Zag het, lekker laten gaan toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:22 schreef YepssNL het volgende:
2 fokkers hebben een bounty
[ afbeelding ]
Deze oranje wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:23 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zag het, lekker laten gaan toch?
Maar die oranje kleur is nog best goed te zien toch? Geen probleem icm bounty kleur.
Ze zaten zonet ook bij dat 400k appartement (jouw huis toch?) in een wallbreach glitch. Werden we zonet ook allemaal doodgeknald. Zelfs mijn personal vehicle werd opgeblazen. Gelukkig kon ik de 2000 dollar claim door hem laten betalenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:24 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Deze oranje wel ja
maar ik kan niet uit mijn huis want die straaljagers zitten op de loer bij mijn huis
ik heb die 400k appartement ja, wat een gevecht voor me ramenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ze zaten zonet ook bij dat 400k appartement (jouw huis toch?) in een wallbreach glitch. Werden we zonet ook allemaal doodgeknald. Zelfs mijn personal vehicle werd opgeblazen. Gelukkig kon ik de 2000 dollar claim door hem laten betalen
Kan me voorstellen jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb die 400k appartement ja, wat een gevecht voor me ramen
ik heb gewoon een politie auto en mijn politie auto is verzekerd met oranje kleurquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:30 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja
Had je niet beter het 391k appartement kunnen kopen? Veel mooiere view
Ik heb trouwens ook eindelijk een Ocelot F620 gevonden, stond gewoon voor m'n appartement.
Zal even een paar gaan versierenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef Kamikaas het volgende:
Matig feestje hoor, niet eens strippers aanwezig.
ik heb wel 1 stripperquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef Kamikaas het volgende:
Matig feestje hoor, niet eens strippers aanwezig.
Je kunt 'm online kopen toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zal even een paar gaan versieren
Weet iemand heel toevallig ook waar ik die 2deurs Schwartzer kan vinden?
In mijn garage staat er een.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zal even een paar gaan versieren
Weet iemand heel toevallig ook waar ik die 2deurs Schwartzer kan vinden?
Als dat zou kunnen graag!quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Keertje meerijden dan, spawnt ie vast
Lijkt wel een oud wijf manquote:
Kijk, dat is altijd leuk met Kate rondhangenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:55 schreef Mani89 het volgende:
Ligt aan je level, als ik een stripper bel krijg ik Kate Upton over de vloer.
ik vermaak me primaquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:50 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Lijkt wel een oud wijf man
Is dat de enige stripper ofzo wtf.. In single player had je die met die sterretjes in haar nek. Die was nog wel ok voor een game personage
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:58 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik vermaak me prima![]()
[ afbeelding ]
jij ging met een andere toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Is dat diezelfde Fufu? Wat een slet
quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:02 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja, daarna wel. Ik moest bijna kotsen van die tieten van haar.
Nikki is beter
die heb ik net gehad hahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:04 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Haha, sterkte
Ik zal Chastity nog even regelen en dan houd ik het voor gezien
Same here. Zit nog wel te wachten op die blonde uit de single playerquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:05 schreef YepssNL het volgende:
[..]
dan heb ik 3 strippers in me tel dan word een grappig feestje met ze alle in een huis
quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:07 schreef Shadeauw het volgende:
Hahaha die omroeper als Nikki aan de beurt is: "She moves like a cat, sucks like a vacuum. The beautiful Nikki!"
hahahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:08 schreef Shadeauw het volgende:
Godverdomme, gaat die chastitiy weer op t podium. Ik moet haar nummer nog even hebben
Kan jij die fufu niet eens even met rust laten, kan zij mooi het podium op
lolquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:12 schreef Shadeauw het volgende:
Ook al zulke opgezette boobs
Dit is gewoon stiekem Fufu met een pruik
Ze zegt ook steeds, "My hair is really blonde"quote:
ja, allemala daar die strippersquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:14 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ze zegt ook steeds, "My hair is really blonde"
Maargoed, ik heb alle nummers, we kunnen weer gaan
jij kan er ook 1 bellenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:24 schreef Shadeauw het volgende:
Godverdomme Yepss, waarom moest je die lelijke draak uitnodigen
ik heb deze net gehaald met lap dancequote:Op maandag 21 oktober 2013 01:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ze zit nu te wachten in MIJN appartement. Ze komt niet naar de jouwe
Haha, wat heb je daar aan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb deze net gehaald met lap dance
[ afbeelding ]
11/25quote:
Ok, dus je hebt er ook nog echt wat aan? Das wel handig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En zoals deze
[ afbeelding ]
en nu zie ik ze vaker rijden dan normaal
Ben je die glitch aan het doen trouwens?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En zoals deze
[ afbeelding ]
en nu zie ik ze vaker rijden dan normaal
Mijn xbox sloeg vast toen ik naar je huis wou via je invitequote:Op maandag 21 oktober 2013 01:42 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben je die glitch aan het doen trouwens?
Ik zie je steeds leaven
is geen mod, eerst 4 sterren achter je aan krijgen en daarna jat je die politie autoquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:43 schreef Vendris het volgende:
YepssNL: hoe de fuck kom je aan een mod en verzekerbare polizei auto?!
nee mod als in modbare / paintbare auto!quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:44 schreef YepssNL het volgende:
[..]
is geen mod, eerst 4 sterren achter je aan krijgen en daarna jat je die politie auto![]()
en dan verzekeren en dan in je garage
lol, wat ik deed is die politie auto's met een stick bom exploderen voor meer sterren tot 4 sterren en daarna komen die auto's en in de Mod Shop kan je GRATIS je politie auto een gratis kleurtje gevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:45 schreef Vendris het volgende:
[..]
nee mod als in modbare / paintbare auto!
Dus het is gewoon die standaard zwart-witte 4x4 politieauto die ik niet gejat krijg omdat ik in 2 hits dood ben?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik hou het gezien voor vandaag. Veel plezier nog
Sticky bombs heb ik helaas nog niet! Maar bedankt voor de tip.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:48 schreef YepssNL het volgende:
[..]
lol, wat ik deed is die politie auto's met een stick bom exploderen voor meer sterren tot 4 sterren en daarna komen die auto's en in de Mod Shop kan je GRATIS je politie auto een gratis kleurtje geven
of gewoon die agenten dood knallenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:51 schreef Vendris het volgende:
[..]
Sticky bombs heb ik helaas nog niet! Maar bedankt voor de tip.
Nu nog lang genoeg overleven om uberhaupt in te stappen..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:37 schreef OMG het volgende:
Ein-de-lijk heb ik dan toch genoeg geld opgespaard voor een appartement. Heb die van $223,000 in het midden van de stad gekocht.
En een douche cabine foto van bij The Vital thuis volgt, want ik krijg dat niet van m'n telefoon gedaan. En we zaten lekker te mopperen dat 'ie geen mic had..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:37 schreef OMG het volgende:
Ein-de-lijk heb ik dan toch genoeg geld opgespaard voor een appartement. Heb die van $223,000 in het midden van de stad gekocht.
En een douche cabine foto van bij The Vital thuis volgt, want ik krijg dat niet van m'n telefoon gedaan. En we zaten lekker te mopperen dat 'ie geen mic had..
Haha, doe dat. Ga je niet weer vast met het vliegtuig naar die vliegbasis, stonden er nog 2 die met de auto moesten en er niet opkwamenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:21 schreef Shadeauw het volgende:
[..]!
The Shower Sessions ja
Maar ik zal vandaag even een mic halen denk ik. Dit is ook niks.
Haha oh fuckquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, doe dat. Ga je niet weer vast met het vliegtuig naar die vliegbasis, stonden er nog 2 die met de auto moesten en er niet opkwamen![]()
Die gast doet het via de PS3 maar we hebben de XBOX dus het is nogal wat verschilquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Shadeauw het volgende:
De nieuwe glitch waarbij je een auto boven de 50k meerdere keren kan verkopen is ook uit:
Ikzelf heb hem niet geprobeerd, en ga hem ook niet proberen. Heb m'n eigen geld al terugverdient.
Maar voor de mensen die nog even snel wil cashen is dit ideaal
Op eigen risico ofc.
Zou niks uit moeten maken toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Die gast doet het via de PS3 maar we hebben de XBOX dus het is nogal wat verschil
Ik had die glitch van hem uit geprobeert van die motor het werkt niet eens op de xbox en die gast doet het via de PS3quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken toch?![]()
Of zit ik nu fout?
Die glitch van die motor werkt perfect hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik had die glitch van hem uit geprobeert van die motor het werkt niet eens op de xbox en die gast doet het via de PS3
Dat had ik gedaan en het werkt niet eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Die glitch van die motor werkt perfect hoor
Je moet er wel voor zorgen dat je last location hebt staan, en dat die saved voor LS Customs. Moet dan zo'n cloud rondje komen.
Werkte hier perfectquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan en het werkt niet eens
jupquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:58 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Werkte hier perfect
Snel genoeg dat charachter swap gedaan?
mijn xbox is niet flauw want mijn xbox kan niet tegen ps3 filmpjes word ie nogal ziekjes vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:01 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Dan is jouw Xbox een beetje flauw
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:03 schreef YepssNL het volgende:
[..]
mijn xbox is niet flauw want mijn xbox kan niet tegen ps3 filmpjes word ie nogal ziekjes van
dan heeft de xbox van Shadeauw PS3 ziektequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:13 schreef sjonnie1990 het volgende:
Yeps, bij mij doet ie het ook niet hoorNet dik verlies gemaakt
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:20 schreef YepssNL het volgende:
[..]
dan heeft de xbox van Shadeauw PS3 ziekte
hoe ziet die auto trouwens eruit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb het gister gedaan. Misschien hebben ze het inmiddels al gepatched?
Zo:quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:22 schreef YepssNL het volgende:
[..]
hoe ziet die auto trouwens eruit?
die?
[ afbeelding ]
ik heb nu wel 4 deurs versie gevonden toevalig tegenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Ik kan 'm nergens vinden verdomme
Wel een Tailgater gevonden, dus dat is in ieder geval iets
Ja die zie ik ook overal rijdenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:28 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik heb nu wel 4 deurs versie gevonden toevalig tegen![]()
[ afbeelding ]
of een limoquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:29 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook overal rijden
Wil die 2deurs. Is mooier, sneller en niet zo lomp
ik weet niet wat je moeilijk doet:Pquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:29 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook overal rijden
Wil die 2deurs. Is mooier, sneller en niet zo lomp
Weet je hoe duurquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:34 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik weet niet wat je moeilijk doet:P
[ afbeelding ]
gewoon die Survival doen van 20,000quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Weet je hoe duur
Ik heb geen money's meer G...
Plus, ik weet zeker dat die dingen rondrijden, dan gebruik ik liever die 80k voor mods
Shit gek welke? Ik kom met random survival steeds in die construction toestand terecht waar ik nog niet boven golf 7 ben gekomenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef YepssNL het volgende:
[..]
gewoon die Survival doen van 20,000
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Shit gek welke? Ik kom met random survival steeds in die construction toestand terecht waar ik nog niet boven golf 7 ben gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |