en nu is alles weer goed?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar dit topic gaat over ontvoerde kinderen ... Die niet ontvoerd bleken te zijn.
ook volgens unicef zijn roma vaak betrokken bij child trafficking, omdat ze onder de radar van de overheid opereren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:13 schreef yulian het volgende:
[..]
Omdat er niets aan de hand is, maar weer eens door de nieuwsbladen een hoop drama is veroorzaakt. Puur omdat het over roma gaat...
Neh.... meer een illegale adoptie waarvan eerder werd geroepen dat ditquote:
Nu blijt de hysterie ongegrond te zijn. En probeert men er andere zaken bij te slepen om toch maar die zwarte piet asn de Roma's toe te delen. Maar het onderwerp van dit topic bleek toch echt vals.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en nu is alles weer goed?
Het zou toch beter zijn om een manier te vinden dat die kinderen niet ''per ongeluk'' bij de verkeerdequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu blijt de hysterie ongegrond te zijn. En probeert men er andere zaken bij te slepen om toch maar die zwarte piet asn de Roma's toe te delen. Maar het onderwerp van dit topic bleek toch echt vals.
Niemand, ik zeg het even voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:54 schreef Copycat het volgende:
Wie zegt dat je TS bent? Wil je over illegale adopties praten, open daar dan een topic over. Lijkt mij efficiënter dan in dit NWS-topic off topic gaan.
Het nieuwsonderwerp bleek niet te kloppen. Dan kun je het wel over een andere boeg gaan gooien, maar dan heeft het toch niets meer van doen met het initiële onderwerp?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niemand, ik zeg het even voor de zekerheid.
Nee, ik ga geen topic openenprima als iedereen dit onderwerp als afgesloten beschouwd,
maar vreemd vind ik dat wel.
Het orginele nieuws heeft ander nieuws aan het licht gebracht natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[quote]Het nieuwsonderwerp bleek niet te kloppen. Dan kun je het wel over een andere boeg gaan gooien, maar dan heeft het toch niets meer van doen met het initiële onderwerp?
Ja, da's hip, dat heb ik dan weer niet.quote:Bij mij heeft de TS trouwens een kek kleurtje. Heel handig.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:16 schreef Copycat het volgende:
Enfin, herhaling van zetten, we gaan het niet eens worden.
Dit topic gaat niet over water, dit gaat over het feit dat jij en je kornuiten de roma als kinderdieven te boek wil zetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel iets aan de hand ik snap dat doodzwijgen nooit zo goed.
Als het water wordt afgesloten bij de Hongaarse Roma's is dit ook ''nieuws''
http://www.volkskrant.nl/(...)-ondanks-hitte.dhtml
[..]
En juist omdat het in het nieuws komt veranderen er dingen en wordt het water weer aangesloten.
[..]
Als dit niet in het nieuws was gekomen was het water echt niet binnen een dag weer aangesloten.
Wat een Bullshitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:09 schreef yulian het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over water, dit gaat over het feit dat jij en je kornuiten de roma als kinderdieven te boek wil zetten.
Nogmaals daar gaat het in dit topic niet over, maak lekker je eigen drama topic aan. En daarnaast er zijn genoeg stichtingen voor van alles en nog wat dus ook voor roma kindjes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Door te ontkennen dat er flink iets mis is daar help je de boel niet hoor, want juist omdat er flink iets
mis is zijn dit soort Stichtingen opgericht, als je nu gaat ontkennen dat er van alles mis is, kunnen
ze die stichtingen wel opheffen.
http://stichtingroma.nl/
ook goed.
Nogmaals, ik ga helemaal geen topic aanmaken, er was er al eentje, die ik ook niet geopend heb trouwensquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef yulian het volgende:
[..]
Nogmaals daar gaat het in dit topic niet over, maak lekker je eigen drama topic aan. En daarnaast er zijn genoeg stichtingen voor van alles en nog wat dus ook voor roma kindjes.
Ik heb niet gezegd dat ik niet geloof dat het een zigeunerkind is. Slechts gezegd dat ik het hoogst opmerkelijk zou vinden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga helemaal geen topic aanmaken, er was er al eentje, die ik ook niet geopend heb trouwensmaar die is ook stilgelegd en zelf Dven geloofde niet dat het een zigeunerkind was NWS / mensenhandel door roma's
Dus je moet gewoon niet de zaken gaan omdraaien en als een soort hooligan tegen mij tekeer
gaan, het maakt trouwens nul indruk op mij dat hooligangedrag.
Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De kinderen zijn niet eng, de mensen die ze ''opvoeden'' zijn eng.
Klopt ja, de kinderen zelf kunnen er niks aan doen, heb ik vaak medelijden mee. Maar als die kinderen ouder worden en volwassen worden kunnen ze er wellicht meer aan doen om te integreren in de maatschappij. Ook al begrijp ik dat ze vaak gediscrimineerd worden alleen maar omdat ze er zo uitzien, ook als je als zigeuner moeite doet om je niet slecht te gedragen. Moeilijk issue.quote:
Griekse Roma stel, hè.quote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De vraag is of zij betaald heeft gekregen om Maria af te staan aan het Griekse stel. Ruseva ontkent dit.
Dus polen, hongaren, nigerianen, en andere afrikaanse zwervers mogen hier wel komen, moeten onmiddellijk asiel krijgen, een huis, een uitkering en kinderbijslag, maar Roma, met een eigen woning, mogen overal rondreizen, behalve hier.quote:Op maandag 4 november 2013 09:02 schreef StarmanFR het volgende:
Vind wel dat die zigeuners westerse landen niet moeten lastigvallen met hun illegale kampen etc, oppleuren met dat.
Denk dat de meeste mensen ook tegen zijn dat groepen zich mogen vestigen zonder dat ze genoeg middellen van bestaan hebben. Ik ben daar ook op tegen, alleen in uitzonderlijke gevallen (uit gevaar voor eigen leven) asielzoekers opvangen. En natuurlijk is een immigrant die al een baan heeft gescoord en een huis op het oog heeft meer dan welkom. Maar Roma's in Roemenie zijn weliswaar heel arm, maar niet in gevaar in eigen land. Begrijp wel dat ze ergens anders een beter leven willen hebben, maar dan van die vieze kampen neerzetten.....quote:Op maandag 4 november 2013 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus polen, hongaren, nigerianen, en andere afrikaanse zwervers mogen hier wel komen, moeten onmiddellijk asiel krijgen, een huis, een uitkering en kinderbijslag, maar Roma, met een eigen woning, mogen overal rondreizen, behalve hier.
Mensen zijn mensen en regels zijn regels.
Is natuurlijk wel wat voor te zeggen wanneer er tig andere kinderen zijn die ook bedelen, maar men opeens 'het blonde kindje wil redden'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Additionally, the internet activity focused on the racial aspect of the story, rather than the tragedy that a 5-year-old child was forced to beg on the streets
See more at: http://www.panoramas.pitt(...)sthash.t5VCPm91.dpuf
Want Roma zijn altijd voorbeeld ouders. Het is nog nooit gebeurd dat een Roma kind ooit iets tekort kwam. Toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu blijt de hysterie ongegrond te zijn. En probeert men er andere zaken bij te slepen om toch maar die zwarte piet asn de Roma's toe te delen. Maar het onderwerp van dit topic bleek toch echt vals.
Ja, stel dat je het gaat hebben over verwaarloosde kinderen. Discriminatie natuurlijk, toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:16 schreef Copycat het volgende:
Nee, het originele nieuws bleek geen nieuws en nu wordt er van alles bijgesleept.
Enfin, herhaling van zetten, we gaan het niet eens worden.
Over het algemeen zijn die kampen heel schoon.quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef StarmanFR het volgende:
Begrijp wel dat ze ergens anders een beter leven willen hebben, maar dan van die vieze kampen neerzetten.....
quote:Op woensdag 27 november 2013 02:48 schreef Viajero het volgende:
Wat heb jij tegen Roma kinderen dat je ze in die ellende gevangen wilt houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |