahm en lavezzi gaan. maar wil costa stiekem ook nog wel hebben.. keuzes keuzes
ramsey de deur uit die bevalt niet. en dan kijken of campagnaro geruild kan worden voor sanchez![]()
sowieso IF matuidi al vroeg opgepikt profit van 100Kquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Al die coins door het handelen in IF's ?
Doe je goed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso IF matuidi al vroeg opgepikt profit van 100K
Snapte je post over Matuidi steeds niet omdat hij op xbox nooit 100k is geweest, zie nu dat hij op ps3 2x zo duur isquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso IF matuidi al vroeg opgepikt profit van 100K
nog wat consumables ingekocht tijdens de glitch, die inmiddels de deur al uit zijn.
ps3quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Snapte je post over Matuidi steeds niet omdat hij op xbox nooit 100k is geweest, zie nu dat hij op ps3 2x zo duur is![]()
Ik ben er volgens mij net achter gekomen dat als je minder power zet bij een kopbal dat hij harder koptquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:08 schreef Kiid het volgende:
Mijn streak is over. Gister verloren van iemand in een penaltyreeks. Ik ben daar zo verschrikkelijk slecht in. Ik heb 4x een penalty reeks gehad en alle 4 de keren verloren![]()
Maar ik moet ook wel zeggen dat hij het wel verdiende om te winnen dus maakte me ook niet zoveel uit
Is dat zo? Met corners hou ik het langer ingedrukt en met voorzetten vaak maar gewoon 1 keer klikkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben er volgens mij net achter gekomen dat als je minder power zet bij een kopbal dat hij harder kopt
Vast een goed pot geweest..quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:25 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
6-1 gewonnen 3 keer Vucinic en 3 keer Mandzukic
Ik probeerde het net of eerder drukken dat kan ook en won meteen door 5 kop goalsquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat zo? Met corners hou ik het langer ingedrukt en met voorzetten vaak maar gewoon 1 keer klikken
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus je zou kunnen zeggen dat hij een... Constante factor is in je team!
[ afbeelding ]
Hij zit ook Constant in Serie A teamsquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is de enigste die een constant niveau haalt
Xbox klok, na 1 uur spelen gaat hij uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijdens een potje FIFA ging de Xbox ineens uit.. stroomstoring ofzo.
wtfquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:52 schreef Thorb het volgende:
Hele week geen treinen op mijn traject volgens mij, lekker ns bussen
Makkelijker dan divisie 1 ja aangezien iedereen daar hardcore zit te zweten voor overwinningen. Al wil ik eigenlijk weer met seasons beginnen. Heb die goldcup nou al zo vaak gewonnen dat het saai begint te wordenquote:
Heb tot nu toe alles gewonnen met 3 doelpunten verschil op 1 wedstrijd na.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Makkelijker dan divisie 1 ja aangezien iedereen daar hardcore zit te zweten voor overwinningen. Al wil ik eigenlijk weer met seasons beginnen. Heb die goldcup nou al zo vaak gewonnen dat het saai begint te worden
Groningen, Lazio is net begonnen geloof ik?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog betting tips voor vandaag?
Groningen to win of wat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Groningen, Lazio is net begonnen geloof ik?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Groningen, Lazio is net begonnen geloof ik?
Morgen ga ik beginnen, ik heb niks meer gehoord over GIO terwijl we bepaalde afspraken hadden gemaakt voor dit weekendquote:
Ok ik doe die 2 dingen vandaag denk ik (en misschien nog even wat van die overige dingen als omgeving een stukje). Misschien dinsdag ofzo even overleggen face to face?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Morgen ga ik beginnen, ik heb niks meer gehoord over GIO terwijl we bepaalde afspraken hadden gemaakt voor dit weekend
HSV +2,5 , HSV DNB, PSV +2,5, Aston Villa 1X, Fiorentina 1Xquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog betting tips voor vandaag?
Iedere individuele opdracht zou af zijn en opdracht 1. Toen hebben we de taken verdeelt en zou 1 iemand achteraf alles tot een goed geheel vormen. Maar de deadlines zijn niet echt nagekomen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok ik doe die 2 dingen vandaag denk ik (en misschien nog even wat van die overige dingen als omgeving een stukje). Misschien dinsdag ofzo even overleggen face to face?
Gio moet morgen ingeleverd en jullie hebben nog niets ?
Ik vond hem wel erg goed ja, al mist hij wel de fysieke kracht die een Fellaini bijv wel heeft. Zo'n box-to-box speler als Ramires is wel fijn om erbij te hebben naast een fysiek sterke CDM. Zou hem zelf niet in zijn eentje op CDM willen hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is Ramires de moeite waard voor op cdm?
Ja hij heeft High High. Maar speel 4-1-2-1-2.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg goed ja, al mist hij wel de fysieke kracht die een Fellaini bijv wel heeft. Zo'n box-to-box speler als Ramires is wel fijn om erbij te hebben naast een fysiek sterke CDM. Zou hem zelf niet in zijn eentje op CDM willen hebben.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wel, wel een goede film maar ook weer niet geweldig ofzoMAar wel gewoon een leuk verhaal en goed uitgevoerd
motd vergeten
Match Of The Day 2013.10.19 720p HDTV x264-FTPquote:
Best een aardig nr, maar ik vind het echt totaal niet bij het spel passen. In ieder geval niet bij de vorige 2 delen..misschien dat de stijl nu wat anders is..quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
Hier timmie mag je veel naar luisteren als je het spel hebt
Dit is ook niet Lego Batman hequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best een aardig nr, maar ik vind het echt totaal niet bij het spel passen. In ieder geval niet bij de vorige 2 delen..misschien dat de stijl nu wat anders is..
Je hebt nog steeds pikstraf en je hormonen verstoren je normale denken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom had ik hier een ander idee bij:
[ afbeelding ]
Klopt...quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds pikstraf en je hormonen verstoren je normale denken?
Moet je even Toefjes DM-en voor fapmateriaal. Volgens mij is hij een fapdatabase waar Tim een Film/Serie database is.quote:
Dat had ik gisteren ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
GTA opstarten en dan Trevor op de top van de Mt.Chilad aantreffen in een vrouwenjurk met een flesje bier in zijn klauwen.
Haha ga jij dood? Ik ben bij GTA nog niet dood gegaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook
Voorzichtig eraf lopen. Ik ging er dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIMDB en Toefferzquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je even Toefjes DM-en voor fapmateriaal. Volgens mij is hij een fapdatabase waar Tim een Film/Serie database is.
dat soort dingen zijn echt geniaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
GTA opstarten en dan Trevor op de top van de Mt.Chilad aantreffen in een vrouwenjurk met een flesje bier in zijn klauwen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ga jij dood? Ik ben bij GTA nog niet dood gegaanIk rende te enthousiast de berg af, waardoor die viel en niet meer stop kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je even Toefjes DM-en voor fapmateriaal. Volgens mij is hij een fapdatabase waar Tim een Film/Serie database is.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GTA Online een stickybomb op je auto doen en dan keihard Jallaaaaaa roepen door je microfoon wanneer je hem laat ontploffen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Allah Snackbar past meer bij jou
Sowieso Perisic LM, want Kroaatquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:11 schreef BDIL het volgende:
Wie zou ik nemen in 4-1-2-1-2 op LM/RM Bundesliga ? Farfan/Shaqiri/Muller/Blaszczykowski op RM ? Elia/Perisic LM ?
Wat voor workrates heeft je lb?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:11 schreef BDIL het volgende:
Wie zou ik nemen in 4-1-2-1-2 op LM/RM Bundesliga ? Farfan/Shaqiri/Muller/Blaszczykowski op RM ? Elia/Perisic LM ?
Alaba heeft High/Mediumquote:
Waarom geen Eddie Johnson?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef wonton het volgende:
hij is dus echt goed heM'n team speelt ook lekker. De balans is perfect alleen jammer dat Donovan best kut is.
Maybe wil ik nog IF Zusi halen maar Bradley en Holden doen het uitstekend![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ik Perisic pakken die heeft medium/medium. Dan is na balverlies niet meteen je hele linkerkant open als Alaba mee komt.quote:
Dat ja. Wat een ongelooflijke oppereindbaas is dat. Must-have.quote:
Is dat een fijne formatie?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef wonton het volgende:
hij is dus echt goed heM'n team speelt ook lekker. De balans is perfect alleen jammer dat Donovan best kut is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kon vorig jaar ook alleen gebeurde het minder vaak.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
De keeper kan nu hands maken buiten de 16De tegenstander had dat net en de vrije trap schoot ik er daarna in (pas de 2e dit jaar)
Ik vind van wel. Bradley en Holden staan altijd op de goede plek. De backs komen er vaak overheen om een voorzet te geven.quote:
Kon in 13 ook al al hoor, moet je wel zorgen dat je hands had ingeschakeld meen ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
De keeper kan nu hands maken buiten de 16De tegenstander had dat net en de vrije trap schoot ik er daarna in (pas de 2e dit jaar)
Nee hoor, heb het paar keer online gehad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kon in 13 ook al al hoor, moet je wel zorgen dat je hands had ingeschakeld meen ik
Ook in FUT?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het paar keer online gehad.
kan best kloppen, bij instellingen staat hij standaard uit en kun je hem op aan zettenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het paar keer online gehad.
Welke formatie speel jij? Ik ben of heel slecht, of ik heb gewoon 'mijn' formatie nog niet gevonden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:35 schreef Thorb het volgende:
Benteke blijft het goed doen, Traore en Doumbia vallen stil. Misschien iets met Gomez en Reus maken...
[ afbeelding ]
Nu aan het strijden in div 3, 2 gewonnen en 2 verloren
433(4), dat is mijn team met Benteke en 352 met Doumbia en Traore maar dat loopt ineens niet meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke formatie speel jij? Ik ben of heel slecht, of ik heb gewoon 'mijn' formatie nog niet gevonden.
3x gewonnen en 1x verloren nu in divisie 2 gaat de goeie kant op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:35 schreef Thorb het volgende:
Benteke blijft het goed doen, Traore en Doumbia vallen stil. Misschien iets met Gomez en Reus maken...
[ afbeelding ]
Nu aan het strijden in div 3, 2 gewonnen en 2 verloren
Hij heeft ook 3* volgens mij hoor...weet ik bijna zeker.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
http://wefut.com/en/player/5272
Benteke 2* skill? Voor mijn gevoel 3
Bij mij loopt het ook voor geen meter meer. Ben Arfa heeft 3 potjes goed gespeeld nu is het echt drama.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
433(4), dat is mijn team met Benteke en 352 met Doumbia en Traore maar dat loopt ineens niet meer.
Dat is gewoon FUT dit jaar lijkt het wel..ieder team, hoe goed het ook is, heeft een houdbaarheidsdatumquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
433(4), dat is mijn team met Benteke en 352 met Doumbia en Traore maar dat loopt ineens niet meer.
Ja ik hou het team nog even maar ga er denk ik even niet mee spelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon FUT dit jaar lijkt het wel..ieder team, hoe goed het ook is, heeft een houdbaarheidsdatum
Ziet er prima uit denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik hou het team nog even maar ga er denk ik even niet mee spelen.
Misschien dit maken... heb nog 370k
[ afbeelding ]
Nee das allemaal troll. 90% iigquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent wel heel boos over gister he
Jovetic scoort toch niet. Dus dubbele mandekking op Eto'o.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
Pfff tegen een 41212 met Eto'o - Jovetic
Depay moet echt een deadeye kaartje hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:46 schreef ThadCastle het volgende:
((((((((((((((((
Dat had de eerste stap tot IF kunnen zijn
Cocu moet wat shooting kaartjes toepassen. Finishing moet omhoog
Lijkt me ook wel ja..daar heeft hij niet zo'n last van de mankementen die hem een matige CB maakten.quote:
3-0 voor in 10 minutenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jovetic scoort toch niet. Dus dubbele mandekking op Eto'o.
Hij is mijn veredelde rechtsbuiten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja..daar heeft hij niet zo'n last van de mankementen die hem een matige CB maakten.
Ja een schot van de 100 en dan had je geluk dat de keeper zo slecht de bal tegenhield.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is hij te klein voor je crosses?quote:
Oh is hij dat offerzwijn dat steeds de lul is..arme jongenquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh is hij dat offerzwijn dat steeds de lul is..arme jongen
thxquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef Tim86 het volgende:
Match Of The Day 2013.10.19 720p HDTV x264-FTP
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Coutinho eraf met een gebroken neus..nu tillen ze hem met 2 EHBO'ers van het veld af op een soort semi-brancard dat meer lijkt op een vuilniszak waar ze hem in doen
En ze slepen hem nu van het veld af met zijn onderlichaam wat gewoon over de grond sleept
wtfquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo sleepten ze hem 50 meter over de grond van het veld af
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef wonton het volgende:
[..]
Is wel iets voor tim86. Kan hij 3 wedstrijden tegelijk bekijken
quote:
webapp op 1 scherm, game op 1 scherm, klb topic over fut maken op 3e schermquote:
nog geen hd tv?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort ook een nieuw beeldscherm kopen kan ik eindelijk FIFA doen op Full HD
Futten, fappen en traden..simultaanquote:
HD ready heb ik.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
webapp op 1 scherm, game op 1 scherm, klb topic over fut maken op 3e scherm
[..]
nog geen hd tv?
Koop een plasmaquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort ook een nieuw beeldscherm kopen kan ik eindelijk FIFA doen op Full HD
Check ook die momentum switchquote:
god is een excuus dus lul nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:44 schreef Blistering het volgende:
Pogba 0-2, als er ooit een Pogba IF komt dan dank ik God op m'n blote knietjes![]()
Ik speel ook op lagere kwaliteit, omdat die Elgato geen 1080p ondersteundquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef wonton het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Alle spellen zijn nog in 720p
Pogba is een goed excuusquote:
Ja, Met een schuin oog, al is het nu wel erg spannend. Zwolle - ADO heb ik maar afgezetquote:
Dan heeft PSV al verloren, want die scoort sowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ook wel weer alles recht op hem af bijna hoor..gewoon echt slecht afronden. Maar er komt nog een foutje als het weer net zo gaat als toen...quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
PSV - RKC weer dit, keeper die opeens denk Buffon te zijn.
FIFA stylequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:03 schreef wieisboos het volgende:
Die herhalingen op Foxsports.nlduren 4 seconden en het begint als de bal al bijna in het net ligt
[ afbeelding ]
Ajax wordt toch kampioenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef BDIL het volgende:
Dit jaar komen er echt 6/7 mogelijke titelkandidaten.
Ajax is inderdaad de laatste jaren de beste van de slechtste geweest. Maar wat is je punt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klinkt alsof Ajax al jaren geen kampioen is geworden?
nee fus nu praat je poepquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:17 schreef Fuszy het volgende:
Is dat geen rood als je de vrije trap aan groningen geeft?
Of telt dat niet als doorgebroken?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax is inderdaad de laatste jaren de beste van de slechtste geweest. Maar wat is je punt?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef zerokil het volgende:
Als PSV is een normale commentator krijgt dan winnen we wel.
Nee we krijgen altijd die vieze vuile trek opa die niks normaal kan zeggen. elke zwarte speler haalt die door elkaar via kkut opa
de schuld geven aan de commentator is wel een nieuw dieptepuntquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef zerokil het volgende:
Nee we krijgen altijd die vieze vuile trek opa die niks normaal kan zeggen. elke zwarte speler haalt die door elkaar via kkut opa
hahahahquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef zerokil het volgende:
Oja, nu ligt het aan de commentator.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:18 schreef zerokil het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
kan de gemeente geen nieuwe commentator kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |