abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132319504
:s)
pi_132319577
:D Heb al wel een paar dingetjes op het oog hoor ;) Ik ga sowieso komende week een sjaal maken en heb nog meer wol voor sjaals/omslagdingen waar ik wat mee wil doen.

En stiekem neig ik naar deze:

Alleen dan in een andere kleur denk ik zo..

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook O+
Dat stukje met die zijwieltjes ook _O-
Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleur :P En die man spoorde niet. Hij had een verzameling uniformen en was de ene dag brandweercommandant, de dag er na zat hij bij de politie en dan was hij weer piloot.. :+
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:22:06 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132319623
Waarom snappen ze bij NS nogsteeds niet dat de treinen naar Amsterdam langer moeten zijn op zaterdagochtend en -middag? Het is altijd veel te druk, nu ook weer. Ik zit nu ruim een uur klem tussen diverse mensen waar ik niet klem tussen wil zitten.
pi_132319624
Of van een paar lucifers iets bouwen? Zoiets?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132319651
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
:D Heb al wel een paar dingetjes op het oog hoor ;) Ik ga sowieso komende week een sjaal maken en heb nog meer wol voor sjaals/omslagdingen waar ik wat mee wil doen.

En stiekem neig ik naar deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan in een andere kleur denk ik zo..

Oh ja leuk!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:41:49 #6
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132319954
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:22 schreef golfer het volgende:
Of van een paar lucifers iets bouwen? Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Een reliant Robin van lucifers
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_132319964
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Met dat soort dingen doe ik ook niet mee, maar ik doe bijvoorbeeld wel met heel veel kinder dingen mee, gewoon omdat ik dat dan als kerstcadeautje weg kan geven. :@
Ik doe ook mee aan prijsvragen waarbij ik denk: oeh, dat is leuk voor X!!
Zo zag ik een prachtig boek vol oude landkaarten van Nederland dat je kon winnen en nou ken ik iemand die dōl is op kaarten en zeker oude kaarten. Dus: hup, meedoen *)

golfer, heb me alsnog aangemeld voor Ilse de Lange 8-) Ik win toch nooit iets eigenlijk :') Maar Myraela geeft me hoop dat als je maar stug mee doet met van alles en nog wat je uiteindelijk wčl iets wint.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132320010
Let me see you stripped down to the bone
pi_132320027
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Een reliant Robin van lucifers
:D
pi_132320031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleur En die man spoorde niet. Hij had een verzameling uniformen en was de ene dag brandweercommandant, de dag er na zat hij bij de politie en dan was hij weer piloot..
Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemand _O_ Je ziet zelden meer dat soort figuren, wordt allemaal netjes in het gareel gehouden door maatschappelijk werk en de 20 andere instanties die zich bemoeien met iedereen die een 'beetje buiten de norm valt'

Zag gisteren een TED-filmpje over psychiatrie en hoe je door het alleen al doorlezen van de DSM jezelf allerlei psychiatrische aandoeningen kon toedichten. En dat 4% oid van de populatie gewoon een psychopaat is en hoe dat percentage toeneemt onder CEO's ed omdat de kapitalistische samenleving psychopaat gedrag beloont.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132320048
quote:
Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.
pi_132320103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.
Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo.
En ook gewoon mijn eigen schuld, als ik echt mijn best gedaan had, dan had ik vast wel een kaartje gevonden, maar had me vooraf niet voldoende gerealiseerd hoe ontzettend tof het zou worden. 8)7
Nou ja, er waren in elk geval enkele van mijn vrienden wél bij en da's beter dan niks. :)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:51:33 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132320155
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo. :)
Nou ja, er waren in elk geval goede vrienden wél bij en da's beter dan niks. :)
van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helpt :P
pi_132320220
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:51 schreef Vork het volgende:

[..]

van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helpt :P
Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt! :D
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:58:18 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132320332
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt! :D
ze zijn na donderdag gedegradeerd tot gewone vrienden?
pi_132320344
Eventjes ja ;)

Boh! Nog een uur werken en dan is het weeeeeeeeeeekend! ^O^ Een kijken hoeveel van onze huisraad ik vandaag weer kan weggooien voordat mijn lief gaat protesteren. >:) Verhuizen ahoi!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:03:21 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132320475
Ohjee de blauwhelmen kunnen niet Syrië binnen, dus vallen ze ons land maar binnen over Zwarte Piet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132320632
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemand _O_ Je ziet zelden meer dat soort figuren, wordt allemaal netjes in het gareel gehouden door maatschappelijk werk en de 20 andere instanties die zich bemoeien met iedereen die een 'beetje buiten de norm valt'

Zag gisteren een TED-filmpje over psychiatrie en hoe je door het alleen al doorlezen van de DSM jezelf allerlei psychiatrische aandoeningen kon toedichten. En dat 4% oid van de populatie gewoon een psychopaat is en hoe dat percentage toeneemt onder CEO's ed omdat de kapitalistische samenleving psychopaat gedrag beloont.
Nou deze man was niet 'leuk kleurrijk' om naast je te hebben wonen in een zeer gehorige huurwoning :') Spoorde niet, had 3 honden die heel hard blaften en die hij vervolgens toeschreeuwde en er normaal over praten ging dus niet. We waren blij toen hij wegging en er een wel 'leuk kleurrijke' nieuw buurman kwam. Die was klassiek gitarist en een beetje alternatief en ik heb nog les van hem gehad ^O^
pi_132320897
Dat is een leuk projekt...leren gitaar spelen :Y
Dan ben je ook met je handen bezig.

Wat een drukte met georganiseer rond twee verjaardagen en verrassingen.
Van jullie heb ik ook (nog) geen tips ontvangen :N
( en geen samenvatting van twee weken.

In ieder geval begrijp ik dat er druk wordt geklust in allerlei huizen met opruimen - nog 2 weken Mini! - en verven P. en Steer ! en behangen Saar.

Als een zombie loop ik door het huis.
Dan maar een todo lijstje maken.

En ^O^ _O_ voor Bloes op de poli.
Snel gedaan zeg! :*
pi_132321432
Ik wil ook wel gitaar keren spelen, maar gitaarlessen zijn gewoon echt heel erg duur -O-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:14:08 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132321959
Gitaar is bij uitstek een instrument die je jezelf kunt aanleren :Y

Ik heb mezelf ook leren gitaarspelen, al speel ik dan wel weer al jaren piano, en dat hielp wel.
Confidence through competence
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:14:33 #22
55709 Stereotomy
pi_132321967
Tevens Kindle Paperwhite besteld en een uebercheape cover uit China via eBay :9
pi_132322196
Ik heb járen gitaar gespeeld. Grotendeels autodidact idd maar voor wat vingervlugheid en techniek één jaar klassiek les gehad en later nog een jaar bij een andere gitaarleraar die álles kan. Heb er zelfs mijn tentamens muziek op gedaan :) Kreeg een 8 voor Buckshot Lefunque's Another day :Y En heb in NewCastle op straat gespeeld en avondeten bij de Mac verdiend ermee toen ik 15 was :+

En nu speel ik al 13 jaar nauwelijks meer :N kan het nog wel maar gewoon geen interesse en geen zin om veel te oefenen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit boek gekocht:

Misschien helpt dat..
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:18:05 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326320
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:42 schreef Isabeau het volgende:

golfer, heb me alsnog aangemeld voor Ilse de Lange 8-) Ik win toch nooit iets eigenlijk :') Maar Myraela geeft me hoop dat als je maar stug mee doet met van alles en nog wat je uiteindelijk wčl iets wint.
Leuk. Als je wint gaan we lekker saampies naar Ilse O+ .
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:19:12 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326362
Even op verzoek van (schoon)zus en haar kinderen met B. naar haar huis in Vianen geweest om daar wat spulletjes weg te halen en te verdelen.
Beetje dubbel gevoel alweer.
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:20:49 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326410
Vanavond even die rare bui afreageren met een etentje in Borisztown bij Augusta.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132326556
Lekker even samen ontspannen :Y
pi_132326626
Mijn zus heeft een paar jaar in Afrika gewoond ooit en wij deelden de liefde voor de afrikaanse beelden/tjes. Je ziet ze nu overal bij Xenos enzo maar zij heeft echt hele mooie meegebracht toen.
Nu staan daar een paar van in onze kast, omdat ze dat zo wil, nooit gedacht dat ze ooit in mijn kast zouden gaan staan. Heel raar gevoel.
pi_132326688
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb járen gitaar gespeeld. Grotendeels autodidact idd maar voor wat vingervlugheid en techniek één jaar klassiek les gehad en later nog een jaar bij een andere gitaarleraar die álles kan. Heb er zelfs mijn tentamens muziek op gedaan :) Kreeg een 8 voor Buckshot Lefunque's Another day :Y En heb in NewCastle op straat gespeeld en avondeten bij de Mac verdiend ermee toen ik 15 was :+

En nu speel ik al 13 jaar nauwelijks meer :N kan het nog wel maar gewoon geen interesse en geen zin om veel te oefenen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort er allemaal bij Sun :*
Zou nu mss lekker zijn om je gitaar in je buurt te zetten en af en toe eens wat te tokkelen? Niet oefenen beetje voor je uitstaren en meetokkelen met een muziekje?
/ontspanning
pi_132326726
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:25 schreef AnneX het volgende:

Als een zombie loop ik door het huis.
Dan maar een todo lijstje maken.

En ^O^ _O_ voor Bloes op de poli.
Snel gedaan zeg! :*
Tnx, leer nog elke dag hoor, goed voor de hersens *O*

Suc6 met TTD!
pi_132326791
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook wel gitaar keren spelen, maar gitaarlessen zijn gewoon echt heel erg duur -O-
Heb je vrienden die gitaar spelen? Dan daar gewoon gratis tips en dingetjes van oppikken. Daarnaast:
http://www.justinguitar.com/

Gewoon doen!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_132326840
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus heeft een paar jaar in Afrika gewoond ooit en wij deelden de liefde voor de afrikaanse beelden/tjes. Je ziet ze nu overal bij Xenos enzo maar zij heeft echt hele mooie meegebracht toen.
Nu staan daar een paar van in onze kast, omdat ze dat zo wil, nooit gedacht dat ze ooit in mijn kast zouden gaan staan. Heel raar gevoel.
Maar het is echt iets van haar, iets waarvan ze nu wil dat jij het krijgt O+ Dat is eigenlijk heel kostbaar.
pi_132326885
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:36 schreef rijsttafel het volgende:
Heb je vrienden die gitaar spelen? Dan daar gewoon gratis tips en dingetjes van oppikken. Daarnaast:
http://www.justinguitar.com/

Gewoon doen!
Mijn ex speelde gitaar en heeft me wat dingetjes bijgebracht, maar toen hij weg was heb ik er niets meer mee gedaan. Plus hij heeft het eletronische stemapparaatje meegenomen en nu is de gitaar vast ' vals' :{
pi_132326963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ex speelde gitaar en heeft me wat dingetjes bijgebracht, maar toen hij weg was heb ik er niets meer mee gedaan. Plus hij heeft het eletronische stemapparaatje meegenomen en nu is de gitaar vast ' vals' :{
Vijf euro heb je een nieuwe! Zou me niet verbazen als er ook apps ofzo voor zijn. :')
pi_132327011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
Ik heb dit boek gekocht:
[ afbeelding ]
Misschien helpt dat..
Ow nee een zelfhelpgids. :P
pi_132327082
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:43 schreef rijsttafel het volgende:

Schijnt toch echt te kunnen helpen bij problemen :)
pi_132327121
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:43 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja dus? Lijkt me een interessant boek.
pi_132327130
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoort er allemaal bij Sun :*
Zou nu mss lekker zijn om je gitaar in je buurt te zetten en af en toe eens wat te tokkelen? Niet oefenen beetje voor je uitstaren en meetokkelen met een muziekje?
/ontspanning
Neh laat mij maar lekker haken.. ;)
pi_132327140
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Schijnt toch echt te kunnen helpen bij problemen :)
Er zijn wel goede, maar van wat ik weet is er ook een heel groot deel wat volgens mij vooral geld wil verdienen. Maar goed, ik ken de hele persoon Ruby Wax verder niet dus. :P
pi_132327177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dus? Lijkt me een interessant boek.
Niets mis mee hoor. Hoop dat je er iets uit kan halen! ^O^
pi_132327209
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:47 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Er zijn wel goede, maar van wat ik weet is er ook een heel groot deel wat volgens mij vooral geld wil verdienen. Maar goed, ik ken de hele persoon Ruby Wax verder niet dus. :P
Dat dacht ik wel :P Knettergekke interviewster, briljant grappig maar leidde aan stevige depressies en heeft haar tv werk stil gelegd. Ben heel benieuwd wat zij er over te vertellen heeft dus :)
pi_132327243
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel :P Knettergekke interviewster, briljant grappig maar leidde aan stevige depressies en heeft haar tv werk stil gelegd. Ben heel benieuwd wat zij er over te vertellen heeft dus :)
Ok! Heb ik misschien voor m'n beurt gepost. Dat doe ik wel vaker dus niet op letten. ;)
pi_132327273
Mijn grote projecten waren vaak dingen met elektronica klussen. O+ Sinds m'n afstuderen niet meer gedaan (toen was ik het wel ff zat :P ), maar begint nu wel weer te jeuken. Had nog een aantal interessante ideetjes en onafgemaakte dingen, zoals een meerkleurenlamp die ik nooit af heb gemaakt. }:| En een binaire wekker met pingpongballampjes die altijd om middernacht vastliep. :')

Is echt een toffe hobby eigenlijk.
pi_132327586
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:50 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ok! Heb ik misschien voor m'n beurt gepost. Dat doe ik wel vaker dus niet op letten. ;)
hehe geeft niets..

moet zeggen dat ik van de meeste 'zelfhulp' boeken alleen al van de titel jeuk krijg hoor ;)
pi_132327760
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hehe geeft niets..

moet zeggen dat ik van de meeste 'zelfhulp' boeken alleen al van de titel jeuk krijg hoor ;)
Dat heb ik dus ook een beetje. Maar 'ooit' kwam ik in de bieb wel een boek tegen wat m'n leven nogal een andere richting heeft gegeven dus ik ben ook wel een beetje hypocriet wat dat betreft. :D
pi_132327963
Raar hoor, om de flat van Zus alvast wat leeg te halen.
En tegelijkertijd fijn geven...met zg. warme hand.
Denk toch wel, dat er verschil is in xenos massa kwaliteit en wat men ter plekke
In SA uitzoekt.

Dus part I van ( verjaardags) verrassingseten is in het water gevallen.
Ben ik mij aan het optutten, stapt mn.X het huis in 8)7 een uur te vroeg.

Nu maar gezegd, dat wij uit eten gaan als einde vakantie, met dank
aan B & g voor de instant smoes. w/

En ik geloof dat er nog meer misloopt...go with the flow...
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:23:15 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132328263
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:14 schreef AnneX het volgende:

Denk toch wel, dat er verschil is in xenos massa kwaliteit en wat men ter plekke
In SA uitzoekt.
Ze heeft voor en in de Amintijd in Oeganda gewoond. Deel van het spul is dus echt.

quote:
Nu maar gezegd, dat wij uit eten gaan als einde vakantie, met dank
aan B & g voor de instant smoes. w/
.
Altijd leuk om iemand met een 'smoes' te helpen. :')
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132328557
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:41 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Vijf euro heb je een nieuwe! Zou me niet verbazen als er ook apps ofzo voor zijn. :')
die apps zijn er inderdaad!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:37:29 #49
55709 Stereotomy
pi_132328688
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook een beetje. Maar 'ooit' kwam ik in de bieb wel een boek tegen wat m'n leven nogal een andere richting heeft gegeven dus ik ben ook wel een beetje hypocriet wat dat betreft. :D

Dit was de mijne.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:42:23 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132328850
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]

Dit was de mijne.
_O-
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132329983
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was de mijne.
:') ;(

Stond vast niet in het kinderhoekje.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:21:56 #52
55709 Stereotomy
pi_132330091
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:') ;(

Stond vast niet in het kinderhoekje.
Juist wel ;( :')
pi_132330102
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:22:36 #54
55709 Stereotomy
pi_132330113
Sam goes Missoni
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:34:34 #55
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132330365
Soms dringt ineens het besef door....

SPOILER
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:55:56 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_132330990
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:51 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn grote projecten waren vaak dingen met elektronica klussen. O+ Sinds m'n afstuderen niet meer gedaan (toen was ik het wel ff zat :P ), maar begint nu wel weer te jeuken. Had nog een aantal interessante ideetjes en onafgemaakte dingen, zoals een meerkleurenlamp die ik nooit af heb gemaakt. }:| En een binaire wekker met pingpongballampjes die altijd om middernacht vastliep. :')

Is echt een toffe hobby eigenlijk.
probleem van de elektronica hobby is dat het zoveel ruimte kost. en geen enkele printplaat, motor ef ledje kan/mag weg.
met de verhuizing naar Duitsland toch een bult weg gedaan. maar zo langzaamaan komt er weer de nodige zooi bij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_132331067
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:55 schreef z80 het volgende:

[..]

probleem van de elektronica hobby is dat het zoveel ruimte kost. en geen enkele printplaat, motor ef ledje kan/mag weg.
met de verhuizing naar Duitsland toch een bult weg gedaan. maar zo langzaamaan komt er weer de nodige zooi bij.
Dat wel ja.
"ow dat kan ik vast nog wel een keer gebruiken" :P

Ben je nu iets aan het klussen?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:02:39 #58
63722 z80
I fink you freaky
pi_132331210
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dat wel ja.
"ow dat kan ik vast nog wel een keer gebruiken" :P

Ben je nu iets aan het klussen?
nee. de bouwprojecten staan even in pauze. geen tijd en zin in. af en toe repareer ik nog wel wat. de laatste tijd voornamelijk auto elektronica.
pi_132331300
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:34 schreef TAV74 het volgende:
Soms dringt ineens het besef door....

SPOILER
Och, ik vind het geen probleem. Als je niet gelukkig zou zijn zonder speakers, zou ik pas bezorgd zijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132331399
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:02 schreef z80 het volgende:

[..]

nee. de bouwprojecten staan even in pauze. geen tijd en zin in. af en toe repareer ik nog wel wat. de laatste tijd voornamelijk auto elektronica.

zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:15:34 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132331670
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Och, ik vind het geen probleem. Als je niet gelukkig zou zijn zonder speakers, zou ik pas bezorgd zijn.
Zonder ben ik ook gelukkig, maar toch een beetje minder ;) Lekker muziek kunnen luisteren is toch wel heel erg fijn O+
pi_132331718
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zonder ben ik ook gelukkig, maar toch een beetje minder ;) Lekker muziek kunnen luisteren is toch wel heel erg fijn O+
Weet ik, het was een grapje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132331861
Vandaag werd mijn oom begraven, vriend van mijn ouders. En het was mooi, een mooie dienst ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132331945
Gecondoleerd Krakke :*
pi_132332124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Dank je. Hij heeft een heel mooi leven gehad. Ook de laatste jaren toen zijn gezondheid minder was. In juni ging hij en z'n vrouw nog naar Frankrijk, en we hebben ze opgezocht. Dat is een heel mooie herinnering.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332242
Fijn als je nog een mooie laatste herinnering hebt :)

Wat dat betreft is zo'n proces als waar Bluezz en haar zus nu in zitten wel heel bijzonder en waardevol, naast dat het heel heftig en moeilijk is..
pi_132332259
Wat doet Sam trouwens op dat psychedelische kleed?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Wat doet Sam trouwens op dat psychedelische kleed?
Poseren ;)
Zodra ik de deken even op de grond leg om te kijken hoe hij wordt gaat Sam er bovenop zitten. Hij wil graag in het middelpunt van de belangstelling staan denk ik :D
pi_132332405
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:

Wat dat betreft is zo'n proces als waar Bluezz en haar zus nu in zitten wel heel bijzonder en waardevol, naast dat het heel heftig en moeilijk is..
Ik kwam vanavond mijn buurvrouw tegen en vertelde haar over vandaag. Het zat me nogal hoog. En ze bedankte me omdat ik vertelde dat je tegenwoordig een uitvaart heel persoonlijk kan maken. Ze had daar geen idee van.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332460
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Poseren ;)
Zodra ik de deken even op de grond leg om te kijken hoe hij wordt gaat Sam er bovenop zitten. Hij wil graag in het middelpunt van de belangstelling staan denk ik :D
Hmm. Ik dacht al dat je Sam geen LSD zou geven. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332530
quote:

Ja, dat is het ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332670
Maar al lang voordat mijn zus overleed, heb ik al vrienden verloren. En van elke keer heb ik iets geleerd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132333119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:32 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jij hebt meer geduld dan ik!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132333891
Sunny, je kent vast het nummer "Mannish boy"
Ik was blij toen ik ooit dit hoorde:
http://www.youtube.com/re(...)0.163.1118.10j3.13.0...0.0...1ac.1.11.youtube.oA9J0L5gA_I
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132333897
Filmtip vnv: 20u RTL5: Warrior.
Ik heb een schijthekel aan boksen maar dit is echt een mooie film over 2 broers die na jaren elkaar niet meer gezien te hebben elkaar in de finale van een toernooi in de ring tegenkomen. Echt n mooi drama :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_132334134
quote:

Dat denk ik ook maar dat besef komt later.

pi_132334383
Ik wil graag de film zien (ben bij mn ouders) maar zij kijken Eigen Huis en Tuin :O :z :Z

Nou vooruit.. Ze beloven hierna een leuke film met me te kijken :D
pi_132334399
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat denk ik ook maar dat besef komt later.

Dank je. Als de uitvaart echt bij iemand past, voel je het juist nu en kan je het dan delen met de andere mensen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132334764
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil graag de film zien (ben bij mn ouders) maar zij kijken Eigen Huis en Tuin :O :z :Z

Nou vooruit.. Ze beloven hierna een leuke film met me te kijken :D
Veel plezier met je ouders! Geniet ervan!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132334905
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny, je kent vast het nummer "Mannish boy"
Ik was blij toen ik ooit dit hoorde:
http://www.youtube.com/re(...)0.163.1118.10j3.13.0...0.0...1ac.1.11.youtube.oA9J0L5gA_I
Zegt me zo niets en het linkje werkt niet echt goed...
pi_132335152
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Filmtip vnv: 20u RTL5: Warrior.
Ik heb een schijthekel aan boksen maar dit is echt een mooie film over 2 broers die na jaren elkaar niet meer gezien te hebben elkaar in de finale van een toernooi in de ring tegenkomen. Echt n mooi drama :Y
Boksfilms zijn misschien wel de stomste films die er zijn in mijn ogen, maar deze staat al een tijdje op m'n nog-te-kijken-lijst. ^O^
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:24:09 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132335159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zegt me zo niets en het linkje werkt niet echt goed...
Tuurlijk wel, van Muddy Maters :)
pi_132335273
Dit is de beste versie van Mannish boy die ik ken. Een klassieker.
Hij schept op over zijn sex-leven.
Dat nummer van Koko Taylor is ook zo. Voor het eerst doet een vrouw dat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132335479
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132335676
"Make love to a crocodile. " ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132336061
Sun, ik vind mijzelf ook niet zo sterk.
Maar deze liedjes helpen me wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132336342
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Dit is de beste versie van Mannish boy die ik ken. Een klassieker.
Hij schept op over zijn sex-leven.
Dat nummer van Koko Taylor is ook zo. Voor het eerst doet een vrouw dat.
Oh lol! Ja tuurlijk ken ik deze :Y
pi_132336387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
Sun, ik vind mijzelf ook niet zo sterk.
Maar deze liedjes helpen me wel.
:) muziek is goed he..

Ik wordt sterk van Alt-J, Florence and the Machine en Editors op dit moment.. maar het wisselt.. ;)
pi_132336509
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik wordt sterk van Alt-J, Florence and the Machine en Editors op dit moment.. maar het wisselt.. ;)
Ja, ik weet het niet meer. Ik volg al heel lang geen muziek meer. Maar er komt een film van Metallica, daar wil ik graag heen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132337346
Officieel blij-wordt liedje van Rijsttafel aan iedereen die dat nodig heeft en/of van van hardere muziek is:

edit: eigenlijk bedoelde ik deze solly:

SPOILER
pi_132337691
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb ze bekeken. Het zijn sterke vrouwen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:06 schreef rijsttafel het volgende:
Officieel blij-wordt liedje van Rijsttafel aan iedereen die dat nodig heeft en/of van van hardere muziek is:

edit: eigenlijk bedoelde ik deze solly:

SPOILER
Sorry, ik word van geen van beide blij.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132337841
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

[..]

Sorry, ik word van geen van beide blij.
Poging twee (of drie?): :P

*O* *O* *O* *O*
pi_132337885
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Poging twee (of drie?): :P

*O* *O* *O* *O*
Echt niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132338009
Tot later!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:21:54 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_132338077
de Temptation. heerlijk.

en deze vind ik ook lekkere klinken.

SPOILER
pi_132338113
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Tot later!
Laatste poging.
:P
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:25:49 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132338235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Vind Editors en Alt-J niet zulke sterke vrouwen eigenlijk :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:31:08 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132338488
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:48:34 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_132339049
quote:
niet helemaal in de stemming hiervoor.
momenteel staat dit hier op
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:01:26 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132339574
*burb*

Dat was eten bij Augusta met zeer gemengde ervaringen. Recensie volgt morgen.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132340240
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
quote:
Dank je. Als de uitvaart echt bij iemand past, voel je het juist nu en kan je het dan delen met de andere mensen.
Dat is precies hoe het is Krak!
quote:
pi_132340531
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:06 schreef rijsttafel het volgende:

SPOILER
Ik heb geluisterd.
En vind het nogal tegelmuziek :@
pi_132340666
Qua muziek ben ik deze aan het leren voor mn popkoor.
Heb hem zelf ingestuurd O+
En die reacties van mn 40 koorleden op dit nr _O- :D
pi_132341106
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Qua muziek ben ik deze aan het leren voor mn popkoor.
Heb hem zelf ingestuurd O+
En die reacties van mn 40 koorleden op dit nr _O- :D
O+ heerlijk nummer.
pi_132342401
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb geluisterd.
En vind het nogal tegelmuziek :@
Wat is nu weer tegelmuziek? :P

Ik heb het niet gemaakt dus hoef je niet te blozen. :P
pi_132343597
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:00 schreef rijsttafel het volgende:

Wat is nu weer tegelmuziek? :P

Cliché teksten ;)
pi_132343673
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Cliché teksten ;)
Aha! Teksten zijn nooit het sterkste punt van die band geweest, ben ik het wel mee eens. Verder wel toffe muziek vind ik. *O*
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:39:39 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132343918
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:33 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Aha! Teksten zijn nooit het sterkste punt van die band geweest, ben ik het wel mee eens. Verder wel toffe muziek vind ik. *O*
Goede muzikanten, maar ik vind Dream Theater altijd wat geforceerd overkomen op de een of andere manier. De nummers raken me niet.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:40:48 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132343967
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef Bluezz het volgende:

Cliché teksten ;)
Tegeltjes:

Poef.....gone! Šgolfer
pi_132343976
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Goede muzikanten, maar ik vind Dream Theater altijd wat geforceerd overkomen op de een of andere manier. De nummers raken me niet.
Laatste 4 of 5 (of 6? ik weet het nieteens meer) albums mij ook niet. Oudere nummers wel.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:43:34 #111
55709 Stereotomy
pi_132344098
Slapie :O :W :Z

Eerste week in 10 jaar ik 7 dagen vķķr 0:00 naar bed ben gegaan denk ik :') what's wrong with me
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:44:16 #112
55709 Stereotomy
pi_132344122
Oh en hee Borisz, ik heb de WD TV Live op het oog. Ben je er (nog steeds) tevreden mee? Of had je liever iets anders aangeschaft?
pi_132344189
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Tegeltjes:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nou zo slecht is het nu ook weer niet. :P
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:47:20 #114
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132344240
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:54:06 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132344515
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en hee Borisz, ik heb de WD TV Live op het oog. Ben je er (nog steeds) tevreden mee? Of had je liever iets anders aangeschaft?
Ja :Y
Het enige is dat is nu een .iso probeer af te spelen en sinds twee dagen kan ik dat opeens niet meer afspelen. Maar dat schijnt vaker voor te komen. Moet daar nog ff naar kijken.
pi_132344637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:47 schreef TAV74 het volgende:
Ook zo lekker cliché
een rijmpje op de plee
pi_132345975
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:47 schreef TAV74 het volgende:
Al is de spreuk nog zo raar,
Als het rijmt dan is het waar.

Nachtdienst :O En beetje ziekjes.
pi_132346602
Dat is niet fijn Isa. Hoop dat je de nacht een beetje door komt..
pi_132346844
Komt wel goed :Y Ga misschien Breaking Bad kijken op Nederland 3 vannacht. Of niet. Heb weer met een paar prijsvragen meegedaan. Stuk gelezen over de brand in Leeuwarden :o Ernstig.
pi_132347042
Heftig brandje lees ik net. En het geboortehuis van Mata Hari blijkbaar verwoest..
pi_132347249
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Heftig brandje lees ik net. En het geboortehuis van Mata Hari blijkbaar verwoest..
Ik las al dat daar heel veel historisch materiaal lag opgeslagen -O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 01:08:38 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132347311
Ja Leeuwarden. :{

Zat net het Oog te luisteren en daar was een item over VN + Zwarte Piet. De Jamaicaanse mevrouw die het nu moet gaat onderzoeken zit dus in het pro-herstelbetalingenkamp vanwege de slavernij. :')
Ze jaagt vooral de UK op. Maar als ze het Westen op een andere manier met slavernij kan koppelen met het slavernijverleden zal ze het niet nalaten. Daarbij op de achterbank zit Suriname toe te kijken. :s)

[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 20-10-2013 01:14:47 ]
pi_132348079
Ben ik weer de laatste die nog wakker is? :P
pi_132348102
Onee, Isa werkt! Sterkte Isa, hopelijk heb je een rustig nachtje :*

Morgen de hele dag/avond sauna O+
pi_132348134
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben ik weer de laatste die nog wakker is? :P
R to the IJSTTAFEL PRESENT
pi_132348161
RIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSTTTTTT!!!!!! Joehoeeee :W

Ik hou eigenlijk niet eens zo van rijst. Liever pasta :@
Maar de verdere componenten van een rijsttafel... jummm :9
pi_132348190
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:

Rijst heb je net als pasta in honderd variaties. Zo niet meer.
pi_132348204
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:41 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Maar ooit hield ik ook meer van pasta dan van rijst. Maar beetje self love kan geen kwaad.
pi_132348217
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:

Ow en:

FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :W Nachtwachters!
pi_132348222
quote:

[..]

Maar pasta vind ik lekker in alle variaties.
Rijst alleen als het nasi goreng is van de Chinees of mijn eigen gebakken rijst.
pi_132348240
quote:

[..]

Ow en:

FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :W Nachtwachters!
Ja ik ben aan de beurt. Jij mag nu ff relaxen, ik bescherm het hier wel :s)
pi_132348241
Rijstepap is echt zalig O+ :9
pi_132348261
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Maar pasta vind ik lekker in alle variaties.
Rijst alleen als het nasi goreng is van de Chinees of mijn eigen gebakken rijst.
Bestaat er eigenlijk ook een soort zilvervliespasta?
pi_132348272
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:42 schreef Isabeau het volgende:
Rijstepap is echt zalig O+ :9
rijsttafel anders ook :6
pi_132348298
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja ik ben aan de beurt. Jij mag nu ff relaxen, ik bescherm het hier wel :s)
We hebben altijd Isa nog. Met de echte powerrrr
pi_132348308
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:43 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Bestaat er eigenlijk ook een soort zilvervliespasta?
Volkoren pasta... Of vezelrijk maar dat smaakt gewoon naar witte pasta.
pi_132348320
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:44 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

We hebben altijd Isa nog. Met de echte powerrrr
Ja maar zij is nu niet lekker dus moeten we haar ook ff beschermen he ;)
pi_132348332
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Volkoren pasta... Of vezelrijk maar dat smaakt gewoon naar witte pasta.
Ja die wel. Maar zilvervliesrijst is serieus vies vind ik dan.

PS ik ben aan het sparen voor m'n 10.000e FOK!-post.
pi_132348337
Ik had van mijn bakje zure matten een boel zure suiker over en zat daarvan te snoepen. Nu is mijn tong stuk :')
pi_132348345
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja maar zij is nu niet lekker dus moeten we haar ook ff beschermen he ;)
Owja, daarom zei ik Rijsttafel present!

pi_132348348
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:46 schreef rijsttafel het volgende:

PS ik ben aan het sparen voor m'n 10.000e FOK!-post.
Krijgen we dan taart?
pi_132348362
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had van mijn bakje zure matten een boel zure suiker over en zat daarvan te snoepen. Nu is mijn tong stuk :')
zure suiker zijn dat van die rietjes?
ik kreeg onlangs bij een bezorging nog zure matten. Dat was wel een goede verassing.
pi_132348376
En props voor de Jamin in mijn dorp want ze hebben nu ook Reese's Peanut Butter Cups *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_132348377
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Krijgen we dan taart?
Ik bak vrijwel nooit taart, dus ik weet niet of dat een goed idee is. Wel eens boterkoek dus dat kan wel. Of groentetaart..
pi_132348390
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:47 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

zure suiker zijn dat van die rietjes?
ik kreeg onlangs bij een bezorging nog zure matten. Dat was wel een goede verassing.
Smaakt hetzelfde. Gewoon een bak zure matten waar er een laag suiker onderin blijft zitten en dat is zo lekker!
pi_132348401
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:48 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik bak vrijwel nooit taart, dus ik weet niet of dat een goed idee is. Wel eens boterkoek dus dat kan wel. Of groentetaart..
Doe dan maar boterkoek :Y
pi_132348422
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Smaakt hetzelfde. Gewoon een bak zure matten waar er een laag suiker onderin blijft zitten en dat is zo lekker!
Het is maar wat je om 2 uur 's nachts wil eten. :D
pi_132348445
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Doe dan maar boterkoek :Y
Duurt nog circa 340 posts. Als ik m'n gemiddelde tempo aanhou is dat ongeveer 48 dagen.. tegen die tijd heb ik geen FOK! toegan meer.. dus ik moet het even opkrikken.

Topic volmaken? :P
pi_132348455
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ow, dat ken ik, dat is heel naar :+
pi_132348459
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:50 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Het is maar wat je om 2 uur 's nachts wil eten. :D
Ach ik at hiervoor (1u) een calippo. Tijden zeggen mij niks :P
pi_132348473
Wanneer vertrek je, rijst?
pi_132348482
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:51 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Duurt nog circa 340 posts. Als ik m'n gemiddelde tempo aanhou is dat ongeveer 48 dagen.. tegen die tijd heb ik geen FOK! toegan meer.. dus ik moet het even opkrikken.

Topic volmaken? :P
Geen fok toegang meer? Hoe bedoel je?
pi_132348490
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ach ik at hiervoor (1u) een calippo. Tijden zeggen mij niks :P
Dat blijkt dan wel :P Alhoewel, als ik calippo had dan had ik ze ook gegeten.
pi_132348508
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ow, dat ken ik, dat is heel naar :+
Gelukkig geneest mijn tong binnen 1 dag. Zou willen dat verhemeltes dat ook doen...
pi_132348519
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer vertrek je, rijst?
Over een maand!

Als het visa goedgekeurd wordt.. :')
was beetje laat met het aanvragen misschien en ze moeten dit en dat weten.
pi_132348534
en spierpijnen!
pi_132348539
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Geen fok toegang meer? Hoe bedoel je?
Vanuit een klooster in principe niet m'n bedoeling om te gaan FOK!-en enzo. :P

Misschien dan voor die 10000e post. :P
pi_132348545
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:53 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Over een maand!

Als het visa goedgekeurd wordt.. :')
Spanneeend Rijst!!
pi_132348560
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:54 schreef rijsttafel het volgende:

Vanuit een klooster in principe niet m'n bedoeling om te gaan FOK!-en enzo. :P

Naaah.... God is onverbiddelijk -O-
pi_132348568
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Spanneeend Rijst!!
Ga ik niet ontkennen.
Al zeggen ze vanuit daar dat het qua visa wel goed komt heb ik toch een soort voorvermoeden dat het niet zo zal zijn. :P Maar we zullen zien.
pi_132348573
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Naaah.... God is onverbiddelijk -O-
Wie? :P
(het is een boeddhistisch klooster)
pi_132348637
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:56 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Wie? :P
(het is een boeddhistisch klooster)
Sorry, ja boeddha!
pi_132348701
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Sorry, ja boeddha!
Die is zeker onverbiddelijk :P

Is meer dat als ik vanuit daar actief ga zitten fokken, facebooken, films kijken weet ik veel wat, dat ik dan net zo goed thuis kan blijven. ;)
pi_132348944
Ik zat maar te neten ;)
Hoop dat je daar vindt wat je zoekt :*

Heb net mn tong in de spiegel bekeken; 4 scheurtjes en 6 gaatjes :P
Nu toch maar op bed, wil nog ff goed slapen voor de sauna morgen.

Welterusten Rijst en werkse Isa!
pi_132348970
Slaap lekker, FFT!

Slachtoffer brand in Leeuwarden is 24 en de brandweer had nog telefonisch contact met hem, maar konden niets doen :{
pi_132348990
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zat maar te neten ;)
Hoop dat je daar vindt wat je zoekt :*

Heb net mn tong in de spiegel bekeken; 4 scheurtjes en 6 gaatjes :P
Nu toch maar op bed, wil nog ff goed slapen voor de sauna morgen.

Welterusten Rijst en werkse Isa!
Thanks! Hoop 't ook maar heb er wel vertrouwen in. Teruste! Viel spaB morgen.

ik ga er zo ook eens in :W
pi_132350967
Mogguh :O Nu bij vrienden, zometeen maar eens richting huis. Er gaat vandaag weer geklust worden :9 Gisteren geen zin dus vandaag extra veel te doen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132350970
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Nu bij vrienden, zometeen maar eens richting huis. Er gaat vandaag weer geklust worden :9 Gisteren geen zin dus vandaag extra veel te doen :P
Maar dan is het vanavond ook klaar *O*
pi_132351002
En weer is het uitslapen mislukt.. :P
pi_132351040
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan is het vanavond ook klaar *O*
Niet helemaal want de kozijnen verf ik volgende week :P En ik moet nog een fotolijst halen bij de IKEA.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_132351041
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
En weer is het uitslapen mislukt.. :P
Er zijn ergere dingen op de wereld, toch ;)
pi_132351764
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 08:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er zijn ergere dingen op de wereld, toch ;)
Nou.. moe wakker worden met een genadeloze koppijn staat niet in mijn lijstje van leuke dingen.. net nog even de ogen dicht gedaan maar het helpt niet heel erg..
pi_132352208
Krijg je heel erg hoofdpijn van niet uitslapen? Hoeveel heb je geslapen?

Ik ongeveer 6 uur. Lig ook al wakker, zo eruit voor n heerlijk ontspannen dagje :)
pi_132352297
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Krijg je heel erg hoofdpijn van niet uitslapen? Hoeveel heb je geslapen?

Ik ongeveer 6 uur. Lig ook al wakker, zo eruit voor n heerlijk ontspannen dagje :)
Nee ik kan niet uitslapen omdat ik knallende koppijn heb. Nek zit vast :X
pi_132352484
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou.. moe wakker worden met een genadeloze koppijn staat niet in mijn lijstje van leuke dingen.. net nog even de ogen dicht gedaan maar het helpt niet heel erg..
Dat is klote idd.
pi_132352516
Kater...
pi_132354678
Zo. Mooie Marantz slimline receiver besteld. Kan ik tenminste weer fatsoenlijk muziek luisteren en film kijken. En hij kan weer fijn onder de TV zodat de katten niet bovenop de ventilatie gaan liggen slapen :')
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:07:51 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132357105
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 14:10:56 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132357189
quote:
Ma wil er ook nooit meer eten, al is het 15 jaar geleden dat zij er voor het laatst gegeten heeft. :P.
Ik ben er nog nooit geweest :+
pi_132358470
Ik was er ooit eerder met mn exwerk, het zat in een arrangement van de personeelsvereniging. Toen vonden we het eten echt onder de maat.
We zijn er klaar mee :s)
pi_132358491
Kennen jullie dat?
Dat je 1 foto zoekt in een in ons geval mand vol met foto's en een uur of wat later heb je hem gevonden maar ben je helemaal terug in de tijd en kijk je op de klok en denk je whut :? :D
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:50:09 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132358584
quote:
Waarom een 7 golfer? Dat is een dikke vette voldoende en zo lees ik jullie verslag niet. Ik zou een 5,5 verwachten of zo.

Leuk verslag weer!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:01:11 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132359052
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:

Waarom een 7 golfer? Dat is een dikke vette voldoende en zo lees ik jullie verslag niet. Ik zou een 5,5 verwachten of zo.

Leuk verslag weer!
Je hebt wel gelijk. Ik maak er een 6 van.Omdat de smaken verder goed waren en de kwaliteit van de spullen ook. 2 missers: te lang wachten en het te ver doorgegaarde visje van B.
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:04:54 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132359204
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk. Ik maak er een 6 van.Omdat de smaken verder goed waren en de kwaliteit van de spullen ook. 2 missers: te lang wachten en het te ver doorgegaarde visje van B.
^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_132365354
Met veel gemopper en gesjouw is dan eindelijk mijn bed over *O* Wat een gedoe is het toch om te klussen in een huis waar je al woont -O-
pi_132367280
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:00 schreef PdeHoog het volgende:
Met veel gemopper en gesjouw is dan eindelijk mijn bed over *O* Wat een gedoe is het toch om te klussen in een huis waar je al woont -O-
Klussen en verven is in mijn ogen altijd een gedoe met gemopper en gesjouw ;) :D
Wel naar je zin nu?
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 19:10:14 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132367411
Heerlijk luie zondag. Net bij de buurman een bockie gedronken en een hapje gegeten. Hij zat in de bockbiertocht door de gemeente. Nou die tocht heb ik lekker laten schieten :P.
pi_132367430
Borisz toch :D

Lijd jij ook aan Cenosillicafobie trouwens? :9
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 19:12:31 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132367482
Neuh.
pi_132367788
:s) de deken is af :s)
pi_132369812
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Klussen en verven is in mijn ogen altijd een gedoe met gemopper en gesjouw ;) :D
Wel naar je zin nu?
Nog lang niet :D Nog drie weekjes te gaan ;) Dan hoop ik de complete chaos in huis te hebben opgelost.
pi_132370476
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
:s) de deken is af :s)
Leuk! Naar wens geworden? Dat is met al die toffe kleurtjes, toch?
pi_132371245
Koffietest AD
quote:
Hotel New York
Koninginnenhoofd 1 - Rotterdam

Cijfer: 0,5

Testresultaten:
Merk: Piazza d’Oro
Koffie
Cijfer: 1
Temperatuur: 68
Prijs: 2,25
Conclusie: Uitgesproken bittere koffie. Niet fris. Ook verbrande smaak. Vrijwel geen aroma.

Cappuccino
Cijfer: 1,5
Temperatuur: 58
Prijs: 2,45
Conclusie: Grote bellen in het melkschuim. Grote bak warme melk zonder koffiesmaak.

Espresso
Cijfer: 0
Temperatuur: 54
Prijs: 2,25
Conclusie: Espresso zonder aroma. Wrang en bitter met een assige smaak.

Oordeel: Hotel New York is al 20 jaar een fenomeen. Wonderbaarlijk hoe zij op dit punt zulke steken laten vallen. Even op zijn Rotterdams actie. Niet lullen, maar poetsen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:09:41 #194
63722 z80
I fink you freaky
pi_132372872
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Koffietest AD

[..]

dit is DE koffie. en wat DE maakt mag eigenlijk geen koffie heten.
op het werk ook bocht van DE. wat een ramp.
pi_132373162
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef z80 het volgende:

Ik heb gisteren 1 kopje koffie gehad op het werk omdat ik het niet door mijn strot kreeg. DE 'goud' merk, wat een vieze rotzooi is dat toch :r
pi_132373214
Koffie van Lein en kaas daarentegen :9 Vlak bij hotel NY, kan je veel beter koffie drinken *)
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:28:33 #197
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132374144
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Maakt nogal een verschil welk type automaat je hebt staan. Die vriesdroogzooi is echt niet te zuipen, maar met bonenmaler zijn ook de DE automaten goed te doen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:38:16 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132374767
Thuis de laatste tijd deze bonen in de expresso-automaat. Vind ik erg lekker:
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 oktober 2013 @ 21:42:58 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132375043
Wij zijn bijna door het Lavazzapakket heen. Goed spul idd :Y.
Hierna de bonen van de Hema uitproberen :P.
pi_132378020
Wat een heerlijke dag sauna was dit weer O+ Jammer dat ik toen ik aan t dinerbuffet wilde beginnen moest overgeven. Heb bijna niet gegeten, zonde van t buffet.
Maar t gaat nu goed met me. Heb wel een stel zien neuken in het bubbelbad, 3 mannen zien trekken, een dj en een ex-BN'er gezien. Interessant dagje ):O
pi_132378111
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee ik kan niet uitslapen omdat ik knallende koppijn heb. Nek zit vast :X
Massage van TAV? ;)
pi_132378154
quote:
Heb em gelezen. Ziet er wel lekker uit. 4 gangen menu was denk nog voordeliger geweest dan alleen jullie voor- en hoofd. Jammer van dat uur wachten -O-
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:48:10 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132378308
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
. Heb wel een stel zien neuken in het bubbelbad, 3 mannen zien trekken, een dj en een ex-BN'er gezien. Interessant dagje ):O
Wat voor obscure sauna's ga jij naartoe :?
Van die swingers/sekssauna's?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132378596
Het was gewoon Elysium. Vorige keer had ik hier geen last van. Blijkbaar worden mensen hitsig in de herfst.
  zondag 20 oktober 2013 @ 23:04:10 #205
55709 Stereotomy
pi_132378981
*fapfap* FFT :9

Zo, met Duckface hier gegeten, was gezellig weer. :s)

Morgen wordt salaris weer gestort, dus zal me eens inschrijven bij een datingsite, ben benieuwd :D
pi_132379914
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef Stereotomy het volgende:

Morgen wordt salaris weer gestort, dus zal me eens inschrijven bij een datingsite, ben benieuwd :D
Snap het verband niet?
  zondag 20 oktober 2013 @ 23:30:56 #207
55709 Stereotomy
pi_132380020
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Snap het verband niet?
Kost weer geld eh FFT, je inschrijven bij een fatsoenlijke dating site :+
  maandag 21 oktober 2013 @ 00:00:37 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132381014
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Stereotomy het volgende:

Kost weer geld eh FFT, je inschrijven bij een fatsoenlijke dating site :+
Dat wil je toch eigenlijk niet? Een 'fatsoenlijke' datingsite?
Je wilt toch gewoon eigenlijk seks?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132381960
Gaat Steer dan meeposten in het dating topic?

Op vakantie was een jonger stel eind dertig "tot ons veroordeeld", want wij waren de enige gasten in het
verder lege hotel ( einde seizoen).
Gaande de week bleek - wat ik al vermoedde ^O^ - dat zij elkaar via een dating site hadden ontmoet.

De man vertelde, dat er gemiddeld 20 dates ""nodig" zijn, voordat de ware >:) match zich voordeed.
Wij hebben ons wel vermaakt met de verhalen van de minder goed verlopen dates... _O-

Verder...errug wennen aan meeposten weer.
  maandag 21 oktober 2013 @ 00:32:46 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132382024
Voor de, naast mijzelf, andere Scandinavië-fans een TV-tip:
TV / [VPRO Docu] Licht op het Noorden
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132384010
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:30 schreef AnneX het volgende:
Gaat Steer dan meeposten in het dating topic?

Op vakantie was een jonger stel eind dertig "tot ons veroordeeld", want wij waren de enige gasten in het
verder lege hotel ( einde seizoen).
Gaande de week bleek - wat ik al vermoedde ^O^ - dat zij elkaar via een dating site hadden ontmoet.

De man vertelde, dat er gemiddeld 20 dates ""nodig" zijn, voordat de ware >:) match zich voordeed.
Wij hebben ons wel vermaakt met de verhalen van de minder goed verlopen dates... _O-
.
En hoelang kenden zij elkaar?

Tot jullie veroordeeld zijn is helemaal niet erg hoor *O*
pi_132384011
Zo, dat was weer een vroege wekker }:|
Donker ook :(

Maar hup hup werken! w/ c_/
pi_132384101
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een heerlijke dag sauna was dit weer O+ Jammer dat ik toen ik aan t dinerbuffet wilde beginnen moest overgeven. Heb bijna niet gegeten, zonde van t buffet.
Maar t gaat nu goed met me. Heb wel een stel zien neuken in het bubbelbad, 3 mannen zien trekken, een dj en een ex-BN'er gezien. Interessant dagje ):O
Ik was dinsdag in Elysium en er hangen echt overal camera's! Hoe kan je dan seks hebben :?

En in Elysium kom je nog wel eens BN'ers tegen ja :Y
pi_132384135
Mogguh :O De katten vinden die nieuwe slaapplek maar vreemd volgens mij. Ze zijn de halve nacht aan het onderzoeken geweest :D
pi_132384138
Hoe slaapt het, P? *O*
pi_132384184
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:21 schreef Isabeau het volgende:
Hoe slaapt het, P? *O*
Erg rustig :o Ben geen enkele keer wakker geworden behalve van de wekker en van een paar spelende katten op mijn benen :')
pi_132384192
Is de andere kant dan zo lawaaiierig :o
pi_132384310
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was dinsdag in Elysium en er hangen echt overal camera's! Hoe kan je dan seks hebben :?

En in Elysium kom je nog wel eens BN'ers tegen ja :Y

In de sauna's zelf ook?
pi_132384441
Alweer ziek :(
Gisteravond in de sauna dus overgegeven, vannacht nog een keer + 3x waterloop en toen ik wilde douchen supermisselijk.

Yes ik blijf thuis, straks manager bellen. -O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 oktober 2013 @ 09:08:35 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132384892
pi_132385392
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:33 schreef Isabeau het volgende:
Is de andere kant dan zo lawaaiierig :o
Yup. Er komt een tram over het verkeersplein, het is de uitvalsweg voor politie, brandweer en ambulance richting Delft-Zuid en de snelweg, het is de gallerij-kant dus iedereen loopt er langs EN we hebben een Snookerpalace waar men het heel fijn vind om 's nachts om 1 uur nog ff schreeuwend de deur uit te lopen :P
pi_132386712
Dat heb ik altijd zķ gek gevonden aan galerijflats o|O

En in het donker naar het werk :Z

En genezen van dit soort sauna complexen :X als fft er ziek vandaan komt.
Beterschap.

De jonge mensen kenden elkaar exact een jaar, moeder bloes.
Steer weet vast wel de statistieken van datingsites te vinden, bedacht ik mij.

Appeltaart bakken voor de jarige. w/
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:03:42 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132388563
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:50 schreef AnneX het volgende:

Appeltaart bakken voor de jarige. w/
Gefeliciteerd (met de) jarige! *O*
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132388638
AnneX jarig? Gefeliciteerd!
pi_132388734
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:56 schreef FutureFairytale het volgende:

In de sauna's zelf ook?
Nee, wel boven bijna alle (bubbel)baden. Maar heb ook nog nooit seksuele handelingen in de sauna's zelf gezien :o Laatste keer is echt al heel erg lang geleden en dat was in de sauna in Zuidwolde :D
pi_132388905
quote:
wow, wat staat de Groene Lantaarn hoog! :o Plaats 29 _O_ Ik heb daar nog gewerkt :D
Misschien toch weer een keer eten na 25 jaar :+
pi_132388910
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd (met de) jarige! *O*
Mn.X is morrugeh jarig.
Net de ( onbespoten) appels gehaald bij de buurvrouw uit de schuur.

Hectisch weekje deze week.
Mn.X heeft allerlei plannetjes, terwijl er al het een en ander is afgesproken.
Dus veel euh-euh en een vraag eroverheen stellen om de aandacht af te leiden.
Ontvoering afgelopen zaterdag was alsnog geslaagd: hij was flabbergasted om de mensen te ontmoeten en samen te eten.
Nu jullie er toch naar vragen... :?
pi_132388970
Daar was ik nog benieuwd naar! Je was nog bang dat hij het door had hč, maar nee dus, helemaal verrast O+
pi_132388982
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Daar was ik nog benieuwd naar! Je was nog bang dat hij het door had hč, maar nee dus, helemaal verrast O+
pi_132389423
En hij dacht niet van eh wat ziet mijn Mw AX er top uit toen ie binnekwam?

Sorry vergeten te vragen :@

/vergiet
pi_132389780
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:33 schreef Bluezz het volgende:
En hij dacht niet van eh wat ziet mijn Mw AX er top uit toen ie binnekwam?

Sorry vergeten te vragen :@

/vergiet
Dat wel.
Het Is makkelijk scoren >:) als ik al dagen in een trainingsbroek rondloop.
Dus gebruikte ik de smoes van golfer en Bloes, en hij geloofde het totdat wij
binnenstapten ..
Jammer dat er al een feest gepland stond, anders had ik de hele mispoche uitgenodigd :7
pi_132389795
Ocherm...hij is zķ graag jarig w/
pi_132390637
Yay, ik heb een microplane gewonnen. O+
pi_132390682
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Mn.X is morrugeh jarig.

Ontvoering afgelopen zaterdag was alsnog geslaagd: hij was flabbergasted om de mensen te ontmoeten en samen te eten.
Een soort verrassingsfeestje? Sorry, heb het niet helemaal gevolgd. :@ Lijkt me supertof om dat eens mee te maken. :D
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:22:27 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132390776
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef Myraela het volgende:
Ja, nou is het wel weer genoeg met al die prijzen die jij wint. :{w
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132390960
quote:
6s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, nou is het wel weer genoeg met al die prijzen die jij wint. :{w
Sorry, ik zal stoppen.
pi_132392936
quote:
h.o.u. o.p.
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sorry, ik zal stoppen.
goed zo ;)
pi_132396935
quote:
:')

:X

* Isabeau staart naar haar hotmail inbox
pi_132396958
En die wilde ik ook zo graag, die microplane _O-
pi_132400651
Zo. Thuis. Eerst even eten, dan boodschappen doen en dan beginnen met opruimen :P 't Is ook wel nodig :o
pi_132400759
quote:
Wow goed bezig :D
pi_132400897
quote:
Eeeeh wat is een microplane?
Een piepkleinvliegtuigje?
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:47:52 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132400966
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:46 schreef Bluezz het volgende:

_O-
We hebben er notabene zelf eentje in onze keukenlade liggen. :')
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132401030
Oh :@
2e stomme opmerking van vandaag dan *)
pi_132401132
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:46 schreef Bluezz het volgende:

Een piepkleinvliegtuigje klinkt logischer dan een rasp als je naar de naam kijkt 8-)
pi_132401235
Danku _O_
pi_132401839
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een piepkleinvliegtuigje klinkt logischer dan een rasp als je naar de naam kijkt 8-)
Ech wel! Ik moest ook even denken..... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132401880
En Sun, door de kleuren vergat ik het helemaal. Maar wat mooi dat je deken af is! Ik zou er echt geen geduld voor hebben! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132401948
Op de tuin kan ik wel geduldig werken, akelig onkruid uitgraven. Zevenblad, kweek, paardestaart en zwaluwtong, allemaal onkruiden die je niet weg kan schoffelen. Elk stukje wortel wordt een nieuwe plant.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132401989
Hoe gaat het nu FFT?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132402550
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Mn.X is morrugeh jarig.

Gefeliciteerd! Krakkemoeder is ook jarig, we gaan uit lunchen met vrienden.
Wat leuk dat het geslaagd was!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132403039
Leuk Mieke! Gefeliciteerd met je moeder. w/

En Blue-uezz ... met de microplane raspt golfer de bietenchips *O*
pi_132403101
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:53 schreef AnneX het volgende:
Leuk Mieke! Gefeliciteerd met je moeder. w/

Dank je!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:57:34 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132403168
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:53 schreef AnneX het volgende:

Nee, die maak ik met de mandoline. :6
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132403186
De kinderen in het dorp staan op de straathoek de onbespoten stoof- en handpeertjes / peren te verkopen uit de tuin van oma.
Voor een euro :D

pi_132403213
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, die maak ik met de mandoline. :6
My bad. O+
pi_132404012
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef AnneX het volgende:
De kinderen in het dorp staan op de straathoek de onbespoten stoof- en handpeertjes / peren te verkopen uit de tuin van oma.

[ afbeelding ]
De appels zijn op. Maar volgend jaar ben je welkom in de tuin. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132405094
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:57 schreef AnneX het volgende:

[ afbeelding ]
Wouw.
pi_132405708
Sorry Sun, ik heb geen groot project voor je gevonden. Mijn project heeft me moe gemaakt, trusten iedereen! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2013 @ 20:10:20 #260
91830 MaximusTG
pi_132406285
quote:
11s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wouw.
Je bedoelt natuurlijk wauw. Dit is een wouw:
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:26:50 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132407037
Of WoW:
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:10:49 #262
63722 z80
I fink you freaky
pi_132409434
kijktip. "Plaats Delict: Sporen naar de dader"
Vanaf 29 oktober is de achtdelige serie om 20.30 uur te zien bij RTL5.
dit is het echte verhaal van de Forensische Opsporing. geen gespeelde actie maar werkelijke zaken.
deze serie is gemaakt om te laten zien dat er veel meer bij komt kijken dan dat de serie van CSI doet geloven.
pi_132409541
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:22 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe gaat het nu FFT?
Vooral slap vanwege het alleen een peer en een beschuitje eten. Maar heb net een boterham ham-kaas-tomaat op en het gaat nog goed :) Dankje Krak.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:13:11 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_132409572
*** dacht dat ik nog een goedkoop treinkaartje had voor morgen. is dat kreng een paar dagen terug verlopen. :')
eens kijken of ik vanavond nog ergens een kaartje kan schoren of dat ik met de auto naar Den Haag moet.
pi_132409609
Ik ben een BSB-marathon aan het houden.... heerlijk zwijmelen O+ Wat mij betreft nog steeds de beste muziek uit de jaren '90.
pi_132409640
quote:
8s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:13 schreef z80 het volgende:
*** dacht dat ik nog een goedkoop treinkaartje had voor morgen. is dat kreng een paar dagen terug verlopen. :')
eens kijken of ik vanavond nog ergens een kaartje kan schoren of dat ik met de auto naar Den Haag moet.
Wat ga je doen Z? Balen van je kaartje!
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:23:04 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_132410242
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat ga je doen Z? Balen van je kaartje!
visa voor Vietnam halen. zelfs met de auto is het goedkoper om zelf naar de ambassade te gaan dan dat je een bureau dit voor je laat doen. en ik heb nog dagen zat die dit jaar op moeten.
pi_132410419
Flink eindje dan. Maar als auto toch goedkoper is kun je dat altijd nog als laatste optie doen toch :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:28:27 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_132410528
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Flink eindje dan. Maar als auto toch goedkoper is kun je dat altijd nog als laatste optie doen toch :)
klopt. maar treinkaartje was nog iets goedkoper. we blijven wel een Hollander.
pi_132411383
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef z80 het volgende:

[..]

klopt. maar treinkaartje was nog iets goedkoper. we blijven wel een Hollander.
Echt? :D Ik zou gewoon de auto nemen. :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:08:36 #271
63722 z80
I fink you freaky
pi_132412895
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? :D Ik zou gewoon de auto nemen. :')
ben inmiddels al aan het kijken voor een P+R.
ik denk dat het Ypenburg wordt. voor 4¤ max 4 tram kaartjes voor Den Haag of Scheveningen.
pi_132415321
Wanneer ga je naar Vietnam Zet?
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:49:40 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132415417
Vietnam staat bij mij ook bovenaan mijn bucketlist om eens te bezoeken.
Ben vanaf de Vietnamese oorlog altijd geīnteresseerd gebleven in het land, het volk, de historie, de cultuur en vooral het geweldig lekker eten.
Komt er misschien ooi nog wel eens van.
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:01:40 #274
63722 z80
I fink you freaky
pi_132415972
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer ga je naar Vietnam Zet?
begin volgend jaar

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef golfer het volgende:
Vietnam staat bij mij ook bovenaan mijn bucketlist om eens te bezoeken.
Ben vanaf de Vietnamese oorlog altijd geīnteresseerd gebleven in het land, het volk, de historie, de cultuur en vooral het geweldig lekker eten.
Komt er misschien ooi nog wel eens van.
je bedoelt de Amerikaanse oorlog. zoals deze oorlog in Vietnam heet.
ik ga zeker genieten van al het lekkere eten en drinken en genieten van het land.
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:03:27 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132416054
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef z80 het volgende:

je bedoelt de Amerikaanse oorlog. zoals deze oorlog in Vietnam heet.

Of de Franse oorlog waaruit die voortkwam...
De Franse invloeden zijn er nog steeds zie ik altijd in docu's.

Ik zie mijzelf nog als middelbare scholier eind jaren 60 leiding geven aan het scholierenprotest in Amsterdam tegen de USA en die oorlog. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:07:38 #276
63722 z80
I fink you freaky
pi_132416282
richting nest. zag net dat ik voor de middag in den haag moet zijn. de openingstijden zijn aangepast.
dus morgen op mijn vrije dag vroeg/normale tijd opstaan.
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:25:39 #277
55709 Stereotomy
pi_132417148
Ook bedtijd.

Dingdingding weer een record aan diggelen van langste streak < 0:00 naar bed. En me nog moe voelen overdag he :P
pi_132420415
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:10:06 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132420732
quote:
Hilarisch.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_132422474

Good Meuning!
pi_132422560
Wie is dat?

Zojuist besloten om vandaag ook thuis te blijven omdat ik vannacht weer misselijk boven de wc heb gehangen -O-
Heel jammer want vandaag is het een collega's laatste dag op onze afdeling -O-
pi_132422695
Beterschap!!
pi_132422838
Dankjewel. Nwe job vandaag of net uit de nachtdienst?
pi_132422877
Dagje extra vrij *O* Morgen weer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:26:52 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132422897
Mogge :W

Ziet er naar uit dat ik van het mooie weer kan genieten vandaag. Ook een lege agenda dus :)
pi_132422906
Goedemorgen :O Lekker op tijd op kantoor vandaag :9 Vanavond de IKEA-hel in om een paar kasten en een bedlampje te scoren. En misschien een nieuwe salontafel. Maar ik denk dat ik eerst de oude ga verkopen :9
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:30:13 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132422927
Dude kom er maar in. Raf heeft raak geschoten. :+
pi_132422933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen :O Lekker op tijd op kantoor vandaag :9 Vanavond de IKEA-hel in om een paar kasten en een bedlampje te scoren. En misschien een nieuwe salontafel. Maar ik denk dat ik eerst de oude ga verkopen :9
Ohjoy, IKEA. Altijd tof.
pi_132422957
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:26 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Ziet er naar uit dat ik van het mooie weer kan genieten vandaag. Ook een lege agenda dus :)
Mijn weerapp zegt 21 graden vanmiddag :')
pi_132423180
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohjoy, IKEA. Altijd tof.
Ik vind er geen lol aan :@ Jammer dat die nog geen online winkel hebben :o :')

edit: die hebben ze dus wel :') Bezorgkosten: 45 EUR. Levertijd 8 dagen :')
pi_132423198
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Dagje extra vrij *O* Morgen weer werken.
Heerlijk met dit weer! Ik ga denk ook vanmiddag op de galerij zitten.
pi_132423217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is O+, niet :')
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:03:08 #293
55709 Stereotomy
pi_132423329
Pee, Ikea heeft wel een online winkel sinds kort, met een aanzienlijk assortiment :) Zie de knop 'in de winkelwagen'.

Tevens moggel. Druk daggie met de chipsfabriek. Vanavond dansen en morgen komt L. weer een dagje op bezoek, leuk.
pi_132423358
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
Pee, Ikea heeft wel een online winkel sinds kort, met een aanzienlijk assortiment :) Zie de knop 'in de winkelwagen'.
Ik had hem idd al gevonden. Maareh.....45 EUR bezorgkosten en 8 dagen moeten wachten op je zooi :{
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:11:27 #295
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_132423434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik had hem idd al gevonden. Maareh.....45 EUR bezorgkosten en 8 dagen moeten wachten op je zooi :{
Ja, of je moet zelf naar de IKEA, door hordes mensen heenploegen, zelf alles uit het magazijn tillen, zelf je auto in slepen, hopen dat het past, naar huis rijden en daar tig trappen omhoog brengen.

45 Eur is een prima bedrag voor een paar kasten; die krengen zijn amper te tillen.
pi_132423542
Als t niet past betaal je alsnog bezorgkosten. Weet niet hoeveel je nodig hebt.
pi_132423562
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier was het gisternacht -10, en hadden we twee dagen geleden een laagje sneeuw. Nu regent het en is het 12 graden. Gekke wereld!
pi_132423604
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, of je moet zelf naar de IKEA, door hordes mensen heenploegen, zelf alles uit het magazijn tillen, zelf je auto in slepen, hopen dat het past, naar huis rijden en daar tig trappen omhoog brengen.

45 Eur is een prima bedrag voor een paar kasten; die krengen zijn amper te tillen.
In dit geval zijn het kleine kastjes (pakketten van 80x60 cm of zo en 30 kg per stuk) en IKEA is hier bijna om de hoek. Wat later op de avond is het al een stuk rustiger.

Als het nou van die grote garderobe-kasten waren geweest...... :D
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:22:30 #299
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_132423629
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

In dit geval zijn het kleine kastjes (pakketten van 80x60 cm of zo en 30 kg per stuk) en IKEA is hier bijna om de hoek. Wat later op de avond is het al een stuk rustiger.
Success met tillen 8-).

De IKEA zit hier 1 km verderop en nog heb ik mijn kleding kasten en dergelijke gewoon laten bezorgen. Kost ook 45 euro, maar die dingen zijn *zwaar*.
pi_132423701
Wij hadden een matras bij ikea gekocht, maar die bleek uiteindelijk toch te hard. Nu komen die matrassen heel mooi vacuum verpakt en opgerold, maar terug brengen bleek toch lastiger. Maar, tis gelukt, een matras van 160x220 past uiteindelijk toch in een volkswagen golf!
pi_132423759
Bij ander meubelzaken betaal je bijna standaard wel bezorgkosten, zo raar zijn die 45 euro niet. Alleen een beetje stom als je meubels van 30 euro haalt. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')