Zo is het ook aan ons uitgelegd, pas geleden nog, er was een landelijk nieuw fraude beleid of zoiets.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Voor zover ik altijd heb begrepen is het niet toegestaan om deze producten apart te leggen en ze vervolgens met korting te kopen waardoor klanten niet de mogelijkheid hebben om deze producten te kopen.
Inderdaad. En je mag jouw MVP kaart of bonuskaart met MVP aan je moeder gevenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:02 schreef Hallyu het volgende:
Wat nou als jij de persoon bent die in jouw winkel ALLES afprijst? Dan mag je die dingen nooit kopen? Lijkt me redelijk belachelijk?
Sowieso gebruikt mijn moeder mijn bonuskaart en die weet toch niet wat ik wel en niet heb afgeprijsd?
Ik heb er ook nog maar even een SSC'tje aan gewaagdquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:43 schreef ikbenschipper het volgende:
*Zucht* stel je een vraag over de nieuwe MVP bonuskaart. Hoe er in de winkel om dient gegaan te worden met kopieën.
Krijg je een antwoord die eigenlijk geen antwoord geeft op de vraag.
Je mag je kaart wel aan een familielid geven, omdat die bijvoorbeeld meer boodschappen doet dan jij.
Je kunt de Bonuskaart voor mvp maar met één e-mail adres activeren, omdat het immers een persoonlijke kaart is. Verder maakt het niet uit aan wie je deze kaart geeft als deze persoon meer boodschappen doet. Dan is het persoonlijke bonusprogram op zijn/haar gegevens gebaseerd.
Ja dat snappen we maar mag je hem nu wel of niet kopiëren en dus dezelfde kaart als je moeder geplastificeerd in je portemonnee hebben zitten.
Maar goed waarschijnlijk weten ze zelf niet hoe nu om te gaan daarmee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Duidelijk. Iedereen zou moeten begrijpen dat de voorbeelden die je noemt niet door de beugel kunnen. Maar als je inderdaad af en toe een afgeprijsd artikel koopt moet dan geen probleem zijn. Bedankt voor de opheldering!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:06 schreef Janneke141 het volgende:
Het schriftelijk vastgelegde beleid is zoals hierboven (in die Facebookgroep) is beschreven.
Het beleid in de praktijk is dat er niets gebeurt tenzij je opvallend gedrag laat zien. Als je af en toe een afgeprijsd artikel koopt kraait er geen haan naar, maar als je de kratten Heineken op een lokale prijs van vijf euro gooit en er daarna 12 koopt ben je het bokje. En die barbecuepakkettenstunt die ik zelf in mijn jonge jaren heb uitgehaald is natuurlijk ook absoluut taboe. Kan nu ook niet meer ongezien trouwens.
Wil je toch een afgeprijsd artikel kopen dat je zelf hebt afgeprijsd, om wat voor reden dan ook: overleg het eerst. Ben je altijd ingedekt. Zal zelden een probleem worden.
Als jij iets in de avond afprijst is dat voor iedereen te koop met de korting, waarom zou jij dat dan niet mogen kopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik pak meestal iets met 35% korting voor mn avond eten, nog nooit iemand over horen kraaien.
Idd, ik jat wel eens een croissantje weg voor de neus van de persoon die het aan het afboeken is, wordt het niet weg gegooidquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Als jij iets in de avond afprijst is dat voor iedereen te koop met de korting, waarom zou jij dat dan niet mogen kopen. In de bakkerij kopen ook genoeg medewerkers die in de avond werken afgeprijste croissants of brood dat nog over is
Dat vind ik dan weer niet kunnen. Prima dat je een croissantje wilt, maar je moet het wel netjes afrekenen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Idd, ik jat wel eens een croissantje weg voor de neus van de persoon die het aan het afboeken is, wordt het niet weg gegooid
heb ik gezegd dat ik dat niet deed? Kan gewoon nog bij de counter pinnenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet kunnen. Prima dat je een croissantje wilt, maar je moet het wel netjes afrekenen.
Afprijzen met een bonuskaart?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef OudeBok het volgende:
Daarnaast kan je ook bij een andere AH een anonieme Bonuskaart opvissen en daarmee zoveel afprijs kopen als je wil lijkt me??
Oh, ik lees niet goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij bedoelt zodat ze het niet kunnen checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |