Fixed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:17 schreef BadSnoopy het volgende:
Dan nog liever een behaarde lul in mijn kond.
Heb je die gare lul ook weer die zich verplicht voelt in ieder topic te reageren, ga naar bed toe idioot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat is er nou mis met homo's TS?
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:21 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Heb je die gare lul ook weer die zich verplicht voelt in ieder topic te reageren, ga naar bed toe idioot.
Of je geeft gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:23 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Deze vraag is niet voor flikkers.
Haten op Guusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:21 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Heb je die gare lul ook weer die zich verplicht voelt in ieder topic te reageren, ga naar bed toe idioot.
Dit is ook geen noem anderen dom zonder ook maar enig idee te hebben-topic, dus ja...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Dit is geen homo topic dus er valt daarop weinig te antwoorden he, ben je nu zo dom?
Guusquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:30 schreef Azorius het volgende:
[..]
Haten op Guus.
Tevens 'kut'topic.
Jij reageert maar raak zonder enige houvast, slaat nergens op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is ook geen noem anderen dom zonder ook maar enig idee te hebben-topic, dus ja...
Ik vraag wat er mis is met homo's en jij lult er omheen. Dus zeg het nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:33 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Jij reageert maar raak zonder enige houvast, slaat nergens op.
Nou weet je Guus, ik heb het gehad met jou. Het slaat echt helemaal nergens op wat je zegt. Ga even lekker je mama lastig vallen, ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik schat je in op 13 tot 15 jaar. Niet echt mijn partij dus. Dag hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vraag wat er mis is met homo's en jij lult er omheen. Dus zeg het nou maar gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |