Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die met flits. Komt door spf. Dat reflecteert flitslicht.
Matterende poeder wil dat effect geloof ik ook nog wel eens geven/versterkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?
Fel licht zal wel hetzelfde doen gok ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is niet met flits gemaakt maar ik stond wel in tl-licht, kan dat er ook mee te maken hebben?
Ik wil graag deze mat erenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Matterende poeder wil dat effect geloof ik ook nog wel eens geven/versterken
Is alleen zo lastig als je iets naar binnen wilt rijden, zo'n hobbel voor je deur.quote:
Feestje voor de gluurburenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef Molo het volgende:
Een huis in de straat is pas geleden verkocht, buurman verderop ging naar verzorgingshuis, is sinds de jaren '60 niks meer aan gebeurd dus zoals ze dat mooi zeggen "een opknapperdje". Hij wilde er gewoon snel vanaf zonder lang gezeur (toch zakken al gevuld, geen verdere familie of vrienden ofzo om aan te schenken) dus hij heeft het vrijwel voor nop verkocht.
En nu staat de straat sinds een paar dagen echt vol met héééééle dure auto's van de mensen die het gekocht hebben. Volgens mij investeerders die het opknappen, maar echt, het past zó niet in deze wijk ;')
Ben wel benieuwd wat ze ervan gaan maken en wie er dan daarna in komen wonen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feestje voor de gluurburen
die zijn helemaal van de wapquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Feestje voor de gluurburen
een collega had een keer een TRUDELUT fluitketel voor me gekochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, wel een HELMER en ANTONIUS bakjes
oh excuses, ik zal het aanpassenquote:
hebben ze die niet online?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vergeten de HYLKJE spiegel voor mijn zwagertje mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |