Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die met flits. Komt door spf. Dat reflecteert flitslicht.
Matterende poeder wil dat effect geloof ik ook nog wel eens geven/versterkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?
Fel licht zal wel hetzelfde doen gok ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?
Ik wil graag deze mat erenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Matterende poeder wil dat effect geloof ik ook nog wel eens geven/versterken
Is alleen zo lastig als je iets naar binnen wilt rijden, zo'n hobbel voor je deur.quote:
Feestje voor de gluurburenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef Molo het volgende:
Een huis in de straat is pas geleden verkocht, buurman verderop ging naar verzorgingshuis, is sinds de jaren '60 niks meer aan gebeurd dus zoals ze dat mooi zeggen "een opknapperdje". Hij wilde er gewoon snel vanaf zonder lang gezeur (toch zakken al gevuld, geen verdere familie of vrienden ofzo om aan te schenken) dus hij heeft het vrijwel voor nop verkocht.
En nu staat de straat sinds een paar dagen echt vol met héééééle dure auto's van de mensen die het gekocht hebben. Volgens mij investeerders die het opknappen, maar echt, het past zó niet in deze wijk ;')
Ben wel benieuwd wat ze ervan gaan maken en wie er dan daarna in komen wonen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feestje voor de gluurburen
die zijn helemaal van de wapquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feestje voor de gluurburen
een collega had een keer een TRUDELUT fluitketel voor me gekochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, wel een HELMER en ANTONIUS bakjes
oh excuses, ik zal het aanpassenquote:
hebben ze die niet online?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vergeten de HYLKJE spiegel voor mijn zwagertje mee te nemen
have fun, wij gaan de locale Praxis eens met een bezoek verblijdenquote:
Ftfy.quote:
het viel mee dit keer. Zelfs de schranshoek genegeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ikea is juist leuk om heen te gaan omdat je zo vaak denkt "ermagerd dat is ook een noodzakelijke aankoop" en dan met 3 miljoen spullen terug komt
Omdat zaterdag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het viel mee dit keer. Zelfs de schranshoek genegeerd
nee, zo druk was het niet eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat zaterdag?
Als ik per ongeluk op een druk moment in Ikea ben dan ben ik ineens bijzonder doelgericht
Dit. Ik kom alleen nooit bij Ikea.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil een gele Helmer. Omdat het kan!
Hmmpf, dit dus.. ze zijn er alweer niet meer?quote:
Lijkt erop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmpf, dit dus.. ze zijn er alweer niet meer?
Ermagerd het was een LEquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmpf, dit dus.. ze zijn er alweer niet meer?
Ik mag hopen dat je die persoon gestompt hebt? Godverdomme man, dat ze gewoon lekker hun bek houden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
"Haha ik heb het idee dat je runkeeper meer walkkeeper is met jouw tempo"
Fuuuuu ga dood.![]()
Anyway, kraamvisite was verder wel gezellig
GEFELICITEERDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer is het normaal om voor meubels voor de babykamer te gaan kijken(en ook kopen, duh).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 16:10:21 ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Dat is wel vroeg ja... denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik denk dan er zijn nog 45341 dingen die mis kunnen gaan en dan zit je met die kamer. Maar ik ben natuurlijk de optimist in allesquote:
Het is gewoon echt heel vroegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dan er zijn nog 45341 dingen die mis kunnen gaan en dan zit je met die kamer. Maar ik ben natuurlijk de optimist in alles
Je mag, als het mis gaat, meestal gratis alles terugsturen/brengen. En vaak duurt het wel een tijdje qua levertijd dus ze hebben niet alles direct in huis.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dan er zijn nog 45341 dingen die mis kunnen gaan en dan zit je met die kamer. Maar ik ben natuurlijk de optimist in alles
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Niks te vroeg. Meubels hebben soms 4 maanden levertijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als de zwangerschap misloopt mag je retourneren
I`m not weird. I`m limited edition.
Als je nu een abo neemt krijg je hem vast rond juli wel ergens binnenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou heb ik natuurlijk die Bondivoucher gekregen maar weet ik niet wat ik moet kopen
Zou ik ook zo`n abo kunnen nemen voor een maand en hem (mede) daarmee betalen?
Nope, vouchers gaan niet op subscriptions geloof ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou heb ik natuurlijk die Bondivoucher gekregen maar weet ik niet wat ik moet kopen
Zou ik ook zo`n abo kunnen nemen voor een maand en hem (mede) daarmee betalen?
Ja maar dat boeit niet zo. Dat geld is toch al uitgegevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je nu een abo neemt krijg je hem vast rond juli wel ergens binnen
ja echt hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Godverdomme had ik maar gewoon m`n geld teruggevraagd
En ondertussen Julep afzeiken en nog meer klanten binnenhalenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is maandag al 21 oktober (t is nu weekend dus er wordt niks verzonden). Als ze dan nog een week wachten met verzenden is het al fucking november voor we het krijgen, wtf man
Een ijstaart?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind iets bakken of koken altijd wel leuk maar we hebben hier geen ovenen ik weet niet wat meer onder die leuke 'iets maken wat lang duurt' categorie valt zonder een oven
zo'n arretjescake is na 10 minuten ook wel klaar
Geen mixer en geen springvormquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:38 schreef Mss het volgende:
En zo'n kwarktaart ofzo? Dat hoeft toch alleen in de koelkast?
Oh dan had ik niet eens mijn geld terug kunnen vragenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
De Bondi-facebook is velen vermaak![]()
Klanten: "waar blijft mijn box?"
Bondi: "alle klanten die het te lang vinden duren mogen dit aangeven en dan krijg je uiteraard een volledige refund"
Klant: "ik heb een refund gevraagd maar mag dat niet omdat ik 3 maanden box heb besteld"
Bondi: "als je drie maanden hebt besteld heb je korting gehad en krijg je natuurlijk geen refund"
De logica
Het is een soort klacht.nlquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
De Bondi-facebook is velen vermaak![]()
Klanten: "waar blijft mijn box?"
Bondi: "alle klanten die het te lang vinden duren mogen dit aangeven en dan krijg je uiteraard een volledige refund"
Klant: "ik heb een refund gevraagd maar mag dat niet omdat ik 3 maanden box heb besteld"
Bondi: "als je drie maanden hebt besteld heb je korting gehad en krijg je natuurlijk geen refund"
De logica
Zelfde vorm van vermaak, bijna nog beterquote:
quote:Cancel @JulepMaven and sign up with @BondiNYC for $1.00! ($2.99 saved on Juleps "Free" offer. Use code DONTWANTJULEP (month to month sub) Your first month ships for $1.00!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
Als je stopte met Julep en nieuw inschreef bij Bondi, dan kreeg je 1 maand voor 1 dollar.
Dat is best wel gayquote:
Neinz, dat kaartje van Muilo moest met de post en het zou zo'n gehaast worden en alles.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je was gegaan
En om tien voor 6 ook nogquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En om tien voor 6 ook nog![]()
Ik vind het ook een viespeuk. Vooral door de naam die op z'n wagen staat. 'IJsventje'
De matigheidquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En om tien voor 6 ook nog![]()
Ik vind het ook een viespeuk. Vooral door de naam die op z'n wagen staat. 'IJsventje'
Hehehehehehhehehehehehequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
En dan zit ie met z'n vette pens achter het stuur met dat ranzige belletje te schuddenbahbahbah nopenopenope.
FOTO!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n moedâh heeft een kat met korte pootjesEen teckelpoes
Deze is heel hardnekkig en naarmate het kouder wordt komt ie ook steeds vroegerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De matigheid.
Ik heb volgens mij nog nooit een ijsco-man in het echt gezien trouwens![]()
Ja behalve een man met zo'n karretje in de stad, maar die bewoog niet
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze heeft ze op m`n facebook gegooid. Als het goed is kun je daar kijken
Een ekte ijscoman net zoals in de films maar dan ranziger?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze is heel hardnekkig en naarmate het kouder wordt komt ie ook steeds vroegerdus als je er een keer 1 in het wild wil komen bekijken.. :v
Hoe de fuck komt ze daar aan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n moedâh heeft een kat met korte pootjesEen teckelpoes
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een ekte ijscoman net zoals in de films maar dan ranziger?
Oh, bij ons was het ook standaard hoor, in de zomer! En in mijn vorige buurt ook, maar dan hoorde je alleen ergens zo'n eng kutmuziekje in de vertequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie het dan gelijk zo voor me dat er dan zo'n kutbel gaat en dat alle kinderen in de buurt dan gaan stuiteren.. Ik dacht eigenlijk dat dat alleen in Amerika bestond![]()
Ik ben opgegroeid in de stad, zal ze daarom wel gemist hebben. Wij hadden een snoepwinkel in de straat, dus ik mag ook niet klagen
Eng muziekje, check.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, bij ons was het ook standaard hoor, in de zomer! En in mijn vorige buurt ook, maar dan hoorde je alleen ergens zo'n eng kutmuziekje in de verte
Wat een baasquote:Gisteravond bleek dat mijn broertje (12 jaar) op mijn naam een account op Vakantieveilingen.nl had aangemaakt. Mijn bankrekeningnummer heeft hij ook gebruikt, en zo heeft hij op allemaal verschillende zaken geboden en ook gewonnen. Hij dacht dat je een langere tijd had om deze te betalen, en wist niet dat dit binnen 5 dagen moet. Zelf ben ik 15 jaar, ook minderjarig dus, en heb nu dus ong. ¤270 aan veilingen staan op mijn naam.
Die ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:44 schreef Mss het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)atziki/?rq=hamburger
Dit ga ik vanavond maken. Maar dan met gewone rundvleesburger en een groten salade
Geen idee, ik heb gewoon burgers die ik met gyroskruiden in de grillpan ga gooien en die ik met tomaten in een pita gooi met velen zaadziki en een goeien salade met olijven en feta (de 20+ nepvariantquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit
Hoewel ik me afvraag wat in godsnaam runderroerbak is.
Ik ga gewoon aardappelen/groenten/vleesvega maken vandaag, dat doe ik heul normaal niet![]()
(omdat meer dan 3 pannen voor mij meestal reden is voor instant paniek. Maar ik ga het proberen
)
HOE houd jij die feta goed als de verpakking open is? Of koop je niet zo'n blok?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon burgers die ik met gyroskruiden in de grillpan ga gooien en die ik met tomaten in een pita gooi met velen zaadziki en een goeien salade met olijven en feta (de 20+ nepvariant)
Neinz het is zo'n bakje van Arlaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE houd jij die feta goed als de verpakking open is? Of koop je niet zo'n blok?
echte echte feta die feta genoemd mag worden? Of gewoon die blokken die je voor 2 euro kunt kopen? Want 9/10 mag zich geen feta noemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
Ja idd. Echte feta is velen lekkerder maar ook velen vetter
quote:Originele feta wordt nog steeds gemaakt door schaapherders in de mediterrane bergen van ongepasteuriseerde melk. Binnen de Europese Unie is feta sinds juli 2002 een Beschermde Oorsprongsbenaming. Alleen kaas die op traditionele wijze geproduceerd wordt in bepaalde delen van Griekenland (zie paragraaf Feta-besluit) en die gemaakt wordt van schapenmelk of een mengsel van schapenmelk en maximaal 30% geitenmelk uit hetzelfde gebied mag de naam "feta" dragen.
Ekte ekte die je bij de Turkse supermarkt haaltquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
echte echte feta die feta genoemd mag worden? Of gewoon die blokken die je voor 2 euro kunt kopen? Want 9/10 mag zich geen feta noemen
Geen idee, ergens opgeraapt geloof ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt ze daar aan?
Dat je zo uit het ziekenhuis wandelt en denkt "kut, dat kind moet ook nog ergens slapen"quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen, rij ik (mijzelf kennende) een week voor de uitgerekende datum naar de Ikea
preciesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je zo uit het ziekenhuis wandelt en denkt "kut, dat kind moet ook nog ergens slapen"
Wasmand!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je zo uit het ziekenhuis wandelt en denkt "kut, dat kind moet ook nog ergens slapen"
ERMAGERD! *rent*quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:58 schreef Molo het volgende:
Je moet even in het Action topic kijken Schaar, ze hebben daar heeeeeele foute poedel kerstballen
watquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
Spees: 11 weken is wel heel erg vroeg idd. Maar toen ik nog bij TWF werkte (leverancier van babykamers) hadden onze kamertjes soms een levertijd van 16 wekenMet uitloop naar 20
LIF / De Action #75 voorwaarts Mars(kramer) en Action!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie alleen een gewone hont?
ja logisch he, bij zoiets als kinderkamerspullenquote:
ERMAGERD DE MATIGHEID IK MOET ZEquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
LIF / De Action #75 voorwaarts Mars(kramer) en Action!
Naja als je meerdere kinderen wilt ;+quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ja logisch he, bij zoiets als kinderkamerspullen![]()
(ik vind het echt vette onzin, al die meuk voor kinderen, tweedehands of goedkope meuk van de Ikea die gewoon voldoet lijkt mij meer dan prima)
ik wist hetquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DE MATIGHEID IK MOET ZE![]()
![]()
ik snap 'm niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je meerdere kinderen wilt ;+
Fred vindt ze niet zo mooiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wist het
Ik had er al 4 x aan gedacht het te zeggen tegen je maar vergat het steeds
en dus? Dat heeft hij vast wel voor je over toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred vindt ze niet zo mooi
Alsof hij een keuze heeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
en dus? Dat heeft hij vast wel voor je over toch?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij noemde vanmorgen de hont z'n stiefhont![]()
Dus aan die kerstballen went hij ook wel
100 miljoen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
Ik heb Koos trouwens de autisten test laten doen. Raad eens wat hij had
Ikea is toch gewoon prima?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je niet zooi gaat kopen als je weet dat je meerdere kinderen wilt, dat kun je toch hergebruiken dan
Jij slaapt zelf toch ook niet in een afgeragd bed.
bedoel je de allercheapste spullen van Ikea/Leenbakker? Nee dat zou ik sowieso niet kopen, maar gewoon de goeie spullen van Ikea, of hema of weet ik het, of tweedehands ouderwetse meuk die langer mee gaat dan mijn huis, why not?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je niet zooi gaat kopen als je weet dat je meerdere kinderen wilt, dat kun je toch hergebruiken dan
Jij slaapt zelf toch ook niet in een afgeragd bed.
32quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
100 miljoen?![]()
Ik probeer Fred ook nog zover te krijgen, ik denk dat hij ook best hoog uitkomt
Staat er 33 in de database? Want dat klopt nietquote:
hoeveel had je de laatste keer dat je hem maakte?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat er 33 in de database? Want dat klopt niet
37quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
hoeveel had je de laatste keer dat je hem maakte?
Ja zo kwam het over, alsof je die leenbakker troep ging kopen iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
bedoel je de allercheapste spullen van Ikea/Leenbakker? Nee dat zou ik sowieso niet kopen, maar gewoon de goeie spullen van Ikea, of hema of weet ik het, of tweedehands ouderwetse meuk die langer mee gaat dan mijn huis, why not?
Jij hebt minder volgens de database!quote:
Ik heb hem pas nog eens gemaakt, toen kwam ik op 42quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt minder volgens de database!
Is waarschijnlijk nog beter ook dan bijv die twf meukquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ja logisch he, bij zoiets als kinderkamerspullen![]()
(ik vind het echt vette onzin, al die meuk voor kinderen, tweedehands of goedkope meuk van de Ikea die gewoon voldoet lijkt mij meer dan prima)
hahahaha, gewoon dit kopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zo kwam het over, alsof je die leenbakker troep ging kopen idd
heeft hij een oven voor je gekocht?quote:
is dat nog goed gekomen eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk nog beter ook dan bijv die twf meuk
nee hij is net naar de winkel gefietst omdat ik toch chips wilde en de andere winkel dichtbij was net 15min dichtquote:
godsamme, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee hij is net naar de winkel gefietst omdat ik toch chips wilde en de andere winkel dichtbij was net 15min dicht
oh ja, zielig kijken, die doet het hier ook altijd welquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeggen dat ik voor hem gehaktballetjes zou makenen zielig kijken
Kun je zoiets niet super makkelijk gewoon zelf maken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef Molo het volgende:
Hier, deze bijvoorbeeld. Leuk ding, 100 euro, ook in wit. En kun je ook online kaufen, lijkt me een dikke prima
[ afbeelding ]
nee o.a. die spijltjes zijn lastig denk ik. Ik heb ooit met een patiënt gekeken naar zelf maken van iets omdat zij in een rolstoel zat en zwanger was. Maar dat is net zo veilig met kindertengeltjes/benen/hoofdjes en zulks.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet super makkelijk gewoon zelf maken?
niks hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:43 schreef Mirjam het volgende:
Molo HOEzo kijk jij naar wiegjons wat heb ik gemist
ahaaaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
niks hoor![]()
Spees dacht dat je dure meuk moest kopen en ik vond van niet en nu hebben we volgens mij een gezamenlijke tussenoplossing
We hebben geschikt want na 4x die planken beschadigd ontvangen te hebben konden ze ons niet garanderen dat we ze ooit onbeschadigd zouden ontvangen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat nog goed gekomen eigenlijk?
En doe eens een picspam van Sikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg baby's met Spees samenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ahaaa
Niks gemist dusch ok
Trouwfilmpje van mn broer is zo velen tof
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
We hebben geschikt want na 4x die planken beschadigd ontvangen te hebben konden ze ons niet garanderen dat we ze ooit onbeschadigd zouden ontvangen.daaaahhhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
op mijn feestboek, van mn broertje, hij is maar 2 minuten ofzo maar ik vind m gewoon tofquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg baby's met Spees samen![]()
filmpje?
[..]
We hebben geschikt want na 4x die planken beschadigd ontvangen te hebben konden ze ons niet garanderen dat we ze ooit onbeschadigd zouden ontvangen.na 4 x?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ahhh! Wat een mini nog!
En wat een serieuze blik! Kan ze al beetje lachen?
Hoe oud is ze nu?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
even je feestboek opzoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op mijn feestboek, van mn broertje, hij is maar 2 minuten ofzo maar ik vind m gewoon tof
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb hem pas nog eens gemaakt, toen kwam ik op 42
Ik geef de pijn de schuld
weeknie, daaromquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Mir, waaaaarom hebben zij 1 feestboek samen?????
* Molo nu filmpje gaat aanzetten
Dinsdag 3 wekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
na 4 x?![]()
![]()
![]()
Ahhh! Wat een mini nog!
En wat een serieuze blik! Kan ze al beetje lachen?
Hoe oud is ze nu?
wat een faal zeg, en ronduit belachelijk dat ze niet kunnen garanderen dat het heel aankomt WAT is dezequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dinsdag 3 weken![]()
Ze lacht al wel onbewust
Ja na 4x was ik het beu.
Was het babybad ook nog lek. Maar daar hebben we nu een nieuwe voor gehad.
die zoenstukjes tussendoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
weeknie, daarom
ik had de discussie met een half oog gevolgd en moest lolleren
Ohhh ik dacht dat ze al ouder wasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dinsdag 3 weken![]()
Ze lacht al wel onbewust
Ja na 4x was ik het beu.
Was het babybad ook nog lek. Maar daar hebben we nu een nieuwe voor gehad.
ja, heeft hij gemaaktquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
die zoenstukjes tussendoor![]()
Heeft S dat filmpje gemaakt?
En volgens mij zag ik jou ergens foto's maken toch?
Leuke herinnering voor ze hoor
[..]
We hebben geschikt want na 4x die planken beschadigd ontvangen te hebben konden ze ons niet garanderen dat we ze ooit onbeschadigd zouden ontvangen.wat een prachtig mooi kindje bubsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Het hoeft ook niet aangepast te worden vind ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Bubs had ook al meer toen ze hem voor de laatste keer deed![]()
Maar met de database nu lijken we keinormaal joh!
Ja hoor dat gaat goed. Dinsdag moet ie naar het uwv naar een arbeidskundige om te kijken wat zijn belastbaarheid is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat ze al ouder was
Tof hoor, die lachjes zijn zo leuk
Gaat goed, ook met M? Is hij al een beetje gewend aan een kleintje om hem heen?
Tnxquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
wat een prachtig mooi kindje bubs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ah, fijn!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor dat gaat goed. Dinsdag moet ie naar het uwv naar een arbeidskundige om te kijken wat zijn belastbaarheid is.
[..]
Tnx
zijn daar filmpjes van?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gehaktballetjes aan het bakken en Brum is 'it's a boydance party' aan het luisteren
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
Mir, ik zit te lolleren om iemand via jouw feestboekGeef eens wat meer infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Godverdomme, zou Koos dat ook doen als ik van huis ben?quote:
ik heb niet altijd zoveel tijd en dacht makkelijk te doenquote:
ook kaassaus gegeten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:34 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt ENORME keelpijn ineens, wat is dezen?
Neem een brum :vquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef Molo het volgende:
Ik heb net een zak chips opengetrokken, want die hadden we nog en had ik zin in.... maar is het de smaak "speciaal" van Croky... 2 chipjes gegeten, want een gore meuk is dat zeg
Gewone naturel chips is zo lekker en deze zo vies en de winkels zijn dicht, huuuuuuuh
Heb je weer negers gepijpt in de Bijlmer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:34 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt ENORME keelpijn ineens, wat is dezen?
mwah, er is niks meer open hier dus dat werkt ook nietquote:
Al gebatst?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://tatjanag.blogspot.(...)ence-metal-glam.html
Meh, ik dacht dat hij mooier was.
HOEZO WEER?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je weer negers gepijpt in de Bijlmer?
dat het er meerderen zijn is dan weer géén probleem?quote:
hehehe, is prima hoor, blijft gewoon garpig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel tot nadat hij in Amerika is geweest hoor.
Oh de smiley miste.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehe, is prima hoor, blijft gewoon garpig.
Net als Dwyn hoertje noemen en Mss niggerlover
Jammer! Gelukkig heb ik TMWTGGquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://tatjanag.blogspot.(...)ence-metal-glam.html
Meh, ik dacht dat hij mooier was.
Seriously?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
als je ons zat bent roep je gewoon hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh de smiley miste.Vind het ook niet erg dat jullie het vragen hoor, haha.
Ik ben ook pakketjesfaler en meetjanker ja!!!! Velen reputaties!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
en aids gestoordequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook pakketjesfaler en meetjanker ja!!!! Velen reputaties!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
als je ons zat bent roep je gewoon he
Leer je meteen van je afbijten, dubble win
jij denkt echt dat ermee bedoeld wordt dat je een gevallen vrouw bent?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb al aangegeven het niet gepast te vinden.
oh ja, HOE kan ik dat vergeten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij bent lijdend voorwerp van de gluurbuur en culinazi
Nee ik ben heus niet achterlijk, maar het is nu gewoon haha grappig geweest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
jij denkt echt dat ermee bedoeld wordt dat je een gevallen vrouw bent?
Hoe lang kom jij al op Fok?
wat stel je voor als alternatief?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee ik ben heus niet achterlijk, maar het is nu gewoon haha grappig geweest.
Zo werkt het heul nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee ik ben heus niet achterlijk, maar het is nu gewoon haha grappig geweest.
Schaar in tha housequote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Schaar in tha house![]()
Had je je tabblaadje met Fok nog open staan?
Nu moet ze op weddings gaan batsenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Net als Bami's 'grapje' over het weddingcrashen, dat blijft haar ook de komende 10 jaar achtervolgen
nou.... raceteams zijn vrij duur kan ik je uit ervaring vertellenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Patrick Demsey en zijn eigen raceteam. Hebben ze geldtekort. DIE VENT HEEFT TOCH GELD ZAT
Waarom zou ze nu niet meer kunnen crashen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu moet ze op weddings gaan batsen
Ervaring?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
nou.... raceteams zijn vrij duur kan ik je uit ervaring vertellen
Ik zat aan een combinatie te denkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom zou ze nu niet meer kunnen crashen?
Bruiloft crashen en met de bruidegom batsen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat aan een combinatie te denken
Een gezonden maaltijd doet het altijd veel beter.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
We gaan wel weer terug naar de rijst met worteltjes
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:57 schreef Mss het volgende:
Een rijst met worteltjes en doperwtenfestini-event HOER?
Dat ging ik net zeggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
Net als Bami's 'grapje' over het weddingcrashen, dat blijft haar ook de komende 10 jaar achtervolgen
Ik zie hem woensdag pas weer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
BAMI ER ZIJN ALWEER 3 MINUTEN VOORBIJ HEB JE NU AL GEBATST?![]()
EN NU?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ging ik net zeggen.
[..]
Ik zie hem woensdag pas weer.
Die met batterijen of die aan de liaan?quote:
Wat fantasieloos!!!quote:
SORRY MEVROUWTJEquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK WIL GEEN AUTIST MEER GENOEMD WORDEN!![]()
![]()
o wait
Ja, zo zie ik dat soorten woorden gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat fantasieloos!!!
Zie het gewoon als een koosnaampje
Asperge dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK WIL GEEN AUTIST MEER GENOEMD WORDEN!![]()
![]()
o wait
Voor bami he, de batterijvariantquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die met batterijen of die aan de liaan?
Je tilt er gewoon te zwaar aanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik dat soorten woorden gewoon niet.
Ja ze stonden 400.000 in de min maar ze wilden niemand ontslaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]hehehe, nee helaas... ik ben eigenlijk een pauper
maar is echt duur, tientallen miljoenen he per jaartje
O ik dacht dat je het over jezelf hadquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor bami he, de batterijvariant
hoe word je dan door vrienden en familie genoemd als koosnaampje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik dat soorten woorden gewoon niet.
nee man, die moet gewoon een eckten piemel hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor bami he, de batterijvariant
Die noemen mij gewoon mijn eckte naam.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe word je dan door vrienden en familie genoemd als koosnaampje?
Iedereen heeft een koosnampje
Nee joh zo ben iknietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over jezelf had
Jij bent het fossielquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
dan zal het geldgebrek wel een mooie verkapping voor zijn falen zijn egweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ze stonden 400.000 in de min maar ze wilden niemand ontslaan
En dat verdient hij met 1 aflevering ofzo :v maar goed ik vind het een arrogante kwalhij kan niet racen
Jij bent de kutpuberquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die noemen mij gewoon mijn eckte naam.
Of spees want ik heb alleen fok vrienden
ja ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het over jezelf had
Mo!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |