Ja dat zou wel weer hendiger zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel leukere locaties bedenken dan dat ding.
Maar ik dacht dat het misschien hendig was omdat ik wel naar die spelletjesmeet ga
GODVERDOMME, IK HEB NET BESTELD BIJ JULLIE, VUILE HOERENNNNNNNNquote:Je bent afgemeld door inactiviteit. Gelieve opnieuw aan te melden.
Anders ga jij het halen en kom ik het weer bij jou halenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
Ow ja das waar, misschien is dat wel handiger Schaar, maar goed, dan moet je er wel heen inderdaad
daar is Koos ook hoor, én mijn burenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders ga jij het halen en kom ik het weer bij jou halen
ZOMG geheimen meetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders ga jij het halen en kom ik het weer bij jou halen
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
Maar zijn jullie nou niet helen velen moeite aan het doen voor mijn haaraides?
Ja Schaar, wat zegt je gevoel hierbij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
Correctie: zijn jullie nu niet TE velen moeite aan het doen?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Schaar, wat zegt je gevoel hierbij?
(hehehhee, bij een autist vragen of ze iets op gevoel kan doen![]()
![]()
)
Wat maakt dat je je zo voelde?quote:
een gevoel van genot en opperste opwinding, toen zijn bruine staaf met paars gepunte lans mijn natte liefdesgrot in glibberde en mij tot een spetterend hoogtepunt pompte, tot ik het gevoel had uit elkaar te klappen van plezier, pijn en gelukzaligheidquote:
Kun je het BENOEMEN?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat maakt dat je je zo voelde?
HOER!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERMAGERD DAT VIND IK NIET LEUK HOOR DUS NU GA JIJ STOPPEN!
wat ging er 5 seconden voordat je *insert actie* deed door je heen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat maakt dat je je zo voelde?
HOERquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
een gevoel van genot en opperste opwinding, toen zijn bruine staaf met paars gepunte lans mijn natte liefdesgrot in glibberde en mij tot een spetterend hoogtepunt pompte, tot ik het gevoel had uit elkaar te klappen van plezier, pijn en gelukzaligheid
Die blijf je in het werkveld gebruiken trouwensquote:
het was ware liefde en hij zei dat ik de eerste was voor hemquote:
ik zeg dat echt nooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die blijf je in het werkveld gebruiken trouwens.
Die andere twee vallen wel mee
Ik vind dat zo'n kutwoord, daar krijg ik echt jeuk vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die blijf je in het werkveld gebruiken trouwens.
Die andere twee vallen wel mee
Jij werkt dan ook niet met geflipte kinderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zeg dat echt nooit
Wel "wat bedoel je nou eigenlijk te zeggen, ik snap er niks van"
nee das waar, wel geflipte volwassenen, die zijn ook ooit kind geweest jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij werkt dan ook niet met geflipte kinderen
Moet je maar geen leven zitten hebben, gij hoer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Stel zolderkamerasperges die op zaterdag fucking avond gaat rellen
verkapte "ik heb wel een leven"-postquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik was als eetkamerautist bordspellen aan het doen, dat maakt hier momenteel een grote revival doorquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
verkapte "ik heb wel een leven"-post
NOEM JE MIJ NU EEN HOER?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Gij bordspellenhoer!quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was als eetkamerautist bordspellen aan het doen, dat maakt hier momenteel een grote revival door
HOERRRRRRRRRquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vluchtig terug gelezen. Iets met hoer.
eigenlijk welquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
HOERRRRRRRRR
Pijphoer
Crackhoer
Teringhoer
Temeijer
Zoiets?
Is het het teruglezen waard?
Het was best vermakelijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
HOERRRRRRRRR
Pijphoer
Crackhoer
Teringhoer
Temeijer
Zoiets?
Is het het teruglezen waard?
nog veel last van je laserbehandeling?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb toch buikaids, heb ik oo weer wat te doen
Valt stiekem wel een beetje tegen ja. Vooral toen ik gisteren teveel deedquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog veel last van je laserbehandeling?
HOE kan je die rel niet vinden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Valt stiekem wel een beetje tegen ja. Vooral toen ik gisteren teveel deedbluh
Debs, staat in mijn planning, als het lukt (Stef is de week erna jarig dus als ik veel voor moet bereiden lukt het niet) kom ik
..
Fuck dat, ik kom gewoon!
N.B.: ik heb de rel nog niet gevonden, maar nu heb ik wel trek in oreonoms
Wat heb je precies voor behandeling gehad? Ik heb dat gemist geloof ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Debs, staat in mijn planning, als het lukt (Stef is de week erna jarig dus als ik veel voor moet bereiden lukt het niet) kom ik
..
Fuck dat, ik kom gewoon!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
Omg ja trix! Hoe is dat gegaan? En hoe is het nu?
Ik heb een paar keer gedacht dat ik dat nog wilde vragen maar elke keer was ik net iets aan het doen waardoor het een gevalletje 'doe ik dadelijk even' werd. En uiteindelijk dus nog niet gedaan
Hoe is het?
Gewoon ctrl-f op het woord HOER, dan kom je er welquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
..
Fuck dat, ik kom gewoon!
Ik was net bijquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE kan je die rel niet vinden?
Hint: Het hele vorige topic en de laatste paar pagina's van het topic ervoor![]()
Ik zit op den telefoonquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon ctrl-f op het woord HOER, dan kom je er wel
Nee, is ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
Het is ook niet bepaald even een wratje verwijderen hè?
Doe rustig aan. Mijn ervaring is dat als je teveel doet het nog lang kan door sudderen. Dat wil je niet
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef Mss het volgende:
LIF / [SHJN SC] #1868 Ikea - Home of The Helmer
Thnx honquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:54 schreef Debsterr het volgende:
Oooooh dat had ik wel meegekregen idd Trix, tenminste dat je er mee bezig was. Maar wist niet dat je 'm al had gehad nu. Hopelijk voel je je snel beter!
Skjoe noemde Dwyn een keer persevenementhoer (geloof ik) en Dwyn vond dat niet zo leukquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Maar er is volgens mij nog voorgeschiedenis? Het begin vind ik confusing?
Ah well
HAHAHAHAquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Skjoe noemde Dwyn een keer persevenementhoer (geloof ik) en Dwyn vond dat niet zo leuk.
Dwyn is degene die blijft happen, jij hebt alleen de voorzet gegeven (toch?).quote:
Visuals!quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dwyn is degene die blijft happen, jij hebt alleen de voorzet gegeven (toch?).
JIJ BEGON EINZquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde een 'Peen en peulvruchtenprostitutie'-TT maken
Ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JIJ BEGON EINZ
Deze vind ik nog steeds mooi:
[..]
Jah die heb ik ook, was vergeten hoe grappig dat spel isquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:13 schreef Molo het volgende:
SQ, GTA V is ook echt wat voor jou
Carmageddon all over again
(En Carmageddon kun je tegenwoordig ook downloojen voor op je telefoon of tabletvelen vermaak
)
ja he, echt zo'n bazenspelquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jah die heb ik ook, was vergeten hoe grappig dat spel is
"KOM DAN GODVERDOMME HIERHEEN ZODAT IK JE KAPOT KAN MAKENquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ja he, echt zo'n bazenspel
Koos vindt mij altijd grappig als ik het speel omdat ik (no pun intended) continu zit te roepen "HOERIGE HOERENZOOI, HOERRRRRRR" etc
Nee dat lijkt me echt aids. Ik zou gewoon zoiets nemen *zoektquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou zo'n model keukenweegschaal niet best onhandig zijn?
http://www.soehnle.de/en/(...)b68b2da#!prettyPhoto
Ik ben mijn kerstpakket van vorig jaar aan het uitgeven en het enige wat we echt kunnen gebruiken van de lijst is een keukenweegschaal, maar ik vraag me heel erg af of dit nou praktisch is..
bij mij zou dat in 2 dagen afgebroken zijn door onze handigheidquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou zo'n model keukenweegschaal niet best onhandig zijn?
http://www.soehnle.de/en/(...)b68b2da#!prettyPhoto
Ik ben mijn kerstpakket van vorig jaar aan het uitgeven en het enige wat we echt kunnen gebruiken van de lijst is een keukenweegschaal, maar ik vraag me heel erg af of dit nou praktisch is..
de hele nacht of??quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was op de bank in slaap gevallen, rug aids
Nee dat mens van die dagcremequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je zoekt veel kleur? Hier, neem een palette met 12 bruintinten!!
Ja, lijkt mij ook veel handiger, ook wat opbergen betreft..quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zo'n platte dus.
Ja als je er niet 5kg dingen op gaat afwegen of grote schalen erop moet balanceren dan is t wel prima denk ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook veel handiger, ook wat opbergen betreft..
Maar dit is de enige in de lijst.
Ik was blij want ik had m voor 5 euro :vquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh ik kan ook zo'n zoku ijsjesmaker kiezen, dat is toch waar iedereen hier zo blij van wordt?
ja die ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat mens van die dagcreme
SF is er heel erg blij mee, die maakt echt super vaak ijsjesquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh ik kan ook zo'n zoku ijsjesmaker kiezen, dat is toch waar iedereen hier zo blij van wordt?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is gratizquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was blij want ik had m voor 5 euro :v
lol whut?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is gratiz![]()
Wel een vreemd model:
[ afbeelding ]
Of een Slushi-maker, dat mag ook
Mensen die tips vragen maar vervolgens hun eigen vraag gaan beantwoorden. DAN GA GEWOON WEG.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat mens van die dagcreme
Je kan er blijkbaar 9 mini-ijsjes mee makenquote:
of dood, mag ook. HOERRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mensen die tips vragen maar vervolgens hun eigen vraag gaan beantwoorden. DAN GA GEWOON WEG.
Ja die mac die vroeg of ze terug moest gaan, maar nee toch niet want ze woonde te ver wegquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mensen die tips vragen maar vervolgens hun eigen vraag gaan beantwoorden. DAN GA GEWOON WEG.
Ga jij 9 ijsjes opeten in 1x?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan er blijkbaar 9 mini-ijsjes mee maken
was dat diezelfde muts?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die mac die vroeg of ze terug moest gaan, maar nee toch niet want ze woonde te ver weg
Inmiddels is het te laat om nog fatsoenlijk naar MOTI te gaan als we nog moeten douchen dus ik weet niet wat we moeten doen vandaag fml
Nee, moet je ze in 1 keer opeten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga jij 9 ijsjes opeten in 1x?
hehehhee, in het topic.... GMTAquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde het eens normaal houden.
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, moet je ze in 1 keer opeten?
Ik heb het even opgezocht, dit is in de categorie 'original slow pop maker' oid. Dus zijn gewoon van die ijsvormpjes die je vroeger ook had, maar dan aan elkaar vast in een onhandig groot ding. Volgens mij. Maar hoef je dan dus weer niet allemaal in 1 keer op te eten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is gratiz![]()
Wel een vreemd model:
[ afbeelding ]
Of een Slushi-maker, dat mag ook
I wish I hadn't seen that.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://blog.zokuhome.com/
Al die recepten!![]()
Godver, Dan moet ik weer met mezelf in beraad wat ik in godsnaam ga bestellen. Ordinaire ijsjesmakers zijn al lang nutteloos gebleken voor mijquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, dit is in de categorie 'original slow pop maker' oid. Dus zijn gewoon van die ijsvormpjes die je vroeger ook had, maar dan aan elkaar vast in een onhandig groot ding. Volgens mij. Maar hoef je dan dus weer niet allemaal in 1 keer op te eten.
I know!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I wish I hadn't seen that.
Nu moet ik ook Zoku zooi!
keukenweegschaal moet jij niet nemen denk ik, volgens mij gebruik je dat nooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, Dan moet ik weer met mezelf in beraad wat ik in godsnaam ga bestellen. Ordinaire ijsjesmakers zijn al lang nutteloos gebleken voor mij
Juist wel denk ik?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
keukenweegschaal moet jij niet nemen denk ik, volgens mij gebruik je dat nooit
Jawelquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
keukenweegschaal moet jij niet nemen denk ik, volgens mij gebruik je dat nooit
Allemaal van die standaard kerstgeschenk-troepquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:45 schreef Molo het volgende:
Wat hebbie nog meer voor opties in je kerstpakket Schaar?
HOE heet dat oplaad apparaat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Allemaal van die standaard kerstgeschenk-troep. Van messenset tot mixer. En dan nog wat elektronica voor in huis, koptelefoon enzo. Ook wel een apparaat waar je je mobiel onderweg mee op kan laden, dat kan ook wel eens hendig zijn
Die kwam ik in een opruimbak bij de AH tegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Speeeees, hoe kwam jij voor 5 euro aan zo'n ding?
Briljant!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kwam ik in een opruimbak bij de AH tegen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE heet dat oplaad apparaat?
Geen ideequote:EXTRA ENERGIE VOOR UW TELEFOON OF MP3-SPELER!
Deze platinum Mini is ideaal om onderweg uw mobiele telefoon of MP3-speler te voorzien van extra energie.
Deze extra back-up batterij weegt slechts 55 gram en wordt geleverd met verschillende connectoren zodat er verschillende apparaten opgeladen kunnen worden.
Specificaties:
-Afmetingen: 55 x 110 x 15 mm
-Gewicht: 55 gram
-Compatibiliteit met: Samsung, LG, Sone Ericsson, Nokia, iPod/iPhone
-Lader Compatibiliteit: GPS, Mobiele telefoon, MP3, MP4, PDA, Tablet
-Kleur: Zwart/zilver
ja maar ik dacht dat meer omdat jij nooit echt kookt. Maar idd, andere dingen doe je wel natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jawel. Die missen we op dit moment namelijk
Je weet dat ik weinig op de gok kan he?. En Fred is nog erger
![]()
Keukenweegschaal komt er dus sowieso, ik zit me vooral af te vragen of deze wel handig is
Ja hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik een sjaal op de achterkant van een klippan bank kunnen spelden?
Dus met knopspelden in die bank
meestal zijn dat van die merkloze zaadapparatenquote:
ik heb echt geen idee wat je bedoelt met deze postquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik een sjaal op de achterkant van een klippan bank kunnen spelden?
Dus met knopspelden in die bank
Mijn oplader is ook een merkloos zaadapparaat danquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
meestal zijn dat van die merkloze zaadapparaten
Volgens mij opspannen van een haak sjaal (toch?)quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat je bedoelt met deze post
ben jij ook een merkloos zaadapparaat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn oplader is ook een merkloos zaadapparaat dan
dan weet ik no steeds niet wat dat isquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij opspannen van een haak sjaal (toch?)
ja, maar Molo is een beetje dom en weet niet hoe google werktquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij opspannen van een haak sjaal (toch?)
of maak er een winactie van met rafflecopter op je blogquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik doe wel gewoon die keukenweegschaal en als die aids is gooien we hem weg
in alles met haken/breien en zulks ben ik een extreme n00bquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja, maar Molo is een beetje dom en weet niet hoe google werkt
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een aids ava die ik ooit heb gemaakt zeg, godverdomme
Ermagerd ja, "wil je deze aidskeukenweegschaal? Like me dan op facebook, bloglovin, twitter, youtube, pinterest, stem voor me tijdens de verkiezingen voor de tweede kamer, kus m'n voeten en vertel welk familielid er ziek zwak en misselijk is waardoor jij deze keukenweegschaal verdient"quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
of maak er een winactie van met rafflecopter op je blog
Vermaakquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:00 schreef Debsterr het volgende:
Schaar, nog Facebook vermaak nodig?
https://www.facebook.com/anouk/posts/10151949169117375
Preciesquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd ja, "wil je deze aidskeukenweegschaal? Like me dan op facebook, bloglovin, twitter, youtube, pinterest, stem voor me tijdens de verkiezingen voor de tweede kamer, kus m'n voeten en vertel welk familielid er ziek zwak en misselijk is waardoor jij deze keukenweegschaal verdient"
welke heb je in de aanbieding (als in, welke kun je maken?)quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog een sjaal nodig?
Ik ben bijna klaar met die van unf en dan heb ik vanmiddag iets te doen
Zo steun je het help spees de winter door fonds
Ik kan nu starten met grijs donkerrood en zwartquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
welke heb je in de aanbieding (als in, welke kun je maken?)
En anders, winactie?
mehquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan nu starten met grijs donkerrood en zwartwant dat heb ik hier liggen.
je hoeft niet te zeggen hoe groot die sjaal is hequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik ga niet haken voor een winactie, dan krijg je 3 extra volgers en ik ben er nét even wat teveel tijd mee kwijt
Oh ik ben nu bezig met skullsjaals de laatste tijd maar ik kan vrijwel alles als het niet te moeilijk is (kabels haken kan ik nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
je hoeft niet te zeggen hoe groot die sjaal is he
Poppensjaaltje maken
maar ik bedoelde meer, welke vormen/patronen kun je?
kabels als in zwetende Turken kabeltrui?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik ben nu bezig met skullsjaals de laatste tijd maar ik kan vrijwel alles als het niet te moeilijk is (kabels haken kan ik niet)
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
kabels als in zwetende Turken kabeltrui?
ja dusquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat ene lelijk aidsdraad trouwens
Maar als je serieus iets wil, dan moet je maar zeggen wat voor iets je zoekt. Dan kan ik gericht iets zoeken ipv 6265613 te noemen die ik wel kanquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dus
En het lijkt net of de hond meegehaakt/gebreid is
Ik lollerdequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEE IK MAAK GEEN KERSTBALLEN![]()
trauma
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEE IK MAAK GEEN KERSTBALLEN![]()
trauma
okquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Molo doe je patrick ava eens terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
van de vrachtwagen gevallenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die een lens verkoopt, claimt dat hij nieuw in de doos zit. En dan is ie 'zelfs' 40 euro goedkoper dan in de winkel.
Ik denk dan meh leugenaar en koop het dan liever voor volle pond in de winkel![]()
kun je wel haar tetten vasthoudenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want dan kom je zeiken dat ie snel kapot is en dan moet ik het maken
Hehehehehehequote:Op zondag 20 oktober 2013 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want dan kom je zeiken dat ie snel kapot is en dan moet ik het maken
FTFYquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
DAN MOET JE GEWOON KWALITET AFLEVEREN JAWOHL
aidsdromenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had gedroomd dat ik ergens bij een rare discotheek oid was, en toen ging ik mijn spullen ophalen bij de garderobe en toen gaven ze me een mega grote gouden opblaaspiemel mee
gewoon een fles wodka achterover tikken en dan met een aardappelschilmesje wegsnijden wat je teveel vindtquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een gratis tetverkleining kunt nemen
Ben ik al mee bezig. Afvallen jwz. Alleen gaat dat velen langzaamquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben toch geen fotosoepert en ik ben bezig :vquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:25 schreef Molo het volgende:
Spees, maak jij een nieuwe ava voor mij? Iets met Finland graag
Gezien de herkomst van mijn username
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben toch geen fotosoepert en ik ben bezig :v
zijn net van die gehaakte draagtasjes die van die reformhippies allemaal hebben en dan gevuld met 2 meloenenquote:
quote:You can get this and other polishes by sending an email to ele69961523@yandex.ru with your order. El corazón polishes cost around 5-6 usd and yes, they ship internationally!
ik zou het er niet op wagenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:31 schreef Debsterr het volgende:
Zou ik dan eindelijk via via DE manier hebben gevonden om El Corazon te bestellen?
[..]
ZOMGquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:31 schreef Debsterr het volgende:
Zou ik dan eindelijk via via DE manier hebben gevonden om El Corazon te bestellen?
[..]
Ik heb nog duizend miljoen (nee wel wat minder) samples maar ik werd een beetje chagrijnig van het reviewen omdat dus niemand wist hoe of wat qua bestellingquote:
ja preciesquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog duizend miljoen (nee wel wat minder) samples maar ik werd een beetje chagrijnig van het reviewen omdat dus niemand wist hoe of wat qua bestelling.
die heb ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zo'n platte dus.
Als ze velen afvalt krijgt ze die ook echt wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel wil je afvallen eigenlijk? Want ben je niet bang dat je van dat slappe vel gaat krijgen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:17 schreef Mss het volgende:
Ik ga er vanuit dat het na het velen afvallen niet meer nodig is.
Alleen is dat velen afvallen wel een meerjarenplan.
En langzaam is beter toch? Minder kans op jojo effect?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:17 schreef Mss het volgende:
Ik ga er vanuit dat het na het velen afvallen niet meer nodig is.
Alleen is dat velen afvallen wel een meerjarenplan.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Mss het volgende:
Ik wil denk ik ruim 60 kg afvallen, dan heb ik nog steeds geen gezond gewicht, maar zit ik er in de buurt. Door langzaam af te vallen krijg je minder snel slap vel als bij bijvoorbeeld een weight loss surgery, maar uiteindelijk ontkom je daar niet aan. En dat vind ik echt heel kut, want dat is gewoon gruwelijk lelijk, zeker omdat ik nog zo jong ben. Dat zou je dan operatief moeten verhelpen, maar dat schijn met verzekeringen echt een heel gedoe te zijn. Volgens mij moet je eerst een jaar een stabiel gewicht hebben en als je nog kinderen wil doen ze het ook niet dus.
Dus er echt mooi uit zien zal ik dus nooit.
Zo tegenstrijdig he? Je valt af om gezonder te worden maar dan krijg je vervolgens 0 op rekest van de verzekeringquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Mss het volgende:
Ik wil denk ik ruim 60 kg afvallen, dan heb ik nog steeds geen gezond gewicht, maar zit ik er in de buurt. Door langzaam af te vallen krijg je minder snel slap vel als bij bijvoorbeeld een weight loss surgery, maar uiteindelijk ontkom je daar niet aan. En dat vind ik echt heel kut, want dat is gewoon gruwelijk lelijk, zeker omdat ik nog zo jong ben. Dat zou je dan operatief moeten verhelpen, maar dat schijn met verzekeringen echt een heel gedoe te zijn. Volgens mij moet je eerst een jaar een stabiel gewicht hebben en als je nog kinderen wil doen ze het ook niet dus.
Dus er echt mooi uit zien zal ik dus nooit.
Zo'n ontzettend vicieuze cirkel zit je dan in jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef Mss het volgende:
Maar (om hem er toch maar weer even bij te halen) een borstverkleining zouden ze bijv bij mij niet doen, terwijl ik echt wel klachten heb. Dan moet ik eerst afvallen, waardoor mijn tetten ook weer zullen krimpen en de klachten vermoedelijk verdwijnen. Maar vervolgens wil iedereen wel dat je verantwoord afvalt zodat je niet terugjojoot en dat betekent gewoon dat je jaren blijft rondlopen met klachten voor je een operatie 'mag' omdat je eerst moet afvallen en daarmee je klachten ook verdwijnen. Dat maakt mijn klachten nu niet minder.![]()
Nu wil ik geen borstverkleining vanwege datzelfde afvallen, maar krom is het wel.
Een meisje uit mijn aidsgroep heeft ook iets aan haar knie en dat willen ze pas opereren als ze is afgevallen. Maar nu beweegt ze heel moeilijk. Afvallen zou voor haar makkelijker gaan als ze geopereerd was. Heel krom eigenlijk. Ik weet waarom ze operatie bij groot overgewicht niet willen doen hoor, maar soms voelt het gewoon heel krom.
Net zoals mir en dr rugquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef Mss het volgende:
Nu zijn de klachten wel te overzien hoor, en los vel is velen minder erg dan velen overgewicht, dus doorgaan zal ik echt wel, maar soms voelt het zo onredelijk.
Don't overthink it babequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hmm, Bobo of Bamibal als SHJN-benaming voor mijn vriendje?![]()
Stampertje vond ik toch niet helemaal geslaagd, maaaaar: Toen Disney nog geen naam verzonnen had voor Stampertje, stond het konijn bekend als "Bobo".
Maar ik heb de optie om ergens teveel over na te denken, waarom zou ik dat dan niet doen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Don't overthink it babe
Maar Bobo vinnik wel een goeie.
Je hebt het aan hem gevraagd?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik heb de optie om ergens teveel over na te denken, waarom zou ik dat dan niet doen?![]()
Bobo vond ik ook wel tof. Bamibal kwam hij zelf mee.
Ik was wel benieuwd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt het aan hem gevraagd?
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt het aan hem gevraagd?
Volgens mij is het vooral vanwege het feit dat veel klachten wellicht niet meer bestaan bij een gezond(er) gewicht en men daarom de koste niet wil maken. Plus er is natuurlijk altijd een verhoogd risico, bijvoorbeeld qua narcose enzo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft het misschien met een verhoogd risico te maken om te opereren bij mensen met overgewicht? Tijdens de operatie bedoel ik?
Ja dat klinkt ook wel logisch natuurlijk. Alleen heel vaak gaat dat afvallen zo langzaam. dan zitten die mensen dus al die tijd met die klachtenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral vanwege het feit dat veel klachten wellicht niet meer bestaan bij een gezond(er) gewicht en men daarom de koste niet wil maken. Plus er is natuurlijk altijd een verhoogd risico, bijvoorbeeld qua narcose enzo.
Ik neem aan dat dat de reden is ja. Soberso omdat vet en narcose ook een hele slechte combinatie is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
Heeft het misschien met een verhoogd risico te maken om te opereren bij mensen met overgewicht? Tijdens de operatie bedoel ik?
Over wit, die Essence topcoatquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met welke lak?
Ik word daar zo blij van!
Tof!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Over wit, die Essence topcoat. Had deze nailart nagemaakt: http://www.beautylab.nl/glow-the-dark-skull-nail-art/
Jaaa, zij is leuk! Die zou ook in glow in the dark versie kunnen natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
En ik ga deze ook nog doen: http://beautybeforebreakf(...)bloody-fingerprints/ (dat vind ik trouwens ook ECHT een heel leuke beautyblog)
Ja idd, en dan met iets donkerder rood of misschien meer donkergrijs (als in stof van vingerprint spul)quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, zij is leuk! Die zou ook in glow in the dark versie kunnen natuurlijk.
Zou minder nommies ook al niet veel helpen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:30 schreef Diconnected het volgende:
Mijn knie aids zou ook wss minder zijn als ik minder zwaar zou zijn. Veel belasting op je gewrichten is nooit goed natuurlijk, dat hebben alle artsen mij meerdere malen verteld ook. Logisch natuurlijk, maar als je dus niet veel kunt bewegen wordt het ook lastiger om af te vallen. Het blijft een never ending storymaar gelukkig gaat het hier wel beter nu met knie
Heb je al een post 2talig gedaan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
DAH
blog identiteit crisis
ZAL IK NEDERLANDS GAAN, of toch niet
OF TOCH WEL
of toch niet
het is nu tweetalig, maar dat is stom OF TOCH NIET.
Oh ja, dat was het. Dat wil ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
200.000 PER MAAND VERDIENEN DUH
Lifestyle!quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat het ook wel extra lastig is omdat ik mijn site niet echt een naam kan geven
Sjaan en Debs hebben duidelijk een nagelblog maar wat heb ikkkkk
Nee maar het is niet alleen beauty, niet alleen koken, het heeft betrekking op van alles dus dan past lifestyle het bestequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik praat niet over hoe jemoet leveeennnn
Dat is waarquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee maar het is niet alleen beauty, niet alleen koken, het heeft betrekking op van alles dus dan past lifestyle het beste.
En ik vind je blog oprecht altijd leuk om te lezen! Ik hou zelf het meeste van Engelse blogs, weet niet goed waarom, en vind het altijd wel leuk dat het over van alles gaatquote:
Maar dan kom je op een blog waar je denkt meh, foto's meh en ik probeer altijd toffe foto's te maken en vind dat t de laatste tijd velen is verbeterd. En dan hebben zij 4000 volgers en ik 133 ofzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik vind je blog oprecht altijd leuk om te lezen! Ik hou zelf het meeste van Engelse blogs, weet niet goed waarom, en vind het altijd wel leuk dat het over van alles gaat.
Tsjaa, ik blijf me ook verbazen over hoe sommige blogs toch aan al hun exposure komen. Zit grotendeels toch echt in het hoereren (phehehe) van jezelf denk ik.. Maar ik snap je frustratie hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan kom je op een blog waar je denkt meh, foto's meh en ik probeer altijd toffe foto's te maken en vind dat t de laatste tijd velen is verbeterd. En dan hebben zij 4000 volgers en ik 133 ofzofuck dat
quote:
Keukenrol werkt ook heel goed!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Zeau, ik heb mijn bril eens in een soppie gegooid.. I SEE THINGS CLEARLY NOW
ditquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind jouw blog tof zoals hij nu is Speesje
Ditquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind jouw blog tof zoals hij nu is Speesje
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef Molo het volgende:
Ja, stiekem kom ik daar ook vaak wel even langs, ookal volg ik niks van jullie echt trouw
Het werkte allemaal niet meerquote:
Ik heb er altijd zovelen zooi op zittenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan er echt NIET tegen als er ook maar iets op mijn bril zit
Ik ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik loop al 2 dagen met mn bril rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |