abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132341820
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P
pi_132341840
Phaidra, is zeker ook wat waard. Ik vraag me ook wel af waar de rest van zijn tanden blijven. Maar ook hierin is het geen snelle :D
pi_132341900
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

oma komt maandagavond terug van vakantie, die heeft dan wel genoeg vliegtuigen gezien.

Vliegtuigen hebben voor mij nog altijd iets magisch. De rit naar Schiphol in het midden va de nacht.... Dat zal voor jullie vast heel anders zijn.
Dat heb ik met Ben Gurion in TLV O+ als het nog 20 graden is snachts en klem en nat van het vochtige weer..en naar huis rijdt in het donker O+ nu wil ik weer naar huis ;(
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132341918
Schiphol.. Ik kom er bijna dagelijks langs idd. Maar toch voel je een soort vibe daar. Het lijkt me nog altijd tof om op weg naar m'n werk de andere kant op te lopen en een last-minute vlucht te nemen :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132341929
Mag ik mee? Kun je me rondleiden! Staat ook hoog op mijn lijstje met reisbestemmingen.

(ik bedoelde Bitterend... hoewel dat ook via Schiphol moet)
pi_132341973
:Y *;

Phaidra zelfs station Schiphol heeft iets magisch vind ik! ik hou ervan!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_132341977
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef Phaidra het volgende:
Schiphol.. Ik kom er bijna dagelijks langs idd. Maar toch voel je een soort vibe daar. Het lijkt me nog altijd tof om op weg naar m'n werk de andere kant op te lopen en een last-minute vlucht te nemen :+
Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen. O+

Grappig dat je dat ook nog voelt als je er vlakbij woont.
pi_132342011
Ik wil naar Jeruzalem O+. Zoveel cultuur en geschiedenis in 1stad!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132342052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:51 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil naar Jeruzalem O+. Zoveel cultuur en geschiedenis in 1stad!!
Dit dus :Y
pi_132342078
Ik heb in Israël gewoond O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_132342089
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:50 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, precies! En dan al die vliegtuigen, waar gaan ze naar toe, wie zitten er in en wat gaan ze doen. O+

Grappig dat je dat ook nog voelt als je er vlakbij woont.
Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen) :{
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:53:22 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132342103
Woon onder de aanvliegroute, je kunt ze hier ook bijna aanraken... en het blijft een mooi gezicht gewoon! (Moet wel zeggen dat er net 1 een flink kabaal maakte, dat ik mij wel even afvroeg of die wel in die lucht zou blijven :X ) Anouk vindt ze ook prachtig!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_132342117
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
:o Tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132342123
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Vaak zijn de mensen met koffers ter grootte van een olifant vooral irritant en zorgen ze dat ik m'n aansluiting mis (2 min. overstaptijd en ik moet van perron wisselen) :{
dat is wel irritant... ik heb het sowieso niet zo op de NS.
pi_132342139
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk!
pi_132342182
:W Slaap lekker en tot morgen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_132342204
Goed idee, ik moet ook....

Slaap lekker! :z
pi_132342211
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Phaidra het volgende:
:W Slaap lekker en tot morgen!
:* :W
pi_132342231
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:55 schreef Kyara het volgende:
Goed idee, ik moet ook....

Slaap lekker! :z
:* :W
pi_132342256
laylatof O+
pi_132350907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:48 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dat heb ik met Ben Gurion in TLV O+ als het nog 20 graden is snachts en klem en nat van het vochtige weer..en naar huis rijdt in het donker O+ nu wil ik weer naar huis ;(
Grappig, dat is mijn kindheidsherinnering, ook al waren we er niet vaak. Maar de keren, dat we er waren was de aankomst in de nacht.

Wat waren jullie lekker aan het posten gisteravond.

Pretparken hebben we ook nog niet gedaan, wel musea en dierentuinen. En musea zijn voor de grote nog leuker dan voor de dreumes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132350923
Kijk dan, ik pas hier naadloos...! O-)
Schiphol is ook voor mij nog altijd een magische plek, hoe vaak ik er ook kom O+
pi_132350948
:D ik hou ook van het magische gevoel op Schiphol O+ Nu heb in zin om op vakantie te gaan :P Alleen zit er niets in de planning, we wilden in november naar Londen maar dat hebben we afgeblazen -O-

Mijn dreumesje heeft lekker geslapen tot 7.45 en ligt nu nog te babbelen. Gisteren een hele fijne dag maar weer dik drama bij het eten ;( ga eens bedenken hoe ik dat vanavon anders aan ga pakken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_132350961
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:17 schreef Clubsoda het volgende:
:D ik hou ook van het magische gevoel op Schiphol O+ Nu heb in zin om op vakantie te gaan :P Alleen zit er niets in de planning, we wilden in november naar Londen maar dat hebben we afgeblazen -O-

Mijn dreumesje heeft lekker geslapen tot 7.45 en ligt nu nog te babbelen. Gisteren een hele fijne dag maar weer dik drama bij het eten ;( ga eens bedenken hoe ik dat vanavon anders aan ga pakken.
CS en als je een klein speeltje aan tafel toe staat of zou dat teveel tegen je principes ingaan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_132350990
Niet té veel, maar wel een beetje. Ik zit erover te denken om een tafelspeelgoedje te benoemen maar dat wil ik morgen gaan proberen als het vandaag weer niet gaat. Als ik hem zelf laat kiezen zitten we met een halve treinbaan of een immense truck aan tafel :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')