ik denk in hogere level zoals dat geldwagens en onderwater bootjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef Vaas3 het volgende:
kan geen 747's vinden om te stelen online.zitten alleen in singleplayer?
Wat ben ik een partij klaar met dit tievus hoeren zeikspel...quote:
ben al een level 61quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef YepssNL het volgende:
[..]
ik denk in hogere level zoals dat geldwagens en onderwater bootje
er is ook een witte versie van die autoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef Anus_Cocainus het volgende:
@YepssNL:
Er is 1 soort die wel kan:
[ afbeelding ]
Helemaal naar het noorden gaan, 4 sterren krijgen, wagen jatten, profit
aan deze wagen kan je aan de buitenkant aan de zijkant hangen en schieten
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:16 schreef Lamabal het volgende:
Geniaal dit. Ik denk dat wij onze auto's ontgroeid zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef YepssNL het volgende:
Nieuwe regel in GTA Online!
Je eigen Crew leden niet dood maken of wat dan ook, is de kans dat je uit de Crew gezet kan worden!
Bijvoorbeeld in een Race expres opwachten en neer knallen is niet toegestaan.
(Wat Phaelanx_NL - SirJudge) net deed in 1 op 1 Race.
Als eigen Crew lid een Bounty heeft niet neer schieten.
Want je eigen Crew help je elkaar!
jij gaat expres opwachten dat vind ik wel treurigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]als je daar over gaat bitchen in een GTA Race kan je het hele spel wel stoppen.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
jij gaat expres opwachten dat vind ik wel treurig
Dat maak niet eens uit dat je al 1 ronde voor me bent maar opwachten vind ik nogal treurigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Er zit geen enkel nadeel aan voor jou, en het is grappig. Die race had ik sowieso wel gewonnen, ik liep een rondje voor.
Kijk eens naar mijn post die je quote: "Er zit geen enkel nadeel aan voor jou". Is dat ook het geval als ik iemand in free-roam neerschiet? Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:54 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat maak niet eens uit dat je al 1 ronde voor me bent maar opwachten vind ik nogal treurig
of ben je ook al iemand die je eigen Crew dood maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |