SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam
Dit ja. Al moet ik wel bekennen dat het gruwelijk tegen me kan werken als ze het dadelijk slecht doenquote:
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit ja. Al moet ik wel bekennen dat het gruwelijk tegen me kan werken als ze het dadelijk slecht doen
Holy shitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:13 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Beste 4k die je kan besteden
Nee, Goldcup. En 2 Fokkersquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ziek.
En allemaal divisie 1 ?
Ja dat veranderd de zaakquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Goldcup. En 2 Fokkers
Hij scoorde beide wedstrijden 4x
ohhh dat is wel heel wat anders dan divisions, dan is die reeks van 20 wel wat minder imposantquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, Goldcup. En 2 Fokkers
Hij scoorde beide wedstrijden 4x
Hij is dan ook gewoon slechtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohhh dat is wel heel wat anders dan divisions, dan is die reeks van 20 wel wat minder imposant
30 inmiddelsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohhh dat is wel heel wat anders dan divisions, dan is die reeks van 20 wel wat minder imposant
Uit wat voor leagues kwamen je tegenstanders? Zat er iets bij uit de bovenste 3? Niet omdat ik je reeks wil ontkrachten ofzo hoor..30 is sowieso wel ziekquote:
Vergeten te bevestigen dan..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
de fuck, ik had dus 10 euro ingezet op bayern over 2,5. Nog steeds niks uitbetaald en ik kan die bet ook nergens terugzien in mijn bet history ofzo.
De 10 euro die ik had ingezet is wel wegquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uit wat voor leagues kwamen je tegenstanders? Zat er iets bij uit de bovenste 3? Niet omdat ik je reeks wil ontkrachten ofzo hoor..30 is sowieso wel ziek
Tegen iemand uit D1 is het sowieso lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben Deal with it. En jawel, maar het is gewoon random natuurlijk. Meeste zitten in divisie 4/5/6.
Echt een beest ja. Ik zou in mijn broek schijten als ik tegenover hem stond als spits.quote:
Dit spel is er gewoon niet op gemaakt om te dribbelen met snelle combinaties. Als je mijn videos kijkt van vorig jaar speelde ik op die manier. Dit jaar gaat dat gewoon niet. Ja, ik kan ook wel lekker LB Y'tjes gaan zweten zoals de rest, maar ik ga dan liever combinerend over de vleugels met een mooie voorzet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen iemand uit D1 is het sowieso lekker
Maar gaat dat crossen nou echt niet vervelen? Ik zou daar echt slecht tegen kunnen, zelfs als je daardoor zoveel wint.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een beest ja. Ik zou in mijn broek schijten als ik tegenover hem stond als spits.
En Feyenoord zelf ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij doet het wel beter sinds ie geen captain meer is
quote:
Hij heeft niet goed opgelet op het pleinquote:
En dan scoort GAE zometeen en dan verliezen we ofzo. Zou typisch weer Feyenoord zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft niet goed opgelet op het plein
Boeiend. 90% van de teams die je tegenkomt in de bovenste divisies zijn nou eenmaal gemaakt voor abuse. Of cross of pace en vaak nog een mix daarvan..daar ben onderhand wel aan gewend geraakt lijkt me. Als je je daar steeds druk om gaat maken speel je alleen maar slechter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
1e wedstijd divisie 2 meteen tegen Aubameyang en Santana
Volgens mij speelde hij altijd straatvoetbal zonder doeltjes, want hij heeft het schot van een Afrikaan die net voor het eerst voetbalschoenen aan heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft niet goed opgelet op het plein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |