Danic fijn om te lezen. Hopelijk blijft het zo

Ferrari, klinkt als een vermoeiende nacht. Maar wel lief dat ze wel op je buik sliep

Cwen wat fijn dat de bruiloft zo goed ging zeg. Wat kan je jezelf dan trots voelen

En fijn dat de osteopaat zo geholpen heeft voor jou
Venco alvast gefeliciteerd
Veranderingen gingen hier geleidelijk. Bijvoeding zie ik nu dat het echt beter gaat. Ze eet nu beter en meer. Maar het vervangt nog geen enkel flesje. Ze zit nog op 4 flessen per dag. Heel soms laat ze wel 40cc staan.
Oh en er zijn dagen dat ze zich meer verslikt met bijvoeden. Andere dagen gaat het gewoon helemaal goed.
En ze is pas sinds kort uit de maxi cosi. Ze was te klein voor die andere wagen vond ik.
Mineola veel plezier in het dreumestopic. Ik ga je missen

quote:
Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef pessie het volgende:Venco, vervolg stoel in de auto is vanaf 9 kilo en 9 maanden. Ik beken dat Lauren sinds dit weekend in de vervolg stoel zit. Ze is nogal ongelukkig in de MC. Maar goed, ze is wel stevig en >9 kilo.
Bij Riley merk ik dat ook dus de laatste dagen. Ze is niet blij in de MC. Huilt echt als ze in de auto zit. Maar ja, ze is wel bijna 9 maanden, maar ze weegt amper 7 kilo. Dus ze moet echt nog even daarin.
quote:
Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef pessie het volgende:Ik ben erg weinig online geweest de afgelopen weken, Lauren spookt veel 's nachts en overdag heb ik het druk met peuter.

Niet fijn. Hopelijk komt ze gauw weer in een normaal ritme
L-E hoe vond ie het
En

voor de tweede post
Skoap ik kan je foto’s niet zien via Photobucket