jammer, je kunt altijd naar heerenveen verhuizen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef poepeneesje het volgende:
Heerenveen is een beetje uit de buurt, sorry. Ik had het anders wel erg leuk gevonden!
Ik noem ze meisjes want ik wil mensen altijd een goed gevoel geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:48 schreef Pakspul het volgende:
Meisjes tussen de 25 en 30Dat zijn geen meiden meer.
En wat voor iets "leuks" had je in gedachten?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:47 schreef BaajGuardian het volgende:
En niet van die 16 jarigen die doen altijd wel wat leuks maar ik bedoel beetje van mn leeftijd of iets jonger dus tussen 25 en 30 en die vandaag wat leuks gaan doen in de stad oid want anders vervelen we ons allemaal immers.
groetjes bg.
Alles wat goed voelt dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:52 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En wat voor iets "leuks" had je in gedachten?
Wil jou niet tegenkomenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jezus gast. Of je haalt je lol uit het trollen of je bent heel zielig.
Misschien moet je de munniksteeg (of zoiets) eens bezoeken. Knap je vast van op.
Ik ben geen hoerenloper vriend, is het zo raar als een leuke man een leuke vrouw een leuke dag geeft? :/quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:55 schreef Cucumissativus het volgende:
TS heeft geen geld voor de hoeren!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wil jou niet tegenkomennice try tho.
Zonder verdere bedoelingen wel ja!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen hoerenloper vriend, is het zo raar als een leuke man een leuke vrouw een leuke dag geeft? :/
Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ben alleen technisch maagd en daar zit ik ook niet mee dus ga ergens anders trollen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]Gast je bent facking 30 ofzo en nog maagd. Er staan daar genoeg dames die je daar vanaf willen helpen.
quote:
Ha, gaaaayyy!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus?
Ik ben nogsteeds knapper en gespierder dan menigeen. En ik speel gitaar.
Aangezien dit een behoorlijk kansloze missie is lijkt het alternatief dat ik aandraag eenbstuk interessanter. Daarbij vroeg je naar leuke meisjes die iets leuks willen doen (quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ben alleen technisch maagd en daar zit ik ook niet mee dus ga ergens anders trollen.
prostituees zijn geen aandacht waard sorry.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Aangezien dit een behoorlijk kansloze missie is lijkt het alternatief dat ik aandraag eenbstuk interessanter. Daarbij vroeg je naar leuke meisjes die iets leuks willen doen (). Nou die dames daar voldoen prima aan de profiel eisen.
WAT IS ER NU WEER GAY AAN GITAARquote:
Jij bent eigenlijk gewoon een hele aardige sociale lieve jongen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik noem ze meisjes want ik wil mensen altijd een goed gevoel geven.
Ja maar ik ben niet een watje of kussentje oid hoor. Maar ik ben wel een sociaal ingesteld persoon met goede waarden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:15 schreef valek het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk gewoon een hele aardige sociale lieve jongen?
Dat is dan ook precies de reden dat jij vandaag gewoon weer zielig op je zolderkamer zal doorbrengen, aandachtshoertje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
prostituees zijn geen aandacht waard sorry.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies de reden dat jij vandaag gewoon weer zielig op je zolderkamer zal doorbrengen, aandachtshoertje.
En toch krijg je het voor elkaar om geen vrienden te hebben die zaterdag de stad even in kunnen??quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet een watje of kussentje oid hoor. Maar ik ben wel een sociaal ingesteld persoon met goede waarden.
Een echte man speelt geen gitaar, en als je zegt dat je knapper en gespierder bent dan mening man dan ben je toch godverdomme erg mensenschuw omdat je nog maagd bent of je bent homo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
WAT IS ER NU WEER GAY AAN GITAAR
Ik ga niet uit naar discos/kroegen, kan niet over die luide klere herrie in clubs. Is dat zo erg? Dus wat heb ik aan vrienden die dat zouden willen, ik heb vrienden waar ik mee op terrasjes ga zitten, een stukje wandel, mee naar de heide ga of samen gitaar mee speel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
En toch krijg je het voor elkaar om geen vrienden te hebben die zaterdag de stad even in kunnen??_!
Nee hoor ik ben gewoon niet iemand die zielig gaat zitten doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:17 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Een echte man speelt geen gitaar, en als je zegt dat je knapper en gespierder bent dan mening man dan ben je toch godverdomme erg mensenschuw omdat je nog maagd bent of je bent homo.
Dan stap je toch af op een lekkere meid of ligt dat nou aan mij...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben gewoon niet iemand die zielig gaat zitten doen
Vandaar dat je hier zo wanhopig op zoek bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga niet uit naar discos/kroegen, kan niet over die luide klere herrie in clubs. Is dat zo erg? Dus wat heb ik aan vrienden die dat zouden willen, ik heb vrienden waar ik mee op terrasjes ga zitten, een stukje wandel, mee naar de heide ga of samen gitaar mee speel.
Ja, en mischien waren er ook atm leuke meiden op fok die zin hadden wat leuks te doen ipv achter fok zitten en dan had ik die kunnen meeten en wat leuks kunnen doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dan stap je toch af op een lekkere meid of ligt dat nou aan mij...
echt zo grappig he ha he haquote:
jy bnt egt garpger dan my egt srsquote:
Dan IK kut.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jy bnt egt garpger dan my egt srs
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:32 schreef Mirjam het volgende:
Ik heb serieus last van plaatsvervangende schaamte...
Misschien moet je de rest van je topic enj je eigen reacties ook even teruglezen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet een oproep te doen of er leuke meisjes/vrouwen zijn die zich mischien nu op fok vervelen maar wel in hveen wonen en iets leuks te doen..
Gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van je topic enj je eigen reacties ook even teruglezen...
Wat doe jij voor vieze dingen op die heide?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga niet uit naar discos/kroegen, kan niet over die luide klere herrie in clubs. Is dat zo erg? Dus wat heb ik aan vrienden die dat zouden willen, ik heb vrienden waar ik mee op terrasjes ga zitten, een stukje wandel, mee naar de heide ga of samen gitaar mee speel.
Zonnen in de zomerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat doe jij voor vieze dingen op die heide?
bah bah bahquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zonnen in de zomer
sorry voor de viesheid.
Wat is technisch maagd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken, ben alleen technisch maagd en daar zit ik ook niet mee dus ga ergens anders trollen.
wel sex hebben gehad maar niet er helemaal in gehad. boeiend.quote:
Dus je hebt hem er voor de helft in gedrukt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wel sex hebben gehad maar niet er helemaal in gehad. boeiend.
jup.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:02 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Dus je hebt hem er voor de helft in gedrukt?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wel sex hebben gehad maar niet er helemaal in gehad. boeiend.
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]! egt zon moppetapper 5 sterre qualiteit
maar ff serieus, nee ik was niet stijf genoeg maar hou er maar over op verder want het boeit toch geen hol.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]![]()
![]()
In jouw topics hoeven er geen grappen gemaakt te worden. Je weet jezelf belachelijk genoeg te maken.
Te slap las ik al. Ha gaaaaayquote:
quote:
Iemand die al tien jaar op een forum zit te smeken voor een (vooral niet dikke!!111!) date heeft geen eer om in gelaten te kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:07 schreef fyah het volgende:
Pubers, laat de beste man toch gewoon in zijn eer.
Leer satire en serieusheid van elkaar te scheidenquote:
Ik heb geprobeerd FOK! op te trommelen maar dat is kansloos gefaald. Sorry man.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leer satire en serieusheid van elkaar te scheiden
Anyways vandaag weer een gefaalde dag in de 30 jaar van bg buitenzijnheid, geen leuke meisjes tegen gekomen, wel plassen bloed in de straat omdat er iemand was neergestoken oid. Maar daar heb ik niks aan.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leer satire en serieusheid van elkaar te scheiden
Boeiend lol maandag weer een faaldag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd FOK! op te trommelen maar dat is kansloos gefaald. Sorry man.
Ik mis de muisquote:
In je dromen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Snoepje5 het volgende:
hhahaha ts pm'de mij gisteren nog of ie met mij wou afspreken (HOMO) en nu dit!
Hoezo te jong je komt volgens je fobo uit 1992quote:
Draai het ff om met je BGtje posters door je hele kamer, gek.quote:
Als je kan tellen weet je dat iemand uit 1992 waarschijnlijk 21 jaar isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo te jong je komt volgens je fobo uit 1992!
Ik zei in een andere post dat vanaf 20 ook wel mag zolang het geen kinderachtige meid is die heel geforceerd volwassen probeerd over te komen, maar gewoon zichzelf is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:01 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je kan tellen weet je dat iemand uit 1992 waarschijnlijk 21 jaar isEn dus geen 25-30
!
Rot dan op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik kan het niet bevatten wat ik hier meemaak..
Je weet maar nooit, op fok kun je iig ze digitaal tegenkomen zeg maar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
er zijn geen leuke vrouwen in heerenveen.
Optie 1.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:10 schreef wickedmen het volgende:
Of TS is een SUPERBAAS, een ULTRATROLL of de trieste persoon ooit.
Hangt bij mij er vanaf hoe hardcore fokster het is, als het een type is dat er na alles op fok gaat vertellen heb ik ook zoiets van gtfo. Als het iemand is die 'gewoon weleens op fok is' om wat voor reden dan ook maakt het me niet uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:11 schreef wickedmen het volgende:
Btw dames ik ben beschikbaar maar no way dat ik ooit een fokster ga neuken.
Jij hebt het over 25-30quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo te jong je komt volgens je fobo uit 1992!
Jij denkt serieus dat je kans maakt om een FOK!ster te neuken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hangt bij mij er vanaf hoe hardcore fokster het is, als het een type is dat er na alles op fok gaat vertellen heb ik ook zoiets van gtfo. Als het iemand is die 'gewoon weleens op fok is' om wat voor reden dan ook maakt het me niet uit.
En toen postte ik:quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou ok vanaf 20 mag het opzich ook wel maar dan moet het niet zon meisje zijn dat net doet alsof ze een volwassene is, maar gewoon zichzelf zijn. En niet met een hele groep lopen die dan synchroon op hun mobieltje bezig zijn, gewoon een enkele die gewoon iets leuks wil doen, van mijn part poolen of ergens wat drinken oid. Of gewoon gezellig rondlopen op de markt.
Evenveel kans dan wie dan ook maar dat is niet mijn initiele uitgangspunt voor een ontmoeting/date. Nogmaals ben ik geen half varken zoals de algemene lutser hier.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:16 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je kans maakt om een FOK!ster te neuken?
Blijf in onz met je infantiele onzin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef hugecooll het volgende:
tip: ONZ / "Neuken?" DM's: resultatenonderzoek #3 Waar ik een date heb
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Blijf in onz met je infantiele onzin.
Joh...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:21 schreef hugecooll het volgende:
Hier dan, omdat ik toch wel aardig ben
R&P / Mensen van 25+ die graag nieuwe contacten willen opdoen #39
Wat moet ik in godsnaam in r&p dan krijg je van die mensen die heel onzeker zijn of mank lopen met stokken etc.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou, dan niet hè. Stuk chagrijn
Evenveel kans? Blijven dromen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Evenveel kans dan wie dan ook maar dat is niet mijn initiele uitgangspunt voor een ontmoeting/date. Nogmaals ben ik geen half varken zoals de algemene lutser hier.
Da's nogal een aannamequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam in r&p dan krijg je van die mensen die heel onzeker zijn of mank lopen met stokken etc.
Langs de gracht richting van dekemalaan, iemand van de eetzaakjes vertelde me het toen ik er langs liep, had al eerder een auto en motor (politie) gezien, en lag overal bloed ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:27 schreef Zhano het volgende:
Iemand neergestoken in Hveen?Waar dat?
In de buurt van de shops dus, geen verrassingquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Langs de gracht richting van dekemalaan, iemand van de eetzaakjes vertelde me het toen ik er langs liep, had al eerder een auto en motor (politie) gezien, en lag overal bloed ook.
Nee andere kant uit, maar zou gebeurd zijn in buurt van paul kruger? Zoiets iig, ging om een bekende dronkelap iig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
In de buurt van de shops dus, geen verrassing
Zo zie je maar wat er gebeurt als je geen leuk meisje regelt voor BG. Even de koppen bij elkaar en iemand voor hem regelen dusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Langs de gracht richting van dekemalaan, iemand van de eetzaakjes vertelde me het toen ik er langs liep, had al eerder een auto en motor (politie) gezien, en lag overal bloed ook.
Je bent ee ndude volgens je fokprofielquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:28 schreef broccolitaart het volgende:
Pics van BG graag!!
Als ie beetje leuk uitziet wil ik wel met hem H'veen in!
Jawel, maar niet all the way.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef broccolitaart het volgende:
:\ Geen zin om het te veranderen in "vrouw".
BG heeft nog nooit seks gehad?![]()
ga weg man ik ga pitten in 2 min.quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ej kerel, d'r loopt op dit moment wel wat rond in Heerenveen. Just a headsup.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:11 schreef muhahaha het volgende:
Geen succes zeker aangezien je de hele avond op fok heb gehangen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:06 schreef broccolitaart het volgende:
Ik ben helaas van de trap gelazerd, ik gleed uit over mijn kat.
Een tripje naar H'veen zit er niet meer in!!!
hoe auti is het dat je precies im 1 uur m9et slapenquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga weg man ik ga pitten in 2 min.
trusten.
discipline tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:47 schreef blow... het volgende:
[..]
hoe auti is het dat je precies im 1 uur m9et slapen
Is een logisch gevolg door de altijdbaaszijn van BGzijn.quote:
Nu wil ik je ook niet meer. Kattenmoordenaar..quote:
Nou hij deed het allemaal zelf hoor!!! Hij ging zelf voor m'n voeten lopen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nu wil ik je ook niet meer. Kattenmoordenaar..
Bewijs het maarquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:52 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Nou hij deed het allemaal zelf hoor!!! Hij ging zelf voor m'n voeten lopen.
probeer meloewaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou ok vanaf 20 mag het opzich ook wel maar dan moet het niet zon meisje zijn dat net doet alsof ze een volwassene is, maar gewoon zichzelf zijn. En niet met een hele groep lopen die dan synchroon op hun mobieltje bezig zijn, gewoon een enkele die gewoon iets leuks wil doen, van mijn part poolen of ergens wat drinken oid. Of gewoon gezellig rondlopen op de markt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |