Zelfs de huidige presentator had opgegeven. Ernst Paul zou ten minste tot het bittere eind zijn doorgegaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik zit ff de OP te kijken...Sanne opgever? dat vind ik wat negatief...ze verloor gewoon de samensmeltingsbrief. weliswaar omdat ze bijna flauwviel, maar Nega en Veronica gaven echt op tijdens een eilandraad. vind ik persoonlijk net iets anders
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Wel mee eens ja. Anders dan is degene die eruit ligt door een test mbt uithoudingsvermogen altijd een opgever ipv een afvaller..beetje raar.
Ook al was het een debiele schwalbe waarmee ze van die paal ging. Dan kan je jezelf er beter vanaf niesen zoals Sugar destijds![]()
Haha, Die Sugar, dat was de Churandy Martina van dat jaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemist volgens mijKan je dat nog ergens terugkijken?
Rtl XLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat seizoen heb ik gemist volgens mijKan je dat nog ergens terugkijken?
ERquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Gaat er nu per week weer 1 uit? Dit is de 1e keer dat ik ER eht kijk dus geen idee.
Er gaat er inderdaad een per week uit, totdat er vier over zijn (of drie, hangt af van het seizoen), die gaan strijden in de finale.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Gaat er nu per week weer 1 uit? Dit is de 1e keer dat ik ER eht kijk dus geen idee.
En wat vind je van het programma?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
Och kom op, in scarie movie 5 zit nog beter acteer werk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat je Sanne beter onder 'afvallers' zou kunnen zetten dan onder 'opgevers'.
Ze heeft tenslotte niet echt opgegeven zoals de andere 'opgevers' gedaan hebben. Ze heeft gewoon de allerlaatste proef voor de samensmelting verloren en is daarmee afgevallen.
No pun intended op het afvallen van Sanne hehe
Wat heeft dat te maken met het feit dat Sanne niet opgegeven heeft maar afgevallen is?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och kom op, in scarie movie 5 zit nog beter acteer werk.
Ze heeft wel opgegeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat Sanne niet opgegeven heeft maar afgevallen is?
Dan nog viel ze af bij een proef. Ze verloor die proef, dus viel ze af.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze heeft wel opgegeven.
Maar wel op een andere manier dan die andere zoals die stadneger en Veronica. Maar ze gaf wel op in die proef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |