abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132317822
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD (de dag waarop je niet ongesteld wil worden) gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
OzBunyip 21 oktober
Tennisballetje 24 oktober
Dottey 3 november
DagenNachtdromer 3 november
LaLouchi 4 november
Gewoonmezelf87 5 november
Risu 5 november
kwakz0r 7 november
Mrs. Peel 7 november
Dyre 10 november
Ggirl 12 november
Fee-nix 15 november
DevilsAndDust 18 november
Blob87 20 november

Users: (bezig sinds XX/20XX)
Blob87 (08-2013)
DagenNachtdromer (08-2013)
DanseMacabre (08-2013)
DevilsAndDust (10-2013)
Dottey (04-2013)
Dyre (12-2012)
Fee-nix (06-2013)
Gewoonmezelf87 (05-2013)
Ggirl (03-2013)
IsabellaMariaAnna (07-2013)
Kwakz0r (09-2013)
Little_Miss_Naughty (09-2013)
Marel88 (06-2013)
MevrouwCactus (11-2013)
Mrs.Peel: (01-2013)
MyDirtySecret (05-2013)
Naena (08-2012)
Ongeduldig (06-2013)
Risu (04-2013)
Rana83 ( 05-2013)
Skittles (07-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door blob87 op 19-10-2013 09:12:11 ]
pi_132317836
Laatste post vorige topic:
quote:
zaterdag 19 oktober 2013 @ 08:52 • 301
Sunshine1982
Dames, even een vraagje. Heb besloten het weer te gaan proberen met ovulatietesten. Heb al een thuiskit zeg maar. Maar verkopen ze ook alleen maar teststokjes. Zonder de elektronische tester zeg maar? Want dat is denk ik wat het zo duur maakt. Kan op internet niks vinden...

Zijn die van kruidvat, etes e.d. ook goed?
Wijzigingen hoor ik wel :)
pi_132317858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:05 schreef blob87 het volgende:

[..]

Even vermelden dat het van clearblue is :)
pi_132317861
Goedemorgen trouwens :) en hier gister ongesteld geworden. Vorige keer om half 3 smiddags en had wel eens gelezen dat je m dan voor de volgende dag moet tellen. Dan "klopt" m'n cyclus weer met 33 dagen.
Ik ben trouwens dol op egoposts ;)
pi_132317873
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:05 schreef blob87 het volgende:

[..]

Mag mijn NOD op 18 november? Dank je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_132317876
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hahaha ik bedoelde de OP :)
pi_132317912
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mag mijn NOD op 18 november? Dank je!
Check! We lopen redelijk gelijk, kunnen we mooi samen doordraaien 😎 fijn vind ik dat.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:14:38 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_132317916
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

je kan beter ovulatietesten kopen bij bijvoorbeeld sensitest.nl scheelt enorm!
disclaimer
pi_132317938
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:10 schreef blob87 het volgende:

[..]

Hahaha ik bedoelde de OP :)
Ja snap ik, ik had het meer tegen mezelf :) Ik was vergeten om te vermelden dat het om clearblue ging :)
pi_132317952
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je kan beter ovulatietesten kopen bij bijvoorbeeld sensitest.nl scheelt enorm!
Hmm ok. En die bezorgen een dag later? Wil vandaag weer beginnen en heb nog 1 stick. Dus morgen zowiezo wel naar winkel. Maar mocht hrt niet deze maand lukken, dan is het wel handige info voor de volgende maand.
pi_132317962
Eigenlijk is dat hele zwanger worden tegenwoordig best wel een business waar aardig op verdiend wordt.
Al die ovulatietesten en verschillende soorten testen van early pregnancy en gewoon en digitaal en weet ik wat.

Voor sommige situaties zeker een uitkomst, maar ook een dooddoener wat het spontane van het hele kindjes knutselen afhaalt.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:20:23 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_132317969
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hmm ok. En die bezorgen een dag later? Wil vandaag weer beginnen en heb nog 1 stick. Dus morgen zowiezo wel naar winkel. Maar mocht hrt niet deze maand lukken, dan is het wel handige info voor de volgende maand.
ja, dezelfde dag bezorgd hebben ze nog niet uitgevonden bij postnl :P
disclaimer
pi_132317989
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, dezelfde dag bezorgd hebben ze nog niet uitgevonden bij postnl :P
Hahaha als dat zou kunnen! Ik zal zo eens op de site kijken :)
pi_132318001
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:19 schreef BlueEyes het volgende:
Eigenlijk is dat hele zwanger worden tegenwoordig best wel een business waar aardig op verdiend wordt.
Al die ovulatietesten en verschillende soorten testen van early pregnancy en gewoon en digitaal en weet ik wat.

Voor sommige situaties zeker een uitkomst, maar ook een dooddoener wat het spontane van het hele kindjes knutselen afhaalt.
Dat laatste ben ik wel met je eens, maar als je al ruim een jaar bezig bent, kan zoiets toch een uitkomst bieden.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:28:09 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_132318034
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:19 schreef BlueEyes het volgende:

Mja, ja en nee. Ik kreeg van de week ook al een opmerking van een vriendin die ook weer zwanger wil worden, dat ik "vals speel" met mijn ovulatietestjes. Alsof het een wedstrijd is :') maar de middelen zijn er nou eenmaal dus waarom zou je ze niet op een reasonable manier gebruiken? De tijden dat je nog kindjes "kreeg" van de lieve heer zijn allang voorbij wat dat betreft.
En daarnaast bats ik ook gewoon buiten mijn vruchtbare periode, maar waarom niet je kansen verhogen als die mogelijkheid er is?
disclaimer
pi_132318037
Ik denk dat mensen zelf het spontane er af halen.
Niet alle maar sommige in dit topic starten vanaf dag 1 met ovulatietesten en tempen.
Ookal is het beschikbaar je hebt een keus om het niet te gebruiken.

Net als het seks hebben alleen na een ovulatietest, helemaal prima maar dat is eigenlijk vaak al te laat.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:28:51 #17
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_132318040
Omdat ik vanochtend een bloedtest had en ze dan altijd vragen of je zwanger bent, heb ik een test gedaan. NOB is maandag dus 2 dagen vantevoren zou volgens de verpakking 99% accuraat zijn. Helaas maar 1 streepje... had ik eigenlijk wel verwacht, maar ergens hoop je toch altijd dat het toch raak is.

Nja, het was nog maar de eerste ronde proberen, dus we gaan vrolijk verder. Ik wou alleen dat ik er niet zo constant mee bezig was in m'n hoofd. Juist ook omdat we nog maar net begonnen zijn met proberen. Maar ik ben een doemdenker en ik denk steeds... wat als ik onvruchtbaar ben... wat als, wat als, wat als... :{
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:30:27 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_132318056
En ja, ik was de eerste keer meteen zwanger maar ik heb nu die tests voornamelijk gepakt om te zien of mijn lichaam het weer redelijk snel oppakt. Veel vrouwen schatten ook hun eisprong compleet verkeerd in, toch jammer als je daardoor een jaar voor jan doedel je best doet :P
disclaimer
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:30:37 #19
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_132318061
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat mensen zelf het spontane er af halen.
Niet alle maar sommige in dit topic starten vanaf dag 1 met ovulatietesten en tempen.
Ookal is het beschikbaar je hebt een keus om het niet te gebruiken.

Net als het seks hebben alleen na een ovulatietest, helemaal prima maar dat is eigenlijk vaak al te laat.
Inderdaad, ik herken het bij mezelf (al gebruik ik dan geen ovulatietesten etc.). Ik denk wel dat het zo makkelijk is om je gek te laten maken met al die dingen, juist omdat ze er zijn.
pi_132318389
Ik snap het absoluut hoor dat die dingen gebruikt worden, begrijp me niet verkeerd!
Helemaal als je al een tijd bezig bent. Of als je je cyclus graag wilt leren kennen.
Maar de commercie speelt er verdraait handig op in. En wat Pvoesss zegt, sommige mensen halen zelf de spontaniteit er af.

Het is geen wijzend vingertje naar wie dan ook die dat soort middelen gebruikt! Dat is ieders eigen keus vind ik en ben de laatste die daarover oordeelt.
Was gewoon een hersenspinsel op de vroege morgen!
pi_132318609
Hoi allemaal :W

Wilde even laten weten dat ik nog steeds meelees en meeleef, maar nauwelijks post omdat ik gewoon niks te melden heb. Cyclus 1 duurde 74 dagen, cyclus 2 zit nu op dag 41. Ik moet gewoon afwachten tot m'n lijf eraan gewend is dat ik geen pil meer slik.
pi_132318979
Ik vind ovulatietesten wel een uitkomst, om inderdaad de kansen te verhogen. Mijn vriend en ik werken op andere tijden dus moeten het batsen voor een baby soms toch een beetje plannen - anders gebeurt er soms langere tijd niets in bed.. Vervelend ongeduldig dat je cyclussen nog zo lang zijn. Weet je wat jouw 'normale' cycluslengte ongeveer is? Zegt overigens niets over je kansen op zwanger worden. Vriendin van mij had ook bizar lange cyclus na ontpillen maar werd zomaar zwanger binnen vier maanden en twee menstruaties.

Hier raak ik de hoop beetje kwijt voor deze maand, kan niet goed uitleggen waarom maar voel me gewoon niet zwanger. Dinsdag NOD, dus nog even geduld hebben. Stond vanochtend op punt om te gaan testen, maar heb het niet gedaan. Vier dagen voor NOD zegt toch niet genoeg en ben bang dat het me eerder meer teleurstelt dan dat het helpt. Ga dus echt proberen gewoon af te wachten tot ongesteldheid komt. Wel weer moeilijk die laatst dagen.... Pfffft!!
pi_132319066
Maar dat is dus een beetje een foute gedachte Rana.
Dat als je gaat testen en je erna seks hebt je de kansen verhoogt.
Kan zijn dat je de eisprong er door mist en je gewoon te laat bent.
Je vruchtbare periode zit hem vooral vlak voor je eisprong..
pi_132319109
Als je positief test dan heb je nog 24-48 uur voordat je eisprong plaatsvindt heb ik gelezen dus ben je toch op tijd, dat is juist het handige aan die testen. Anders zou dat sowieso geen zin hebben toch?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:01:40 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_132319245
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:53 schreef Rana83 het volgende:
Als je positief test dan heb je nog 24-48 uur voordat je eisprong plaatsvindt heb ik gelezen dus ben je toch op tijd, dat is juist het handige aan die testen. Anders zou dat sowieso geen zin hebben toch?
klopt, zo heb ik het ook altijd begrepen :)
Anyway, net even mijn hart opengegooid tegen mijn man, naar aanleiding van wat dingen die ik hier las... ik ben er inderdaad veel te hard mee bezig al kan ik het tegenover hem makkelijk verbergen. Ik wil zo ontzettend graag weer zwanger zijn dat ik er elke minuut van de dag mee bezig ben en inderdaad in staat ben om elke dag te testen terwijl dat dat rationeel helemaal nergens op slaat. Die miskraam heeft dat nogal sterk aangewakkerd in me.
Anyway, het lijkt me beter om dit hele subforum even te ontvolgen en eerst mijn lijf en hoofd weer een beetje op orde te maken en mijn bulkverpakking testjes door hem te laten verstoppen.
Ik zal wel af en toe komen spieken hoor! :*
disclaimer
pi_132319308
Sq :*

Herkenbaar weer, snap verdomd goed wat je bedoeld, heb gisteren ook soortgelijke discussie gehad.
pi_132319446
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:53 schreef Rana83 het volgende:
Ja klopt maar dan moet je direct sexen stel het is 24 uur bij je en je eitje overleefd het niet lang.
En er is wat langzamer zaad dan schiet je dus op de verkeerde momenten :Y
Het is voor de zaadcellen stiekem best een hele tocht om af te leggen.
pi_132319464
Och SQ :*
pi_132319530
Ik snap mijn lijf echt niet op het moment. Normaal altijd een super regelmatige cyclus van 28 dagen. Dan 4 dagen menstruatie en that's it. Eigenlijk zou ik afgelopen woensdag mijn NOD zijn. Maar helaas .. vorige week zaterdag was het al feest. Tegen beter weten in afgelopen woensdag toch getest, want ik zal niet de eerste zijn die menstrueert tijdens een zwangerschap. Negatief uiteraard.

Afgelopen dagen werd het bloeden minder.. veranderde ook van helderrood naar bruin zoals dat hoort zeg maar. Op naar een nieuwe ronde.

Stond ik vanmorgen boodschappen te doen.. voelde ineens iets lopen. Ik denk hmmm dat weet ik ook niet. Kom ik thuis... ik kijken. Alles onder het helderrode bloed. Snap er echt niks meer van.
pi_132320857
Dat is inderdaad wel vreemd.. Denk je weer klaar te zijn begint het opnieuw!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:29:24 #31
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_132320986
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Stond ik vanmorgen boodschappen te doen.. voelde ineens iets lopen. Ik denk hmmm dat weet ik ook niet. Kom ik thuis... ik kijken. Alles onder het helderrode bloed. Snap er echt niks meer van.
Da's vervelend ja, het gebeurt mij ook weleens. Dat het bijna over lijkt, beetje bruin bloed nog, maar dan ineens een dag later hops weer een grote hoeveelheid rood bloed. Gebeurt ook niet altijd, ik weet ook niet wat het is, wel irritant... Het blijft meestal ook bij die ene dag, daarna is het echt over en uit.
pi_132321484
Huh, ik heb dat nooit. Bij mij heeft het een (tegenwoordig kleine) aanloop en dan 3 dagen duidelijk, en dan zwakt het weer af. In totaal misschien een week. Maar ik ben ook nooit zwanger geweest en ben al sinds december van de pil af, dus het mag dan ook wel een beetje normaal verlopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:02:38 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_132321680
Volgens mij moet je ovulatietesten niet zien als een indicator voor wanneer je seks moet hebben, maar gebruik je ze een paar cycli achter elkaar om te weten wanneer je eisprong ongeveer is. Met die kennis weet je beter wanneer je moet gaan seksen. Ben het eens met Pvoess, je kunt de soldaatjes beter al klaar hebben staan voor het ei springt. Ik zeg het ook uit eigen ervaring, ik ben zwanger geworden van seks op cyclusdag 6. De bevruchting heeft, zo heb ik teruggerekend, ongeveer 3 tot 4 dagen daarna plaatsgevonden.
Ga er dus ook niet vanuit dat je tijdens of vlak na je menstruatie niet 'hoeft' te neuken. Ik weet wel beter en ik hoor het wel vaker om me heen (zwanger door vroege eisprong of lang levend zaad).
pi_132322121
SQ hoop dat je je hoofd weer gauw op orde hebt terug komt want het is hier wel gezellig met jou! Dikke digi knuf voor jou!
pi_132324683
Herkenbaar SQ, daarom heb ik ook de period app eraf gegooid en probeer ik t los te laten, manlief had het idee dat seks een moeten werd en dat is niet de bedoeling...
Ik lees wel mee maar probeer minder te focussen, en bij jou kan ik me het nog beter voorstellen want je was al zwanger....
Anyway: digi knuff
S. 2014
J. 2016
pi_132327940
Al een tijdje niet echt meer meegelezen hier. Wel relaxed moet ik zeggen, maar weet nu ook niet zo goed hoe het met iedereen hier is.

Zit zelf op d11, dus heb ook geen nieuws te melden ;)
pi_132330218
Net voor het eerst mijn mini-neefje vastgehouden, die heerlijk in slaap was gevallen in mijn armen.
En dan vond ik eerst al dat mijn eierstokken hard rammelden, nu kun je ze bijna horen :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132352974
Wacht hier op mn ongesteldheid. Geen idee wanneer die komt de komende dagen, maar ben wel klaar met al die gemengde signalen en gevoelens!

[ Bericht 1% gewijzigd door BlueEyes op 20-10-2013 11:40:59 ]
pi_132353153
Gevalletje mobiel klunsen :D
pi_132354962
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:53 schreef Risu het volgende:
Huh, ik heb dat nooit. Bij mij heeft het een (tegenwoordig kleine) aanloop en dan 3 dagen duidelijk, en dan zwakt het weer af. In totaal misschien een week. Maar ik ben ook nooit zwanger geweest en ben al sinds december van de pil af, dus het mag dan ook wel een beetje normaal verlopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, wordt het niet maar aan een van de twee uitgekeerd? Dat was bij ons zo toen we het nog kregen...
Kwak
pi_132355034
Dikke kroel voor SQ hier :*

Ik heb gaat trouwens bijna altijd: eerst een dagje spotting, dan drie dagen doodbloeden, dan een dag minder en een dag bruin en dan nog een dag doodbloeden en op dag zeven of acht is t ineens over. Weird!
Kwak
pi_132356233
Hier inmiddels dag acht menstruatie en nog steeds helderrood bloed. Misselijk.. moe.

Wil dat het over is en weet niet zo goed wat ik ermee moet.
pi_132356736
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
Hm, wordt het niet maar aan een van de twee uitgekeerd? Dat was bij ons zo toen we het nog kregen...
De regeltjes zijn anders ;) Je bent tegenwoordig ook minder snel elkaars toeslagpartner
pi_132357387
SPOILER
Little_Miss Naughty, daar ga je idd wel hard van rammelen. :*

BlueEyes :*

Ik zit geloof ik zo'n beetje in mijn vruchtbare dagen en ik heb gisteren oesters op. _O-
Vriendin en ik zouden drie weken geleden uit eten gaan maar het restaurant was dicht omdat de eigenaar ziek was. We zijn toen ergens anders gaan eten maar vriendin heeft nog wel contact opgenomen bij de restauranteigenaar. Om het goed te maken kregen we een compleet vijfgangendiner aangeboden inclusief drankjes. Daarna kregen we nog een dikke knuffel van hem en heel veel excuses.

Daarna hebben we het thuis nog heeel gezellig gemaakt. O-)
pi_132359954
quote:
2s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

De regeltjes zijn anders ;) Je bent tegenwoordig ook minder snel elkaars toeslagpartner
Als je getrouwd bent ben je nog steeds automatisch toeslagpartners volgens mij.
Kwak
pi_132368492
In 2010 waren wij elkaars fiscaal partner en toeslagpartner, in 2011 alleen nog toeslagpartner en in 2012 weer allebei omdat we toen zijn getrouwd.
pi_132371907
Vandaag naar de apenheul geweest, liepen onwijs veelr moeders met kindjes van een maand of 2/3. Jeetje wat rammelen mijn eierstokken dan. Ben er gewoon zó aan toe :) wat duurt het dan voor mijn gevoel lang voor ik kan gaan testen :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_132373955
Herkenbaar LaLouchi!
Ik heb vanmorgen getest, maar geen extra streepje helaas.
Was ook wel een beetje verwacht, maar omdat ik sinds september alleen 3 dagen een lichte bloeding heb gehad, twijfelde ik (wij) toch wel.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_132376790
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Herkenbaar LaLouchi!
Ik heb vanmorgen getest, maar geen extra streepje helaas.
Was ook wel een beetje verwacht, maar omdat ik sinds september alleen 3 dagen een lichte bloeding heb gehad, twijfelde ik (wij) toch wel.
Sindsdien ook niet meer ongesteld geweest? Lijkt me toch ook wel vreemd.

Edit; het is natuurlijk nog maar oktober... ik dacht aan begin september. Sorry :) :*
pi_132385189
Heb vanmorgen toch maar even huisarts gebeld voor advies. Inmiddels menstruatiedag 11, normaliter maar 4. Moet vanmiddag om half twee even terug bellen what to do. Ben benieuwd.
pi_132385639
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb vanmorgen toch maar even huisarts gebeld voor advies. Inmiddels menstruatiedag 11, normaliter maar 4. Moet vanmiddag om half twee even terug bellen what to do. Ben benieuwd.
Succes! :)
pi_132387095
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Is het ook alle dagen heel veel?
Weet niet helemaal alles, maar is dit eerste ongesteldheid na stoppen met ac of al langer? Succes iig!
pi_132389919
Nee de tweede. Iedere 3 uur een nieuwe 'super' tampon en het blijft helder bloed. Ik herken het niet bij mezelf en daarom is het voor mij abnormaal.
pi_132391586
Ben je al wat wijzer twinkle? Hoop voor je dat er niks aan de hand is!

Ik plof maar op het wachtbankje, wie komt er gezellig bij zitten?
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:03:08 #55
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_132392413
Beetje aan de late kant, maar nog even een knuf voor SQ.

Twinkle wat raar zeg. Hoop dat de dokter je kan helpen. (Of in ieder geval duidelijkheid kan geven). Heb je zelf een theorie? Want je voelde je toch zwanger afgelopen maand?

DM deze las ik eerst een beetje verkeerd...
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[spoiler]

Ik zit geloof ik zo'n beetje in mijn vruchtbare dagen en ik heb gisteren oesters op. _O-
Vriendin en ik zouden drie weken geleden uit eten gaan maar het restaurant was dicht omdat de eigenaar ziek was. We zijn toen ergens anders gaan eten maar vriendin heeft nog wel contact opgenomen bij de restauranteigenaar. Om het goed te maken kregen we een compleet vijfgangendiner aangeboden inclusief drankjes. Daarna kregen we nog een dikke knuffel van hem en heel veel excuses.

Daarna hebben we het thuis nog heeel gezellig gemaakt. O-)
... maar ik neem aan dat je het na het etentje met je vent heeeel gezellig hebt gemaakt en niet met je vriendin _O- .

Zag ook nog een goede tip voorbijkomen van Aventura. Gewoon de hele maand batsen :P. Jemig, zwanger worden van sex op dag 6. Ik weet wel dat zaadcellen theoretisch zo lang kunnen leven, maar ik dacht altijd dat dat vast in de praktijk bijna niet voorkomt.

Hier dag 4 van de menstruatie. Nog geen wachtbankje voor mij dus en ook nog niks te melden :).
pi_132392490
Haha, staat er inderdaad een beetje vreemd. Maar met man ja. _O-
pi_132393265
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan is dat bedrag toch ook berekend op 2 personen ipv 1? Hij heef iig alleen voor zichzelf ontvangen. Maar ik bel vrijdag, dan hebben ze nog kans een brief te sturen of iets.
pi_132393722
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Fee-nix het volgende:

Zag ook nog een goede tip voorbijkomen van Aventura. Gewoon de hele maand batsen :P. Jemig, zwanger worden van sex op dag 6. Ik weet wel dat zaadcellen theoretisch zo lang kunnen leven, maar ik dacht altijd dat dat vast in de praktijk bijna niet voorkomt.

Gekke vraag hoor maar houden sommigen dan op met batsen als de "goede" dagen voorbij zijn? Wij gaan dan wel wat vaker, ik blij... man moe ;) maar de rest van de maand ook wel, we storen ons echt aan de week menstruatie als het niet kan. Dat zijn we niet gewend.
pi_132394014
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Gekke vraag hoor maar houden sommigen dan op met batsen als de "goede" dagen voorbij zijn? Wij gaan dan wel wat vaker, ik blij... man moe ;) maar de rest van de maand ook wel, we storen ons echt aan de week menstruatie als het niet kan. Dat zijn we niet gewend.
Wij doen het hooguit wat vaker in de vruchtbare week maar de rest.van de maand word er ook gewoon gebatst hoor :P
Mijn moeder zegt dat ik net na haar menstruatie verwekt ben, dus het gebeurt vaker dat het niet in de vruchtbare periode is...
S. 2014
J. 2016
pi_132394257
Mijn zus is verwekt in een maand dat mijn ouders niks hadden gedaan.
Misschien is het daarom dat zus Maria heet? :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:49:31 #61
250838 Fee-nix
pi_132394431
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Rond eisprong ligt de frequentie wel hoger bij ons en rest van de maand weer gewoon 'normaal'. Het is niet alsof we dan weer rustig gaan wachten tot de volgende vruchtbare periode ;).

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn zus is verwekt in een maand dat mijn ouders niks hadden gedaan.
Misschien is het daarom dat zus Maria heet? :')
*kuch melkboer? *kuch :P (just kidding)
pi_132394571
quote:
*kuch melkboer? *kuch :P (just kidding)
_O-

SPOILER
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:57:05 #63
250838 Fee-nix
pi_132394719
Whehehe :D.
pi_132394728
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Risu het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dan is dat bedrag toch ook berekend op 2 personen ipv 1? Hij heef iig alleen voor zichzelf ontvangen. Maar ik bel vrijdag, dan hebben ze nog kans een brief te sturen of iets.
offtopic:

ik vermoed dat hij het bedrag voor jullie samen, in totaal, heeft ontvangen. als jij weinig verdient en hij verdient wel dan zal het bedrag voor jullie 2 samen ws. lager liggen dan jij in je eentje kreeg, maar krijgen jullie het wel ivm jouw financiele situatie.
Kwak
pi_132394895
Mijn borsten doen zeer en ben moe... zou het. Goh wat irritant dit :')
pi_132395220
Twinkle, hopelijk is er niks ernstigs aan de hand! :*

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:01 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn borsten doen zeer en ben moe... zou het. Goh wat irritant dit :')
dat zou dan wel heel snel zijn :D

Ik heb verder geen rare symptomen dus ik ga er ook niet van uit deze ronde. Hopelijk snel bloed :9
pi_132395579
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:09 schreef Tennisballetje het volgende:
Twinkle, hopelijk is er niks ernstigs aan de hand! :*

[..]

dat zou dan wel heel snel zijn :D

Ik heb verder geen rare symptomen dus ik ga er ook niet van uit deze ronde. Hopelijk snel bloed :9
Ja volgens mij beeld ik het mezelf allemaal in hoor :D

Ik hoop het ook voor jou en anders snel een positieve test!
pi_132396026
Mijn borst doet ook zeer.

SPOILER
pi_132396329
DM! Terug bijten! En hard! In al die 8 tepels!
pi_132396362
Het was m'n eigen hond niet. :+
pi_132396934
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn borst doet ook zeer.

SPOILER
_O-
pi_132401340
Tegen de deurpost aanlopen die er al jaaaaaaaaren zit doet ook pijn :(
Ben enorm aan het klunsen, klooien en stunten vandaag.

Twinkle hoe was het bij de doc? Ben benieuwd!
pi_132401727
Zojuist zijn er 10 zwangerschapstesten binnen gekomen. Ik heb nu dus ook strippen klaar liggen voor een tweede streepje! Waaaa best eng/spannend/raar/gaaf!
pi_132403377
Ik ben ook een enorme kluns BlueEyes. Ik loop altijd overal tegenaan. Laatst knalde ik met m'n hoofd tegen de deurpost, vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg.

Spannend MevrouwCactus! *O*

Twinkle. :*
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:39:16 #75
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_132414827
NOD was gisteren, niks aan het handje, vandaag heul heul klein beetje wazige kramp, dus ik denk dat er vandaag of morgen wel bloed te zien zal zijn. Na die negatieve test van zaterdag mag het van mij ook snel komen, kunnen we daarna weer verder proberen...
pi_132417788
Niet veel wijzer. Dokter gooit het op ontpillen. Als het maandag nog zo is weer contact opnemen :)

Haalde me al van alles in mijn hoofd ..

Komt goed :)
pi_132418368
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:41 schreef DagenNachtdromer het volgende:
DM! Terug bijten! En hard! In al die 8 tepels!
:D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132418434
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet veel wijzer. Dokter gooit het op ontpillen. Als het maandag nog zo is weer contact opnemen :)

stop je wel snel met bloeden als je bijvoorbeeld in je vinger hebt gesneden...?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_132418874
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef Twinkle20 het volgende:

Twinkle ik was altijd zo regelmatig. Tot op de minuut bijna.. (Zonder pil) Na mijn bevalling heb ik ook geen pil gebruikt en het heeft 5 maand geduurd voordat het weer regelmatig was. Daarvoor gebeurde de vreemdste dingen. Ook lang ongesteld of dan stopte het even en kwam het heel snel weer terug. Jij bent wel aan de pil geweest toch? Het kan dus best even duren voordat alles weer terug naar normaal is :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132422543
Ik heb ook het idee dat mijn lijf idd is veranderd sinds de bevalling. Na de bloeding die ik heb gehad mocht ik drie cyclussen geen pil slikken. Maar eer dat weer op gang kwam...

Maar geduld is niet mijn sterkste kant :-p
pi_132423557
Vreemd hoor, al die ontpildingen. Ik ben 4 maanden eerder gestopt met de pil om dat alvast voor te zijn en ik had nergens last van. Echt vreemd hoe dat zo kan verschillen.

Ik denk dat ik m'n eisprong 'gemist' heb. Vandaag was mijn temp hoger, en daarom denk ik dat de dubbele streepjes van de eerste test al positief was. Daarna lijkt het wel lichter te worden. Mocht het niet gelukt zijn (want we hebben wel een kans, we hebben net weekend gehad he :9 ) dan test ik volgende keer wat eerder.
Misschien ook maar weer elke dag tempen, dan weet ik wat ik in die streepjes moet zien. Maar voor nu, plof ik op het bankje neer.
pi_132425021
gezellig, kom er bij risu! k denk dat ik er maar een bak popcorn bij neem voor het wachten ;)
pi_132427002
Voordat ik zwanger was van Djen had ik ook geen last van ontpillen ;)
pi_132428112
Ik mag me hier weer laten zien! Lief en ik hebben besloten dat we er weer voor kunnen gaan. We hebben nog steeds geen haast en het komt zoals het komt en al meer van dat soort wijze uitspraken. In mei gaan we trouwen en het zou leuk zijn om dan zwanger te zijn, maar als dat niet zo is, dan niet.
Ik verwacht 9 november ongesteld te worden, maar dat kan best een week eerder of later zijn, want ik heb een lange en onregelmatige cyclus (ergens tussen de 35 en 53 dagen).
Ik ga me even inlezen in de verschillende personen. Voor Twinkle in ieder geval :* het is vervelend als je lichaam trucjes met je uithaalt.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:20:08 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132428154
Welkom terug Cholula!
Had jou pas na jullie huwelijk terug verwacht, maar nu hopelijk trouwen met een bol buikje O+.
KuikenGuppy
pi_132428684
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen last van ontpillen. Was meteen weer super regelmatig en ook mijn eisprong volgens het boekje, hooguit wat meer buikpijn als ik gewend was tijdens de eisprong en dat slijm, dat kende ik ook nog niet.
pi_132428740
Ik heb een (misschien wel domme) vraag.

Ik werk dus sindskort met ovulatietesten. Ik heb net weer getest en hij geeft een ovulatiestreepje aan. Ik lees dus over al dat dan de eisprong 24-48 uur erna plaatsvindt. Wat is dan wijsheid. We hebben gisteravond gesext en meestal in deze periode doen we het om de dag. Is het dan wijs om vanavond weer te klussen? Of gewoon tot morgen wachten zoals eigenlijk de bedoeling was?
pi_132429075
De reden om dit even 'on hold' te zetten was inderdaad ons huwelijk. Mijn jurk is gekocht, maar die pas ik toch al niet meer (ik ben iets slanker geworden). En stel dat ik deze ronde zwanger zou raken, dan hebben we nog zes maanden om de trouwerij vorm te geven.
Dus we gaan er gewoon voor.
pi_132429576
Zo, de rode duivels hebben zich gemeld.
Mag mijn NOD naar 21 november? :)
pi_132429613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik werk dus sindskort met ovulatietesten. Ik heb net weer getest en hij geeft een ovulatiestreepje aan. Ik lees dus over al dat dan de eisprong 24-48 uur erna plaatsvindt. Wat is dan wijsheid. We hebben gisteravond gesext en meestal in deze periode doen we het om de dag. Is het dan wijs om vanavond weer te klussen? Of gewoon tot morgen wachten zoals eigenlijk de bedoeling was?
Ik heb ergens gelezen dat het voor de zaadkwaliteit beter is om gewoon om de dag aan te houden. Maar 1 keer extra zal vast niet schaden :)
Welkom Cholula!
pi_132429764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:15 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat het voor de zaadkwaliteit beter is om gewoon om de dag aan te houden. Maar 1 keer extra zal vast niet schaden :)
Welkom Cholula!
Dank je :) Ik had al wat op internet gelezen... Ik keek weer niet verder dan mijn neus lang is :Y
pi_132430421
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Voordat ik zwanger was van Djen had ik ook geen last van ontpillen ;)
Oh ja, jij was al zwanger geweest :) Ja, daar weet ik helaas niks vanaf. Maar ik mag aannemen dat de huisarts wel weet hoe alles werkt, anders had hij je wel door gestuurd hoor.
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat mijn menstruatie vroeger veel erger was dan nu. Daarom ben ik toen ook aan de pil gegaan. (aan seks deed ik nog lang niet) Dus helemaal hetzelfde is het niet.

Cholula, fijn dat je er weer bij bent. Jammer dat je niet meer in de jurk past. Kan hij niet vermaakt worden? De mijne moest dat sowieso, want ik ben iets korter dan gemiddeld.
pi_132431221
Hij was al redelijk op maat, maar ik zal toch op zoek moeten naar een kleermaker (tenzij ik sneller zwanger word dan ik verwacht, dan wordt het een andere jurk).
Overigens nog wel wat bekende namen hier, dat was niet bedoeling!
pi_132435900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:14 schreef Tennisballetje het volgende:
Mag mijn NOD naar 21 november? :)
Ik kan niet meer editen Als er een MODje langskomt :s)
pi_132438277
Mijn eerste dag van mijn ongi moest zijn op 7 oktober (ongeveer). Door stress etc. was ik 10 dagen over tijd. Hoe werkt dat dan in mijn lichaam? Ga ik nu weer ongesteld worden rond 7 november (31 dagen cylus meestal) of gaat het rond 17 november worden? Ik snap dat niemand garanties kan geven, maar ik zou het sowieso fijn vinden om het een beetje te begrijpen :)
pi_132439116
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Mijn eerste dag van mijn ongi moest zijn op 7 oktober (ongeveer). Door stress etc. was ik 10 dagen over tijd. Hoe werkt dat dan in mijn lichaam? Ga ik nu weer ongesteld worden rond 7 november (31 dagen cylus meestal) of gaat het rond 17 november worden? Ik snap dat niemand garanties kan geven, maar ik zou het sowieso fijn vinden om het een beetje te begrijpen :)
dat ligt geheel aan je cyclus en de hoeveelheid stress die je komende maand gaat hebben ;)
pi_132439243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef blob87 het volgende:

[..]

Ik kan niet meer editen Als er een MODje langskomt :s)
Oh, het heeft geen haast, dat duurt nog wel even :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
De eerste dag van je menstruatie telt als eerste dag van je cyclus. Dus als je cyclus normaal 30 dagen is, dertig dagen vanaf begin van je cyclus. Als je een keer flink overtijd bent schuift in 98% van de gevallen je cyclus dus op.
Maar wat Dottey ook zegt - dat is niet gegarandeerd ;)
pi_132440412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

Wanneer jullie zin hebben? :D
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:26:36 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132440746
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:14 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wanneer jullie zin hebben? :D
Nee, zijn er mensen die dat zo doen? :o
KuikenGuppy
pi_132441057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:37 schreef Tennisballetje het volgende:

[..]

De eerste dag van je menstruatie telt als eerste dag van je cyclus. Dus als je cyclus normaal 30 dagen is, dertig dagen vanaf begin van je cyclus. Als je een keer flink overtijd bent schuift in 98% van de gevallen je cyclus dus op.
Maar wat Dottey ook zegt - dat is niet gegarandeerd ;)
Ik begrijp dat jullie niets kunnen garanderen ;) Maar het is wel fijn te weten waar ik een beetje naar kan toe leven. Anders ga ik zitten hopen dat het de 7e zover is en dan ben ik 10 dagen lang teleur gesteld ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')