abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132441802
Wie?
Ja doei.
pi_132442487
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef Karina het volgende:

[..]

Het gaat om 1 voetballer die wat zegt! Ik begrijp echt niet dat je je er zo druk om maakt.

Kan mij het schelen of die gozer mij (als in Nederlandse vrouw) lelijk vindt.
Nog zo'n reactie, omdat je het persoonlijk niets kan schelen. Stel je voor dat je (als gemeenschap) iemand op gedrag moet aanspreken. Oeh moeilijk :P

Ik maak me niet druk zoals ik eerder schreef. Denk verder dat je in bijna alle andere landen in de wereld de wind van voren had gekregen als je iets dergelijks zou zeggen, dus laten we nu niet gaan doen of ik hier iets raars zeg.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:21:12 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_132442614
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Koral het volgende:
Nog zo'n reactie, omdat je het persoonlijk niets kan schelen. Stel je voor dat je (als gemeenschap) iemand op gedrag moet aanspreken. Oeh moeilijk
Ik vraag me af of het UBERHAUPT 1 Nederlandse vrouw iets kan schelen wat Perez vindt. En nogmaals, hij mag dat toch vinden? Of moet je tegen hem zeggen: Heej dat mag je niet vinden, Nederlandse vrouwen zijn helemaal niet allemaal lelijk!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_132442961
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja in amsterdam heb je idd echt zo bovengemiddeld veel kuilen in de weg :`) :') :')
Als man heb jij daar nooit zoveel oog voor gehad als de gemiddelde vrouw met hakken aan, neem dat van mij aan. Amsterdam is hel als je pumps aan hebt.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_132443655
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het UBERHAUPT 1 Nederlandse vrouw iets kan schelen wat Perez vindt. En nogmaals, hij mag dat toch vinden? Of moet je tegen hem zeggen: Heej dat mag je niet vinden, Nederlandse vrouwen zijn helemaal niet allemaal lelijk!
Dat laatste zou een begin zijn ;) waarom zou je, van wie dan ook (van buiten af), het toestaan dat iemand op zo'n (lelijke) manier spreekt over iets waar jij ook deel van uit maakt?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:07:59 #206
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_132445302
Het klinkt niet aardig, maar de doorsnee NL vrouw is gewoon te groot of lomp gebouwd. Het helpt ook niet dat ze zich niet kunnen kleden. De mooiste vrouwen komen uit Slowakije, de meest vrouwelijke zijn de Russische dames. Ik pikt ze er hier in Praag meteen uit. Russische vrouwen zijn heel vaak fantastisch gekleed!
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_132447405
Ik zit nogal eens in best aardige hotels en dan kom je helaas ook Russen tegen met extreem veel geld. Zelfs die hebben vaak een lelijke trol als vrouw.

Misschien dat de vriendin ernaast mooi is, maar dat de gemiddelde Russin mooier is dan de gemiddelde Nederlandse vrouw wil er bij mij niet in.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:52:42 #208
97643 misteriks
pi_132452220
Je ervaring is dan ook redelijk beperkt ;) Ik heb helemaal niets tegen de NL vrouw, maar in europa heeft ze met heel veel concurrentie te maken. Persoonlijk zal ik wss nooit nog een NLvrouw daten; niet uit principe, maar omdat oa tsjechische vrouwen zooooveel meer te bieden hebben, alvast naar mijn voorkeur ;)
pi_132453021
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef misteriks het volgende:
Je ervaring is dan ook redelijk beperkt ;) Ik heb helemaal niets tegen de NL vrouw, maar in europa heeft ze met heel veel concurrentie te maken. Persoonlijk zal ik wss nooit nog een NLvrouw daten; niet uit principe, maar omdat oa tsjechische vrouwen zooooveel meer te bieden hebben, alvast naar mijn voorkeur ;)
Maar wil zo'n vrouw een lompe Nederlandse man in spiekerbox met gympen? Oh wacht, Oost-Europese mannen zijn minstens zo erg. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:19:58 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132454507
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar wil zo'n vrouw een lompe Nederlandse man in spiekerbox met gympen? Oh wacht, Oost-Europese mannen zijn minstens zo erg. ;(
Bitch, I'm fabulous.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:23:11 #211
97643 misteriks
pi_132454773
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik kom uit een opstandige zuidelijke provincie, en ben opgegroeid met een weelde aan oudere modebewuste zussen :D Nu ik het zeg, er niet slecht uitzien, groot, een beetje verzorgd en oog voor een klein beetje (kleding)stijl maken me redelijk populair hier :P Maar toegegeven, als vrouw zou ik, ondanks hier knappe mannen rondlopen, niet echt getriggerd worden. Mannen hier kan 2 kanten op, ofwel duffe figuren, ofwel een soort diamant waar redelijk veel slijpwerk aan is.
pi_132456342
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef misteriks het volgende:
Je ervaring is dan ook redelijk beperkt ;)
Wat jou de expert bij uitstek maakt dat we jou op je woord moeten geloven is vooralsnog in nevelen gehuld.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:27:25 #213
97643 misteriks
pi_132464777
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat jou de expert bij uitstek maakt dat we jou op je woord moeten geloven is vooralsnog in nevelen gehuld.
Expert heb ik niet gezegd, maar woon wel al jaaaren tussen hen, noem me maar een ervaringsdeskundige ;)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:41:24 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_132465094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:28 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Als man heb jij daar nooit zoveel oog voor gehad als de gemiddelde vrouw met hakken aan, neem dat van mij aan. Amsterdam is hel als je pumps aan hebt.
Amsterdam is een hemel vergeleken bij veel andere steden waar dames ook gewoon op hakken lopen. Wanneer je Amsterdam een hel noemt dan ben je gewoon niet zo veel gewend.

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 23-10-2013 11:57:25 (Kappen met persoonlijke aanvallen) ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_132465363
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:27 schreef misteriks het volgende:

Expert heb ik niet gezegd, maar woon wel al jaaaren tussen hen, noem me maar een ervaringsdeskundige ;)
Een van mijn beste vrienden woont sinds niet al te lange tijd in Stockholm. Natuurlijk zijn daar de mooiste vrouwen... volgens hem.

Maar dat is niet te weerleggen. Wat wel te weerleggen is, is zijn andere blindheid. In het verhalen over de geneugten van Zweden vertelde hij mij dat in Zweden het laten zien van rijkdom volledig not done is. Op diezelfde dag zagen wij in Stockholm 5 Ferrari's voorbij blazen (ook midden in de stad moet je als proleet zo veel mogelijk herrie maken om te voorkomen dat iemand niet ziet dat je in een Ferrari rijdt...). De dagen daarna zagen we er ook veel rijden overigens, het was geen toeval.

Die avond zaten wij op het terras bij mijn hotel. Werkelijk iedere dame had een Vuitton aan haar arm en itt in Nederland waren het nog echte Vuittons ook!

Kortom: ik vind het prima dat jij tevreden bent. Maar "er tussenin zitten" maakt niet noodzakelijk dat je het beste zicht hebt. Soms moet je een paar stappen terug doen om te zien wat er gaande is.
pi_132468606
Kappen met die persoonlijke aanvallen gaarne. Houd 't eens gewoon fatsoenlijk. Pls.
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:01:36 #217
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132468744
Dit topic is 1 groot meningendepot waarbij het doel is om maar zo duidelijk mogelijk te maken dat jouw mening de beste is of bijna zelfs een feit. Perez doet en de rest volgt
we dan
pi_132503357
de nederlandse vrouw geef ik een kleine 7,
graag op anoniem
pi_132503963
Wie zijn Lara, Kim, Kenneth en Lasse? :?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:22:11 #220
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132503998
Ach, dan ga je een weekje naar groot brittanie of ierland en dan zijn ineens 90% van de vrouwen die je op Utrecht centraal voorbij ziet lopen ontzettend knap :P Het hangt er gewoon van af waar je vandaan komt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 24 oktober 2013 @ 14:38:02 #221
97643 misteriks
pi_132513215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:22 schreef Frag_adder het volgende:
Ach, dan ga je een weekje naar groot brittanie of ierland en dan zijn ineens 90% van de vrouwen die je op Utrecht centraal voorbij ziet lopen ontzettend knap :P Het hangt er gewoon van af waar je vandaan komt.
Dat is ook mijn theorie; ik denk dat vele Engelsen tijden WO2 de NL en BEL-genen letterlijk verneukt hebben.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 14:42:11 #222
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_132513349
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:38 schreef misteriks het volgende:

[..]

Dat is ook mijn theorie; ik denk dat vele Engelsen tijden WO2 de NL en BEL-genen letterlijk verneukt hebben.
Hoezo? Ik heb eigenlijk nooit echt mooie vrouwen gezien op foto's van vroeger. :')

Overigens moet ik zeggen dat ik de vrouwen in het noorden van Nederland er doorgaans beter uit vind zien dan in het Oosten en Westen, no offence.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_132528095
Helemaal eens met Perez!
pi_132547549
Er zijn ook zat mooie Nederlandse vrouwen. Overigens vind ik dat veel Nederlandse vrouwen zich netter/beter mogen kleden en vrouwelijker horen te gedragen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:09:20 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_132547813
http://www.panorama.nl/fo(...)-nederland-op-6.html

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/article20203362.ece

Nederland komt meestal nogal goed uit de bus, qua waardering van vrouwen. Maar in the end is het maar net wat je smaak is. Als je van luxepoppetjes houdt of van sexy latina's, dan kom je in Nederland minder aan je trekken en als je juist houdt van wat natuurlijker en meer casual is Nederland misschien juist wel een goede visvijver voor je. :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_132547954
Ik vind het echt weer hypcriet gezeur dat Nederlandse mannen gaan klagen over vrouwen in spijkerbroek en makkelijke schoenen terwijl ze daar zelf ook in rondlopen omdat het zo lekker makkelijk is. :') Sterker nog, toen ik eens een topic opende over al die Nederlandse mannen die vrijwel altijd op gympen lopen, moest ik vooral m'n bek houden, omdat ik toch pot ben. :') Het boeide ook totaal niet, want wat maakt het nou uit wat iemand voor schoenen draagt? Blijkbaar boeit dat toch wel.
pi_132547999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:15 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het echt weer hypcriet gezeur dat Nederlandse mannen gaan klagen over vrouwen in spijkerbroek en makkelijke schoenen terwijl ze daar zelf ook in rondlopen omdat het zo lekker makkelijk is. :') Sterker nog, toen ik eens een topic opende over al die Nederlandse mannen die vrijwel altijd op gympen lopen, moest ik vooral m'n bek houden, omdat ik toch pot ben. :') Het boeide ook totaal niet, want wat maakt het nou uit wat iemand voor schoenen draagt? Blijkbaar boeit dat toch wel.
Hou gewoon je bek. Pot.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_132548478
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:24:34 #229
351780 Piye
King of Kush
pi_132552351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:15 schreef Fascination het volgende:
Goed topic was dat. _O_

Totdat Wenfer 'm kaapte. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:37:07 #230
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132552778
quote:
Die mevrouw heeft Freeman–Sheldon syndrome en is Amerikaans, wat wil je hiermee zeggen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_132553831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:57 schreef HSG het volgende:
Er zijn ook zat mooie Nederlandse vrouwen.
Zal vast wel altijd buitenlands bloed in der genen zitten.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 17:09:37 ]
pi_132554469
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Piye het volgende:

[..]

Goed topic was dat. _O_

Totdat Wenfer 'm kaapte. :')
Thnx Piye, muchos lovos.
pi_132554949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die mevrouw heeft Freeman–Sheldon syndrome en is Amerikaans, wat wil je hiermee zeggen?
Dat je niet knap hoeft te zijn om zo'n ketting te dragen.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:47:47 #234
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_132555048
Ik vind de Nederlandse vrouw, gemiddeld genomen ook niet heel aantrekkelijk. Overigens heb ik het nu echt alleen over de arische, blanke 100% Nederlandse vrouw. Niet over halfbloed, import etc.
Dat heeft een 2 redenen.

1: de meeste Nederlandse vrouwen zijn fucking groot. Ik ben zelf niet lang, ook niet superklein, 1.77 ongeveer... maar ik zie regelmatig van die blonde vrouwen van bijna 2 meter voorbij komen met gigantische bovenbenen. Geef mij maar een wat kleinere dame die niet 500 potten pindakaas heeft gegeten :P

2: veel van die NL vrouwen hebben ook nog echt een attitude waar je :r van wordt. Ze vinden zichzelf heel wat, en hebben ook nog eens een giga eisenpakket waar hun eventuele man aan moet voldoen. Hij moet knap zijn, een enorm goeie baan hebben, dikke auto rijden, heuuul zelfverzekerd zijn, maar tegelijkertijd ook lief en teder :?
Terwijl ze zelf vaak verdomd weinig inhoud hebben en een te dikke reet. Yeah, you heard me. Word maar kwaad op me, maar tis mijn mening en die mag ik hebben ;)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:54:39 #235
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_132555224
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vind de Nederlandse vrouw, gemiddeld genomen ook niet heel aantrekkelijk. Overigens heb ik het nu echt alleen over de arische, blanke 100% Nederlandse vrouw. Niet over halfbloed, import etc.
Dat heeft een 2 redenen.

1: de meeste Nederlandse vrouwen zijn fucking groot. Ik ben zelf niet lang, ook niet superklein, 1.77 ongeveer... maar ik zie regelmatig van die blonde vrouwen van bijna 2 meter voorbij komen met gigantische bovenbenen. Geef mij maar een wat kleinere dame die niet 500 potten pindakaas heeft gegeten :P

2: veel van die NL vrouwen hebben ook nog echt een attitude waar je :r van wordt. Ze vinden zichzelf heel wat, en hebben ook nog eens een giga eisenpakket waar hun eventuele man aan moet voldoen. Hij moet knap zijn, een enorm goeie baan hebben, dikke auto rijden, heuuul zelfverzekerd zijn, maar tegelijkertijd ook lief en teder :?
Terwijl ze zelf vaak verdomd weinig inhoud hebben en een te dikke reet. Yeah, you heard me. Word maar kwaad op me, maar tis mijn mening en die mag ik hebben ;)
Is dit nou het stereotype Nederlandse vrouw? En dan dus in spijkerbroek, simpele trui, windjack en platte schoenen. Plus daarnaast ook nog een pittig kort kapsel. Vat ik zo het beeld een beetje goed samen?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:58:51 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132555351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef dick_laurent het volgende:
Dat heeft een 2 redenen.

Een gemiddelde lengte van 167 cm is inderdaad reusachtig...

quote:
Je hebt inderdaad recht op je eigen mening en kwaad zal ik er niet om worden, alleen jammer dat het nergens op gefundeerd is en het alleen maar gebaseerd is op onderbuikgevoelens.
Als het waar zou zijn zou dat namelijk betekenen dat alle lelijk mannen zonder baan, dikke auto en de rest van je verzonnen eisenpakket vrijgezel zou zijn, en dat is niet zo.

Wat mij wel opvalt is dat de gemiddelde man erg kritisch is naar de vrouw die hij wil hebben, eigenlijk juist andersom dus.
Laats zag ik een interview met een ondergemiddeld aantrekkelijke man die niet wilde settelen voor een gemiddeld aantrekkelijke vrouw, nee, zijn vrouw moest slank en bloedmooi zijn, jong en moest iedere dag het gehele huishouden doen, zijn eten maken, daarnaast zijn voeten masseren en uiteraard iedere dag seks met hem hebben.
Dus uiteindelijk heeft hij een importbruid besteld.

Maar wat ik dus wil zeggen, misschien zijn de mannen gewoon (ook) iets te kritisch met wat ze willen en denken recht op de hebben?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:00:24 #237
Dick Laurent Is Dead
pi_132555398
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:54 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Is dit nou het stereotype Nederlandse vrouw? En dan dus in spijkerbroek, simpele trui, windjack en platte schoenen. Plus daarnaast ook nog een pittig kort kapsel. Vat ik zo het beeld een beetje goed samen?
Nee nee, kleding enzo ben ik niet zo mee bezig... ik val persoonlijk juist op casual, spijkerbroek en sneakers vind ik prima. Vaak juist leuker als zakelijk, hakjes enzo.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:02:44 #238
351780 Piye
King of Kush
pi_132555456
Ik vraag me altijd af waar iedereen die reuzen aantreft in Nederland. Ik vind de meeste vrouwen behoorlijk schappelijke lengte. Nu ben ik zelf ook wel best lang, maar als een vrouw 1,80 is of zo, dan kijk ik daar ook wel even van op. :P
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:07:41 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_132555598
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
Ik vraag me altijd af waar iedereen die reuzen aantreft in Nederland. Ik vind de meeste vrouwen behoorlijk schappelijke lengte. Nu ben ik zelf ook wel best lang, maar als een vrouw 1,80 is of zo, dan kijk ik daar ook wel even van op. :P
Inderdaad, aangezien ik maar 163cm ben valt mij het snel op wanneer iemand anders lang is, maar zo vaak zie ik het toch echt niet.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:08:43 #240
Dick Laurent Is Dead
pi_132555633
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een gemiddelde lengte van 167 cm is inderdaad reusachtig...

[..]

Je hebt inderdaad recht op je eigen mening en kwaad zal ik er niet om worden, alleen jammer dat het nergens op gefundeerd is en het alleen maar gebaseerd is op onderbuikgevoelens.
Als het waar zou zijn zou dat namelijk betekenen dat alle lelijk mannen zonder baan, dikke auto en de rest van je verzonnen eisenpakket vrijgezel zou zijn, en dat is niet zo.

Wat mij wel opvalt is dat de gemiddelde man erg kritisch is naar de vrouw die hij wil hebben, eigenlijk juist andersom dus.
Laats zag ik een interview met een ondergemiddeld aantrekkelijke man die niet wilde settelen voor een gemiddeld aantrekkelijke vrouw, nee, zijn vrouw moest slank en bloedmooi zijn, jong en moest iedere dag het gehele huishouden doen, zijn eten maken, daarnaast zijn voeten masseren en uiteraard iedere dag seks met hem hebben.
Dus uiteindelijk heeft hij een importbruid besteld.

Maar wat ik dus wil zeggen, misschien zijn de mannen gewoon (ook) iets te kritisch met wat ze willen en denken recht op de hebben?
Nou, misschien kom ik in de verkeerde plaatsen, maar het merendeel van de Nederlandse vrouwen is toch eeeeeecht wel stukken groter dan 1.67 maar goed... dat terzijde.

En ja ok, misschien moet ik het nuanceren. De gemiddelde werkende/carrierebeluste NL vrouw is vaak wel zo in haar eisenpakket.

En ja sure, mannen kunnen heus ook wel zo zijn, dat zal ik niet ontkennen. Genoeg klootzakken out there.

Ik heb gewoon in mijn persoonlijke omgeving té vaak meegemaakt dat vrouwen mij of een vriend van me niet goed genoeg vonden, want, niet genoeg centen, of niet matchende opleiding, geen matchende carriereperspectief en dat soort meuk.
Dan denk ik gewoon van, pff flikker toch op. Straks ben je 35, heb je je rot gewerkt voor die oh-zo leuke baan die je zo graag wilde. Ben je een aantal kilo overweight, en stiekem toch een beetje eenzaam...en dan gaan ze zich maar een lexa profiel aanmeten :')
pi_132555723
Pauper zijn en dat de dames in NL verwijten... Tssk, tssk, tssk...
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:14:28 #242
Dick Laurent Is Dead
pi_132555811
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef DS4 het volgende:
Pauper zijn en dat de dames in NL verwijten... Tssk, tssk, tssk...
je weet niks :W
pi_132556685
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:54 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Niks mis met platte schoenen, zelf vind ik hoge hakken zelfs minder.
En wat kleding betreft, zolang ze maar geen burka dragen :P
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:51:11 #244
9859 crew  Karina
Woman
pi_132556892
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook nooit echt lange vrouwen tegenkom, ik ben zelf 1.76 en ben meestal wel de langste vrouw in een gezelschap (zeker als ik hakken aan heb en dan heb ik niet eens hele hoge hakken).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_132557388
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

je weet niks :W
Tuurlijk... Het ligt allemaal aan die verwaande wijven!
pi_132560174
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zal vast wel altijd buitenlands bloed in der genen zitten.
In alle Nederlanders zit wel buitenlands bloed als je ver genoeg terug gaat.
pi_132560456
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nou, misschien kom ik in de verkeerde plaatsen, maar het merendeel van de Nederlandse vrouwen is toch eeeeeecht wel stukken groter dan 1.67 maar goed... dat terzijde.

En ja ok, misschien moet ik het nuanceren. De gemiddelde werkende/carrierebeluste NL vrouw is vaak wel zo in haar eisenpakket.

En ja sure, mannen kunnen heus ook wel zo zijn, dat zal ik niet ontkennen. Genoeg klootzakken out there.

Ik heb gewoon in mijn persoonlijke omgeving té vaak meegemaakt dat vrouwen mij of een vriend van me niet goed genoeg vonden, want, niet genoeg centen, of niet matchende opleiding, geen matchende carriereperspectief en dat soort meuk.
Dan denk ik gewoon van, pff flikker toch op. Straks ben je 35, heb je je rot gewerkt voor die oh-zo leuke baan die je zo graag wilde. Ben je een aantal kilo overweight, en stiekem toch een beetje eenzaam...en dan gaan ze zich maar een lexa profiel aanmeten :')
Ik vind het op zich niet zo'n vreemde eis dat je qua opleiding, ambities of interesses en beetje je gelijke zoekt. Veel vrouwen vinden intelligentie nou eenmaal aantrekkelijk in een man, of als hij erg zn best doet om iets te bereiken. Dat schakel je niet zomaar uit en als je dan zelf een goede opleiding en baan hebt leg je die lat misschien best hoog. Iemand met wie je de rest van je leven deelt bepaalt toch zo'n 80% van je geluk vaak, dus dat je dan een beetje kieskeurig bent lijkt me logisch. Ik zeg niet dat een vrouw allerlei krankzinnige eisen moet stellen waardoor geen enkele man meer goed genoeg is, we zijn allemaal maar mensen en zij ook.
pi_132560619
Dat je een beetje gevoelens hebt voor betreffende man en er ook intimiteiten mee wilt lijkt me toch wel belangrijk. Je kan dat wel af gaan schuiven op heeft geen goede baan, geen auto enzovoort, maar dat is gewoon niet zo.
pi_132560754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef Deliah het volgende:
Dat je een beetje gevoelens hebt voor betreffende man en er ook intimiteiten mee wilt lijkt me toch wel belangrijk. Je kan dat wel af gaan schuiven op heeft geen goede baan, geen auto enzovoort, maar dat is gewoon niet zo.
Buiten dat, dat lijkt me sowieso een eerste vereiste.
pi_132564821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef Deliah het volgende:
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je een totaalpakket zoekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')