Yes! Kees Tol vind ik echt een toffe gozerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Talent is Kees Tol. Hij moet echt een programma krijgen, al dan niet met Paul de Leeuw
Keesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Talent is Kees Tol. Hij moet echt een programma krijgen, al dan niet met Paul de Leeuw
Wie is de tolquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Dat wordt dan hysterie ten top met die twee samenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
Drie programma's waar ik nooit naar kijk. Boeie dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:37 schreef appelen het volgende:
WIDM, Divorce en Flikken Maastricht zijn de drie genomineerden.
Ik vind het bijna eng om naar dr te kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Linda is de vrouwelijke Louis van GaalWederom de grote de Mol show. Alles draait om haar.
Is het ook, hij was een keer te gast daar.Was leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wordt dan hysterie ten top met die twee samen
Fixed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het bijna eng om naar dr te kijkenwat een spook is ze geworden zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |