Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die met flits. Komt door spf. Dat reflecteert flitslicht.
Matterende poeder wil dat effect geloof ik ook nog wel eens geven/versterkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?
Fel licht zal wel hetzelfde doen gok ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?
Ik wil graag deze mat erenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Matterende poeder wil dat effect geloof ik ook nog wel eens geven/versterken
Is alleen zo lastig als je iets naar binnen wilt rijden, zo'n hobbel voor je deur.quote:
Feestje voor de gluurburenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef Molo het volgende:
Een huis in de straat is pas geleden verkocht, buurman verderop ging naar verzorgingshuis, is sinds de jaren '60 niks meer aan gebeurd dus zoals ze dat mooi zeggen "een opknapperdje". Hij wilde er gewoon snel vanaf zonder lang gezeur (toch zakken al gevuld, geen verdere familie of vrienden ofzo om aan te schenken) dus hij heeft het vrijwel voor nop verkocht.
En nu staat de straat sinds een paar dagen echt vol met héééééle dure auto's van de mensen die het gekocht hebben. Volgens mij investeerders die het opknappen, maar echt, het past zķ niet in deze wijk ;')
Ben wel benieuwd wat ze ervan gaan maken en wie er dan daarna in komen wonen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feestje voor de gluurburen
die zijn helemaal van de wapquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feestje voor de gluurburen
een collega had een keer een TRUDELUT fluitketel voor me gekochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, wel een HELMER en ANTONIUS bakjes
oh excuses, ik zal het aanpassenquote:
hebben ze die niet online?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vergeten de HYLKJE spiegel voor mijn zwagertje mee te nemen
have fun, wij gaan de locale Praxis eens met een bezoek verblijdenquote:
Ftfy.quote:
het viel mee dit keer. Zelfs de schranshoek genegeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ikea is juist leuk om heen te gaan omdat je zo vaak denkt "ermagerd dat is ook een noodzakelijke aankoop" en dan met 3 miljoen spullen terug komt
Omdat zaterdag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het viel mee dit keer. Zelfs de schranshoek genegeerd
nee, zo druk was het niet eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat zaterdag?
Als ik per ongeluk op een druk moment in Ikea ben dan ben ik ineens bijzonder doelgericht
Dit. Ik kom alleen nooit bij Ikea.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:34 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil een gele Helmer. Omdat het kan!
Hmmpf, dit dus.. ze zijn er alweer niet meer?quote:
Lijkt erop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmpf, dit dus.. ze zijn er alweer niet meer?
Ermagerd het was een LEquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmmpf, dit dus.. ze zijn er alweer niet meer?
Ik mag hopen dat je die persoon gestompt hebt? Godverdomme man, dat ze gewoon lekker hun bek houden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
"Haha ik heb het idee dat je runkeeper meer walkkeeper is met jouw tempo"
Fuuuuu ga dood.![]()
Anyway, kraamvisite was verder wel gezellig
GEFELICITEERDquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer is het normaal om voor meubels voor de babykamer te gaan kijken(en ook kopen, duh).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |