quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Geen idee kerel.
Ik weet wel dat je vrouwtje nu niet op de zaak is. Maar bij het werk wat ze nu aan het doen is hoeft zij niet veel te bewegen
De hele wereld iss ONZquote:
Jij bent instant een van mijn favoriete vrouwelijke foksters geworden door deze post.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een paar weken terug ook van de trap gevallen. Gleed uit met een volle koffiemok in mijn hand. Gevolg: cappuccinohaar en een blauwe plek die van stuiverformaat steeds groter werd. Totdat ik een week met een blauwe plek op mijn heup liep die qua vorm en grootte leek op Cornelius, de aap uit de oorspronkelijke Planet of the Apes.
Niks aan overgehouden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Jij bent instant een van mijn favoriete vrouwelijke foksters geworden door deze post.
Dit maakt het nog gaver, maar waarom zo ver ingezoomd.?quote:
Dit was een paar dagen later ... Toen had ik dat haar al gewassen. Ik lazerde van de trap, twee minuten voordat ik een telefonisch interview moest doen. Was ook niet echt ideaal, met druipend cappuccinohaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Waar is die pic van je cappuccinohaar
Ik zie hem, zal hij ons helpen straks in de oorlog tegen de andere been-apen?quote:
Niets ingezoomd, maar ik heb korte armpjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit maakt het nog gaver, maar waarom zo ver ingezoomd.?
Iig 10 puntjes erbij toch.
De meeste apen hebben langere armpjes, hmm..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets ingezoomd, maar ik heb korte armpjes.
Ik ken Cornelius niet maar da's een goeie blauwe plekquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit was een paar dagen later ... Toen had ik dat haar al gewassen. Ik lazerde van de trap, twee minuten voordat ik een telefonisch interview moest doen. Was ook niet echt ideaal, met druipend cappuccinohaar.
Gelukkig was het geen Skype interview.
Maar zie je Cornelius?
Ik ben dan ook geen aap, maar er had zich een aapmutant op mijn dij afgetekend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:50 schreef BaajGuardian het volgende:
De meeste apen hebben langere armpjes, hmm..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ken Cornelius niet maar da's een goeie blauwe plek
Ohja, ik was btje in de war dit is ook een relatief ingewikkeld onderwerp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen aap, maar er had zich een aapmutant op mijn dij afgetekend.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Geen idee kerel.
Ik weet wel dat je vrouwtje nu niet op de zaak is. Maar bij het werk wat ze nu aan het doen is hoeft zij niet veel te bewegen
Vanmorgen ja toen het net gebeurd was. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:33 schreef ems. het volgende:
Dus er is eigenlijk niets aan de hand en je vraagt je nu af of er toch wat aan de hand is
Dan zou je mijn penis eens moeten zien!quote:
hehe nice comebackquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je mijn penis eens moeten zien!
Als ze geen pijn heeft en gewoon naar haar werk kan lijkt het me veilig om te concluderen dat er niets aan de hand isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:56 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Vanmorgen ja toen het net gebeurd was. Nu niet meer.
Of ze wat zou hebben kunnen gekregen wat we toen nog niet wisten / ergens rekening mee moesten houding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |