Wijzigingen hoor ik welquote:zaterdag 19 oktober 2013 @ 08:52 • 301
Sunshine1982
Dames, even een vraagje. Heb besloten het weer te gaan proberen met ovulatietesten. Heb al een thuiskit zeg maar. Maar verkopen ze ook alleen maar teststokjes. Zonder de elektronische tester zeg maar? Want dat is denk ik wat het zo duur maakt. Kan op internet niks vinden...
Zijn die van kruidvat, etes e.d. ook goed?
Even vermelden dat het van clearblue isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:05 schreef blob87 het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Wijzigingen hoor ik wel
Mag mijn NOD op 18 november? Dank je!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:05 schreef blob87 het volgende:
Laatste post vorige topic:
[..]
Wijzigingen hoor ik wel
Hahaha ik bedoelde de OPquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even vermelden dat het van clearblue is
Check! We lopen redelijk gelijk, kunnen we mooi samen doordraaien 😎 fijn vind ik dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mag mijn NOD op 18 november? Dank je!
je kan beter ovulatietesten kopen bij bijvoorbeeld sensitest.nl scheelt enorm!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even vermelden dat het van clearblue is
Ja snap ik, ik had het meer tegen mezelfquote:
Hmm ok. En die bezorgen een dag later? Wil vandaag weer beginnen en heb nog 1 stick. Dus morgen zowiezo wel naar winkel. Maar mocht hrt niet deze maand lukken, dan is het wel handige info voor de volgende maand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan beter ovulatietesten kopen bij bijvoorbeeld sensitest.nl scheelt enorm!
ja, dezelfde dag bezorgd hebben ze nog niet uitgevonden bij postnlquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hmm ok. En die bezorgen een dag later? Wil vandaag weer beginnen en heb nog 1 stick. Dus morgen zowiezo wel naar winkel. Maar mocht hrt niet deze maand lukken, dan is het wel handige info voor de volgende maand.
Hahaha als dat zou kunnen! Ik zal zo eens op de site kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dezelfde dag bezorgd hebben ze nog niet uitgevonden bij postnl
Dat laatste ben ik wel met je eens, maar als je al ruim een jaar bezig bent, kan zoiets toch een uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:19 schreef BlueEyes het volgende:
Eigenlijk is dat hele zwanger worden tegenwoordig best wel een business waar aardig op verdiend wordt.
Al die ovulatietesten en verschillende soorten testen van early pregnancy en gewoon en digitaal en weet ik wat.
Voor sommige situaties zeker een uitkomst, maar ook een dooddoener wat het spontane van het hele kindjes knutselen afhaalt.
Mja, ja en nee. Ik kreeg van de week ook al een opmerking van een vriendin die ook weer zwanger wil worden, dat ik "vals speel" met mijn ovulatietestjes. Alsof het een wedstrijd isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:19 schreef BlueEyes het volgende:
Eigenlijk is dat hele zwanger worden tegenwoordig best wel een business waar aardig op verdiend wordt.
Al die ovulatietesten en verschillende soorten testen van early pregnancy en gewoon en digitaal en weet ik wat.
Voor sommige situaties zeker een uitkomst, maar ook een dooddoener wat het spontane van het hele kindjes knutselen afhaalt.
Inderdaad, ik herken het bij mezelf (al gebruik ik dan geen ovulatietesten etc.). Ik denk wel dat het zo makkelijk is om je gek te laten maken met al die dingen, juist omdat ze er zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat mensen zelf het spontane er af halen.
Niet alle maar sommige in dit topic starten vanaf dag 1 met ovulatietesten en tempen.
Ookal is het beschikbaar je hebt een keus om het niet te gebruiken.
Net als het seks hebben alleen na een ovulatietest, helemaal prima maar dat is eigenlijk vaak al te laat.
klopt, zo heb ik het ook altijd begrepenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:53 schreef Rana83 het volgende:
Als je positief test dan heb je nog 24-48 uur voordat je eisprong plaatsvindt heb ik gelezen dus ben je toch op tijd, dat is juist het handige aan die testen. Anders zou dat sowieso geen zin hebben toch?
Ja klopt maar dan moet je direct sexen stel het is 24 uur bij je en je eitje overleefd het niet lang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:53 schreef Rana83 het volgende:
Als je positief test dan heb je nog 24-48 uur voordat je eisprong plaatsvindt heb ik gelezen dus ben je toch op tijd, dat is juist het handige aan die testen. Anders zou dat sowieso geen zin hebben toch?
Da's vervelend ja, het gebeurt mij ook weleens. Dat het bijna over lijkt, beetje bruin bloed nog, maar dan ineens een dag later hops weer een grote hoeveelheid rood bloed. Gebeurt ook niet altijd, ik weet ook niet wat het is, wel irritant... Het blijft meestal ook bij die ene dag, daarna is het echt over en uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Stond ik vanmorgen boodschappen te doen.. voelde ineens iets lopen. Ik denk hmmm dat weet ik ook niet. Kom ik thuis... ik kijken. Alles onder het helderrode bloed. Snap er echt niks meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:53 schreef Risu het volgende:
Huh, ik heb dat nooit. Bij mij heeft het een (tegenwoordig kleine) aanloop en dan 3 dagen duidelijk, en dan zwakt het weer af. In totaal misschien een week. Maar ik ben ook nooit zwanger geweest en ben al sinds december van de pil af, dus het mag dan ook wel een beetje normaal verlopen.Hm, wordt het niet maar aan een van de twee uitgekeerd? Dat was bij ons zo toen we het nog kregen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
De regeltjes zijn andersquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
Hm, wordt het niet maar aan een van de twee uitgekeerd? Dat was bij ons zo toen we het nog kregen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little_Miss Naughty, daar ga je idd wel hard van rammelen.![]()
BlueEyes![]()
Ik zit geloof ik zo'n beetje in mijn vruchtbare dagen en ik heb gisteren oesters op.![]()
Vriendin en ik zouden drie weken geleden uit eten gaan maar het restaurant was dicht omdat de eigenaar ziek was. We zijn toen ergens anders gaan eten maar vriendin heeft nog wel contact opgenomen bij de restauranteigenaar. Om het goed te maken kregen we een compleet vijfgangendiner aangeboden inclusief drankjes. Daarna kregen we nog een dikke knuffel van hem en heel veel excuses.
Daarna hebben we het thuis nog heeel gezellig gemaakt.![]()
Als je getrouwd bent ben je nog steeds automatisch toeslagpartners volgens mij.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
De regeltjes zijn andersJe bent tegenwoordig ook minder snel elkaars toeslagpartner
Sindsdien ook niet meer ongesteld geweest? Lijkt me toch ook wel vreemd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Herkenbaar LaLouchi!
Ik heb vanmorgen getest, maar geen extra streepje helaas.
Was ook wel een beetje verwacht, maar omdat ik sinds september alleen 3 dagen een lichte bloeding heb gehad, twijfelde ik (wij) toch wel.
Succes!quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb vanmorgen toch maar even huisarts gebeld voor advies. Inmiddels menstruatiedag 11, normaliter maar 4. Moet vanmiddag om half twee even terug bellen what to do. Ben benieuwd.
Is het ook alle dagen heel veel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb vanmorgen toch maar even huisarts gebeld voor advies. Inmiddels menstruatiedag 11, normaliter maar 4. Moet vanmiddag om half twee even terug bellen what to do. Ben benieuwd.
... maar ik neem aan dat je het na het etentje met je vent heeeel gezellig hebt gemaakt en niet met je vriendinquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[spoiler]
Ik zit geloof ik zo'n beetje in mijn vruchtbare dagen en ik heb gisteren oesters op.![]()
Vriendin en ik zouden drie weken geleden uit eten gaan maar het restaurant was dicht omdat de eigenaar ziek was. We zijn toen ergens anders gaan eten maar vriendin heeft nog wel contact opgenomen bij de restauranteigenaar. Om het goed te maken kregen we een compleet vijfgangendiner aangeboden inclusief drankjes. Daarna kregen we nog een dikke knuffel van hem en heel veel excuses.
Daarna hebben we het thuis nog heeel gezellig gemaakt.
Zou kunnen, maar dan is dat bedrag toch ook berekend op 2 personen ipv 1? Hij heef iig alleen voor zichzelf ontvangen. Maar ik bel vrijdag, dan hebben ze nog kans een brief te sturen of iets.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hm, wordt het niet maar aan een van de twee uitgekeerd? Dat was bij ons zo toen we het nog kregen...
Gekke vraag hoor maar houden sommigen dan op met batsen als de "goede" dagen voorbij zijn? Wij gaan dan wel wat vaker, ik blij... man moequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Fee-nix het volgende:
Zag ook nog een goede tip voorbijkomen van Aventura. Gewoon de hele maand batsen. Jemig, zwanger worden van sex op dag 6. Ik weet wel dat zaadcellen theoretisch zo lang kunnen leven, maar ik dacht altijd dat dat vast in de praktijk bijna niet voorkomt.
Wij doen het hooguit wat vaker in de vruchtbare week maar de rest.van de maand word er ook gewoon gebatst hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Gekke vraag hoor maar houden sommigen dan op met batsen als de "goede" dagen voorbij zijn? Wij gaan dan wel wat vaker, ik blij... man moemaar de rest van de maand ook wel, we storen ons echt aan de week menstruatie als het niet kan. Dat zijn we niet gewend.
Rond eisprong ligt de frequentie wel hoger bij ons en rest van de maand weer gewoon 'normaal'. Het is niet alsof we dan weer rustig gaan wachten tot de volgende vruchtbare periodequote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Gekke vraag hoor maar houden sommigen dan op met batsen als de "goede" dagen voorbij zijn? Wij gaan dan wel wat vaker, ik blij... man moemaar de rest van de maand ook wel, we storen ons echt aan de week menstruatie als het niet kan. Dat zijn we niet gewend.
*kuch melkboer? *kuchquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn zus is verwekt in een maand dat mijn ouders niks hadden gedaan.
Misschien is het daarom dat zus Maria heet?
quote:*kuch melkboer? *kuch(just kidding)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
offtopic:quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Risu het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan is dat bedrag toch ook berekend op 2 personen ipv 1? Hij heef iig alleen voor zichzelf ontvangen. Maar ik bel vrijdag, dan hebben ze nog kans een brief te sturen of iets.
dat zou dan wel heel snel zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:01 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn borsten doen zeer en ben moe... zou het. Goh wat irritant dit
Ja volgens mij beeld ik het mezelf allemaal in hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:09 schreef Tennisballetje het volgende:
Twinkle, hopelijk is er niks ernstigs aan de hand!
[..]
dat zou dan wel heel snel zijn
Ik heb verder geen rare symptomen dus ik ga er ook niet van uit deze ronde. Hopelijk snel bloed
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn borst doet ook zeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In life, every ending is a new beginning..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
DM! Terug bijten! En hard! In al die 8 tepels!
stop je wel snel met bloeden als je bijvoorbeeld in je vinger hebt gesneden...?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet veel wijzer. Dokter gooit het op ontpillen. Als het maandag nog zo is weer contact opnemen
Haalde me al van alles in mijn hoofd ..
Komt goed
Twinkle ik was altijd zo regelmatig. Tot op de minuut bijna.. (Zonder pil) Na mijn bevalling heb ik ook geen pil gebruikt en het heeft 5 maand geduurd voordat het weer regelmatig was. Daarvoor gebeurde de vreemdste dingen. Ook lang ongesteld of dan stopte het even en kwam het heel snel weer terug. Jij bent wel aan de pil geweest toch? Het kan dus best even duren voordat alles weer terug naar normaal isquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet veel wijzer. Dokter gooit het op ontpillen. Als het maandag nog zo is weer contact opnemen
Haalde me al van alles in mijn hoofd ..
Komt goed
Ik heb ergens gelezen dat het voor de zaadkwaliteit beter is om gewoon om de dag aan te houden. Maar 1 keer extra zal vast niet schadenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een (misschien wel domme) vraag.
Ik werk dus sindskort met ovulatietesten. Ik heb net weer getest en hij geeft een ovulatiestreepje aan. Ik lees dus over al dat dan de eisprong 24-48 uur erna plaatsvindt. Wat is dan wijsheid. We hebben gisteravond gesext en meestal in deze periode doen we het om de dag. Is het dan wijs om vanavond weer te klussen? Of gewoon tot morgen wachten zoals eigenlijk de bedoeling was?
Dank jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:15 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het voor de zaadkwaliteit beter is om gewoon om de dag aan te houden. Maar 1 keer extra zal vast niet schaden
Welkom Cholula!
Oh ja, jij was al zwanger geweestquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Voordat ik zwanger was van Djen had ik ook geen last van ontpillen
dat ligt geheel aan je cyclus en de hoeveelheid stress die je komende maand gaat hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn eerste dag van mijn ongi moest zijn op 7 oktober (ongeveer). Door stress etc. was ik 10 dagen over tijd. Hoe werkt dat dan in mijn lichaam? Ga ik nu weer ongesteld worden rond 7 november (31 dagen cylus meestal) of gaat het rond 17 november worden? Ik snap dat niemand garanties kan geven, maar ik zou het sowieso fijn vinden om het een beetje te begrijpen
Oh, het heeft geen haast, dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef blob87 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer editen Als er een MODje langskomt![]()
De eerste dag van je menstruatie telt als eerste dag van je cyclus. Dus als je cyclus normaal 30 dagen is, dertig dagen vanaf begin van je cyclus. Als je een keer flink overtijd bent schuift in 98% van de gevallen je cyclus dus op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn eerste dag van mijn ongi moest zijn op 7 oktober (ongeveer). Door stress etc. was ik 10 dagen over tijd. Hoe werkt dat dan in mijn lichaam? Ga ik nu weer ongesteld worden rond 7 november (31 dagen cylus meestal) of gaat het rond 17 november worden? Ik snap dat niemand garanties kan geven, maar ik zou het sowieso fijn vinden om het een beetje te begrijpen
Wanneer jullie zin hebben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een (misschien wel domme) vraag.
Ik werk dus sindskort met ovulatietesten. Ik heb net weer getest en hij geeft een ovulatiestreepje aan. Ik lees dus over al dat dan de eisprong 24-48 uur erna plaatsvindt. Wat is dan wijsheid. We hebben gisteravond gesext en meestal in deze periode doen we het om de dag. Is het dan wijs om vanavond weer te klussen? Of gewoon tot morgen wachten zoals eigenlijk de bedoeling was?
Ik begrijp dat jullie niets kunnen garanderenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:37 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
De eerste dag van je menstruatie telt als eerste dag van je cyclus. Dus als je cyclus normaal 30 dagen is, dertig dagen vanaf begin van je cyclus. Als je een keer flink overtijd bent schuift in 98% van de gevallen je cyclus dus op.
Maar wat Dottey ook zegt - dat is niet gegarandeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |