Nog zo'n reactie, omdat je het persoonlijk niets kan schelen. Stel je voor dat je (als gemeenschap) iemand op gedrag moet aanspreken. Oeh moeilijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat om 1 voetballer die wat zegt! Ik begrijp echt niet dat je je er zo druk om maakt.
Kan mij het schelen of die gozer mij (als in Nederlandse vrouw) lelijk vindt.
Ik vraag me af of het UBERHAUPT 1 Nederlandse vrouw iets kan schelen wat Perez vindt. En nogmaals, hij mag dat toch vinden? Of moet je tegen hem zeggen: Heej dat mag je niet vinden, Nederlandse vrouwen zijn helemaal niet allemaal lelijk!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Koral het volgende:
Nog zo'n reactie, omdat je het persoonlijk niets kan schelen. Stel je voor dat je (als gemeenschap) iemand op gedrag moet aanspreken. Oeh moeilijk
Als man heb jij daar nooit zoveel oog voor gehad als de gemiddelde vrouw met hakken aan, neem dat van mij aan. Amsterdam is hel als je pumps aan hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja in amsterdam heb je idd echt zo bovengemiddeld veel kuilen in de weg![]()
![]()
Dat laatste zou een begin zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het UBERHAUPT 1 Nederlandse vrouw iets kan schelen wat Perez vindt. En nogmaals, hij mag dat toch vinden? Of moet je tegen hem zeggen: Heej dat mag je niet vinden, Nederlandse vrouwen zijn helemaal niet allemaal lelijk!
Maar wil zo'n vrouw een lompe Nederlandse man in spiekerbox met gympen? Oh wacht, Oost-Europese mannen zijn minstens zo erg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef misteriks het volgende:
Je ervaring is dan ook redelijk beperktIk heb helemaal niets tegen de NL vrouw, maar in europa heeft ze met heel veel concurrentie te maken. Persoonlijk zal ik wss nooit nog een NLvrouw daten; niet uit principe, maar omdat oa tsjechische vrouwen zooooveel meer te bieden hebben, alvast naar mijn voorkeur
Bitch, I'm fabulous.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar wil zo'n vrouw een lompe Nederlandse man in spiekerbox met gympen? Oh wacht, Oost-Europese mannen zijn minstens zo erg.
Ik kom uit een opstandige zuidelijke provincie, en ben opgegroeid met een weelde aan oudere modebewuste zussenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar wil zo'n vrouw een lompe Nederlandse man in spiekerbox met gympen? Oh wacht, Oost-Europese mannen zijn minstens zo erg.
Wat jou de expert bij uitstek maakt dat we jou op je woord moeten geloven is vooralsnog in nevelen gehuld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef misteriks het volgende:
Je ervaring is dan ook redelijk beperkt![]()
Expert heb ik niet gezegd, maar woon wel al jaaaren tussen hen, noem me maar een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat jou de expert bij uitstek maakt dat we jou op je woord moeten geloven is vooralsnog in nevelen gehuld.
Amsterdam is een hemel vergeleken bij veel andere steden waar dames ook gewoon op hakken lopen. Wanneer je Amsterdam een hel noemt dan ben je gewoon niet zo veel gewend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:28 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Als man heb jij daar nooit zoveel oog voor gehad als de gemiddelde vrouw met hakken aan, neem dat van mij aan. Amsterdam is hel als je pumps aan hebt.
Een van mijn beste vrienden woont sinds niet al te lange tijd in Stockholm. Natuurlijk zijn daar de mooiste vrouwen... volgens hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:27 schreef misteriks het volgende:
Expert heb ik niet gezegd, maar woon wel al jaaaren tussen hen, noem me maar een ervaringsdeskundige
Dat is ook mijn theorie; ik denk dat vele Engelsen tijden WO2 de NL en BEL-genen letterlijk verneukt hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:22 schreef Frag_adder het volgende:
Ach, dan ga je een weekje naar groot brittanie of ierland en dan zijn ineens 90% van de vrouwen die je op Utrecht centraal voorbij ziet lopen ontzettend knapHet hangt er gewoon van af waar je vandaan komt.
Hoezo? Ik heb eigenlijk nooit echt mooie vrouwen gezien op foto's van vroeger.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
Dat is ook mijn theorie; ik denk dat vele Engelsen tijden WO2 de NL en BEL-genen letterlijk verneukt hebben.
Hou gewoon je bek. Pot.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:15 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het echt weer hypcriet gezeur dat Nederlandse mannen gaan klagen over vrouwen in spijkerbroek en makkelijke schoenen terwijl ze daar zelf ook in rondlopen omdat het zo lekker makkelijk is.Sterker nog, toen ik eens een topic opende over al die Nederlandse mannen die vrijwel altijd op gympen lopen, moest ik vooral m'n bek houden, omdat ik toch pot ben.
Het boeide ook totaal niet, want wat maakt het nou uit wat iemand voor schoenen draagt? Blijkbaar boeit dat toch wel.
Goed topic was dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:15 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het echt weer hypcriet gezeur dat Nederlandse mannen gaan klagen over vrouwen in spijkerbroek en makkelijke schoenen terwijl ze daar zelf ook in rondlopen omdat het zo lekker makkelijk is.Sterker nog, toen ik eens een topic opende over al die Nederlandse mannen die vrijwel altijd op gympen lopen, moest ik vooral m'n bek houden, omdat ik toch pot ben.
Het boeide ook totaal niet, want wat maakt het nou uit wat iemand voor schoenen draagt? Blijkbaar boeit dat toch wel.
Die mevrouw heeft Freeman–Sheldon syndrome en is Amerikaans, wat wil je hiermee zeggen?quote:
Zal vast wel altijd buitenlands bloed in der genen zitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:57 schreef HSG het volgende:
Er zijn ook zat mooie Nederlandse vrouwen.
Thnx Piye, muchos lovos.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Goed topic was dat.
Totdat Wenfer 'm kaapte.
Dat je niet knap hoeft te zijn om zo'n ketting te dragen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft Freeman–Sheldon syndrome en is Amerikaans, wat wil je hiermee zeggen?
Is dit nou het stereotype Nederlandse vrouw? En dan dus in spijkerbroek, simpele trui, windjack en platte schoenen. Plus daarnaast ook nog een pittig kort kapsel. Vat ik zo het beeld een beetje goed samen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind de Nederlandse vrouw, gemiddeld genomen ook niet heel aantrekkelijk. Overigens heb ik het nu echt alleen over de arische, blanke 100% Nederlandse vrouw. Niet over halfbloed, import etc.
Dat heeft een 2 redenen.
1: de meeste Nederlandse vrouwen zijn fucking groot. Ik ben zelf niet lang, ook niet superklein, 1.77 ongeveer... maar ik zie regelmatig van die blonde vrouwen van bijna 2 meter voorbij komen met gigantische bovenbenen. Geef mij maar een wat kleinere dame die niet 500 potten pindakaas heeft gegeten
2: veel van die NL vrouwen hebben ook nog echt een attitude waar jevan wordt. Ze vinden zichzelf heel wat, en hebben ook nog eens een giga eisenpakket waar hun eventuele man aan moet voldoen. Hij moet knap zijn, een enorm goeie baan hebben, dikke auto rijden, heuuul zelfverzekerd zijn, maar tegelijkertijd ook lief en teder
![]()
Terwijl ze zelf vaak verdomd weinig inhoud hebben en een te dikke reet. Yeah, you heard me. Word maar kwaad op me, maar tis mijn mening en die mag ik hebben
Een gemiddelde lengte van 167 cm is inderdaad reusachtig...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind de Nederlandse vrouw, gemiddeld genomen ook niet heel aantrekkelijk. Overigens heb ik het nu echt alleen over de arische, blanke 100% Nederlandse vrouw. Niet over halfbloed, import etc.
Dat heeft een 2 redenen.
1: de meeste Nederlandse vrouwen zijn fucking groot. Ik ben zelf niet lang, ook niet superklein, 1.77 ongeveer... maar ik zie regelmatig van die blonde vrouwen van bijna 2 meter voorbij komen met gigantische bovenbenen. Geef mij maar een wat kleinere dame die niet 500 potten pindakaas heeft gegeten
Je hebt inderdaad recht op je eigen mening en kwaad zal ik er niet om worden, alleen jammer dat het nergens op gefundeerd is en het alleen maar gebaseerd is op onderbuikgevoelens.quote:2: veel van die NL vrouwen hebben ook nog echt een attitude waar jevan wordt. Ze vinden zichzelf heel wat, en hebben ook nog eens een giga eisenpakket waar hun eventuele man aan moet voldoen. Hij moet knap zijn, een enorm goeie baan hebben, dikke auto rijden, heuuul zelfverzekerd zijn, maar tegelijkertijd ook lief en teder
![]()
Terwijl ze zelf vaak verdomd weinig inhoud hebben en een te dikke reet. Yeah, you heard me. Word maar kwaad op me, maar tis mijn mening en die mag ik hebben
Nee nee, kleding enzo ben ik niet zo mee bezig... ik val persoonlijk juist op casual, spijkerbroek en sneakers vind ik prima. Vaak juist leuker als zakelijk, hakjes enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is dit nou het stereotype Nederlandse vrouw? En dan dus in spijkerbroek, simpele trui, windjack en platte schoenen. Plus daarnaast ook nog een pittig kort kapsel. Vat ik zo het beeld een beetje goed samen?
Inderdaad, aangezien ik maar 163cm ben valt mij het snel op wanneer iemand anders lang is, maar zo vaak zie ik het toch echt niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
Ik vraag me altijd af waar iedereen die reuzen aantreft in Nederland. Ik vind de meeste vrouwen behoorlijk schappelijke lengte. Nu ben ik zelf ook wel best lang, maar als een vrouw 1,80 is of zo, dan kijk ik daar ook wel even van op.
Nou, misschien kom ik in de verkeerde plaatsen, maar het merendeel van de Nederlandse vrouwen is toch eeeeeecht wel stukken groter dan 1.67 maar goed... dat terzijde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een gemiddelde lengte van 167 cm is inderdaad reusachtig...
[..]
Je hebt inderdaad recht op je eigen mening en kwaad zal ik er niet om worden, alleen jammer dat het nergens op gefundeerd is en het alleen maar gebaseerd is op onderbuikgevoelens.
Als het waar zou zijn zou dat namelijk betekenen dat alle lelijk mannen zonder baan, dikke auto en de rest van je verzonnen eisenpakket vrijgezel zou zijn, en dat is niet zo.
Wat mij wel opvalt is dat de gemiddelde man erg kritisch is naar de vrouw die hij wil hebben, eigenlijk juist andersom dus.
Laats zag ik een interview met een ondergemiddeld aantrekkelijke man die niet wilde settelen voor een gemiddeld aantrekkelijke vrouw, nee, zijn vrouw moest slank en bloedmooi zijn, jong en moest iedere dag het gehele huishouden doen, zijn eten maken, daarnaast zijn voeten masseren en uiteraard iedere dag seks met hem hebben.
Dus uiteindelijk heeft hij een importbruid besteld.
Maar wat ik dus wil zeggen, misschien zijn de mannen gewoon (ook) iets te kritisch met wat ze willen en denken recht op de hebben?
je weet niksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef DS4 het volgende:
Pauper zijn en dat de dames in NL verwijten... Tssk, tssk, tssk...
Niks mis met platte schoenen, zelf vind ik hoge hakken zelfs minder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is dit nou het stereotype Nederlandse vrouw? En dan dus in spijkerbroek, simpele trui, windjack en platte schoenen. Plus daarnaast ook nog een pittig kort kapsel. Vat ik zo het beeld een beetje goed samen?
Ik moet zeggen dat ik ook nooit echt lange vrouwen tegenkom, ik ben zelf 1.76 en ben meestal wel de langste vrouw in een gezelschap (zeker als ik hakken aan heb en dan heb ik niet eens hele hoge hakken).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
Ik vraag me altijd af waar iedereen die reuzen aantreft in Nederland. Ik vind de meeste vrouwen behoorlijk schappelijke lengte. Nu ben ik zelf ook wel best lang, maar als een vrouw 1,80 is of zo, dan kijk ik daar ook wel even van op.
Tuurlijk... Het ligt allemaal aan die verwaande wijven!quote:
In alle Nederlanders zit wel buitenlands bloed als je ver genoeg terug gaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal vast wel altijd buitenlands bloed in der genen zitten.
Ik vind het op zich niet zo'n vreemde eis dat je qua opleiding, ambities of interesses en beetje je gelijke zoekt. Veel vrouwen vinden intelligentie nou eenmaal aantrekkelijk in een man, of als hij erg zn best doet om iets te bereiken. Dat schakel je niet zomaar uit en als je dan zelf een goede opleiding en baan hebt leg je die lat misschien best hoog. Iemand met wie je de rest van je leven deelt bepaalt toch zo'n 80% van je geluk vaak, dus dat je dan een beetje kieskeurig bent lijkt me logisch. Ik zeg niet dat een vrouw allerlei krankzinnige eisen moet stellen waardoor geen enkele man meer goed genoeg is, we zijn allemaal maar mensen en zij ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, misschien kom ik in de verkeerde plaatsen, maar het merendeel van de Nederlandse vrouwen is toch eeeeeecht wel stukken groter dan 1.67 maar goed... dat terzijde.
En ja ok, misschien moet ik het nuanceren. De gemiddelde werkende/carrierebeluste NL vrouw is vaak wel zo in haar eisenpakket.
En ja sure, mannen kunnen heus ook wel zo zijn, dat zal ik niet ontkennen. Genoeg klootzakken out there.
Ik heb gewoon in mijn persoonlijke omgeving té vaak meegemaakt dat vrouwen mij of een vriend van me niet goed genoeg vonden, want, niet genoeg centen, of niet matchende opleiding, geen matchende carriereperspectief en dat soort meuk.
Dan denk ik gewoon van, pff flikker toch op. Straks ben je 35, heb je je rot gewerkt voor die oh-zo leuke baan die je zo graag wilde. Ben je een aantal kilo overweight, en stiekem toch een beetje eenzaam...en dan gaan ze zich maar een lexa profiel aanmeten
Buiten dat, dat lijkt me sowieso een eerste vereiste.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef Deliah het volgende:
Dat je een beetje gevoelens hebt voor betreffende man en er ook intimiteiten mee wilt lijkt me toch wel belangrijk. Je kan dat wel af gaan schuiven op heeft geen goede baan, geen auto enzovoort, maar dat is gewoon niet zo.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je een totaalpakket zoekt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef Deliah het volgende:
Dat je een beetje gevoelens hebt voor betreffende man en er ook intimiteiten mee wilt lijkt me toch wel belangrijk. Je kan dat wel af gaan schuiven op heeft geen goede baan, geen auto enzovoort, maar dat is gewoon niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |