Bron: http://glamora.ma/2013/10/nederlandse_vrouwen_zijn_honds.htmlquote:'Nederlandse vrouwen zijn hondslelijk'
Iedereen die niet blind is en wel eens buiten komt weet: niet elke Hollandse vrouw lijkt op Doutzen, Lara of Kim. Toch worden de Nederlandse dames internationaal geroemd om hun blonde lokken, blauwe ogen en goede baarheupen. Maar goed, smaken verschillen en dus vindt niet iedereen de lokale meisjes goed gelukt. Zoals Kenneth Perez die vorig jaar in een interview aan Nusport vertelde:
'Als ik de Deense jongens die voor het eerst in Nederland komen spreek, is het eerste dat ze over de vrouwen zeggen: ‘goh ze zijn hier lelijk!’
Perez legde zijn boude statement daarna nog even uit:
'Ja. Kijk, in Denemarken, Zweden en Noorwegen heb je gewoon hele knappe vrouwen. Wat ze hier in Nederland als een soort übervrouw zien, daar zie je er in Denemarken als je een avondje uitgaat honderd van.'
De lelijk-quote kwam echter iets anders in het verhaal terecht, want Kennie liet zijn meninkje achteraf toch maar aanpassen naar 'niet zo knap'. Hoe we dat weten? Omdat de interviewer destijds, Diana Kuip, dat vandaag alsnog heeft verklapt in een nieuwe column. Ze heeft namelijk nog een andere Deense voetballer, Lasse Schöne, naar de kwestie gevraagd. Die vermoedt dat de Scandinavische meisjes gewoon meer tijd besteden aan het pimpen van hun looks.
Ik vind dat smaken verschillen en dat het daarom raar is om te spreken over 'ik dacht' ipv 'ik vind'quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:11 schreef bersenka het volgende:
Via geenstijl kwam ik het volgende bericht tegen:
[..]
Bron: http://glamora.ma/2013/10/nederlandse_vrouwen_zijn_honds.html
Ik persoonlijk verbaas me over deze uitspraak, ik dacht dat de Nederlandse vrouwen er in het algemeen wel goed uitzagen. Maar de meerderheid van de reagerende mensen is het zelfs met de uitspraken eens. Wat vinden jullie?
WTF is:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:11 schreef bersenka het volgende:
Via geenstijl kwam ik het volgende bericht tegen:
[..]
Bron: http://glamora.ma/2013/10/nederlandse_vrouwen_zijn_honds.html
Ik persoonlijk verbaas me over deze uitspraak, ik dacht dat de Nederlandse vrouwen er in het algemeen wel goed uitzagen. Maar de meerderheid van de reagerende mensen is het zelfs met de uitspraken eens. Wat vinden jullie?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:11 schreef bersenka het volgende:
daar zie je er in Denemarken als je een avondje uitgaat honderd van.'
Uitgezonderd van datquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelukkig
KLB / Een vachtje hebben
KLB / Rode armen+ wondje in ellebog
LIF / Haar op rug, buik, borst, overal...
Mooi zijn is slank zijn?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef Anyanka het volgende:
Altijd dat gezeur over waar de mooiste vrouwen wonen! Ik wil wel eens weten, waar wonen nou de mooiste mannen? In Nederland heeft in elk geval meer dan 50% overgewicht, waar vind je nog wel mooie, slanke mannen?
Zelfde verhaal als vrouwen denk.. De Nederlanders zijn gewoon wat 'voller' en onverzorgder als de Scandinaviërs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:26 schreef Anyanka het volgende:
Altijd dat gezeur over waar de mooiste vrouwen wonen! Ik wil wel eens weten, waar wonen nou de mooiste mannen? In Nederland heeft in elk geval meer dan 50% overgewicht, waar vind je nog wel mooie, slanke mannen?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:30 schreef regiliopeace het volgende:
Voetbal: Perez noemde grens 'kankerneger'
Aldus de man die op deze manier in het nieuws kwam
Definieer lelijk....ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..].
Je kunt alsnog lelijk zijn.
Mooi zijn is veel meer dan slank zijn, maar voor mij maakt slank zijn daar wel onderdeel van uit. Ik bedoel niet graatmager, maar een buikje vind ik niet sexy.quote:
We weten allemaal wanneer iemand gewoon echt lelijk is, dat heeft niet veel met afkomst te maken. Een gruwelijk lelijk hoofd is nou eenmaal een gruwelijk lelijk hoofd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Definieer lelijk....ik ben erg benieuwd.
Nu krijg je allemaal boze fokkers die wel op "vol" vallenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Mooi zijn is veel meer dan slank zijn, maar voor mij maakt slank zijn daar wel onderdeel van uit. Ik bedoel niet graatmager, maar een buikje vind ik niet sexy.
Precies én voor een ander persoon is een buikje dan wel weer erg sexy...vandaar dat "mooi" zijn of "lelijk" zijn ondefinieerbaar zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Mooi zijn is veel meer dan slank zijn, maar voor mij maakt slank zijn daar wel onderdeel van uit. Ik bedoel niet graatmager, maar een buikje vind ik niet sexy.
Niet sexy, vind ik ook, maar met een buikje kan ik alsnog wel zien of iemand een mooi hoofd heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef Anyanka het volgende:
[..]
waarom zouden ze boos zijn? Is toch handig dat we niet allemaal achter hetzelfde type aanzitten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu krijg je allemaal boze fokkers die wel op "vol" vallen
Mwoah, er zijn wel personen die gewoon echt erg lelijk zijn over het algemeen en eigenlijk niets mee hebben qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies én voor een ander persoon is een buikje dan wel weer erg sexy...vandaar dat "mooi" zijn of "lelijk" zijn ondefinieerbaar zijn.
Uitzonderingen....als je 10 mannen van straat plukt zegt 9 van de 10 dat slank is mooier dan dik....of dik is lelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies én voor een ander persoon is een buikje dan wel weer erg sexy...vandaar dat "mooi" zijn of "lelijk" zijn ondefinieerbaar zijn.
Ik ben gedeeltelijk akkoord. Je kan het alleen maar waarnemen , maar niet definieeren...snap je? je kan waarnemen dat iemand dik is, maar niet definieeren dat dikke mensen lelijk of mooi zijn... Perception is not reality!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:36 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn wel personen die gewoon echt erg lelijk zijn over het algemeen en eigenlijk niets mee hebben qua uiterlijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelukkig
KLB / Een vachtje hebben
KLB / Rode armen+ wondje in ellebog
LIF / Haar op rug, buik, borst, overal...
Hangt af van welke straat je ze plukt....als het een straat in Amerika of Afrika is, zal "misschien" 9 van de 10 dik mooier vinden...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Uitzonderingen....als je 10 mannen van straat plukt zegt 9 van de 10 dat slank is mooier dan dik....of dik is lelijk
Laat mensen niet denken dat je lelijk bent, omdat je daar van alles heb gepost over je zwakke plekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |