Dat is het probleem, kan geen claim meer indienen. Ben ik al te laat voor..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon een geschil openen voordat de 45 dagen verstrijken. Heb dat nu ook bij DX gedaan (clam inmiddels), en DX reageert simpelweg gewoon niet. Dan verloopt hij 29 oktober en dan krijg ik mijn geld terug.
Die heeft hij laten verlopenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon een geschil openen voordat de 45 dagen verstrijken. Heb dat nu ook bij DX gedaan (clam inmiddels), en DX reageert simpelweg gewoon niet. Dan verloopt hij 29 oktober en dan krijg ik mijn geld terug.
de 1 cent zaklamp?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die heeft hij laten verlopen.
Tja dan ben je overgeleverd, overigens is dat het eerste wat ik vermeld in mijn berichtjes, dat hij volgens de Douane nog niet in het land is. Dan heb je dat alweer ondervangen
Zojuist ook mijn traceercode van LITB binnen van de dashcam resend. Is verzonden via DHL. Nu nog hopen dat ik geen kosten voor de inklaring hoef te betalen voor iets van 5 dollar
.
Wat vandaag wel binnen viel:
[ link | afbeelding ]
Ja; met reclame van Tmartquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de 1 cent zaklamp?
das mooi, ik vroeg mij al af waar die bleef
Niet rondbazuinen dat jij hem wel hebt gekregen van me..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja; met reclame van Tmart.
Voor dat geld een prima ding
Ach, onze huis-saboteur is weer bezig geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niet rondbazuinen dat jij hem wel hebt gekregen van me..![]()
straks moet ik de rest van fok ook nog lampjes gaan sturen..
4849 centen over![]()
hij is hier nog niet eens binnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef fissure het volgende:
Geen batterij bij me zaklampje gekregen:( jullie wel?
de chip kan het zeker weten aan, de rest lijkt me ook van wel. het kon specifiek aan mijn tablet van $85 liggen maar ik zou geen risico nemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:08 schreef braadpansteel het volgende:
Zou die S1 pro in staat zijn om candycrush te draaien?
8AA Panasonic batterijen 2 euro bij de actionquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef fissure het volgende:
Geen batterij bij me zaklampje gekregen:( jullie wel?
4 weken is nog niet zo schokkend toch, ik heb ook een aantal items die nog niet zijn ontvangen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Brecht35 het volgende:
4 weken en nog steeds geen draadloze e-3lue muis...
Toch maar een eBay case geopend.
Dat is pas 28 dagen, zou toch minimaal nog 10 dagen langer wachten. Het kan nu eenmaal best lang duren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Brecht35 het volgende:
4 weken en nog steeds geen draadloze e-3lue muis...
Toch maar een eBay case geopend.
Bij hetzelfde zaklampje van een andere webshop ook voor 1 cent zaten er volgens mij batterijen bij, maar idd dan ff langs de action.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
8AA Panasonic batterijen 2 euro bij de action
Hier ook. Ook het enige wat nog bij mij onderweg is.quote:
Ja, ik wou een berichtje sturen, maar de eBay cases worden blijkbaar automatisch aangemaakt als je de seller wilt contacteren...Silly me..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is pas 28 dagen, zou toch minimaal nog 10 dagen langer wachten. Het kan nu eenmaal best lang duren.
Ah, ja dat is anders geworden. Ik stuur nu altijd maar berichten via andere vragen oid. Anders heb je direct een case bljkbaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ja, ik wou een berichtje sturen, maar de eBay cases worden blijkbaar automatisch aangemaakt als je de seller wilt contacteren...Silly me..
Inderdaad!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, ja dat is anders geworden. Ik stuur nu altijd maar berichten via andere vragen oid. Anders heb je direct een case bljkbaar.
Maar ach die case loopt wel een maand dacht ik, dus het heeft nog even tijd om binnen te komen.
Beste deals zijn bij fasttech.com, met de Sanyo 2800 als bang for de euro en Panasonic als krachtpatsers. Hebben ook unprotected versies. blf code voor 5% korting.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:18 schreef ErkendFokker het volgende:
moet nog steeds een lader hebben voor mn lithium batterijen.. maar ben al een tijdje hier niet meer geweest. Is intellichager nog steeds de beste optie (i4?)
En wat is op dit moment een goede deal voor 9x 18650 batterijen?
Edit: en als ze in een battery pack van de laptop gaan dan hoeven ze niet protected te zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |