SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam
Dit ja. Al moet ik wel bekennen dat het gruwelijk tegen me kan werken als ze het dadelijk slecht doenquote:
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit ja. Al moet ik wel bekennen dat het gruwelijk tegen me kan werken als ze het dadelijk slecht doen
Holy shitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:13 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Beste 4k die je kan besteden
Nee, Goldcup. En 2 Fokkersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ziek.
En allemaal divisie 1 ?
Ja dat veranderd de zaakquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Goldcup. En 2 Fokkers
Hij scoorde beide wedstrijden 4x
ohhh dat is wel heel wat anders dan divisions, dan is die reeks van 20 wel wat minder imposantquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Goldcup. En 2 Fokkers
Hij scoorde beide wedstrijden 4x
Hij is dan ook gewoon slechtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohhh dat is wel heel wat anders dan divisions, dan is die reeks van 20 wel wat minder imposant
30 inmiddelsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohhh dat is wel heel wat anders dan divisions, dan is die reeks van 20 wel wat minder imposant
Uit wat voor leagues kwamen je tegenstanders? Zat er iets bij uit de bovenste 3? Niet omdat ik je reeks wil ontkrachten ofzo hoor..30 is sowieso wel ziekquote:
Vergeten te bevestigen dan..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
de fuck, ik had dus 10 euro ingezet op bayern over 2,5. Nog steeds niks uitbetaald en ik kan die bet ook nergens terugzien in mijn bet history ofzo.
De 10 euro die ik had ingezet is wel wegquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uit wat voor leagues kwamen je tegenstanders? Zat er iets bij uit de bovenste 3? Niet omdat ik je reeks wil ontkrachten ofzo hoor..30 is sowieso wel ziek
Tegen iemand uit D1 is het sowieso lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben Deal with it. En jawel, maar het is gewoon random natuurlijk. Meeste zitten in divisie 4/5/6.
Echt een beest ja. Ik zou in mijn broek schijten als ik tegenover hem stond als spits.quote:
Dit spel is er gewoon niet op gemaakt om te dribbelen met snelle combinaties. Als je mijn videos kijkt van vorig jaar speelde ik op die manier. Dit jaar gaat dat gewoon niet. Ja, ik kan ook wel lekker LB Y'tjes gaan zweten zoals de rest, maar ik ga dan liever combinerend over de vleugels met een mooie voorzet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen iemand uit D1 is het sowieso lekker
Maar gaat dat crossen nou echt niet vervelen? Ik zou daar echt slecht tegen kunnen, zelfs als je daardoor zoveel wint.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een beest ja. Ik zou in mijn broek schijten als ik tegenover hem stond als spits.
En Feyenoord zelf ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij doet het wel beter sinds ie geen captain meer is
quote:
Hij heeft niet goed opgelet op het pleinquote:
En dan scoort GAE zometeen en dan verliezen we ofzo. Zou typisch weer Feyenoord zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft niet goed opgelet op het plein
Boeiend. 90% van de teams die je tegenkomt in de bovenste divisies zijn nou eenmaal gemaakt voor abuse. Of cross of pace en vaak nog een mix daarvan..daar ben onderhand wel aan gewend geraakt lijkt me. Als je je daar steeds druk om gaat maken speel je alleen maar slechter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
1e wedstijd divisie 2 meteen tegen Aubameyang en Santana
Volgens mij speelde hij altijd straatvoetbal zonder doeltjes, want hij heeft het schot van een Afrikaan die net voor het eerst voetbalschoenen aan heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft niet goed opgelet op het plein
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend. 90% van de teams die je tegenkomt in de bovenste divisies zijn nou eenmaal gemaakt voor abuse. Of cross of pace en vaak nog een mix daarvan..daar ben onderhand wel aan gewend geraakt lijkt me. Als je je daar steeds druk om gaat maken speel je alleen maar slechter.
Kaboul voor Sakho ?quote:
nah son, die pogba vond ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pogba? Dan moet je alleen nog een strong link voor Schurrle
De Baab scoorde ook al vandaagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sneijder gescoord voor Gala.
Ha, eerder dan Tim.
2 goals in een 2-1 win.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sneijder gescoord voor Gala.
Ha, eerder dan Tim.
Nice, dan ga ik er wel een team omheen maken denk ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
2 goals in een 2-1 win.
Sneijder IF
moet je klapjes ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
![]()
Dat is al jaren geen topclub meer.
Komt hij ook weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
![]()
Ik liep ook maar te trollenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Dit is nog veel meer typisch GAE dan typisch Feyenoord hoor. Als zij na rust richting de harde kern spelen zijn ze altijd veeeeel beter dan in de andere helft.
quote:
Ja, dat zal best, maar ze hadden 0-3 achter moeten staan en dan tel ik nog 2/3 grote kansen van Feyenoord niet mee. En dat is typisch Feyenoordquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Dit is nog veel meer typisch GAE dan typisch Feyenoord hoor. Als zij na rust richting de harde kern spelen zijn ze altijd veeeeel beter dan in de andere helft.
PI mi mangquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik liep ook maar te trollen
Dit soort reacties maken het de moeite waard;
[..]
parodie op een subtopclcubquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
![]()
Net als Arsenal alleen heeft Feyenoord "recent" nog een Europese prijs gewonnen.quote:
moet je klapjes ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net als Arsenal alleen heeft Feyenoord "recent" nog een Europese prijs gewonnen.
Hoe was het?! Ik heb er vannacht 2 op toen ik thuis kwam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb vandaag een worstenbroodje gegeten
Dan hecht ik meer waarde aan het halen van de titel zonder te verliezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net als Arsenal alleen heeft Feyenoord "recent" nog een Europese prijs gewonnen.
Was genieten. Nog een verse ook, van de Brabobakker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe was het?! Ik heb er vannacht 2 op toen ik thuis kwam.
heb je geen vaatwasser ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
zet hem net uit dikke
even afwassen enzo
inderdaad wel netjes voor een speler van de nummer 10 in een Mickey mouse leaguequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef strakkeman het volgende:
Sneijder 2 goals dat wordt zeker een IF.
ik haat vaatwassen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee gewoon de handjes laten wapperen kevke
Onze voorzitter heeft gelijk Sneijder vindt zijn vorm welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
inderdaad wel netjes voor een speler van de nummer 10 in een Mickey mouse league
Wijze man inderdaad, beter dan zo'n clown die in minicoopers handelt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:06 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Onze voorzitter heeft gelijk Sneijder vindt zijn vorm wel
Achja in de tijd dat zo'n vaatwasser is ingeruimd heb ik mijn bordje wel afgewassen.quote:
Pelle en kneus in een zin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:06 schreef Jorwol het volgende:
Pelle is ook echt een kneus dat ie die niet scoort, maar goed
hihahoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:06 schreef strakkeman het volgende:
Pelle krijgt de bal tegen de hand lucky Feyenoord
echt nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wijze man inderdaad, beter dan zo'n clown die in minicoopers handelt.
[..]
Achja in de tijd dat zo'n vaatwasser is ingeruimd heb ik mijn bordje wel afgewassen.
Ik had tot 26 september lekker geen stress. Maar sinds FIFA 14 kook ik vaak weer eens van de woedequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb mijn portie EAids ook weer gehad. 12 doelpogingen van mijn zijde, geen goals. Eigen schuld zou je kunnen zeggen, wil ik nog best in meegaan. Tegenstander kwam er echt niet aan te pas, hij is niet in mijn 16 geweest. 3 minuten voor tijd heeft zijn keeper de bal aan de voet. Mijn spits zet druk, en hij geeft een ros naar voren. Staat zijn spits ineens alleen voor de goal. Geen buitenspel, en in een straal van 30 meter geen verdediger van mij te zien. Zijn eerste doelpoging, en natuurlijk gelijk doelpunt. Dit soort kansloze dingen konden echt niet in FUT13
Met een keeper de bal vangen bij een corner en dan blind naar voren trappen is ook NOG veel gevaarlijker dan vorig jaar..echt vaak dat hij ineens random vrij alleen voor de keeper komtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb mijn portie EAids ook weer gehad. 12 doelpogingen van mijn zijde, geen goals. Eigen schuld zou je kunnen zeggen, wil ik nog best in meegaan. Tegenstander kwam er echt niet aan te pas, hij is niet in mijn 16 geweest. 3 minuten voor tijd heeft zijn keeper de bal aan de voet. Mijn spits zet druk, en hij geeft een ros naar voren. Staat zijn spits ineens alleen voor de goal. Geen buitenspel, en in een straal van 30 meter geen verdediger van mij te zien. Zijn eerste doelpoging, en natuurlijk gelijk doelpunt. Dit soort kansloze dingen konden echt niet in FUT13
Ach...naast me ligt een ventje van 2 weken oud me heel glazig aan te kijken als ik boos wordt. Dan leer je snel relativerenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:12 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik had tot 26 september lekker geen stress. Maar sinds FIFA 14 kook ik vaak weer eens van de woede
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...naast me ligt een ventje van 2 weken oud me heel glazig aan te kijken als ik boos wordt. Dan leer je snel relativeren
Lijkt me niet eigenlijk. Allebei geen assists en speelden maar een helft. En Cavani ook nog een pingel erbij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Cavani en Ibra kunnen ook beide een IF krijgen
Afwassen, wassen of koken natuurlijk. Of pijpen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
Ik vraag het me echt af hoe jullie dat nou hebben.
Jullie zitten FIFA of GTA te doen en je vrouw zit gewoon mee te kijken of is iets heel anders aan het doen ofzo ?
Als EA aan de money denkt word het wel Ibraquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me niet eigenlijk. Allebei geen assists en speelden maar een helft. En Cavani ook nog een pingel erbij.
Al had Ibra wel een geyle goal, misschien tellen ze die dubbel
Die doet ff wat anders natuurlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
Jullie zitten FIFA of GTA te doen en je vrouw zit gewoon mee te kijken of is iets heel anders aan het doen ofzo ?
Ook al zorg ik voor wereldvrede. Na een potje FIFA zoals die van jouw weet ik zeker dat ik weer de kussen tegen de muur aan moet houden. Anders bloeden mijn knokkelsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...naast me ligt een ventje van 2 weken oud me heel glazig aan te kijken als ik boos wordt. Dan leer je snel relativeren
nou nou hou die rust knulquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
kom dan kut jong ik neuk je de moeder kutvent
En ze verbied het niet dat je FIFA ofzo doet ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die doet ff wat anders natuurlijk
Verbiedenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ze verbied het niet dat je FIFA ofzo doet ?
Wat voor beeld heb jij bij samenwonen? Alleen maar samen dezelfde dingen doen als je thuis bent?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je vrouw je FIFA kan verbieden dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die gaat boven tv kijken of even op de laptop/tablet internetten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
Of haar kutstraf geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef Kiid het volgende:
Een man Fifa verbieden is hetzelfde als je vrouw verbieden te koken
Een man FIFA verbieden is hetzelfde als je je vrouw verbied om jou een bj te gevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef Kiid het volgende:
Een man Fifa verbieden is hetzelfde als je vrouw verbieden te koken
Er zijn zat vrouwen die een PS3 of Xdoos niet in hun huis willen hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij bij samenwonen? Alleen maar samen dezelfde dingen doen als je thuis bent?
Die hebben dan 10 katten ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die een PS3 of Xdoos niet in hun huis willen hebben
Dan ga jij toch met de verkeerde dames om.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die een PS3 of Xdoos niet in hun huis willen hebben
Denken dat ik met dames om gaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met de verkeerde dames om.
Dat beeld had ik eigenlijk al van jou, bedankt voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Denken dat ik met dames om ga
Kom niet eens van mijn zolder af alleen af en toe om naar de supermarkt te gaan
gr gr
Vanavond zijn jullie wel van me afquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat beeld had ik eigenlijk al van jou, bedankt voor de bevestiging.
Heb je een date?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vanavond zijn jullie wel van me af
Nee heb een verjaardag, maar er komen wel meiden even kijken of ze niet oplettenquote:
Weet je al wat je moet doen op een verjaardag nu?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heb een verjaardag, maar er komen wel meiden even kijken of ze niet opletten
Zuipen tot dat je kan kruipen ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je al wat je moet doen op een verjaardag nu?
Koekhappen en spijkerpoepen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet je al wat je moet doen op een verjaardag nu?
2-2quote:
beetje painten op het viva forumquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaat boven tv kijken of even op de laptop/tablet internetten.
vandaag zitten posten live vanuit de bijenkorf te A'dam als dekmantel voor deze actiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)den_in_lichterl.html
Is DS2 gespot?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje painten op het viva forum
beetje plaatjes van pelle posten enzo zeker
Zijn de Doritos en Monster uit het assortiment gehaald?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
vandaag zitten posten live vanuit de bijenkorf te A'dam als dekmantel voor deze actie
Feyenoord had al 2-6 voor moeten staan johquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
tsja onverdiend valt het niet te noemen
he knuppel wat ga je nou happen dat moeten die feyenoorders doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Feyenoord had al 2-6 voor moeten staan johzoveel kansen gemist
Was wel ernstig ja, maar niet zoals Utrecht net. Daar is het 1-1 bij rust, terwijl ze echt 10x beter zijn. O.a. 3x paal, 2 penalty claims niet gegeven (was minimaal 1 pingel) en meerdere andere kansen. En die ene goal van NAC kwam uit het enige gevaar van ze en was ook nog een lucky.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Feyenoord had al 2-6 voor moeten staan johzoveel kansen gemist
Precies ik ga mezelf er nog geen eens druk om maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Kiid het volgende:
Als je zoveel kansen laat liggen en je vindt het allemaal weer best dan is deze 2-2- gewoon terecht. Leuk voor GAE iig
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies ik ga mezelf er nog geen eens druk om maken.zo is het al lang met Feyenoord.
Doe maar hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga er maar niks over zeggen want ik weet zeker dat je die dubbel zo hard terug krijgt zo
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit ja. Al moet ik wel bekennen dat het gruwelijk tegen me kan werken als ze het dadelijk slecht doen
Het gebeurt gewoon te vaak en is gewoon het gebrek aan kwaliteit. Dat is nu inmiddels wel pijnlijk duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies ik ga mezelf er nog geen eens druk om maken.zo is het al lang met Feyenoord.
Ik wou net zeggen dat als Ajax nu 'even' van Twente wint mijn weekend niet meer stuk kan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga er maar niks over zeggen want ik weet zeker dat je die dubbel zo hard terug krijgt zo
Tenzij Blind en Serero nu even de wedstrijd van hun leven gaan spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat als Ajax nu 'even' van Twente wint mijn weekend niet meer stuk kan.
Helaas zie ik het niet gebeuren
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dacht al jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
lol, replay waarbij je duidelijk ziet dat Castaignos buitenspel staat en dan beweert de commentator nog dat het niet zo was...puur omdat hij de regels niet kent neem ik aan. Anders moet hij wel heel scheel zijn
Commentatoren die zeggen dat je niet makkelijk de verdediging van je tegenstander passeert en dan sta je al 3-0 voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
lol, replay waarbij je duidelijk ziet dat Castaignos buitenspel staat en dan beweert de commentator nog dat het niet zo was...puur omdat hij de regels niet kent neem ik aan. Anders moet hij wel heel scheel zijn
natuurlijk zag je de spelersbus nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ik liep vanmiddag nog langs de ArenA maar ik heb de spelersbus van Ajax niet gezien. Nu ga ik Ajax maar kijken.. o wacht ze staan al achter
Als dit grappig bedoeld was.. ___quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:21 schreef Diamond3d het volgende:
Boilesen laat die afgever bij de 1 0 gewoon ff koffie zetten in het strafschopgebied.
Jensie 4-1quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel ernstig ja, maar niet zoals Utrecht net. Daar is het 1-1 bij rust, terwijl ze echt 10x beter zijn. O.a. 3x paal, 2 penalty claims niet gegeven (was minimaal 1 pingel) en meerdere andere kansen. En die ene goal van NAC kwam uit het enige gevaar van ze en was ook nog een lucky.
Tip van Flip: Bet Utrecht
Twente speelt nu ook 9 atb.. daar komen ze bijna niet doorheen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop dat Frankie een goede donderspeech heeft voor in de rust..dit gaat echt nergens over. Speel je ook met dit middenveld en ga je alleen maar lange ballen spelen
Hangt van je spel af, maar ik zou hem zelf iets met pace geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef Spoortie het volgende:
Welke chemistry style zou het best zijn voor Gomez? Hunter of finisher? Ik twijfel..
Lekker aanvallenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:26 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je zo veel coins en maak je deze aids
Zo nam PSV ze vorig jaar ook altijd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een tyfuscorners van twentelekker met zijn allen voor de keeper gaan staan
met Vermeer had het nog gewerkt ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo nam PSV ze vorig jaar ook altijd.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:21 schreef Diamond3d het volgende:
Boilesen laat die afgever bij de 1 0 gewoon ff koffie zetten in het strafschopgebied.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Remake van de film Carrie dit jaar
Ik heb denk ik 1 tegengoal uit een corner gehad in de laatste 30 potjes ofzo gehad. Als je je keeper goed uit laat komen waar nodig dan gaan ze er bijna nooit in.quote:
wanneer laat je je keeper uitkomen en wanneer niet dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 1 tegengoal uit een corner gehad in de laatste 30 potjes ofzo gehad. Als je je keeper goed uit laat komen waar nodig dan gaan ze er bijna nooit in.
Eigenlijk altijd wel, maar als je ziet dat hij te ver wegdraait dan laat je hem terug stappen (en dan pakt hij alsnog meer kopballen dan wanneer je hem op de lijn laat staan).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer laat je je keeper uitkomen en wanneer niet dan?
Tegen krijg ik ze ook niet vaak. Ga ze aanvallend maar wat meer variëren en anders kort nemen want dit levert alleen maar counters opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 1 tegengoal uit een corner gehad in de laatste 30 potjes ofzo gehad. Als je je keeper goed uit laat komen waar nodig dan gaan ze er bijna nooit in.
teruglopen is twee keer Y toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel, maar als je ziet dat hij te ver wegdraait dan laat je hem terug stappen (en dan pakt hij alsnog meer kopballen dan wanneer je hem op de lijn laat staan).
Ik laat gewoon de knop los eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
teruglopen is twee keer Y toch?
no shitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax gaat het bij Celtic wel moeilijk krijgen.. ik mag blij zijn als Ajax nu niet verliest en stiekem nog de 1-2 maakt.
bijnaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Tijd voor de Hoes om matchwinner te worden
Ja kan haast niet missen zou je denken..Piazon show dit.quote:
2 goals of 1 goal? beide sites zeggen wat andersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja kan haast niet missen zou je denken..Piazon show dit.
2 goals en 1 asssist Piazonquote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al lang.. ik had het ook gehoord ja.
Tegenvallende resultatenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is het hier ineens rustig.. ik ben benieuwd of ik vandaag wel tot 1 uur internet heb. Gisteren was dat namelijk niet zo.
Wat dacht je van Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat had Heerenveen een kansenFIFA-overwinning van Vitesse.
Dat was ook niet best. Zometeen MotD met de geniale goals van Arsenalquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat dacht je van Feyenoord dan?
Die Boetius had nog niet gescoord al was deze wedstrijd tot oud en nieuw doorgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |