Vriendinnetje van de basisschoolquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:
Jullie al bekenden tegengekomen? Ik één voormalig studiegenote en een paar op de groepsfoto's. Durf hem eigenlijk niet op <10 km te zetten

4 bekenden al tegengekomen en alle 4 dislike.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:
Jullie al bekenden tegengekomen? Ik één voormalig studiegenote en een paar op de groepsfoto's. Durf hem eigenlijk niet op <10 km te zetten

Of de alom bekende badkamerselfie's, ook altijd erg spannend.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Of van die dames met roze nagellak, roze telefoon(hoes) en een panterbroek. Doeiii!!
Dan krijg je er een gratis woonwagen bij.

Hallo zeggen is ook zo moeilijk hequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Theuntje1 het volgende:
Ben gisteren begonnen, 6 matches, maar een te klein pikkie om een gesprek te beginnen

Meloewa?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Of van die dames met roze nagellak, roze telefoon(hoes) en een panterbroek. Doeiii!!
Dan krijg je er een gratis woonwagen bij.

Een stuk of wat. Meteen op dislike gedrukt met de hoop dat ze mij dan niet meer tegenkomenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:

Vragen of ze je aan hun vriendin willen koppelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef Drexciyan het volgende:
Ook veel chicks die op elke foto een zonnebril dragen = dislike
Zie ook regelmatig foto's met een vriendin waarbij die vriendin er vaak leuker uitziet

Ja dat je alleen een stuk neus zietquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:38 schreef PG18 het volgende:
Wie krijgen ook allerlei foto's waarop ze de helft van hun gezicht laten zien?
Of alleen hun lichaam (waarschijnlijk de foto niet goed uitgeknipt bij die foto instellingen)?
Of twee of drie maal dezelfde foto

Zijn ook vaak wel standaard interesses die overeenkomen. Of het is een bedrijf als Bol.com of het zijn de bekende bands als Pearl Jam, Arctic Monkeys of iets dergelijks.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef Stroopwafels het volgende:
Of je komt ze tegen met 12 zelfde interesses, bloed mooie dame en dan geen match.
Unfair.

Waren wat meer onbekende dingen, maar toch jammer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ook vaak wel standaard interesses die overeenkomen. Of het is een bedrijf als Bol.com of het zijn de bekende bands als Pearl Jam, Arctic Monkeys of iets dergelijks.

quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een mbomeisje. Ze schreef op een gegeven moment iets als "dat woord leuk". Moest het een aantal keer lezen voor ik het begreep

'Make that the cat wise'.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ook vaak wel standaard interesses die overeenkomen. Of het is een bedrijf als Bol.com of het zijn de bekende bands als Pearl Jam, Arctic Monkeys of iets dergelijks.

Yup, die heb ik ook al een hele hoop voorbij zien komen.quote:

NCISquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, die heb ik ook al een hele hoop voorbij zien komen.
Al zijn er genoeg die ook wel van NCIS houden

Hartstocht in de trein.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kom vooral veel Lowlands, Kilroy en husk tegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |