SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Arashimashou op 20-10-2013 15:28:49 ]
Wat is het gewone werken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Qunix het volgende:
Eigenlijk is het gewone werken de beste opleiding.
quote:
Je droombaan uitvoeren.quote:
Dat klinkt als het beste ja. Maar is dat altijd mogelijk...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je droombaan uitvoeren.
De beste opleiding die er is! Je leert zoveel wat je bij al die studies niet leert... En zelfs tijdens het werken leer je iedere keer nieuwere dingen.
Wij zitten niet te wachten op een anime over processorsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is het gewone werken?
[..]
Ik doe nu die opleiding, 3 tegelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat klinkt als het beste ja. Maar is dat altijd mogelijk...
Z80-tan. Het is een uitdaging, maar Japanners kunnen dat echt wel. Heb je ook 6502-kun, 8086-san en euh... Athlon-sama. 486-dono. ARM-chan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wij zitten niet te wachten op een anime over processors
Maak er een manga over! 4-koma met alle cijfertjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Z80-tan. Het is een uitdaging, maar Japanners kunnen dat echt wel. Heb je ook 6502-kun, 8086-san en euh... Athlon-sama.
Ik denk niet dat ik tot de betere 95 procent van tekenaars behoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maak er een manga over! 4-koma met alle cijfertjes
Schrijf dan een light novelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tot de betere 95 procent van tekenaars behoor.
Ja dat klinkt triest. Ja dat was de bedoeling ook.
Die is er al,voor operating system softwarequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Z80-tan. Het is een uitdaging, maar Japanners kunnen dat echt wel. Heb je ook 6502-kun, 8086-san en euh... Athlon-sama. 486-dono. ARM-chan.
Ik zal er nog eens over nadenken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Schrijf dan een light novelelke ploert kan dat blijkbaar als je die bagger ziet.
Ja, OS-tan oid?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT
[..]
Die is er al,voor operating system software
[..]
Doen
Kloptquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens over nadenken.
[..]
Ja, OS-tan oid?
Nou de anime over de IBM 5100 was best wel goed hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien wel maar de manier waarop bedrijven en scholen samenwerken om stageplaatsen te creëren stinkt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Qunix het volgende:
Eigenlijk is het gewone werken de beste opleiding.
Het is de schuld van de shota's.quote:
Klopt. Het beste is als je zelf opzoek gaat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Misschien wel maar de manier waarop bedrijven en scholen samenwerken om stageplaatsen te creëren stinkt.
Vertel!quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien wel maar de manier waarop bedrijven en scholen samenwerken om stageplaatsen te creëren stinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |