Fixed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:17 schreef BadSnoopy het volgende:
Dan nog liever een behaarde lul in mijn kond.
Heb je die gare lul ook weer die zich verplicht voelt in ieder topic te reageren, ga naar bed toe idioot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat is er nou mis met homo's TS?
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:21 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Heb je die gare lul ook weer die zich verplicht voelt in ieder topic te reageren, ga naar bed toe idioot.
Of je geeft gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:23 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Deze vraag is niet voor flikkers.
Haten op Guusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:21 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Heb je die gare lul ook weer die zich verplicht voelt in ieder topic te reageren, ga naar bed toe idioot.
Dit is ook geen noem anderen dom zonder ook maar enig idee te hebben-topic, dus ja...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Dit is geen homo topic dus er valt daarop weinig te antwoorden he, ben je nu zo dom?
Guusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:30 schreef Azorius het volgende:
[..]
Haten op Guus.
Tevens 'kut'topic.
Jij reageert maar raak zonder enige houvast, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is ook geen noem anderen dom zonder ook maar enig idee te hebben-topic, dus ja...
Ik vraag wat er mis is met homo's en jij lult er omheen. Dus zeg het nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:33 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Jij reageert maar raak zonder enige houvast, slaat nergens op.
Nou weet je Guus, ik heb het gehad met jou. Het slaat echt helemaal nergens op wat je zegt. Ga even lekker je mama lastig vallen, ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik schat je in op 13 tot 15 jaar. Niet echt mijn partij dus. Dag hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vraag wat er mis is met homo's en jij lult er omheen. Dus zeg het nou maar gewoon.
Je lult er weer omheen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:38 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou weet je Guus, ik heb het gehad met jou. Het slaat echt helemaal nergens op wat je zegt. Ga even lekker je mama lastig vallen, ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik schat je in op 13 tot 15 jaar. Niet echt mijn partij dus. Dag hoor.
Ow en Guus nog even een klein dingetje. VAL DOOD. Sukkeltje die denkt overal op te moeten reageren met homo dit/homo dat. Je bent een minderwaardig schepsel met je flikker plaatje begrepen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:38 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nou weet je Guus, ik heb het gehad met jou. Het slaat echt helemaal nergens op wat je zegt. Ga even lekker je mama lastig vallen, ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik schat je in op 13 tot 15 jaar. Niet echt mijn partij dus. Dag hoor.
Je ontwijkt weer de vraag. Tevens mogen doodsverwensingen niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:49 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ow en Guus nog even een klein dingetje. VAL DOOD. Sukkeltje die denkt overal op te moeten reageren met homo dit/homo dat. Je bent een minderwaardig schepsel met je flikker plaatje begrepen?
He Guusje, VAL DOOD kindje, en ga nu maar lekker aan mama vragen of zij je je speentje wilt klaar maken voor je, met je flikker plaatje vuile vieze NSBer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je ontwijkt weer de vraag. Tevens mogen doodsverwensingen niet.
Wat een haatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
He Guusje, VAL DOOD kindje, en ga nu maar lekker aan mama vragen of zij je je speentje wilt klaar maken voor je, met je flikker plaatje vuile vieze NSBer.
Je draait er weer omheen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
He Guusje, VAL DOOD kindje, en ga nu maar lekker aan mama vragen of zij je je speentje wilt klaar maken voor je, met je flikker plaatje vuile vieze NSBer.
Het is een tyfus hond, en honden moeten als honden behandeld worden, hij heeft mijn vorige topic moet willig vol gespawned met zijn flikker avatar deze homo die denkt overal op te moeten reageren.quote:
Volgens mij is jouw navelstreng tijdens jouw geboorte achter een schaamhaar blijven haken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:53 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
1. Het is 'hont'quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:57 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Het is een tyfus hond, en honden moeten als honden behandeld worden, hij heeft mijn vorige topic moet willig vol gespawned met zijn flikker avatar deze homo die denkt overal op te moeten reageren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dat jij maar heel snel een ban mag krijgen, je vind jezelf nogal erg belangrijk om overal te reageren met inhoud loze reacties.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
1. Het is 'hont'
2. Het is 'moedwillig'
3. Het is geen ava maar een UI
4. Je stelt je aan
5. Waarom zou ik homo zijn?
6. Wat is er mis met homo's?
quote:
5. Je moeder!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:17 schreef BadSnoopy het volgende:
Dat is toch helemaal niet lekker.
1. Je houd niet van kipfilet
2. Je bent geen pedofiel
3. Het groeit daar niet voor de kat zijn kut
4. Als ik een meisje van 8 jaar wil hebben bekeer ik mij wel tot een ander geloof.
Nogmaals: zeg gewoon wat er mis is met homo's.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:02 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Dat jij maar heel snel een ban mag krijgen, je vind jezelf nogal erg belangrijk om overal te reageren met inhoud loze reacties.
homo's hebben een verhoogd risico op aidsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogmaals: zeg gewoon wat er mis is met homo's.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:01 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb verder ook een hekel aan die pekingeend...
Dat zeg ik, omdat jouw moeder haar kut niet scheerde vind jij een kale kut niet lekker. Dus daarom staat je moeder ook in het lijstje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:05 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Mijn moeder scheerde haar kut niet, die is van voor 1970, dus?
wrm kijk je naar de kut van je moederquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:05 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Mijn moeder scheerde haar kut niet, die is van voor 1970, dus?
Haha, ja oke.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat zeg ik, omdat jouw moeder haar kut niet scheerde vind jij een kale kut niet lekker. Dus daarom staat je moeder ook in het lijstje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |