Ja dat zou wel weer hendiger zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel leukere locaties bedenken dan dat ding.
Maar ik dacht dat het misschien hendig was omdat ik wel naar die spelletjesmeet ga
GODVERDOMME, IK HEB NET BESTELD BIJ JULLIE, VUILE HOERENNNNNNNNquote:Je bent afgemeld door inactiviteit. Gelieve opnieuw aan te melden.
Anders ga jij het halen en kom ik het weer bij jou halenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
Ow ja das waar, misschien is dat wel handiger Schaar, maar goed, dan moet je er wel heen inderdaad
daar is Koos ook hoor, én mijn burenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders ga jij het halen en kom ik het weer bij jou halen
ZOMG geheimen meetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders ga jij het halen en kom ik het weer bij jou halen
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Mss het volgende:
Maar zijn jullie nou niet helen velen moeite aan het doen voor mijn haaraides?
Ja Schaar, wat zegt je gevoel hierbij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
Correctie: zijn jullie nu niet TE velen moeite aan het doen?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Schaar, wat zegt je gevoel hierbij?
(hehehhee, bij een autist vragen of ze iets op gevoel kan doen![]()
![]()
)
Wat maakt dat je je zo voelde?quote:
een gevoel van genot en opperste opwinding, toen zijn bruine staaf met paars gepunte lans mijn natte liefdesgrot in glibberde en mij tot een spetterend hoogtepunt pompte, tot ik het gevoel had uit elkaar te klappen van plezier, pijn en gelukzaligheidquote:
Kun je het BENOEMEN?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat maakt dat je je zo voelde?
HOER!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERMAGERD DAT VIND IK NIET LEUK HOOR DUS NU GA JIJ STOPPEN!
wat ging er 5 seconden voordat je *insert actie* deed door je heen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat maakt dat je je zo voelde?
HOERquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
een gevoel van genot en opperste opwinding, toen zijn bruine staaf met paars gepunte lans mijn natte liefdesgrot in glibberde en mij tot een spetterend hoogtepunt pompte, tot ik het gevoel had uit elkaar te klappen van plezier, pijn en gelukzaligheid
Die blijf je in het werkveld gebruiken trouwensquote:
het was ware liefde en hij zei dat ik de eerste was voor hemquote:
ik zeg dat echt nooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die blijf je in het werkveld gebruiken trouwens.
Die andere twee vallen wel mee
Ik vind dat zo'n kutwoord, daar krijg ik echt jeuk vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die blijf je in het werkveld gebruiken trouwens.
Die andere twee vallen wel mee
Jij werkt dan ook niet met geflipte kinderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zeg dat echt nooit
Wel "wat bedoel je nou eigenlijk te zeggen, ik snap er niks van"
nee das waar, wel geflipte volwassenen, die zijn ook ooit kind geweest jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij werkt dan ook niet met geflipte kinderen
Moet je maar geen leven zitten hebben, gij hoer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Stel zolderkamerasperges die op zaterdag fucking avond gaat rellen
verkapte "ik heb wel een leven"-postquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik was als eetkamerautist bordspellen aan het doen, dat maakt hier momenteel een grote revival doorquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
verkapte "ik heb wel een leven"-post
NOEM JE MIJ NU EEN HOER?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Gij bordspellenhoer!quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was als eetkamerautist bordspellen aan het doen, dat maakt hier momenteel een grote revival door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |