abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132327588
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132327599
Pluspunten, dus *O*
pi_132328214
Het wordt tijd dat de skinnyjeans en chino- trend afsterft. Dat slanke meiden die broeken dragen is prima (soms), maar waarom maken ze die in godsnaam in grotere maten? Waarom zou ik er uit willen zien als een genetisch gemodificeerde wortel?

/broekenshoppen
pi_132328246
Bootcut. O+

En ze komen weer terug. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132328273
Ik had zo'n hekel aan broeken shoppen en ik vond ze altijd zo lelijk en stom staan dat ik ze gewoon niet meer draag :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132328342
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had zo'n hekel aan broeken shoppen en ik vond ze altijd zo lelijk en stom staan dat ik ze gewoon niet meer draag :D
Ik heb zo'n vermoeden dat als m'n benen wat dunner zijn ik hetzelfde ga doen.
pi_132328379
Ik ben het met jullie eens. Ik heb nu een straight model van de H&M, en ik heb voor mijn postuur hele slanke kuiten, maar man, het is net geen skinny jeans. Waarom het niet gewoon ietsie pietsie wijder kan aan de onderkant, ik weet het niet.
pi_132328565
Ik draag nu een skinny en ik ben er heel blij mee O+
pi_132328600
Ik heb dinsdag een skinny jeans gepast. Het zag eruit alsof ik mn sport-tight in een kek kleurtje had aangetrokken :')
Straight gaat hier overigens wel prima, wil nu eens een niet-spijkerbroek. Ga ik wel naar op zoek als mn salaris er is :s)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:39:01 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132328743
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik draag nu een skinny en ik ben er heel blij mee O+
hier nog een..
ik draag verder geen spijkerbroeken, behalve mn skiny's :o
en dat met kuiten die tot grote frustratie nog steeds niet in laarzen kunnen -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_132328988
Mijn kuiten ook niet, terwijl ik echt wel slanke kuiten heb. Maar gewoon heel veel spier ook. Ik moet trouwens ook op schoenenjacht, wat voor type schoenen dragen jullie in de winter onder een spijkerbroek? Ik hou niet van laarzen over een spijkerbroek heen, maar altijd maar gympen vind ik ook stom.
pi_132329076
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:45 schreef Zeester het volgende:
Mijn kuiten ook niet, terwijl ik echt wel slanke kuiten heb. Maar gewoon heel veel spier ook. Ik moet trouwens ook op schoenenjacht, wat voor type schoenen dragen jullie in de winter onder een spijkerbroek? Ik hou niet van laarzen over een spijkerbroek heen, maar altijd maar gympen vind ik ook stom.
Een enkellaarsje met een hakje.
pi_132329122
Ik draag geen spijkerbroeken maar ben gek op cowboylaarsjes O+
Super comfi ook

zo kun je mij wel ongeveer uittekenen:
Cowboylaarsjes, panty/legging, (skater)jurkje, jasje of vestje
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132329169
Ik draag m'n laarzen nooit over m'n broek heen eigenlijk. :+

Maar vaak gympen, kisten of laarzen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132329335
Enkellaarsjes is ook waar ik aan zit te denken. Ik heb nu een paar wat ik wel vaak draag bij rokjes, maar die zijn bijjjjjna op, maar ze waren ook maar 25 euro van de markt. Ze hebben ze dit jaar trouwens nog steeds en nu voor een tientje. Ik denk dat ik gewoon nog een nieuw paar ga kopen als deze stuk zijn :D
pi_132332410
:( JIJBENHEULNIDIK :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:32:16 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132332465
Looking good girl *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_132332536
Mooie top Sly!

Hier vanaf 9 uur bezig geweest met behang er af halen, tapijt er uit halen, muren in smeren met behanglijm etc.
Heb nu zo'n spierpijn in mijn arm.
Maar goed nog even een zelfgemaakte pizza in elkaar flansen en dan met een fles wijn op de bank.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:36:18 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132332660
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( JIJBENHEULNIDIK :(
En dat :Y
pi_132332720
Sjeen en ik voelen ons bekocht...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:42:53 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132333002
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjeen en ik voelen ons bekocht...
Uiteraard... Maar Feebs, volgens mij ben jij ook heul niet dik, althans niet in mijn gedachten.
pi_132333065
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Uiteraard... Maar Feebs, volgens mij ben jij ook heul niet dik, althans niet in mijn gedachten.
Nee hoor nee. Net maatje 42 al een jaar of 3/4. Meer er af mag altijd, maar hoeft niet perse. Ik ben al heel blij met niet al te ver omhoog *O* Helaas lukt dat niet altijd even goed :')
pi_132333270
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Party time!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er goed, én feestelijk uit *O*!
pi_132333387
Thanks ladies O+
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:56:48 #25
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132333748
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee hoor nee. Net maatje 42 al een jaar of 3/4. Meer er af mag altijd, maar hoeft niet perse. Ik ben al heel blij met niet al te ver omhoog *O* Helaas lukt dat niet altijd even goed :')
Dan klopt mijn beeld wel... Zelfde instelling als ik heb ook :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')