abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132319504
:s)
pi_132319577
:D Heb al wel een paar dingetjes op het oog hoor ;) Ik ga sowieso komende week een sjaal maken en heb nog meer wol voor sjaals/omslagdingen waar ik wat mee wil doen.

En stiekem neig ik naar deze:

Alleen dan in een andere kleur denk ik zo..

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook O+
Dat stukje met die zijwieltjes ook _O-
Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleur :P En die man spoorde niet. Hij had een verzameling uniformen en was de ene dag brandweercommandant, de dag er na zat hij bij de politie en dan was hij weer piloot.. :+
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:22:06 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132319623
Waarom snappen ze bij NS nogsteeds niet dat de treinen naar Amsterdam langer moeten zijn op zaterdagochtend en -middag? Het is altijd veel te druk, nu ook weer. Ik zit nu ruim een uur klem tussen diverse mensen waar ik niet klem tussen wil zitten.
pi_132319624
Of van een paar lucifers iets bouwen? Zoiets?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_132319651
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
:D Heb al wel een paar dingetjes op het oog hoor ;) Ik ga sowieso komende week een sjaal maken en heb nog meer wol voor sjaals/omslagdingen waar ik wat mee wil doen.

En stiekem neig ik naar deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan in een andere kleur denk ik zo..

Oh ja leuk!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:41:49 #6
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132319954
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:22 schreef golfer het volgende:
Of van een paar lucifers iets bouwen? Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Een reliant Robin van lucifers
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_132319964
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:20 schreef Myraela het volgende:
Met dat soort dingen doe ik ook niet mee, maar ik doe bijvoorbeeld wel met heel veel kinder dingen mee, gewoon omdat ik dat dan als kerstcadeautje weg kan geven. :@
Ik doe ook mee aan prijsvragen waarbij ik denk: oeh, dat is leuk voor X!!
Zo zag ik een prachtig boek vol oude landkaarten van Nederland dat je kon winnen en nou ken ik iemand die dòl is op kaarten en zeker oude kaarten. Dus: hup, meedoen *)

golfer, heb me alsnog aangemeld voor Ilse de Lange 8-) Ik win toch nooit iets eigenlijk :') Maar Myraela geeft me hoop dat als je maar stug mee doet met van alles en nog wat je uiteindelijk wèl iets wint.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132320010
Let me see you stripped down to the bone
pi_132320027
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Een reliant Robin van lucifers
:D
pi_132320031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hadden vroeger (jaren 80) een buurman met zo'n ding, in een hele mooie mosterdbruine poepkleur En die man spoorde niet. Hij had een verzameling uniformen en was de ene dag brandweercommandant, de dag er na zat hij bij de politie en dan was hij weer piloot..
Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemand _O_ Je ziet zelden meer dat soort figuren, wordt allemaal netjes in het gareel gehouden door maatschappelijk werk en de 20 andere instanties die zich bemoeien met iedereen die een 'beetje buiten de norm valt'

Zag gisteren een TED-filmpje over psychiatrie en hoe je door het alleen al doorlezen van de DSM jezelf allerlei psychiatrische aandoeningen kon toedichten. En dat 4% oid van de populatie gewoon een psychopaat is en hoe dat percentage toeneemt onder CEO's ed omdat de kapitalistische samenleving psychopaat gedrag beloont.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132320048
quote:
Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.
pi_132320103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook geen kaarten op marktplaats oid? Ik kom eigenlijk altijd wel aan kaarten als ik ergens heen wil en het is al uitverkocht. Mensen die ziek zijn geworden of plots niet meer kunnen zijn vaak desperaat op zoek naar iemand die de kaartjes voor de normale prijs over neemt.
Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo.
En ook gewoon mijn eigen schuld, als ik echt mijn best gedaan had, dan had ik vast wel een kaartje gevonden, maar had me vooraf niet voldoende gerealiseerd hoe ontzettend tof het zou worden. 8)7
Nou ja, er waren in elk geval enkele van mijn vrienden wél bij en da's beter dan niks. :)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:51:33 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132320155
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat viel in dit geval helaas een beetje tegen. Mensen die naar Kraftwerk in het Evoluon gingen sleepten zich er waarschijnlijk nog naartoe als ze uit elkaar klapten van acute mazelen ofzo. :)
Nou ja, er waren in elk geval goede vrienden wél bij en da's beter dan niks. :)
van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helpt :P
pi_132320220
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:51 schreef Vork het volgende:

[..]

van die vrienden die het zo gaaf hebben gevonden dat ze je nog wekenlang en net iets te vaak eraan helpen herinneren? Nee dat helpt :P
Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt! :D
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:58:18 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_132320332
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb 'goede' er ook in een edit vanaf geplukt! :D
ze zijn na donderdag gedegradeerd tot gewone vrienden?
pi_132320344
Eventjes ja ;)

Boh! Nog een uur werken en dan is het weeeeeeeeeeekend! ^O^ Een kijken hoeveel van onze huisraad ik vandaag weer kan weggooien voordat mijn lief gaat protesteren. >:) Verhuizen ahoi!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:03:21 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132320475
Ohjee de blauwhelmen kunnen niet Syrië binnen, dus vallen ze ons land maar binnen over Zwarte Piet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132320632
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat leuk zo'n kleurrijk maf iemand _O_ Je ziet zelden meer dat soort figuren, wordt allemaal netjes in het gareel gehouden door maatschappelijk werk en de 20 andere instanties die zich bemoeien met iedereen die een 'beetje buiten de norm valt'

Zag gisteren een TED-filmpje over psychiatrie en hoe je door het alleen al doorlezen van de DSM jezelf allerlei psychiatrische aandoeningen kon toedichten. En dat 4% oid van de populatie gewoon een psychopaat is en hoe dat percentage toeneemt onder CEO's ed omdat de kapitalistische samenleving psychopaat gedrag beloont.
Nou deze man was niet 'leuk kleurrijk' om naast je te hebben wonen in een zeer gehorige huurwoning :') Spoorde niet, had 3 honden die heel hard blaften en die hij vervolgens toeschreeuwde en er normaal over praten ging dus niet. We waren blij toen hij wegging en er een wel 'leuk kleurrijke' nieuw buurman kwam. Die was klassiek gitarist en een beetje alternatief en ik heb nog les van hem gehad ^O^
pi_132320897
Dat is een leuk projekt...leren gitaar spelen :Y
Dan ben je ook met je handen bezig.

Wat een drukte met georganiseer rond twee verjaardagen en verrassingen.
Van jullie heb ik ook (nog) geen tips ontvangen :N
( en geen samenvatting van twee weken.

In ieder geval begrijp ik dat er druk wordt geklust in allerlei huizen met opruimen - nog 2 weken Mini! - en verven P. en Steer ! en behangen Saar.

Als een zombie loop ik door het huis.
Dan maar een todo lijstje maken.

En ^O^ _O_ voor Bloes op de poli.
Snel gedaan zeg! :*
pi_132321432
Ik wil ook wel gitaar keren spelen, maar gitaarlessen zijn gewoon echt heel erg duur -O-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:14:08 #21
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132321959
Gitaar is bij uitstek een instrument die je jezelf kunt aanleren :Y

Ik heb mezelf ook leren gitaarspelen, al speel ik dan wel weer al jaren piano, en dat hielp wel.
Confidence through competence
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:14:33 #22
55709 Stereotomy
pi_132321967
Tevens Kindle Paperwhite besteld en een uebercheape cover uit China via eBay :9
pi_132322196
Ik heb járen gitaar gespeeld. Grotendeels autodidact idd maar voor wat vingervlugheid en techniek één jaar klassiek les gehad en later nog een jaar bij een andere gitaarleraar die álles kan. Heb er zelfs mijn tentamens muziek op gedaan :) Kreeg een 8 voor Buckshot Lefunque's Another day :Y En heb in NewCastle op straat gespeeld en avondeten bij de Mac verdiend ermee toen ik 15 was :+

En nu speel ik al 13 jaar nauwelijks meer :N kan het nog wel maar gewoon geen interesse en geen zin om veel te oefenen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit boek gekocht:

Misschien helpt dat..
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:18:05 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326320
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:42 schreef Isabeau het volgende:

golfer, heb me alsnog aangemeld voor Ilse de Lange 8-) Ik win toch nooit iets eigenlijk :') Maar Myraela geeft me hoop dat als je maar stug mee doet met van alles en nog wat je uiteindelijk wèl iets wint.
Leuk. Als je wint gaan we lekker saampies naar Ilse O+ .
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:19:12 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326362
Even op verzoek van (schoon)zus en haar kinderen met B. naar haar huis in Vianen geweest om daar wat spulletjes weg te halen en te verdelen.
Beetje dubbel gevoel alweer.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:20:49 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132326410
Vanavond even die rare bui afreageren met een etentje in Borisztown bij Augusta.
Poef.....gone! ©golfer
pi_132326556
Lekker even samen ontspannen :Y
pi_132326626
Mijn zus heeft een paar jaar in Afrika gewoond ooit en wij deelden de liefde voor de afrikaanse beelden/tjes. Je ziet ze nu overal bij Xenos enzo maar zij heeft echt hele mooie meegebracht toen.
Nu staan daar een paar van in onze kast, omdat ze dat zo wil, nooit gedacht dat ze ooit in mijn kast zouden gaan staan. Heel raar gevoel.
pi_132326688
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb járen gitaar gespeeld. Grotendeels autodidact idd maar voor wat vingervlugheid en techniek één jaar klassiek les gehad en later nog een jaar bij een andere gitaarleraar die álles kan. Heb er zelfs mijn tentamens muziek op gedaan :) Kreeg een 8 voor Buckshot Lefunque's Another day :Y En heb in NewCastle op straat gespeeld en avondeten bij de Mac verdiend ermee toen ik 15 was :+

En nu speel ik al 13 jaar nauwelijks meer :N kan het nog wel maar gewoon geen interesse en geen zin om veel te oefenen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort er allemaal bij Sun :*
Zou nu mss lekker zijn om je gitaar in je buurt te zetten en af en toe eens wat te tokkelen? Niet oefenen beetje voor je uitstaren en meetokkelen met een muziekje?
/ontspanning
pi_132326726
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:25 schreef AnneX het volgende:

Als een zombie loop ik door het huis.
Dan maar een todo lijstje maken.

En ^O^ _O_ voor Bloes op de poli.
Snel gedaan zeg! :*
Tnx, leer nog elke dag hoor, goed voor de hersens *O*

Suc6 met TTD!
pi_132326791
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook wel gitaar keren spelen, maar gitaarlessen zijn gewoon echt heel erg duur -O-
Heb je vrienden die gitaar spelen? Dan daar gewoon gratis tips en dingetjes van oppikken. Daarnaast:
http://www.justinguitar.com/

Gewoon doen!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_132326840
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus heeft een paar jaar in Afrika gewoond ooit en wij deelden de liefde voor de afrikaanse beelden/tjes. Je ziet ze nu overal bij Xenos enzo maar zij heeft echt hele mooie meegebracht toen.
Nu staan daar een paar van in onze kast, omdat ze dat zo wil, nooit gedacht dat ze ooit in mijn kast zouden gaan staan. Heel raar gevoel.
Maar het is echt iets van haar, iets waarvan ze nu wil dat jij het krijgt O+ Dat is eigenlijk heel kostbaar.
pi_132326885
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:36 schreef rijsttafel het volgende:
Heb je vrienden die gitaar spelen? Dan daar gewoon gratis tips en dingetjes van oppikken. Daarnaast:
http://www.justinguitar.com/

Gewoon doen!
Mijn ex speelde gitaar en heeft me wat dingetjes bijgebracht, maar toen hij weg was heb ik er niets meer mee gedaan. Plus hij heeft het eletronische stemapparaatje meegenomen en nu is de gitaar vast ' vals' :{
pi_132326963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ex speelde gitaar en heeft me wat dingetjes bijgebracht, maar toen hij weg was heb ik er niets meer mee gedaan. Plus hij heeft het eletronische stemapparaatje meegenomen en nu is de gitaar vast ' vals' :{
Vijf euro heb je een nieuwe! Zou me niet verbazen als er ook apps ofzo voor zijn. :')
pi_132327011
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
Ik heb dit boek gekocht:
[ afbeelding ]
Misschien helpt dat..
Ow nee een zelfhelpgids. :P
pi_132327082
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:43 schreef rijsttafel het volgende:

Schijnt toch echt te kunnen helpen bij problemen :)
pi_132327121
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:43 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja dus? Lijkt me een interessant boek.
pi_132327130
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hoort er allemaal bij Sun :*
Zou nu mss lekker zijn om je gitaar in je buurt te zetten en af en toe eens wat te tokkelen? Niet oefenen beetje voor je uitstaren en meetokkelen met een muziekje?
/ontspanning
Neh laat mij maar lekker haken.. ;)
pi_132327140
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Schijnt toch echt te kunnen helpen bij problemen :)
Er zijn wel goede, maar van wat ik weet is er ook een heel groot deel wat volgens mij vooral geld wil verdienen. Maar goed, ik ken de hele persoon Ruby Wax verder niet dus. :P
pi_132327177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dus? Lijkt me een interessant boek.
Niets mis mee hoor. Hoop dat je er iets uit kan halen! ^O^
pi_132327209
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:47 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Er zijn wel goede, maar van wat ik weet is er ook een heel groot deel wat volgens mij vooral geld wil verdienen. Maar goed, ik ken de hele persoon Ruby Wax verder niet dus. :P
Dat dacht ik wel :P Knettergekke interviewster, briljant grappig maar leidde aan stevige depressies en heeft haar tv werk stil gelegd. Ben heel benieuwd wat zij er over te vertellen heeft dus :)
pi_132327243
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel :P Knettergekke interviewster, briljant grappig maar leidde aan stevige depressies en heeft haar tv werk stil gelegd. Ben heel benieuwd wat zij er over te vertellen heeft dus :)
Ok! Heb ik misschien voor m'n beurt gepost. Dat doe ik wel vaker dus niet op letten. ;)
pi_132327273
Mijn grote projecten waren vaak dingen met elektronica klussen. O+ Sinds m'n afstuderen niet meer gedaan (toen was ik het wel ff zat :P ), maar begint nu wel weer te jeuken. Had nog een aantal interessante ideetjes en onafgemaakte dingen, zoals een meerkleurenlamp die ik nooit af heb gemaakt. }:| En een binaire wekker met pingpongballampjes die altijd om middernacht vastliep. :')

Is echt een toffe hobby eigenlijk.
pi_132327586
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:50 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ok! Heb ik misschien voor m'n beurt gepost. Dat doe ik wel vaker dus niet op letten. ;)
hehe geeft niets..

moet zeggen dat ik van de meeste 'zelfhulp' boeken alleen al van de titel jeuk krijg hoor ;)
pi_132327760
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hehe geeft niets..

moet zeggen dat ik van de meeste 'zelfhulp' boeken alleen al van de titel jeuk krijg hoor ;)
Dat heb ik dus ook een beetje. Maar 'ooit' kwam ik in de bieb wel een boek tegen wat m'n leven nogal een andere richting heeft gegeven dus ik ben ook wel een beetje hypocriet wat dat betreft. :D
pi_132327963
Raar hoor, om de flat van Zus alvast wat leeg te halen.
En tegelijkertijd fijn geven...met zg. warme hand.
Denk toch wel, dat er verschil is in xenos massa kwaliteit en wat men ter plekke
In SA uitzoekt.

Dus part I van ( verjaardags) verrassingseten is in het water gevallen.
Ben ik mij aan het optutten, stapt mn.X het huis in 8)7 een uur te vroeg.

Nu maar gezegd, dat wij uit eten gaan als einde vakantie, met dank
aan B & g voor de instant smoes. w/

En ik geloof dat er nog meer misloopt...go with the flow...
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:23:15 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132328263
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:14 schreef AnneX het volgende:

Denk toch wel, dat er verschil is in xenos massa kwaliteit en wat men ter plekke
In SA uitzoekt.
Ze heeft voor en in de Amintijd in Oeganda gewoond. Deel van het spul is dus echt.

quote:
Nu maar gezegd, dat wij uit eten gaan als einde vakantie, met dank
aan B & g voor de instant smoes. w/
.
Altijd leuk om iemand met een 'smoes' te helpen. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_132328557
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:41 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Vijf euro heb je een nieuwe! Zou me niet verbazen als er ook apps ofzo voor zijn. :')
die apps zijn er inderdaad!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:37:29 #49
55709 Stereotomy
pi_132328688
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook een beetje. Maar 'ooit' kwam ik in de bieb wel een boek tegen wat m'n leven nogal een andere richting heeft gegeven dus ik ben ook wel een beetje hypocriet wat dat betreft. :D

Dit was de mijne.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:42:23 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132328850
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Stereotomy het volgende:

[ afbeelding ]

Dit was de mijne.
_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_132329983
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was de mijne.
:') ;(

Stond vast niet in het kinderhoekje.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:21:56 #52
55709 Stereotomy
pi_132330091
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:') ;(

Stond vast niet in het kinderhoekje.
Juist wel ;( :')
pi_132330102
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:22:36 #54
55709 Stereotomy
pi_132330113
Sam goes Missoni
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:34:34 #55
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132330365
Soms dringt ineens het besef door....

SPOILER
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:55:56 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_132330990
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:51 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn grote projecten waren vaak dingen met elektronica klussen. O+ Sinds m'n afstuderen niet meer gedaan (toen was ik het wel ff zat :P ), maar begint nu wel weer te jeuken. Had nog een aantal interessante ideetjes en onafgemaakte dingen, zoals een meerkleurenlamp die ik nooit af heb gemaakt. }:| En een binaire wekker met pingpongballampjes die altijd om middernacht vastliep. :')

Is echt een toffe hobby eigenlijk.
probleem van de elektronica hobby is dat het zoveel ruimte kost. en geen enkele printplaat, motor ef ledje kan/mag weg.
met de verhuizing naar Duitsland toch een bult weg gedaan. maar zo langzaamaan komt er weer de nodige zooi bij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_132331067
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:55 schreef z80 het volgende:

[..]

probleem van de elektronica hobby is dat het zoveel ruimte kost. en geen enkele printplaat, motor ef ledje kan/mag weg.
met de verhuizing naar Duitsland toch een bult weg gedaan. maar zo langzaamaan komt er weer de nodige zooi bij.
Dat wel ja.
"ow dat kan ik vast nog wel een keer gebruiken" :P

Ben je nu iets aan het klussen?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:02:39 #58
63722 z80
I fink you freaky
pi_132331210
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dat wel ja.
"ow dat kan ik vast nog wel een keer gebruiken" :P

Ben je nu iets aan het klussen?
nee. de bouwprojecten staan even in pauze. geen tijd en zin in. af en toe repareer ik nog wel wat. de laatste tijd voornamelijk auto elektronica.
pi_132331300
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:34 schreef TAV74 het volgende:
Soms dringt ineens het besef door....

SPOILER
Och, ik vind het geen probleem. Als je niet gelukkig zou zijn zonder speakers, zou ik pas bezorgd zijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132331399
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:02 schreef z80 het volgende:

[..]

nee. de bouwprojecten staan even in pauze. geen tijd en zin in. af en toe repareer ik nog wel wat. de laatste tijd voornamelijk auto elektronica.

:D
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:15:34 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132331670
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Och, ik vind het geen probleem. Als je niet gelukkig zou zijn zonder speakers, zou ik pas bezorgd zijn.
Zonder ben ik ook gelukkig, maar toch een beetje minder ;) Lekker muziek kunnen luisteren is toch wel heel erg fijn O+
pi_132331718
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zonder ben ik ook gelukkig, maar toch een beetje minder ;) Lekker muziek kunnen luisteren is toch wel heel erg fijn O+
Weet ik, het was een grapje.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132331861
Vandaag werd mijn oom begraven, vriend van mijn ouders. En het was mooi, een mooie dienst ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132331945
Gecondoleerd Krakke :*
pi_132332124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Dank je. Hij heeft een heel mooi leven gehad. Ook de laatste jaren toen zijn gezondheid minder was. In juni ging hij en z'n vrouw nog naar Frankrijk, en we hebben ze opgezocht. Dat is een heel mooie herinnering.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332242
Fijn als je nog een mooie laatste herinnering hebt :)

Wat dat betreft is zo'n proces als waar Bluezz en haar zus nu in zitten wel heel bijzonder en waardevol, naast dat het heel heftig en moeilijk is..
pi_132332259
Wat doet Sam trouwens op dat psychedelische kleed?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Wat doet Sam trouwens op dat psychedelische kleed?
Poseren ;)
Zodra ik de deken even op de grond leg om te kijken hoe hij wordt gaat Sam er bovenop zitten. Hij wil graag in het middelpunt van de belangstelling staan denk ik :D
pi_132332405
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:

Wat dat betreft is zo'n proces als waar Bluezz en haar zus nu in zitten wel heel bijzonder en waardevol, naast dat het heel heftig en moeilijk is..
Ik kwam vanavond mijn buurvrouw tegen en vertelde haar over vandaag. Het zat me nogal hoog. En ze bedankte me omdat ik vertelde dat je tegenwoordig een uitvaart heel persoonlijk kan maken. Ze had daar geen idee van.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332460
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Poseren ;)
Zodra ik de deken even op de grond leg om te kijken hoe hij wordt gaat Sam er bovenop zitten. Hij wil graag in het middelpunt van de belangstelling staan denk ik :D
Hmm. Ik dacht al dat je Sam geen LSD zou geven. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332530
quote:

Ja, dat is het ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132332670
Maar al lang voordat mijn zus overleed, heb ik al vrienden verloren. En van elke keer heb ik iets geleerd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132333119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:32 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hmm. Ik dacht al dat je Sam geen LSD zou geven. ;)
Jij hebt meer geduld dan ik!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132333891
Sunny, je kent vast het nummer "Mannish boy"
Ik was blij toen ik ooit dit hoorde:
http://www.youtube.com/re(...)0.163.1118.10j3.13.0...0.0...1ac.1.11.youtube.oA9J0L5gA_I
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132333897
Filmtip vnv: 20u RTL5: Warrior.
Ik heb een schijthekel aan boksen maar dit is echt een mooie film over 2 broers die na jaren elkaar niet meer gezien te hebben elkaar in de finale van een toernooi in de ring tegenkomen. Echt n mooi drama :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_132334134
quote:

Dat denk ik ook maar dat besef komt later.

pi_132334383
Ik wil graag de film zien (ben bij mn ouders) maar zij kijken Eigen Huis en Tuin :O :z :Z

Nou vooruit.. Ze beloven hierna een leuke film met me te kijken :D
pi_132334399
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat denk ik ook maar dat besef komt later.

Dank je. Als de uitvaart echt bij iemand past, voel je het juist nu en kan je het dan delen met de andere mensen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132334764
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil graag de film zien (ben bij mn ouders) maar zij kijken Eigen Huis en Tuin :O :z :Z

Nou vooruit.. Ze beloven hierna een leuke film met me te kijken :D
Veel plezier met je ouders! Geniet ervan!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132334905
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
Sunny, je kent vast het nummer "Mannish boy"
Ik was blij toen ik ooit dit hoorde:
http://www.youtube.com/re(...)0.163.1118.10j3.13.0...0.0...1ac.1.11.youtube.oA9J0L5gA_I
Zegt me zo niets en het linkje werkt niet echt goed...
pi_132335152
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Filmtip vnv: 20u RTL5: Warrior.
Ik heb een schijthekel aan boksen maar dit is echt een mooie film over 2 broers die na jaren elkaar niet meer gezien te hebben elkaar in de finale van een toernooi in de ring tegenkomen. Echt n mooi drama :Y
Boksfilms zijn misschien wel de stomste films die er zijn in mijn ogen, maar deze staat al een tijdje op m'n nog-te-kijken-lijst. ^O^
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:24:09 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132335159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zegt me zo niets en het linkje werkt niet echt goed...
Tuurlijk wel, van Muddy Maters :)
pi_132335273
Dit is de beste versie van Mannish boy die ik ken. Een klassieker.
Hij schept op over zijn sex-leven.
Dat nummer van Koko Taylor is ook zo. Voor het eerst doet een vrouw dat.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132335479
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132335676
"Make love to a crocodile. " ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132336061
Sun, ik vind mijzelf ook niet zo sterk.
Maar deze liedjes helpen me wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132336342
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Dit is de beste versie van Mannish boy die ik ken. Een klassieker.
Hij schept op over zijn sex-leven.
Dat nummer van Koko Taylor is ook zo. Voor het eerst doet een vrouw dat.
Oh lol! Ja tuurlijk ken ik deze :Y
pi_132336387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
Sun, ik vind mijzelf ook niet zo sterk.
Maar deze liedjes helpen me wel.
:) muziek is goed he..

Ik wordt sterk van Alt-J, Florence and the Machine en Editors op dit moment.. maar het wisselt.. ;)
pi_132336509
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik wordt sterk van Alt-J, Florence and the Machine en Editors op dit moment.. maar het wisselt.. ;)
Ja, ik weet het niet meer. Ik volg al heel lang geen muziek meer. Maar er komt een film van Metallica, daar wil ik graag heen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132337346
Officieel blij-wordt liedje van Rijsttafel aan iedereen die dat nodig heeft en/of van van hardere muziek is:

edit: eigenlijk bedoelde ik deze solly:

SPOILER
pi_132337691
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb ze bekeken. Het zijn sterke vrouwen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:06 schreef rijsttafel het volgende:
Officieel blij-wordt liedje van Rijsttafel aan iedereen die dat nodig heeft en/of van van hardere muziek is:

edit: eigenlijk bedoelde ik deze solly:

SPOILER
Sorry, ik word van geen van beide blij.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132337841
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

[..]

Sorry, ik word van geen van beide blij.
Poging twee (of drie?): :P

*O* *O* *O* *O*
pi_132337885
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Poging twee (of drie?): :P

*O* *O* *O* *O*
Echt niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_132338009
Tot later!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:21:54 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_132338077
de Temptation. heerlijk.

en deze vind ik ook lekkere klinken.

SPOILER
pi_132338113
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Tot later!
Laatste poging.
:P
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:25:49 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_132338235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Vind Editors en Alt-J niet zulke sterke vrouwen eigenlijk :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:31:08 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132338488
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:48:34 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_132339049
quote:
niet helemaal in de stemming hiervoor.
momenteel staat dit hier op
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:01:26 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132339574
*burb*

Dat was eten bij Augusta met zeer gemengde ervaringen. Recensie volgt morgen.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')