SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
het is inderdaad doodquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
Zo rustig is het hier nog nooit geweest
Kom GTA en op Skypequote:Op zondag 20 oktober 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
Zo rustig is het hier nog nooit geweest
vind je dat goede films ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Machete net weer eens gekeken, was op tv. Blijft een heldenfilm. Binnenkort deel 2![]()
![]()
![]()
![]()
Machete is geniaal ja.quote:
Heb je Gravity al gezien? Die krijgt echt veel positieve reviews, twijfel of ik er voor naar de bios moet gaan.quote:
Dat is de eerste film waar ik 3D een toevoeging vond.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je Gravity al gezien? Die krijgt echt veel positieve reviews, twijfel of ik er voor naar de bios moet gaan.
Nee, nog niet. Zit er wel aan te denken om te gaan door al die reacties dat 3D en imax zo tof zijn hierbij..terwijl hij me, puur door de cast, vooraf niet echt boeiend leek eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je Gravity al gezien? Die krijgt echt veel positieve reviews, twijfel of ik er voor naar de bios moet gaan.
ik wel, wel een goede film maar ook weer niet geweldig ofzoquote:
morgen wel te downloaden joh..MOTD.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wel, wel een goede film maar ook weer niet geweldig ofzoMAar wel gewoon een leuk verhaal en goed uitgevoerd
motd vergeten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Adembenemende film, echt fantastisch gefilmd en 3D voegt echt gigantisch veel toe. Prachtige beelden, sterk acteerwerk (totaal niet gestoord aan Clooney en Bullock), perfecte speelduur en absoluut de moeite waard. Cijfer op Imdb is geen hype, is echt zo'n hoog cijfer waard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Zit er wel aan te denken om te gaan door al die reacties dat 3D en imax zo tof zijn hierbij..terwijl hij me, puur door de cast, vooraf niet echt boeiend leek eigenlijk.
Dit soort rollen voor Sandra Bullock en George Clooney
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is de eerste film waar ik 3D een toevoeging vond.
Hmmm dat klinkt goed. Ben nog nooit naar een 3d film geweest, helaas heb je in Haarlem geen imax. Maar misschien toch maar even checken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Adembenemende film, echt fantastisch gefilmd en 3D voegt echt gigantisch veel toe. Prachtige beelden, sterk acteerwerk (totaal niet gestoord aan Clooney en Bullock), perfecte speelduur en absoluut de moeite waard. Cijfer op Imdb is geen hype, is echt zo'n hoog cijfer waard.
met ov halfuurtjequote:Op zondag 20 oktober 2013 01:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Je bent zo vanuit Haarlem in Pathe ArenA toch?
Trap dr de deur uit! Als het nu al begint, en jullie zijn nog niet eens getrouwd...quote:Op zondag 20 oktober 2013 09:48 schreef DuTank het volgende:
Mijn tradepile is weer leeg. Het is dat ik niet veel tijd heb om ervoor te zitten, maar 1 uurtje deals op pikken levert me ongeveer 50k op.
Ik heb nog een ruzietje gehad met mijn vriendin, omdat ik Bayern München niet mocht zien..
Ik had gister ene goeie start in divisie 2.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:43 schreef Thorb het volgende:
Gister ongeslagen div 4 gepakt, nu maar eens aan 3 wagen
meteen 5atb pace serie a
3-0 achter na 3 rebounds. Gaat grootste nederlaag tot nu toe worden deze FIFAquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had gister ene goeie start in divisie 2.
2x gewonnen toen helaas met 4-0 verloren
In divisies heb ik maar 5 wedstrijden de nul gehoudenquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-0 achter na 3 rebounds. Gaat grootste nederlaag tot nu toe worden deze FIFA
Als wij dan samen wonen heb ik m'n eigen hokje met console en digitaal TV.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trap dr de deur uit! Als het nu al begint, en jullie zijn nog niet eens getrouwd...
Geluidsdicht?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als wij dan samen wonen heb ik m'n eigen hokje met console en digitaal TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |