Ok, dus je hebt er ook nog echt wat aan? Das wel handig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En zoals deze
[ afbeelding ]
en nu zie ik ze vaker rijden dan normaal
Ben je die glitch aan het doen trouwens?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:37 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En zoals deze
[ afbeelding ]
en nu zie ik ze vaker rijden dan normaal
Mijn xbox sloeg vast toen ik naar je huis wou via je invitequote:Op maandag 21 oktober 2013 01:42 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben je die glitch aan het doen trouwens?
Ik zie je steeds leaven
is geen mod, eerst 4 sterren achter je aan krijgen en daarna jat je die politie autoquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:43 schreef Vendris het volgende:
YepssNL: hoe de fuck kom je aan een mod en verzekerbare polizei auto?!
nee mod als in modbare / paintbare auto!quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:44 schreef YepssNL het volgende:
[..]
is geen mod, eerst 4 sterren achter je aan krijgen en daarna jat je die politie auto![]()
en dan verzekeren en dan in je garage
lol, wat ik deed is die politie auto's met een stick bom exploderen voor meer sterren tot 4 sterren en daarna komen die auto's en in de Mod Shop kan je GRATIS je politie auto een gratis kleurtje gevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:45 schreef Vendris het volgende:
[..]
nee mod als in modbare / paintbare auto!
Dus het is gewoon die standaard zwart-witte 4x4 politieauto die ik niet gejat krijg omdat ik in 2 hits dood ben?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:48 schreef Shadeauw het volgende:
Ik hou het gezien voor vandaag. Veel plezier nog
Sticky bombs heb ik helaas nog niet! Maar bedankt voor de tip.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:48 schreef YepssNL het volgende:
[..]
lol, wat ik deed is die politie auto's met een stick bom exploderen voor meer sterren tot 4 sterren en daarna komen die auto's en in de Mod Shop kan je GRATIS je politie auto een gratis kleurtje geven
of gewoon die agenten dood knallenquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:51 schreef Vendris het volgende:
[..]
Sticky bombs heb ik helaas nog niet! Maar bedankt voor de tip.
Nu nog lang genoeg overleven om uberhaupt in te stappen..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:37 schreef OMG het volgende:
Ein-de-lijk heb ik dan toch genoeg geld opgespaard voor een appartement. Heb die van $223,000 in het midden van de stad gekocht.
En een douche cabine foto van bij The Vital thuis volgt, want ik krijg dat niet van m'n telefoon gedaan. En we zaten lekker te mopperen dat 'ie geen mic had..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:37 schreef OMG het volgende:
Ein-de-lijk heb ik dan toch genoeg geld opgespaard voor een appartement. Heb die van $223,000 in het midden van de stad gekocht.
En een douche cabine foto van bij The Vital thuis volgt, want ik krijg dat niet van m'n telefoon gedaan. En we zaten lekker te mopperen dat 'ie geen mic had..
Haha, doe dat. Ga je niet weer vast met het vliegtuig naar die vliegbasis, stonden er nog 2 die met de auto moesten en er niet opkwamenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:21 schreef Shadeauw het volgende:
[..]!
The Shower Sessions ja
Maar ik zal vandaag even een mic halen denk ik. Dit is ook niks.
Haha oh fuckquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, doe dat. Ga je niet weer vast met het vliegtuig naar die vliegbasis, stonden er nog 2 die met de auto moesten en er niet opkwamen![]()
Die gast doet het via de PS3 maar we hebben de XBOX dus het is nogal wat verschilquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:31 schreef Shadeauw het volgende:
De nieuwe glitch waarbij je een auto boven de 50k meerdere keren kan verkopen is ook uit:
Ikzelf heb hem niet geprobeerd, en ga hem ook niet proberen. Heb m'n eigen geld al terugverdient.
Maar voor de mensen die nog even snel wil cashen is dit ideaal
Op eigen risico ofc.
Zou niks uit moeten maken toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Die gast doet het via de PS3 maar we hebben de XBOX dus het is nogal wat verschil
Ik had die glitch van hem uit geprobeert van die motor het werkt niet eens op de xbox en die gast doet het via de PS3quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken toch?![]()
Of zit ik nu fout?
Die glitch van die motor werkt perfect hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik had die glitch van hem uit geprobeert van die motor het werkt niet eens op de xbox en die gast doet het via de PS3
Dat had ik gedaan en het werkt niet eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Die glitch van die motor werkt perfect hoor
Je moet er wel voor zorgen dat je last location hebt staan, en dat die saved voor LS Customs. Moet dan zo'n cloud rondje komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |